Sziasztok.Olyan problémám van hogy adagoló fel lett újítva vissza lett szerelve.Indítás után az alapjárat rendben van szépen ketyeg , de gázadás után mikor visszaál alapjáratra dadog az autó. Vw t4 2,5 az alany.
sziasztok !új kökhárítókat vennék , ha valakinek van a magyar nagy alkatrészkereskedéseken kívül valami , jó webáruház javaslata , szívesen fogadnám . ha már újra fényeztetem az őreg vasat ( 93-as AAB ) nem raknám vissza a régiket ( + színre fényeztetném azt is ) . külföldi, német, lengyel, is érdekel .előre is köszi a segítséget
Megbízható, nem túlárazott napi használatra alkalmas, nem szétrohadt t3 pritsche-t keresek. Ha van ilyened és eladnád írj kérlek gruusgarage(kukac)gmailpontcom Köszi, szép napot! :)
Köszi az infót! Remélem nem kell erre majd emlékeznem :) , de nem rossz ha ezt is számításba tudom majd venni ha nekem is lesz valami hasonló hang a motor térből.
Esetleg meg lett a gond? Nekem szimpatikusabb az 1.9TDI mechanikus adagolóval, az is 90 paci és sokkal olcsóbb is a mint a 2.5TDI. Akinek van ilyen azt kéne (láttam már hirdetve is) megkérdezni, hogy mi ennek a folyama, hogy be lehessen rakni legálba. Nekem ha az 1.9TD beadja az unalmast azt szeretnék majd bele pattintani, és akkor majd ráérek körbe telefonálgatni az összes ilyet. Viszont ha meg lesz a probléma esetleg megosztod majd az jó lenne. Köszi :)
A T4 2.4D-m ma este indítás után zakatoló hangot ad a vízpumpa felőli szélső hengerből. Előtte 1 órával álltam meg és akkor még semmi baja sem volt, nem lehetett hallani semmi rendellenest.
Találkozott már valaki ilyen esettel?
Mi szokott ilyenkor a probléma lenni és ennek a javítása mennyibe fájhat?
Érdemes-e javítani egy ilyen öreg vasat?
Igaz csak 300 e km van benne és eddig a motorhoz nem kellett hozzányúlni, de az olajat azért csipegette és pár napja csepegett a hűtővízből is, de a tartályból azért még nem fogyott el teljesen a víz és a hőmérséklete is normális volt.
Igen reméljük ennyi lesz csak, és még ami kb. középen van a motor térben fölül 2db kb. 20mm gumicső és egy vékony vákuum cső (vagy is nálam 1.9TD) azt is érdemes kimosni (mind a 2db kb. 20mm cső lehúz és sok ecetes víz).
Helló,nem klímás,ma nekiálltam kicseréltem a termosztátot,kimostam kinyomtam magasnyomásuval a hütőt a fütőrészt.jött is belőle a rozsdás lé. Gondoltam ha már alatta vagyok megcsinálom az olajcserét is de valami okos úgy ráhúzta a leengedő csavart hogy sötétedésig sem tudtam kitekerni,ugyhogy holnap foly köv.
Nekem szivárgott 2 helyen a víz és a első hőcserélő el is volt dugulva. Bár 1.9TD-m van és nem is nagyon láttam még 2,5TDI motor teret. Klímás? Víz rendesen van benne? Termosztát nyit meg zár ahogy kell? Nem levegős a rendszer? Vízpumpa nem volt cserélve? Volt itt valakinek, hogy szar volt a vízpumpa lapátmérete és alig forgatta a vizet és ezért nem volt fűtés. Jó pár évet vissza olvastam a saját problémám miatt :) Nekem a hőcserélő volt lukas ami nem az utastérbe folyt be, meg a hengerfej és egy "T" elosztó közt lévő gumicső amin egy aluvédőcső van és ez túl közel (össze ért) volt az EGR szelep csövéhez ami ezt kiégette és az ebből kifolyó víz pont a kipufogóra folyt, emiatt nem volt tócsa az autó alatt, meg főleg akkor folyt mikor járt a motor.
