Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kismotoros1974 Creative Commons License 2022.05.05 0 0 667

üdv a csoportnak.

Szeretnék segítséget kérni ,aki esetleg járt így vagy tudja biztosra mi lehet a gond ,legyen szíves csak az írjon! (találgatni én is tudok)

 

A kérdés: adott egy 2 hengeres ZIL sűrítő egy 3 lovas villany motorral 50L tartályon 900-950 es fordulat a sűrítőn, a sűrítő olajzása meg oldva (orosz videókból el lesett kanalazós módszerrel)

 

A hűtése kényszer víz hűtés egy régi mosógép szivattyúja oldja meg és egy 125ccm es motor vízhűtője a hőcserélő.

 

A sűrítőben kompresszor olaj van,amit kb 1 hónapja raktunk bele(előző max 1 évet volt használva benne)

 

A gondom: ha kicsit többet kell dolgoznia mert kell több levegő valahova(P.L: festettem egy robikapa potkocsit) Akkor 15-20 perc után izzik a sűrítő.

Így nem tudom folyamatosan használni max 10-15 percet mert kezd melegedni nagyon és nem értem miért!

A hűtő el van látva egy kis 220 v os ventilátorral hogy le vigye a hőt de így is melegszik :(

 

Mi lehet a gond?

(nem lehet hogy ezek a teherkocsi olaj rendszeréről motor olajhoz vannak gyártva? )

Nem ez miatt nem hűl rendesen?

 

pásztorkutyaterel Creative Commons License 2022.02.26 0 0 666

Erről ha sikerül beilleszteni a képet :)

Előzmény: pásztorkutyaterel (665)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 2022.02.26 0 0 665

Erről lenne szó .

Előzmény: pásztorkutyaterel (664)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 2022.02.26 0 0 664

Üdv , érdeklődnék tőletek van-e valakinek régi GKW  DDR kétlépcsős kompresszor pumpája  ?!

Avagy  esetleg tud infót hol keressek , bármi elérhetőség ami közelebb vinne hozzá .

Igazából a kisebb henger hajtókar és dugattyú kellene mert sajna tönkrement .

Termel a nagy hengerrel is egyedül ,de lassan , ha már két hengeres akkor működjön mindkettő .

Előre is köszönöm a segítséget !

JAWA SK/CZ Creative Commons License 2021.12.14 0 0 663

ITTpedig mar a TATRA-148-as kompresszora,a mihez mar olajtartalyocska,is lett alkalmazva,nyomas kiegyenlito,es nyomasszabalyzo,elektromos nyomaskapcsolo is van szerelve,meg ilyen ellenaramlo is van mikor a festes kozben,hogy magakadalyozzuk a hoemelkedest.

Előzmény: JAWA SK/CZ (662)
JAWA SK/CZ Creative Commons License 2021.12.06 0 0 662

Nekem egy TATRA-111-es bol,osszerakott 2x2-hengeres van,ennek az a elonye a TATRA-138/48-as bol valohoz hogy nem kell kulon tartalyocskat szerelni a olajnyomas vegett.

ali kis Creative Commons License 2021.12.04 0 0 661

Megoldható.

Ha jól meg akarod csinálni, kell hozzá a légtartály. Menetes csonkokkal, egy a nyomáskapcsolónak és egy a visszacsapó szelepnek.

Kell egy visszacsapó szelep. Például:

https://www.techtomat-shop.hu/12-38-kk-visszacsapo-szelep-nikkelezett-rez-575

Kell hozzá tehermentesítő cső, ami leengedi a levegőt a kompresszor és a tartály között. A könnyű újra induláshoz.

https://www.techtomat-shop.hu/tehermentesito-cso-vagogyurukkel

Továbbá csövek, idomok az összeállításhoz.

