Keresés

Részletes keresés

vonci Creative Commons License 2018.02.03 0 0 26994

Kösz BÉLUS72, ötletes!A gyárinak hol tudok utána nézni?

 

Előzmény: Bélus72 (26993)
Bélus72 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 26993

Szia.

Én néztem gyárit, de az ha jól emlékszem 8e ft körül volt.

Helyette sima szivacsos ablakszigetelőt vettem, ami öntapadós.

Fekete alkoholos filctollal befestettem.

Tökéletes lett!!

Előzmény: vonci (26992)
vonci Creative Commons License 2018.02.02 0 0 26992

Sziasztok!

 

        Tud valaki abban segíteni,hogy honnan tudnék 2003-as 400 burgonyára a plexi és a "v" idom közötti gumi szalagot keríteni?

 

55 felett Creative Commons License 2018.02.01 0 0 26991

Köszi a videó összehasonlítást, érdekes volt ! Még talán annyi változás észlelhető szemmel, hogy a kézifék elhelyezése máshová került, és motorolaj nívópálca helyett betekintő ablak lett, valamint a hűtőfolyadék betöltő nyílása elérhetőbb helyre került.

 

Előzmény: Lacibácsi65 (26990)
Lacibácsi65 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 26990

Kb ennyi a különbség a K6 és K7 között...https://www.youtube.com/watch?v=HMOIWaehQXc Enyém K4-es,ami apró eltérésekkel kb olyan mint a 2006-os,elöl-hátul 13"-os kerékkel.

Előzmény: 55 felett (26989)
55 felett Creative Commons License 2018.02.01 0 0 26989

Szia ! Én is novemberben vettem egy 400-as Burgmant, 2006-os (II. félév) gyártási évű, de már a K7-es kasznis. Ennek már 14-es elsőkereke van dupla tárcsafékkel, hátul 13-as maradt a kerék.

Előzmény: biroljin (26987)
Zolik7 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 26988

Szia.

 

Ahogyan én tudom mindkét kerék 13-as méretű.

 

De itt egy kis puska hozzá : http://www.motorcycle.com/specs/suzuki/touring-scooter/2006/burgman/400-type-s.html

 

K7-től elől 14,hátul 13 coll,az új pedig (ha jól tudom L7) elől 15,hátul 13 coll.

Előzmény: biroljin (26987)
biroljin Creative Commons License 2018.01.31 0 0 26987

Tisztelt, Fórumozók, néhány napja sikerült vásárolnom egy Suzuki Burgman AN 400 Stype robogót. Fantasztikus a gép, ez a járgány 2006 augusztusi, tehát még éppen nem a K7-es (újabb kasztnis) típus. Korábban több fórumon azt olvastam, hogy a Burgman 400-nak 14 col átmérőjű az első kereke és 13-as a hátsó, az enyémen viszont az első és a hátsó kerék is 13-as.

Abban kérném a segítségeteket, hogy rendben van a 13-as első kerék ennél az évjáratnál vagy esetleg az előző tulaj (bármilyen ok miatt) kereket cserélt kisebbre? Esetleg elképzelhető, hogy a 14-es első kereket csak (az enyém utáni) újabb típusoktól kezdődően szerelték gyárilag az AN 400-ba?

A válaszokat tisztelettel köszönöm. :-)

Provata Creative Commons License 2018.01.26 0 0 26986

Szia! 

 

Vittem a dugót a gyűrűvel és az alapján lett felfúrva. Egy hozzáértő mondta hogy mennyivel nagyobbat kell rendelni. 

 

Előzmény: Tamas 1900 (26985)
Tamas 1900 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 26985

Szia!

 

Az Aliexpressen én is nézegettem ezeket a dugattyúkat. A hozzászólásokat fenntartással kezeld, mivel itt a terméket ( többnyire ránézésre ) és a szállítást értékelik. A termék tartósságáról itt nincsenek visszajelzések!

Még egy kérdéses pont, hogy az itt többször is ajánlott illesztési méretet ( 0,04 ) mennyire tudod ezekkel a dugattyúkkal elérni. Talán érdemes megvárni a dugattyú megérkezését és ahhoz a mérethez fúratni a hengert.

Ha innen rendelsz, a későbbiekben engem is érdekelnének a gyakorlati tapasztalatok.

Sok sikert.

Előzmény: Provata (26979)
ÖOL Creative Commons License 2018.01.23 0 0 26984

Üdv mindenkinek!

 

Érdekelne a 400-as 2010-es L0 típussal vannak-e tapasztalatok, mik a jellegzetes hibák? Érdemes megfizetni a magasabb vételárat, vagy nincs érzékelhető különbség egy korábbi típushoz képest?

 

Köszi előre is!

Provata Creative Commons License 2018.01.22 0 0 26983

Köszönöm a figyelmeztetést, figyelmes leszek. Fúrják a hengert, 4500 Ft lesz, utána beszerelem. Kíváncsi vagyok milyen lesz! 

