Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Surci126 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 149

Kösz az infót.

Előzmény: nospeedlimit (147)
Surci126 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 148

Szia!

 

Köszönöm szépen a választ,igazából Sprinterünk egyenlőre nincs,csak tájékozodtam.

Hiaceba kellett volna egy kis erő,de mint megtudtam ezt nem lehet büntetlenül megúszni.

Remélem hamarossan meg lesz a Sprinter,és akkor kereslek ezzel.

 

Köszi a példás hozzá állást!

Előzmény: Reklámszerződésed van-e? (145)
nospeedlimit Creative Commons License 2011.01.18 0 0 147

Eszed ágába ne jusson Densos Toyotába vagy Nissanba railboxot tenni. Maximum 5000 kilóméter alatt hazavágja az a túlnyomás a befecskendezőrendszert, ahonnan már érzed a plusz erőt. Utána vehetsz mindenből újjat. Csak az anyagköltség lesz vagy 5-6 kiló....

Előzmény: Surci126 (144)
Reklámszerződésed van-e? Creative Commons License 2011.01.18 0 0 146

Még annyit ehhez a szánalmas videóhoz, hogy mielőtt bárki ez alapján minősítené az eszközt, fejlesztő céget - bár nem gondolom hogy az értelmi szint átlaga ilyen alacsony lenne itt -   nézzen rá a videó kommentjeire.

Előzmény: nospeedlimit (142)
Reklámszerződésed van-e? Creative Commons License 2011.01.18 0 0 145

Szia,

a Hyace-ben egy Toyota Denso vezérlő van, jelenleg nem tudok rá szoftveres megoldást ajánlani. CR tuning tuningbox szükségmegoldásként szóba jöhet. Ebből széles a választék ár ügyileg kb. 40-130e + áfa körül mozog. Ígéretek vannak +40 NM-től a csillagos égig, de a nagynyomású rendszer jelentős túlterhelése nélkül nem tartom kivitelezhetőnek a drasztikus javulást.

A listáink szerkesztés alatt vannak, már szerepel benne ez a típus, amelyre büntetlenül 30-40NM nyomaték és 13-20 LE hozható. Ha ilyen kondíciókkal is érdekes a dolog, akkor kérek Neked árajánlatot a boxra. Kérlek a privát email címemen folytassuk majd, az info kukac rigotech pont hu -ra várom a válaszod, ha aktuális.

 

A Sprinterrel kapcsolatban: ha már az elektronikus adagolóval van és a 2.9 td  122LE 280NM -re gondolsz akkor arra két féle beállítást tudok ajánlani, ez első egy óvatos, un. HQ Eco Setup ami ezen az autón tud hozni kb. +20 LE-t és +40NM-t fogyasztásban kb. 0.5-1.5 liter megtakarítást. Vagy van a sportos beállítás, amitől +32LE és +55-60 NM várható. A fogyasztás csökkenés óvatos használat mellett itt is hozható, de nagy terheléseken nagy igénybevétellel használva nem garantált. A netto ár 55.000, a második esetben 65.000.

 

Biztos találsz olcsóbb helyet, biztos kapsz nagyobb számokat ígéreteket a teljesítmény változás mértékére, és még az is lehet hogy igazak. Lehet jobban is húzni ezt a motort, de gondolom nem esne jól egy autómentés Passauból 150 ezerért...

Ha komolyan gondolod, hívj fel és megbeszéljük a további kérdéseidet.

 

Nálunk az árban benne van az előzetes állapot felmérés, szükség esetén diagnosztika,  szerelt alkaltrész(ek), munkadíj, 2 év garancia a szerelt alkatrészekre a végzett munkára. Szükség esetén tuning után diagnosztika, kontroll mérés valamint a teherautókra adott egy hónap pénz visszafizetési elégedettségi garancia az árra. Valamint a szokásos szoftvergarancia. 

 

Az autódból ki kell venni a vezérlőegységet, s bár az eredeti alkatrész újra írható újat teszek bele, a régit megkapod. A munkáról ha el tudod számolni, természetesen számlát adunk. Kb. 3 órára kell letenned a kocsit, közben ügyfélvárónkban megvárhatod, láthatod hogy mit csinálunk, mi történik pontosan.

 

Ha mind a két autót hozod, akkor részt vehetsz a frissen meghírdetett 'második HQ tuning nulla forint' konstrukcióban. Ennek részleteiért iratkozz fel a honlapomon www.rigotech.hu . (S mielőtt megint nekem esnének a kollégák, vagy félre értenél: nem készülnek ingyen tuningok, viszont a hűséges vevők, ajánlók olyan kedvezményeket kapnak, hogy aktív részvételük esetén valóban nulla forintra is ki lehet hozni a tovbbi tuningok árát.)

