Keresés

Részletes keresés

Provata Creative Commons License 2017.10.05 0 0 26783

üdv, nekem a feszszabályzó égett szét, feltöltött aksival 20 km-t tudtam még megtenni. A sebességmerő nem ugrál? Nekem álló helyzetben kivágódott a mutató, a világítás néha pislogott mielőtt teljesen tönkrement. 

Előzmény: Ranga (26780)
DigitXT Creative Commons License 2017.10.04 0 0 26782

vett a legközelebbi kúton valami no-name de hatalmas akksit és azzal egész hazaáig eljutott

Ez mekkora ötlet!:-D

Előzmény: jim32 (26781)
jim32 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 26781

Hát én anno hasonló helyzetben a telefonhoz nyúltam, aztán Kupec topictárs hazavott furgonnal Széovákiából. Ha kimúlt a generátorod, akkor annyi, bár hallottam olyan motorosról, aki kiszámolta, mennyiért trélerezik haza, vett a legközelebbi kúton valami no-name de hatalmas akksit és azzal egész hazaáig eljutott.

Előzmény: Ranga (26780)
Ranga Creative Commons License 2017.10.04 0 0 26780

Sziasztok!

Menet

közben leállt a burgmanom.

Az index épp hogy világít.

Vagy az akksi rossz és nem veszi a töltést vagy nincs töltés.

 

Mihez nyúljak először?

tudtok tanácsot adni?

 

Köszönöm!!!!

kecskebeka01 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 26779

Előzmény: kecskebeka01 (26778)
kecskebeka01 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 26778

Hátha valaki keresi

kecskebeka01 Creative Commons License 2017.10.01 0 1 26777

Tegnap a kanyarfotós srácok dobogókő  felé  lövöldöztek Engem is lekaptak   :)

Előzmény: kecskebeka01 (26776)
kecskebeka01 Creative Commons License 2017.10.01 0 1 26776

Ateeka81 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 26775

Köszönöm, ezeken már túl vagyok...

 

Lehet elviszem egy felújításra vagy 15-20 körül már kapni újat bontottat is.

 

Köszönöm a segítséget még egyszer.

Előzmény: DigitXT (26770)
topjoe2 Creative Commons License 2017.09.30 0 1 26774

Minden motor eladásnál megtalálnak engem is. Én általában megírom nekik, hogy " adatai alapján ön ismert internetes bűnöző Magyarországon " néha még csúnyábbakat is és akkor nem jön több email.  Amúgy nálunk is vannak kamu hirdetések. Múltkor egy millás burgi 500-ért :)

Előzmény: Krizmanics (26771)
mkRoland Creative Commons License 2017.09.29 0 0 26773

Ha motortakaró ponyva vásárlásán gondolkoznátok, ajánlom a LIDL-ben a napokban indult akciót:

https://www.lidl.hu/hu/Ajanlataink.htm?articleId=10591

Én a nagyobbikat, az L-es méretűt vettem meg, a gyári (nem túra)plexis, hátsó dobozos 2005-ös 400-asomra tökéletes, leér elől az első idom alá bőven és mindkét oldalon a lábtartó elemek alá, a rögzítőlyukak pedig az első kerék és a hútő közötti valamint a rendszámtábla-tartó és a hátsó kerék közötti részekhez esnek.

Még 2015-ben az eBay-ről rendeltem Kínából XL méretű ponyvát (az kicsivel kisebb volt, mint ez a LIDL-es L-es, tehát például kétoldalt nem érte el a lábtartó idomokat), az idén nyáron kezdte megadni magát, hasonló árban tudtam volna újra rendelni, de ez szimpatikusabb ajánlatnak tűnt és úgy néz ki, jól döntöttem.

kecskebeka01 Creative Commons License 2017.09.28 0 0 26772

Szerintem az ilyen trükköknek már egy óvodás sem dől be

Előzmény: Krizmanics (26771)
Krizmanics Creative Commons License 2017.09.28 0 0 26771

Sziasztok.
Van egy nagyon rosszindulatú " vevö" azt kérte,hogy vegyem le a hirdetésről a motort és nyissak egy PayPal számlát arra tudja küldeni a pénzt Angliából. De,hogy bizonyosak legyenek az eladóval kapcsolatba adjak fel 150.000 ft-ot a Western Union egy megadott számlaszámára és a vásárlás után ezt visszafizetik. A vevő adatai Haley Nagy emailcíme .haleynagy1960@yahoo.com. Van telefonszám is. +447532246252. Akit megkeres vigyázzon vele nagyon

DigitXT Creative Commons License 2017.09.28 0 0 26770

Első körben megpróbálnám a csatlakozásokat megtisztítani, mert ha nagy az átmeneti ellenállás, kevesebb delej jut az önindítónak. Második körben, ha ez nem segített, megpróbálnám közvetlenül is meghajtani, hátha a reléjével van valami gebasz. Ha ez sem segít, akkor már el lehet gondolkodni a felújításon (szénkefék cseréje pl.), feltéve ha kapható hozzá alkatrész: egy új önindítómotor kompletten azért elég drága szokott lenni, tehát érdemes meggyőződni róla, hogy más megoldás nincs, csak a csere.

Előzmény: Ateeka81 (26769)
Ateeka81 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 26769

Sziasztok,

 

Segítséget illetve megerősítést szeretnék kérni.

 

Burgman 400asom önindításkor nagyon lassan fogatja a motort, majd meg is áll, próbáltam tölteni, majd bikázni is de a jelenség megmaradt, mintha erőtlen lenne az önindító.