Előzmény: depi vol.2 (26982)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 26982

Nálam az utóbbi időben a gearbest és az aliexpress ment, de a kollégámmal egyszerre akartak minket lehúzni aliexpress vásárlás után, két különböző tétel volt. A Bankjaink jelezték, hogy valami nem stimmelt, valakik megpróbáltak leemelni tőlünk 2 nap eltéréssel. Ez nem játék, ezért mondtam azt, amit. 

 

Kínai gyártás, az OK, de azért a belpiacra szánt termékeik némileg nem EU konformak, mondom ezt úgy, hogy elég sok dolgot én is onnan rendelek már meg, de erősen figyelve a fizetés mikéntjére.

Előzmény: Provata (26981)
Provata Creative Commons License 2018.01.21 0 0 26981

Évek óta vásárlok rendszeresen kínai oldalakon hitelkártyával, nem történt semmi eddig. Azt rendeltem, ránézésre nagyon szépen meg van csinálva. Én komolyan kíváncsi vagyok hogy mi lehet a különbség a drágához képest. Szívesen megmutatom bárkinek, valahol találkozni vagy ilyesmi. Fogok még rendelni szíjat,  görgőt stb. Ma már minden kínai, tehát ez még nem jelenti hogy szar. Rendeltem mosógéphez szénkefét, itthon 16000 volt, én 2000 ért rendeltem, ingyen postával. Tök ugyanaz amit itthon árul a bolt gyári néven.  

Előzmény: depi vol.2 (26980)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 26980

ennyit elmászott a vezérlés és nem ütötte szét? Háááát, ez több mint furcsa.

Vertex dugó 47k, szerintem nem akar a szerelőd az árban átverni.

 

Aliexpressen ne adj sokat a visszajelzésekre, ez nem EU. Persze, hogy olcsó a dugó náluk, de anyagában, megmunkálásban tuti nem a gyári vagy egy jobb utángyártott. 30 dolcsiért dugó és tömítéscsomag is van, na ezt überelje valaki. Nem ismerem, drukkolok.

Csak javaslat. Aki innen vagy kínai oldalról vásárol, vagy webkártyáról tegye, vagy Paypal rendszeren keresztül, autentikációval tegye, nyúlják a jelszavakat.

Előzmény: Provata (26979)
Provata Creative Commons License 2018.01.18 0 0 26979

Nem értek hozzá, de nem lett baja a szelepeknek. Nekem is kevésnek tűnik hogy mindenestül ilyen olcsó ahhoz képest hogy itthon negyvenezer lett volna csak a dugattyú. Az Aliexpressen a hozzászólások jók. Van még pár dolog a Burgmahoz amit érdemes lenne kipróbálni, például van szíj 7000 Ft körüli áron, pontosan nem emlékszem. Szerintem a dugattyús amúgy is le akart húzni. 

Előzmény: DigitXT (26978)
DigitXT Creative Commons License 2018.01.18 0 0 26978

7000 Ft-os dugó egy 400-asba? Az derék... (Amúgy ha "elmegy"

a vezérlés, akkor nem szoktak "összekócolódni" a szelepek is?)

Előzmény: Provata (26977)
Provata Creative Commons License 2018.01.18 0 0 26977

Üdv! 

 

A gép nem indult, szétszerelés után kiderült hogy a főtengelyen a vezérműlánc ék eltört, a vezérlés elfordult kb 40 fokkal. Ha már szét van szedve akkor felfúrás, a gép már lassan nagykorú.

Rendeltem Kínából az Aliexpressen dugattyút gyűrűvel csapszeggel, az egész 7000 forint volt. 

Ha valakinek van valami tapasztalata, szívesen olvasnám! 

jim32 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 26976

Ha már a gumikérdés így szóbakerült, kérdezek. (Igen, visszaolvastam, jegyzeteltem, de a kérdésem aktuális maradt.)

19e km van a SYM gumijaiban, szemre jók, tapadni tapadnak de biztos, hogy hamarosan cserélni kell. A guminak is SYM a márkája, ezzel adták. Simán lehet, hogy tudnék a netről rendelni ugyanilyet, de nekem egy bajom volt velük újkoruk óta: Sorok között araszolva bizonytalanok, billegős-dűlöngélős-kellemetlen érzés velük menni. Olyan, mintha mindig valami gyűrődésen vagy hosszanti bordán araszolnék (mint pl. a Lánchídról Buda felé lefelé.)

Tud-e valaki olyan gumit, ami ennél stabilabb? Az ár nem annyira érdekes, tapadjon és lassú menetben is maradjon stabil a motor. 

(Az XCity-n valahol 17ezernél cseréltem gumit először - és utoljára, 57e km-vel adtam el, Michelin City valami volt rajta, az még a legvégén is stabil volt. Viszont a gyenge tapadás miatt nem szerettem.)

Előzmény: Zolik7 (26975)
Zolik7 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 26975

Szia. 

 

Nekem is Michelin power Pure van elől és hátul,és már a 8ezret átléptem vele,de semmi bajom nincs velük. Azt az egyet nem szeretem csak,hogy iszonyat rossz az egyenes futása a felmart útszakaszokon. 