 

 

Üdv.

 

Tóth Richárd

www.rigotech.hu

30/227 12 27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Surci126 (144)
Surci126 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 144

Szia Ricsi!

 

Néztem az oldaladat de nem volt rajta típus lista,úgy hogy itt kérdeznék tőled.

Szeretnék egy 2006-os Toyota Hiace 2,5 (102le) D4D 4WD-re chiptuningot,érdekelne hogy mennyibe kerülne és mit várhatok tőle?Haszonjármű lévén,nem lenne jó ha a tuning miatt lecsökenne az élet tartalma.Kérdésem ez is hogy mi a tapasztalat ezzel kapcs.ban?Továbbá Mercedes Sprinter 1999-es 312D 4x4 chiptuningra is kérnék árat és paramétereket!

 

Előre is köszi!

Előzmény: Reklámszerződésed van-e? (143)
Reklámszerződésed van-e? Creative Commons License 2011.01.17 0 0 143

Kedves Nospeedlimit!

 

 Mindenben egyetértek Veled. Jó lenne, ha egyre több kolléga mondaná el véleményet itt.   -ha lehet, névvel, elérhetőséggel...

Abban is igazad van, hogy olykor nehezebb a Piasinit használni. Tekintve, hogy 95-től 2000-ig mobiltelefonok alkatrész szintű javítását csináltam (összesen kb. 20 év elektronikai szervíz gyakrolat), semmilyen problémát nem okoz szerencsére és még sosem volt gond. Hozzá teszem, hogy két választás van: vagy megcsinálod a Kehint, Densot Piasinivel, vagy elküldöd az ügyfelet. - ne vesszük el a részletekben

 

Ha valaki vesz egy zongorát, attól még nem lesz zenész... Akinek ennyi esze van, hogy szétver egy Piasini interfészt, mert ennyit ért hozzá a gagyi műhelyében - bár mint extrém sport jól mutat a youtubon...  - az meg is érdemli. Gondolom rendes pákája nem volt a srácnak, de a kalapácsból jó el volt látva :) 

Én csak a saját és ismerősi körben lévő tapasztalatokra tudok hagyatkozni, és az CP és Patrik esetében 90%-ban pozitív. Mind a személyes találkozások, alkalmával emberileg, a munkájuk minőségét tekintve, mind pedig üzletileg.

 

"A nevesebb hazai cégek ahol érdemes csináltatni tuningot a következőről ismerhetők fel:

 

1. Nem hirdetnek, mivel nincs szükségük rá, google-reklámmal.
2. Több éve -akár tíz is- a piacon vannak
3. Nem nagyon lehet náluk alkudozni, cserébe igen jó a munkájuk.
4. Nem magyarázzák meg honlapjukon, hogy miért is ők a legjobbak és nem tesznek fel fiktív ügyfél-leveleket!"

 

Ezzel is maximálisan egyetértek. Minden ponttal. Jó összefoglalás.

Annyival egészíteném ki, hogy az nekünk is felelősségünk, hogy az ügyfél akivel kapcsolatba kerülünk, kellő tájékoztatást kapjon a technológiákról, arról, hogy mik a kockázatok, adott esetben egy jó tuning miért kerül 100.000-be és mi az amit nagy eséllyel kihagynak a tuningból, ha 40-ért kinálják máshol...

 

Én ezen dolgozom, hogy az ügyfél tiszta fejjel obkektíven tudjon dönteni, az adatok birtokában. Ne dőljön be a kamu tuningosoknak. Engem  nem érdekel, ki mit csinál 20, 30, meg 40 ezer forintokért. Az az ő baja. - majd eltörik a kezét, mint ahogy egy jól sikerült kamion tuning után  volt erre példa egyszer...

Ha nem tudok egy jó tuningot eladni 100.000-ért, az meg az én bajom. S egyben az én hibám is, mert az ügyféllel nem tudtam akkor megértetni, mi a különbség az Adidos meg az Adidas között... - hidd el, engem ugyan azok hívnak,akik téged is, és azt mondják, hogy már van 45 ezres árajánlatuk is... Én meg azt mondom erre, hogy majd jusson eszébe, mikor turbót cserél 300-ért. Bukok én is munkákat, de nem lesz mindenki az ügyfelem, ahogy neked se.

 

Felesleges az 'olcsójánosokra' mutogatni, én a részemről a saját kezembe vettem a dolgot, amit tudok megteszek, s ez pont őket elég érzékenyen fogja érinteni. - s azért nekik is meg lesz az ügyfélkörük, így majd ráérős időmben még pár edc16-ot majd megjavíthatok, amit megfeszegettek és újra kell ballozni az MPC-t benne...

 

 

Mindenkinek jó tuningolást, autósoknak jó választást üdv.