Van egy 2,5 td t4 em amiben nem müködik a fütés ( hosszú ü betüt nem érzékeli a telóm) a hőfokmérőm szépen áll 90 fokon viszont ha elérek egy emelkedőhöz a mutató felkúszik 100 ig és elkezdi nyomni a fütést majd az egyenes részen visszahül 90 fokra. Ez mitől lehet? Hengerfelyes?
Köszönöm, de közben fergeteges nyomozás után különböző ötleteket végig próbáltam és megoldódott. Kiegyenlítőtartály mosás, műszerfal átforrasztás, 4-es és a 2-es vizes csattik pucolása és végül a biztosítótábla mögötti kábelrengeteg kibogozása és minden csati átmozgatása pár forrasztás és megjavult :) google a barátom volt meg vagy 4-5 külföldi fórum, csak így napokig tartott :D
Egy kis segítségre lenne szükségem. Kiderült hova tűnik a víz (szerencse nem a hengerbe) kiégette az EGR csöve az egyik vízcsövet ezt ma javítottam. Persze pont az lyukadt ki ami szinte beszerezhetetlen (lehet a VW-nek van, de máshol nem létezik).
A hiba: Ráadom a gyújtást villan párat a víz lámpa majd kialszik, ezek után indítástól függetlenül 15-20mp után újra elkezd villogni. Viszont ha épp olyanja van egy újra indítás után abba marad, de ha leállítom és újra rá adom a gyújtást (vagy beindítom) elkezd villogni.
Esetleg ha valakinek volt már ilyen, vagy van valami ötlete mit lehetne megnézni azt megköszönném.
TT4 2.4 disel szivó Szombat pöc röff. éjel olvadás hétfö reggel forgat nem indul. semmi.Izzitás van. Megnézegetem mindent.A váltó oldalon a vezérmüszij olyan minha logna lazza. De nem látni belle szakadte?
HA csak az szakadt el lehet hogy forgat de nem indul? HA szakadt lett akkor kuka? Semmi elözmény . recsenés vagy bármi.Válaszokat kösszönöm. Valaki cserélt már szijakat? Kismaros környéke,
ha valakit érdekel van rövid (kb. 900mm) kézifék bowden (karnál négyszög) 2000HUF és egy hosszú szárú alsó görgő 4000HUF. mind a kettő új, a bowden csak kibontva volt, de beszerelve nem.
Az ET szám az acélon 55, és nem ér bele semmibe. Az alufelnin 45 az ET, tehát kijjebb van 10 milkóval, szelesedik a nyomtávom. Van olyan acél felni aminek 44 az et száma szerintem nem jelent problémát a 45.
lehet felrakni nagyobb gumit mint 205/65? Nekem ez azért lenne fontos mert:1. nagyon rövid a váltóm, mint az összes teherautó, ez is kettesben indul. 2. Nagyok a kátyúk, a nagyobb ballonosabb gumi jobban bírja az ilyesmit.
A felni szélesség számít (ezt a "J" betűvel jelölik a felnin), ha az ET szám nem stimmel akkor a kerékcsapágy élettartalma csökkenhet vagy bele ér valamibe.
Van egy platós T4-em és 15 colos ET45 felnik vannak most fent, mekkora a legnagyobb gumi amit fel lehet rá rakni, úgy hogy még épp ne érjen bele az első kerék a kerekdobba? Ti mekkora gumit használtok?
Üdv. Sajnos ez Wv betegség.A fütés boxban lévő zsalun lévö szivacs boritása idövel elmállik igy lukas lesz vagyis a levegö nem a fütö radiátoron keresztül áramlik igy hideg marad.Komplett fütés box szétszedése után orvosolható
Fűtés gondom van :( (1,9TD ABL) Valószínűleg nem hengerfejes mert csak elől nincs fűtés hátul van. Nem habzik az olaj nem is lett több és nem is olajos a víz, nem is forr a víz és nem is gőzöl a kipufogó, a vízcsövek se keményednek meg. Egyedül az a jelenség, hogy elől semmi meleget nem fúj, miközben a hátsó fűtés meg nyomja a meleget mint állat, ha elzárom a csapot (kék jelre húzom) akkor ott is hideg jön így a csap is normálisan működik gondolom. De bármi jó tanácsot/ötletet meghallgatok, mert ahogy néztem az egész műszerfalat ki kell szedni, hogy hozzáférjek a radiátorhoz :(