Előzmény: mf 70 kistraktor (660)
mf 70 kistraktor Creative Commons License 2021.12.04 0 0 660

Össze kötöttem 2 db  hűtő kompresszor motort lehet rá tenni nyomás kapcsolót vajon még mi kel hozzá? Erre gondoltam.

numenore Creative Commons License 2021.11.04 0 0 659

Üdv!
Van egy Metabo kompresszorom. 24l/8bar, dugattyús, olajos. A problémám az lenne, hogy a kilépő levegőben olaj van. Volt szervizben is, azt mondták nincs semmi baja. Gari már nincs rá, így gondoltam szétszedem, mert nem tartom normálisnak, hogy ennyi olaj legyen benne. Nézegetem a nívó szintet de nagyon idétlen a pálca és gyakorlatilag nem lehet megmondani, hogy mennyi fogy belőle. Igen ám de a hengercsavarokat egyszerűen nem tudom meglazítani. Szétbarmolni nem akartam így egyben maradt. Kapott egy Gav 10 mikronos levegő szűrőt és legnagyobb meglepetésemre az olajköd megmaradt.Azt értem, hogy a szűrés előtt benne volt az olaj, na de, hogy utána is. Meg tudja e mondani valaki, hogy ez normális e, vagy mitől van? Marhára zavar és gyakorlatilag nem tudom használni a kompresszort.

ali kis Creative Commons License 2021.11.03 0 0 658

Sajnálom.

Előzmény: Árpád Kaposvári (657)
Árpád Kaposvári Creative Commons License 2021.11.03 0 0 657

Sajna a telefon nem él,a térkép szerint nincs nagy élet ott.Régen a Lacetti 1.8-nál gondolkodtam ebben,de akkor egy Börsi cég 7-800000ft-ért csinálta volna,letettem róla, sajna elhiszem,hogy ma ennyi, de már nekem ennyi elég lesz.

ali kis Creative Commons License 2021.11.02 0 0 656

Szia!

Elég régi csontot ástál elő. (:-))) 2003

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=32860736&t=9055541

A Syntech Motors Kft Budaörsön a Hársfa u 3 alatt található. Tel.: 06 23 500 411

https://www.ceginformacio.hu/cr9310903769

 

 

Előzmény: Árpád Kaposvári (655)
Árpád Kaposvári Creative Commons License 2021.11.01 0 0 655

Üdv mindenkinek.Torpedó említi a Syntech céget.Kíváncsiságból érdekelne hol találom?Köszi előre ha valaki segíteni tudd.

 

ali kis Creative Commons License 2021.04.28 0 0 654

Szia!

Hidd el, hogy a pisztoly csatlakozón olyan perem, amely összerakáskor megnyitja és szétszedéskor automatikusan zárja a levegőt.

Vegyél egy normális tömlővéges gyors csatlakozót a tömlőd végére. Meglátod milyen jó lesz újra.

https://www.pneumatikawebshop.hu/levegos-gyorscsatlakozok-1719/gyorscsatlakozo-1726/tomloveges-1731

 

Előzmény: AdamCC (651)
ali kis Creative Commons License 2021.04.28 0 0 653

Ügyes vagy. Gratulálok.

Az elképzelésed már létezik 5 literes tartállyal.

http://shop.stanley.hu/Stanley-Vallra-akaszthato-hordozhato-kompresszor-D

Előzmény: BigFic (652)
BigFic Creative Commons License 2021.04.27 0 0 652

Megválaszolom magamnak :) Hátha valakinek szintén lesz ilyen problémája. Szétszedtem, rengeteg csavar fogja össze, de utána simán szétjön.

Ilyen egyszerű masinát még nem láttam. Még a hajtókar is "kívül" van. Mivel nincs tartálya, ezért van benne egy biztonsági szelep, 8 Bár környékén kinyit, ha egy darabig le van zárva a pisztoly. Ebben akadt fenn a golyó és állandóan engedett. Kicsit megolajoztam és kész. Összeraktam.

Közben ismét eszembe jutott, hogy abból kivezetve rá lehetne kötni egy tartályt nyomáskapcsolóval és máris univerzálisabb lenne. Még talán festeni is lehetne vele.

Előzmény: BigFic (650)
AdamCC Creative Commons License 2021.04.25 0 0 651

Sziasztok, biztos hülye kérdés de googlen nem találtam rá választ. 😀 Mitől van az, hogy a kompresszor normál esetben nem engedi el a levegőt pisztoly cserénél? Nincs a pisztolyon semmi bizbasz ami benyomna a gyorscsatin egy szelepet vagy ilyesmi.🤔 Honnan tudja a masina, hogy most engedjen-e levegőt a csövön vagy sem? 😀 Konkretan az a problémám, hogy az enyém elkezdett szivárogni nem is kicsit, illetve minden cserénél úgy kell ráfeszegetni az új pisztolyt a csatira mert ömlik kifele az a kevés, nehezen összenyomott levegő is... Einhell 190

BigFic Creative Commons License 2021.04.23 0 0 650

Táskakompresszor kikapcsolva is szuszogni kezdett tegnap óta. Még nyomni úgy nyom mint előtte, de gondolom, hogy valami megadta magát. (parkside).