 

Ricsi

www.rigotech.hu

30/227 12 27

 

 

Ford vezérlőegység, a ragasztott (underfill) BGA IROM processzort  levettem, letisztítottam. A panel készen áll a processzor portok beazonosítására, aztuán lehetésges a kódban a kívánt funkciók megtalálása, majd a hozzájuk tartozó táblák kikeresése, összeállítása. Ez most már nem újdonság, de mikor kb. 2. éve Piasiniék elakadtak ezzel, akkor nem volt probléma ezt levenni, visszatenni, mivel laptop alaplapon 740 lábú (0.55mm ball) Radeon videó chipet is sorozatban cseréltem anno. Vagy telefonban uBGA flasht, processzort...

 

 

 

Szintén Piasini fejlesztés, ahol hasonló ügyben segítettem (Mazda 2010, Mitsubishi proci):

 

 

Proci levéve:

Előzmény: nospeedlimit (142)
nospeedlimit Creative Commons License 2011.01.16 0 0 142

Kedves Richárd!

 

Alapvetően a legtöbb dologban amit írsz teljes mértékben egyet értek veled, hiszen magam is chiptuner vagyok.

 

Elképesztő módon szaporodnak idehaza bő egy éve a filléres tuningot kínáló cégek.
Konkurenciáról nem szeretnék beszélni, mivel így nem lenne ildomos ezeket az embereket illetni.
Feltört WINOLS, egy epromolvasó, egy Galetto meg esetleg valami más, olcsón vásárolt, levedelett CMD vagy Kess flasher az eszközük.
Ráadásul feketén dolgoznak, alkalmi 20-40.000 Forintért, amiből meg van heti három-négy tuningjuk
valahol az út szélén vagy az ügyfél kertjében, legjobb esetben egy kisebb bérelt lyukban.
Mindeközben magukat Robin Hoodként beállítva, becstelenítenek
meg nyilvánosan, a szakmában régóta és jó minőséggel dolgozó cégeket.
http://obnchip.lapunk.hu/?gclid=CKeB5IHQ-qUCFYUw3wod8nZspQ

 

A probléma nem csak az egyébként, hogy bagatelizálják a chiptuninghoz szükséges szakértelmet.
De mivel saját költségük mint műhely, rezsi, eszköz-díjak, munkatársak nincsenek, még szépen meg is élnek
az útszéli fusiból. Azok pedig, akik tisztességesen dolgoznak ügyfelek tucatjait bukják el, mivel
az olcsójánosok zömében silány munkát végeznek és a chiptuningot mint szolgáltatás örökre megbélyegzik
nevezett ügyfelek szemében, akik utána tuningról már soha hallani sem akarnak.

Tőlünk nyugatabbra ez egy nagyon ritka, de még inkább ismeretlen jelenség. Persze tegyük azt is hozzá,
hogy egy nevesebb cég sem alacsonyodhatna le elméletben odáig, hogy az előbbiekben már megnevezett
árszinteken dolgozzon. Ám mégis ilyenekről hallani innen-onnan, ami hazánkat illeti.
A legdurvább amivel találkoztam, hogy minőségi helyre elviszik az autót nagyon elégedettek a tuninggal,
majd egy-két hét múlva mikor haver "tunerral" már kiolvastatták a módosítást, követelik vissza a pénzt,
élve a pénzvisszafizetési garanciával. Tegyük hozzá, hogy ez azért nagyon ritka eset.

 

Továbbá gyakori, hogy a fórumbejegyzéseket uralják a fórumlobbi álatal éltetett underground-tunerek, mint Extrem Robit, Tuner Tibót, Lóerő Zsoltit
és társait éltető beírások. Amint egy neves cég munkáját pedig dícséri is valaki azonnal jön a f.kázás.

 

Piasini tuningokrol röviden pár gondolat.


Aki ki tud venni és szétszedni mondjuk egy Denso ECU-t, és főleg egy Civic Keihin vezérlőt megbontani és ráforraszgatni, az alsó hangon is nagyon ügyes.
Ezzel együtt aki dolgozik Piasinivel az tudja, hogy rendkívül macerás a dolog és Patrik fájljai sem mindig tökéletesek, főleg szívó motorknál.
Na és azt is hozzá tenném azért, hogy olyan cégeknél ahol nincsen teljesítménymérő pad ez sokszor ki sem derül... Khömm...
Egyébként idehaza ha jól tudom hatan használnak Piasini-féle eszközt.

Meg aztán vannak emberek, akik szó szerint ütik-vágják a nevezett olasz eszközt.

 



Személy szerint ezt azért nem csak durvának de kimondottan rosszmájúnak is tartom.