 

Ez önindítón kívül okozhatja más hiba, vagy már rendelhetem is bele az újat?

 

Köszönöm

Attila

but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2017.09.25 0 0 26768

üdv ! kétnyelvű adás vételivel, neked be kell fáradni az okmány irodába vagy ahol a gépjármű okmányokat intézik és az adás vételi bemutatásával kérvényezned kell a forgalomból kivonást külföldre értékesítés miatt. rendszámot leadod, forgalmit ki fogják lukasztani és vissza adják + határozatot fogsz róla kapni. 2300 ft az illetéke.

Előzmény: Krizmanics (26766)
topjoe2 Creative Commons License 2017.09.24 0 0 26767

Szerintem mint ha te vennél külföldről. Bemenni okmányirodába, kivonó papir, rendszámot leadni, forgalmi az új tulajnak megmarad, 2 nyelvű adás-vételi. De csináld az okmányirodában ha ott a vevő és tegye a kezedbe a pénzt. Nehogy potyára előre kivonasd a forgalomból :)

Előzmény: Krizmanics (26766)
Krizmanics Creative Commons License 2017.09.24 0 0 26766

Sziasztok.

Külföldi személynek,hogy lehet eladni a motort?

igenis Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26765

 Érzékeny lelkük van ezeknek. Ha túl nagy a terhelés akkor meg hosszú távon a generátort lehet kinyírni. Elég kicsi az ideális mozgástér terhelés ügyben. A gépkocsik elektromos rendszere sokkal rugalmasabb. Ködlámpa nem igazából jó megoldás mivel nem szabad állandóan használni.

 

  Amikor kiégett a növelt fényerejű izzóm 400km-re a lakhelyemtől, ahol csak lehetett rátoltam a fényszórót mert féltettem a fesszabályzót. Most már hordom a régi eredeti izzót magammal. Szerencsére ebben nem túl bonyolult a csere.

 

 

Előzmény: jim32 (26764)
jim32 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26764

Majd figyelem, hogy működő izzókkal milyen lesz a helyzet. Ha továbbra is szar, megoldom valahogy. Teszek bele egy jó nagy ellenállást :-) Mondjuk szerelek fel ködlámpát :-)

Előzmény: but ustriio sdrtm i (26761)
DigitXT Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26763

Ill. közben elforralja a folyadékot az akkuból, így lassan azt is kinyírja...

Előzmény: but ustriio sdrtm i (26761)
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26762

az xj 600 s diversion-on úgy vettem észre hogy pulzált az első lámpa és az üres jelző 17.8 v -ot mértünk az akkun, többet nem indítottam. kapott eg mecseki féle szabályzót onnan rendeben volt a töltés. most már mos-fet szabályzók amiket beszerelnek, strapabíróbbak, akkor volt egy kivezetés a sajátomon ha átvágtad +1 v -ot tolt a töltő feszültségen. nekem jól működött, később is olyan lesz ha kakukkol a gyári.

but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26761

a 14.4v még nem kóros, de 15.2 termelt hőt nincs hová elfűteni így magát a belső alkatrészeket emészti meg, utána jön a pukli a szabályzó hátoldalán.

Előzmény: jim32 (26758)
igenis Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26760

 Próbáld mérni valami jobb feszmérővel normális terhelésen. Az a beépített nem feltétlen hiteles.

 Igazából, ha jó a fesszab semmiképp nem szabadna felkúsznia a feszültségnek. Lehet az első kiégés után sokáig jártál rossz izzóval és az be is tette a kaput neki.

Előzmény: Bogyó bá' (26759)
Bogyó bá' Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26759

A 14,4V feletti semmiképpen nem egészséges....

Előzmény: jim32 (26758)
jim32 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26758

Na nézegettem hazafelé a feszültséget. Hááát, igaz, hogy a 2 legnagyobb fogyasztóm hiányzik (dupla lámpa van elöl), 14,4V és 15,2V között méregetett folyamatosan. Sebesség, fordulatszám egyáltalán nem játszik, a lámpánál állva még rosszabb, mint menet közben. 

Ez most nagyon kóros?

Előzmény: igenis (26749)
makrobi Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26757

Jól látod, kivettem a légszűrőházat, kipucoltam. Biztos akkor fotóztam, mikor már elkezdtem szétszedni.

Előzmény: but ustriio sdrtm i (26756)
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26756

csak rosszul látom vagy tényleg nincs a helyén a légszűrő csonkod?

Előzmény: makrobi (26753)
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2017.09.19 0 0 26755

azon a csövön keresztül tudod le/ki ereszteni a karburátor úszóházából az üzemanyagot, időnként érdemes hiszen vizet/ koszt/ szennyeződést/ rozsdát tudsz eltávolítani nagyobb megbontás nélkül. ha meg kell bontanod valamiért a burkolatot és hozzá férsz érdemes leereszteni , így láthatod mi került az üzemanyag rendszerbe. téli leálláskor is érdemes megejteni + az üzemanyag rendszer többi elemét is kitisztítani, benzinpumpa+szűrő, így biztos lesz a tavaszi indítás. nekem injektoros modellnél csak akkor van lehetőség ha kint a blokk, mert csak akkor vehető ki teljesen a benzintank, olyankor érdemes kitisztítani + körbe szemlézni nehogy rozsdásodjon se kívül se belül, az a benzinszivattyú ellensége.

Előzmény: makrobi (26753)
Herr X Creative Commons License 2017.09.18 0 0 26754

emlékeim szerint a benzin leeresztő csavar

Előzmény: makrobi (26753)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!