Neked miért ment tönkre olyan hamar?

Előzmény: sasmadár61 (26957)
Zolik7 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 26974

Szia.

 

A saját tapasztalatom nem igazán jó az RMS-ről. Igaz nem a Burgin használtam hanem az előző robogómon (Kymco People 250).

Én is úgy voltam vele,hogy kedvező árfekvésű,nem lehet rossz. De a sok éves tapasztalat azt hozta,hogy eszi a tárcsát,esőben vagy mosás után nehezen száradt. Fékerővel nem volt gond,viszont hamar kopott. A 10 év alatt,ami 78600 km-t jelentett,elől 6 párat cseréltem,hátul 4 párat.

 

A Burgiba már eszembe sem jutott ilyet rakni. Előre EBC szinterest vettem (a 2 pár 10500ft volt),hátra Brembo-t(8500ft),szintén szinterest.

A gyári Nissineket cseréltem le ezekre,de a fékhatás fényévekkel jobb lett! 

Én azt vallom,hogy jobb beruházni egy jobb márkára/minőségre a fékbetéteknél. És az sem elhanyagolható,hogy a Burgi 220kg,+a saját súlyom,együtt nem kevés,kell a tuti fékerő.

Ja, és a Burgival most 35ezer felett járok km-ben és a gyári után az első cserélt fekbetét párok vannak benne!

Előzmény: Zsotya05 (26968)
sasmadár61 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 26973

Én a Bárdi-nál vettem jól fog nem  nyikorog4-5 ezer körül volt egy pár.

Előzmény: Zsotya05 (26968)
Zé Ügynök Creative Commons License 2018.01.17 0 0 26972

Sziasztok.

Eladtam a bringát, így feleslegessé vált a Service Manualom.

2005-ös 400-ast javítgattam belőle.

Angol nyelvű, kétoldalas A4-es nyomtatás, gyűrűs könyvbe kötve. Kapcsolási rajzok A3-as méretben.

Jelképes 500 Ft + postaköltségért eladó.

Csomagautomata is megoldható.

Személyesen Érden szombatonként átvehető.

zoltan . kovacs . b2 @ gmail . com

TJAti Creative Commons License 2018.01.13 0 1 26971

Üdv! Igen. Amikor megvettem a Szürkét, kaptam hozzá gépkönyvet, mivel azt láttam itt a fórumon, hogy sok embernek van Burgmanja, viszont leírás a alapszintű ellátásról nemigen van, gondoltam, bemásolom a honlapomra, és meg adom itt a címét. 

Azóta lett egy Nagy Szürke, de ez már kocsi... Azé kell ez is.. (belátom) 

Előzmény: klezsola (26970)
klezsola Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26970

Te készítetted azt az oldalt, amit elmentettem?

Ha igen, köszi a segítséget - a kezdésnél (is) sokat segített. ;) 

Előzmény: TJAti (26929)
klezsola Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26969

Szia!

 

Bocs, az elmúlt két hét kimaradt.

 

Két éve vettem a Burgonyát, a kézikönyves linket akkor mentettem le - innen. Kinyomtatva (pen drive-ra áthúz, aztán asszony az akkori melóhelyén megoldotta) nekem is csak ez van meg.

Szívesen elküldöm a számomat, de műszaki, javítás, szerelés stb. ügyben nem igazán tudok segíteni - már arra is büszke voltam, hogy a légszűrőt egyedül tisztítottam meg. :D Kb. ennyit tudok és vége!

Nekem leginkább súgónak kell a kézikönyv, hogy mit, mikor kell átnézni, cserélni. /Ha így is kell a számom, küldöm!/

Előzmény: gocsikarl (26928)
Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26968

Üdvözöllek!

Én most jutottam el a moci elejére. Nekem mindkét oldalon mind a 4 betét cserés. Én a helyedben egyben cserélném, hogy fékezéskor ne húzzon a kerék semerre, de ez az én véleményem!

Most nézegetem a betéteket a neten, azt esetleg tudod/tudjátok, hogy az RMS betéteket érdemes megvenni, jóval kedvezőbb árúak, mint a többi. Vagy felejtő?

Köszi,

 

Zsotya05

Előzmény: 55 felett (26940)
Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26967

Köszönöm. Pont egy ilyen elektromos csavarozógépet sikerült szereznem az egyik havertól, tökéletesen levette az anyát.

Köszi.

Előzmény: topjoe2 (26966)
topjoe2 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 26966

Vegyél egyszer egy elektromos kerékkulcsot, nagyon könnyen leszedi a variátorról az anyát és csak oldalirányban üt, tengely irányban nem. Nem olyan durva mint a levegős kulcs. Ezzel meg is húzhatod az anyát.

Előzmény: Zsotya05 (26965)
Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 26965

Szia! 

Köszi, igen arra gondolok. Légkulccsal még nem próbáltam, de szerzek akkor egyet.

Köszi.

Zsotya

Előzmény: kecskebeka01 (26963)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!