 

Én is szinte naponta kapok olyan telefont vagy e-mailes megkeresését, ahol valakinek van egy alsó hangon
6 milliós autója, mondjuk Passat CR-TDI je és a 100e & FA körüli összeget sokalja a tuningért.
Ilyenkor csak annyit szoktam mondani az érdeklődőnek, hogy ingyen is meg tudom csinálni, csak nem csinálom meg.
Kap 25-30LE-t amiért fél millát kellett volna fizetnie volkswagenéknél!!! En meg csináljam meg bagóért?!
Hát a frászkarikát!!! Akkor menjen ahová akar....
És tudom, hogy havi 6-8 autót bukok ezzel, de fogorvsnál sem alkudozik senki, max. elmegy az sztk-ba és kap amit kap.
Persze tegyük azt is hozzá, hogy kevés az útszéli fogorvos...

Én amilyen módosításokat csinálok van úgy, hogy napokig kísérletezek rajtuk, ami rezsiben nehezen kifejeztehtő

és csak ezt követően nyúlok hozzá ügyfél autójához.


Egy motorvezérlő átlagos áron 350e Ft. Sajnos 1-2 évente egyszer előfordul valamiért behal írás közben,
vagy töténik vele valami. Ilyenkor mi fizetjük az alkatrészt. És olyan máshol csinált autótkat is állítottam már több ízben
helyre, ahol nem sikerült a checksumkalkuláció vagy valami és nem indult be az autó, majd a laptop-tuner elment
megnézni valamit. Csak azt nem közölte, hogy több napra...
Szóval ennyit az olcsójánosokról.

 

A nevesebb hazai cégek ahol érdemes csináltatni tuningot a következőről ismerhetők fel:

 

1. Nem hirdetnek, mivel nincs szükségük rá, google-reklámmal.
2. Több éve -akár tíz is- a piacon vannak
3. Nem nagyon lehet náluk alkudozni, cserébe igen jó a munkájuk.
4. Nem magyarázzák meg honlapjukon, hogy miért is ők a legjobbak és nem tesznek fel fiktív ügyfél-leveleket!

 

Röviden ennyit! Jó tuningolást!

Előzmény: Reklámszerződésed van-e? (141)
Reklámszerződésed van-e? Creative Commons License 2011.01.05 0 0 141

Gergő, köszönöm az érdemi hozzászólást. Várnám a többi Kolléga észrevételeit, tapasztalatait is. Furcsa hogy pont egy ilyen rosszindulatú akció eredményezi végül, hogy talán végre érdemi beszélgetés, akár vita is kialakul amiből mi is tanulhatunk és a fórum látogató is színesebb képet kap, a szakmai és emberi hozzáállásokról.

 

 

Miért nem írod ki a neved the_truth? - akkor az olvasó ellátogathatna a te honlapodra (is), megismerhetné hogy te hogy dolgozol és akkor az egy fair játék lenne. Ha már a témát felhoztad, az új benzines suzukikat 80-100 ezer forint között csináljuk, attól függően, hogy mit szeretne a tulaj, ill. melyik motor. Az 1.3 92 lovasat erősebbre tudjuk húzni mint a gyári 1.5 -ös. Azért az szerintem nem rossz. Látom, nagyon érdekelt a téma, sokat olvastál utánam, biztos innét van a 45.000-es árad. Vagy ezt is csak betippelted.

 

Egyébként eltaláltad, a régi 68 kovas Swifteket,  mikrokontrolleres Denso-val ennyiért csiáljuk, az eredmény 79 LE és 118 NM ami szívó benzinesnél -ha kicsit is értesz hozzá, akkor egyet értesz - , nem rossz eredmény. 10-12 éves 1.3-as autó tuningjának ez a értéke, ami szerintem korrekt az ügyfélnek és az autó értékével is arányban van. Ne mondd nekem, hogy egy fiatal EDC16, vagy 2008-as EDC 17 BMW-re, is 45.000 -ért kéne adni egy rendes tuningot! Aki megcsinálja annyiért, tegye. Nem mondtam, hogy biztosan szétesik, de én köszönettel kihagyom, és nem is ajánlom senkinek.

 

Vegyél te is rendes eszközöket, fizessél éves díjat a szoftvereid és eszközeid után, tegyél félre fejleszésre és vésztartalékba és akkor majd 700.000 -ért meg tudod venni a protected EDC17-hez a cuccot (tavaly 6-ot adtam el itthon belőle). Aztán felőlem feszegetheted szét az új protected EDC17CP45 -öket és csinálhatod azokat is 45.000-ért a 2010-es modellekbe. - ha egyáltalán neki mernél állni ... Nálunk ha ilyen vezérő kerül az asztalra (mert ezeket a legújabbakat nem lehet még OBD-n csinálni), a HQ chiptuning 280.000 forinttól kezdődik. Akinek olyan kocsija van, amibe ilyen cucc van, annak nem okoz gondot kifizetni, egy rendes beállítást. + garanciát adunk a fél millás vezérlő egységre. Ezt te vállald el 45.000 -ért. (ha egyáltalán meg van még, hogy miről beszélek)

 

Köszönöm, a www.rigotech.hu tényleg ütős, de nem a szöveg, hanem a visszajelzések alapján a mondani valója. Sajnos az oldal el van hanyagolva, de köszönöm hogy hozzászólásaiddal motiválsz arra, hogy mielőbb befejezzem. Tényleg köszönönm, mert mondandód egyfelől szórakoztat, másrészt nyugtázza azt, hogy jó úton haladok. Inspirál még az ilyen fórumozásra is. - korábban válaszoltam neked magánban, de biztos elkerülte a figyelmed (esküszöm, hogy nagyon bírlak, ha nem lennél, ki kéne téged találni...)

 

Ha érdekel, akkor dumálás helyett te is vállalhatnál japán kocsikat (is), van raktáron Piasini slaveböl nálam, olcsó 3800 EUR és a tiéd. Ha a komolyabb (majdnem fullos) kell, akkor az 15.000 EUR. Van ebből is, ha azonnalra kell, jöhetsz érte.

 

 

A végére, néhány kép. Üdvözlettel:
 

Tóth Richárd
Rigotech Autósport és
Vezérléstechnika
30/227 12 27

 

Régi Suzuki denso 68 LE, amit említettem:


 

 

 

Új Suzuki Denso, programozható, és nyomtalanul ki lehet nyitni, majd összerakni.

Ha valakit nagyon zavar a garancia kérdés, hozzon egy bontott vezérlőt, azon megcsináljuk a tuningot, feltanítjuk. Igény esetén vissza teszi bele a gyárit. - egyéb kérdés?

 

 

 

Mitsubishi Evo X vezérlőegység, amit (ahogy a legtöbb Mitsubishi  gyártmányt) nem kell kinyitni, amint látod:

 


 

Mazda CX7 2.3 16v biturbo 260 LE 380NM megy OBD-n.

A HQ chiptuning listaára nálunk erre 140.000 forinttól.

HQ sport beállítás hoz rajta +35LE-t és +65NM-t. - brutálisan jó lesz ezzel a beállítással




 

Végül, ez egy Fiat Marea benzin-gázos emulátorral finom hangolva.

Annak érdekében, hogy gázon is a maximumot hozzuk ki belőle. Ezek után - ha még mindig el vagy tévedve - harmadszor is kérdezd majd meg, hogy ki csinálja a beállításokat.  (Igen, vannak olyan sépci autók amikben nincs még elég rutinom, ezeknél sokakkal ellentétben nem tippelgetek, hanem rászánom a pénzt és én is veszek setting fájlokat, akár kész beállításokat. És nem az olcsó fajtából. A végeredmény a lényeg, és az pedig az elégedett ügyfél. Aki lehet hogy többet fizet, de az autója biztonságban van.) - most ezt irigyled?

 


 

 

Ui. Én tényleg szívesen beszélgetnék veled is értelmesen a szakmai dolgokról, mert a hozzászólásaidból látszik, hogy tudod te is miről beszélsz. Valamiért találva érzed magad a honlapom miatt, ezt sajnálom. (pár dolgot azóta változtattam, mert lehet hogy elsőre tényleg elvetettem a sulykot a kritikáimmal, megfogalmazásommal) Ha gondolod írj magánba és kezdjük ezt a beszélgetést előröl. - vagy csinálj nekem további ingyen reklámot

 

Ha bárkinek kérdése van a felsorolt programozó megoldásokkal kapcsolatban, szeretné őket látni, kipróbálni, keressen meg.

Előzmény: the_truth (140)
the_truth Creative Commons License 2011.01.04 0 0 140

Kedves Richárd! Nem gondolod, hogy az oldalad kissé hiányos és a TVshopos marketingeddel igazából Te téveszted meg az ügyfeleidet? Miért nem rakod fel az oldaladra, hogy a file-kat nem Te csinálod és tulajdonképpen Neked sem marad 40.000 forintnál több a tuningból? Sőt, ha az 1.3-as Suzukit 45.000 forintért programozod, akkor miről beszélsz? Abból lehet félretenni, fejleszteni? CP elvesz belőle 40-et!

12 éve tanulmányokat gyűjtesz, de fizetsz a módosításokért, melyekbe bele sem látsz! Ha megkérdik mi lett a sw-ben módosítva mit mondasz? Semmit...

Miért nincs a honlapon, hogy a japán autók nagyrészt megbontással tuningolhatóak? Hoppá,  mi van a garanciával? Értem a Rigotech megbonthatja a vezérlőegységet garanciavesztés nélkül.

Nagyon ütős szöveget hoztál létre az oldaladon, ezt el kell ismerjem. Egyetlen gond van vele (magánvéleményem, akinek "nem inge, ne vegye magára"), hogy nem egy professzionális, magabiztos chiptuning műhely érzetét kelti, hanem egy szánalmas pali elkeseredett próbálkozásait, aki úgy gondolja, hogy csak úgy rúghat labdába ebben az -egyébként tényleg "túlzsúfolt" - chiptuning szakmában, hogy másokat leugat a honlapján. Szerencsére, a többség - sőt Rajtad kívül mindenki - tisztességes módon próbálja megkeresni a kenyérre valót! Élj csak boldogan a szánalmas, elkeserítő, hazug, másokat és önmagadat becsapó világodban, mi addig hadd végezzük a munkánkat.

Minden jót!

Előzmény: Reklámszerződésed van-e? (138)
Jantó G Creative Commons License 2011.01.04 0 0 139

Az igazat megvalva teljes mértékben egyetértek Tóth Richárd kolegával,mert mi is nagyon sok hasonló problémával küzködünk.

 

Veszprém megyében és környékén is sok a garázs mester , akik igyekeznek tönkretenni a piacot, mint az árakkal , mint a minőséggel.

 

Bosch szervizként nagyon sok hülyeséget láttunk már.

Én kb 4-6 éve programozok autókat , elötte pár évig  szigorúan sajátokon + különféle tanfolyamokon igyekeztünk elsajátítani a tudást.

 

Sok olyat látni, hogy egy autón nem is az a softwer van amit ,ahhoz a tipushoz adtak ki .

 

Pl.:nem mondom melyik neves bpesti tuningműhely peugeot partner tuningnál feltelepített

      egy már meglévő (bevált) expert softwer (mert ugyan az a motor  :-)  ) ,csak éppen azáltal kb 30 hiba lett a motorvezélőben , mindezekután vissza adták az ügyfélnek aki sajnos el is hozta. Az autó két hét múlva meg állt. Compúter csere.

 


    Találkoztam olyan szintén magát nagyon hídető műhely munkályával , ahol gyári program volt az autón miután az ügyfél eljött tőlük. :-(  (ez gusztustalan)

 

 

 

És még tudnám írni a végletekig.

 

Ha valaki valamit nem tud és kérdez az nem bűn , de úgy tuningolni (email-ben),hogy nem látom az autót és nem diagnosztizálom , na az ostobaság.

 

 

 

A slave eszközökről csak annyit, hogy nekünk is van evc és dimsportos eszközök mellet

 

Oct-tuning programozónk, mert ha valamiben nem vagyok biztos, nem verem át az ügyfelet , inkább kevesebbet keresek.(Bár már az oct progikat  másolják)

 

Előzmény: Reklámszerződésed van-e? (138)
Reklámszerződésed van-e? Creative Commons License 2011.01.04 0 0 138

"the truth" -nak köszönöm a kéretlen reklámot. Névtelen és arctalan érdemi adatokat mellőző hozzászólását, iskolapéldaként megjelenítettem honlapunkon www.rigotech.hu , mert tökéletesen példázza és alátámasztja az ott leírtakat.


Oldalam egy részén valóban  az olcsó és szakmai alapokat nélkülöző chiptuning és gagyi tuningboxok ártalmas hatásáról írok. "The_truth" munkáját meglehet hogy személyesen nem ismerem, de kérném Tisztelt Kollégák, hogy az ott leírtakat, akinek nem inge, ne vegye magára.

 

Oldalam kitér arra, hogy természetesen több jól felkészült szakmailag és emberileg korrekt tuningcég közül lehet választani. Bíráló szavaimmal egyiküket sem volt szándékomban megszólítani.

 

Az elmúlt 12 évben volt alkalmam kollégáimmal több száz vezérlőelektronikát javítani, az oldalamon jellemzett olcsó tuningok barbár kártékony folyományaként. - nem kell senki engedélye, hogy a tapasztalataim megosszam

 

Munkámról, és személyemről ha érdekel, hiteles adatokat honlapunkon találsz: www.rigotech.hu . Valamint független, névvel és autóval randelkező emberek az évek során leírt referenciájit, ajánlásait láthatod, ha cégnevemre 'rigotech' keresel itt a fórumban. Az első 30 találatot ide kattintva láthatod: http://forumkereso.hu/index.php?q=rigotech&qs=1

 

 

 

BUÉK! Üdvözlettel:

 

Tóth Richárd

Rigotech Autósport és

Vezérléstechnika

30/227 12 27

 

 

 

 


Előzmény: the_truth (137)
the_truth Creative Commons License 2011.01.03 0 0 137

Találtam egy érdekes "chiptuning leírást"  rigotech oldalán. Rigotech "mester" úgy szeretne ügyfélkörre szert tenni, hogy az általa abszolút ismeretlen tuningosok munkáját húzza le. Árakkal dobálózik, mert vett egy Piasini HQ slave boxot, azaza tuning file-kat nem ő készíti, így kénytelen magasabb árakkal dolgozni, mivel fizetniekell a chiputningért. Persze együtt dolgozik minden elismert tuning céggel,fejlesztenek... lol. Amennyiben egy kicsit körülnézünk egyéb külföldi fórumokon, láthatjuk, hogy több helyről könyörög tuning file-kért, amiért természetesen fizet.Tehát akkor milyen komoly chiptuning műhelye van neki, és miben nyilvánul mega 12 éves szoftverfejlesztői tapasztalata???

jm65 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 136

Sziasztok! Chevrolet Cruze 1.6 benzines, 2009-es model tuningolásával kapcsolatban van valakinek tapasztalata? 

zolloka Creative Commons License 2010.11.07 0 0 135

Üdv!

Olyan problémára keresnék szakembert /lehetőleg valahol Vas megye körül/ aki picit helyre tudná rakni egy régebbi Bmw 35i motorját!A motor egy driftautóban szolgál!!4báros benzinyomásra van állítólag beállítva a motor!De valami nincs teljesen jól beállítva mert szó szerint dől  bele a benzin,fekete füstöt dob és szerintem annyira nem is megy!Ja és a fogyasztása picit túlzó!Kb 50-70 liter nem driften!!!!!

A5 S5 Creative Commons License 2010.09.12 0 0 134
Sziasztok Urak!

Nagy szükségem lenne egy ORI tartalomra,hátha esetleg ez megvan valakinek...
Bosch
Diesel
0281010880
1037364125

Ez egy Peugeot 607, 2.2HDI- EDC15

Ha megvan és elküldené valaki nagyon nagyon megköszönöm!

maryska1@citromail.hu
A5 S5 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 133
Hű de kihalt lett ez a hely!!!
Azért ha jár erre valaki,találtam egy kis csemegét! :))))))
Még mindíg lehet tanulni :)))))
http://www.csipszerviz.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=180
A5 S5 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 132
Küldtem a mailt,köszönöm szépen!

Elviekben valóban nem mindegy mit írsz vissza,sőt sok esteben nem is tudsz más szoftvert visszatölteni csak a gyárit (ill. annak a tuningját)pl. CMD-vel OBD-n,viszont vannak kivételek. Vannak olyan tipusok aminek szinte "mindegy" milyen számú szoftvert kap,feltéve ha tipusazonos. Aztán vannak olyan autók is,amire ha rátöltesz egy másik "tipusazonos" szoftvert akkor sem fog vele beundulni soha az életben. Akkor van csak a baj,ha nem volt jó a kiolvasás,vagy nem mentetted el a gyárit...

Ezt a 207-est nem akarom rátenni semmire (még mielőtt valaki teljesen hülyének nézne:))),csak egy részletet kell kivágnom belőle.

Azért kösz a figyelmet! :))
mocgav25 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 131
Na pont ezért érdekes A5 kérése, hisz akkor a csigásoknál is több féle sw van, magyarul nem mindegy mit írsz vissza.
Előzmény: autochip (130)
autochip Creative Commons License 2009.10.23 0 0 130
Ez mindegyik típusra igaz, valamint az eltelt idő függvényében nő a gyári frissítések száma.
Előzmény: mocgav25 (129)
mocgav25 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 129
Ebből nincs többféle sw??
Én anno csak vag-ot csináltam, de ott tucatnyi féle volt az sw és a hw is.
Előzmény: A5 S5 (127)
autochip Creative Commons License 2009.10.23 0 0 128
Szia!

Ha dobsz egy mailt, a válaszban csatoltan küldöm.
Előzmény: A5 S5 (127)
A5 S5 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 127
Urak! Nincs valakinek a "kesztyűtartójában" egy 207-es Peug., 1.6 16V 110Le gyári tartalma? Ha igen,hálás lennék! Sajnos a CMD oldalon már néztem... :(
fairytale33 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 126
Sziasztok!

Tanácsotokat szertném kérni egy 320d bmw chiptuningolásában.
Valami nagyon biztos és jó megoldást szeretnék, ami kicsit sem cseszi szét az automat.
Egy biztos nagy referenciás helyet ahol minőségi és megbíható dolgokkal dolgoznak és a termékükre garanciát vállalnak. Nem kell nekme a 163 lóerőből 200 inkább 180-185. Csak hogy ne károsodjon a motor...

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!

autochip Creative Commons License 2009.10.22 0 0 125
Nem tudhatjuk biztosan hogy prol4nd mit látott, csak azt hogy CMD-t még nem.
Korábbi hozzászólásainak tükrében ez azért elég érdekes :-)

A szomorú dolgokhoz kapcsolódóan: egyre több a javítás az "önjelöltek" után...
Előzmény: A5 S5 (124)
A5 S5 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 124
Sziasztok!

Megvan még a CMD,meg is kaptam mailban a számodat.... Hogy őszinte legyek még nem biztos,h el akarom adni Neked. Te is csak szépen a háttérből,névtelenül kritizálgatod a többieket. Csak mert visszaolvastam a hozzászólásaidat. Te pont véletlenül láttad az Autochip által készített szoftvert is,és a Chipmester által készítettet is. És mindkettőre "húztad a szádat". Még jó,h az enyémet nem láttad. Viszont kíváncsi lennék (az Autóchip és a Chipmester helyében) ,h konkrétan melyik rendszámú autó tartalmát láttad??? :))) (ha láttad) Véleményem az,h messziről jött ember azt mind amit akar de egy biztos. Nem szép dolog mást íly módon,nyilvánosan kritizálni főleg akkor,ha a becses neved és munkááságodat nem árulod el. Miért van ez nálunk M.o.-on így????? Volt szerencsém olaszországban tanulni egy rövid ideig,de ott inkább mindenki segít a másiknak,nincs ez a nagyotmondás és féltékenység...
Viszont kíváncsivá tettél,h ki is lehetsz? Te milyen tuningot készítesz egy új autóra,egy 10évesre,egy turbósra vagy egy szívóra? Egyszer mi is megnéznénk itt a fórumon(szerintem) :))))

Más....
Válasz a BMW-s kérdésre.
Véleményem szerint nem lenne másokkal szemben tisztességes ha a szádba adnánk,h kit válassz vagy kit ne. Ezt minden esetben a megrendelőnek kell (azaz neked) eldöntenie,de mindenképp olyat válassz aki már "látta" ezt a tipust,nem akarja szétszedni a motorvezérlődet (mert jogtiszta eszközzel ezt a tipust már meg lehet csinálni OBD-n),akinek el tudod mondani mi az elvárásod és ahhoz tudja megírni a tuningot. Ez szerintem azért fontos,mert így legalább választ fogsz kapni olyan kérdésekre mint pl. mennyivel növelte meg a rail nyomást,vagy a töltőnyomást,milyen gázpedálállástól,stb.... Akik a netről letöltögetnek kölönböző fájlokat (állítólag külföldről veszik:)))),azok általában ezekre a kérdésekre nem fognak tudni válaszolni,és sok esetben ha nem tetszik a tuning ők nem fognak tudni módosítani rajta,és a pénzt akkor is elkérik.... :( Szomorú dolgok ezek.
Az a baj,hogy sokan szeretnének a tuninggal foglalkozni de időt és pénzt nem szeretnének áldozni rá. Tehát nincs meg hozzá vagy a technikai háttér,vagy a tudás. (vagy egyik sem)
Épp itt az előző hozzászólásokban taglatuk,hogy az egyik "kolléga" miért dolgozik ennyire olcsón? Tudod van egy olyan is,h az olcsó néha nagyon drága....

Sok sikert!
Előzmény: prol4nd (121)
fairytale33 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 123
Sziasztok!

Tanácsotokat szertném kérni egy 320d bmw chiptuningolásában.
Valami nagyon biztos és jó megoldást szeretnék, ami kicsit sem cseszi szét az automat.
Egy biztos nagy referenciás helyet ahol minőségi és megbíható dolgokkal dolgoznak és a termékükre garanciát vállalnak. Nem kell nekme a 163 lóerőből 200 inkább 180-185. Csak h kímélje az autot.

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!
autochip Creative Commons License 2009.10.19 0 0 122
Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért???
A pár soros chiptuning leírását különböző helyekről ollózta össze, gondolom a tuning is hasonló kaliberű lehet nála. Lassan hozzászokhatunk, hogy minden hétre jut egy újabb veréb...
Előzmény: A5 S5 (120)
prol4nd Creative Commons License 2009.10.17 0 0 121

Hello, engem  érdekelne a CMD flash ha megvan még.Kipróbálás megoldható?

Az emailem publikus.

Köszi.

Előzmény: A5 S5 (120)
A5 S5 Creative Commons License 2009.10.16 0 0 120
Sziasztok!

Amióta nem voltam itt fent,nem sok a változás....
A CMD-ről nekem csak jók a tapasztalataim,ha valakit még esetleg érdekel szívesen megosztom mással is. Esetleg van egy eladó (használt,jogtiszta) is.
Más...
Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a veréb? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????
Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.

Hálás köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!