Szedett már szét valaki ilyet? Mi lehet a gondja?

szakmókus Creative Commons License 2021.04.22 0 0 649

"... valami könnyebb olajat a leeresztő nyíláson át betölteni, vagy pl WD40-el befújni teljesen hülyeség lenne? "

 

Hmm.... az olaj könnyebb a víznél így a víz alulra kerülve továbbra is kifejti kártékony hatását.

Jármű üregeiben (ha szárazon került be az olaj) is csak akkor hatásos az ilyen megoldás, ha a víz relatíve gyorsan el tud távozni.

 

Ha a tartály rozsdamentes lenne, a víz akkor is probléma lesz hiszen ha nem is korrodál, de ha megtelik teljesen egyszer vízzel a tartály...... 

Előzmény: F1DO (647)
ali kis Creative Commons License 2021.04.20 0 0 648

Nem tudom. Nincs tapasztalatom. Elvileg működhet.

Előzmény: F1DO (647)
F1DO Creative Commons License 2021.04.20 0 0 647

Elmélkedem, hogy egyébként a tartály rozsdásodás ellen néha valami könnyebb olajat a leeresztő nyíláson át betölteni, vagy pl WD40-el befújni teljesen hülyeség lenne? (akár olajos, akár olajmentes gépnél)

A kifújó részre pedig olaj /  víz leválasztót téve, olyannal használva a kompresszort.

Előzmény: ali kis (641)
ali kis Creative Commons License 2021.02.20 0 0 646

Igen. A veterán motoros fórumokon sok helye megtalálható.

Mint írtam, ha újat vennék. Akkor c sak egy zsírtalanítás kellene csak, meg a csodafesték.

Előzmény: szakmókus (645)
szakmókus Creative Commons License 2021.02.20 0 0 645

A festés előtt azért kezelni kellene a felületet, hasonlóképp mint a kétütemű motorok acél üza tankjait a speciális festés előtt. Na meg manapság van lehetőség a kis nyíláson keresztül kamerával bekukucskálni a tartály belsejébe egy kis állapot felmérésre....

Előzmény: ali kis (643)
szakmókus Creative Commons License 2021.02.20 0 0 644

 "Sajnos a víz hosszú távon elintézi az acél tartályokat."

 

Nem véletlenül van leeresztő szelep a tartály alján. Használjuk bátran rendszeresen! Ajánlott is!

Előzmény: ali kis (641)
ali kis Creative Commons License 2021.02.19 0 0 643

Nem kell azt szétvágni. Valamelyik csavart kicsavarva, beletölteni a festéket a lyukat ledugózni és többször alaposan körbe forgatva "beáztatni" a belsejét, majd a maradék festéket ki csepegtetni.

Sajnálom, hogy ilyen példányt fogtál ki.

Jó eséllyel mind így készül.

 

Előzmény: Lajos73 (642)
Lajos73 Creative Commons License 2021.02.18 0 0 642

Hogyan lehetne befesteni egy tartályt belülröl ?  szét kellene vágni +az újra  hegesztésnél leégne a festék belülröl ,reménytelen próbálkozás lenne. Rozsdamentes acélból kellene gyártani a tartályt ,de akkor meg megfizethetetlen lenne . Valahogy még mindig nem vagyok még megelégedve ezzel az Abac kompresszoral . OKÉ HOGY MÉG NINCS BEJÁRATVA , de nem tetszik hogy nagyon "remeg az asztalon. +elég nagy a hangja . Az olajat ajánlatos lenne lecserélni ? Oksi hogy minőséginek mondják ,de nekem nem tetszenek a hegesztések (kokánynak tünik) . Konkrétan még a hegesztési pöttyöket se csiszolták le . A matrica(márka jelzés) légbuborékosan van felragasztva .stb. Na ha egy strauss -ról lenne szó még elnézném ,de egy Abac - márkától azért többet vártam volna . A beltartalmát meg már el se merem képzelni milyen minőségi lehet . Nagyon bánom hogy nem a Chicago pheunamit-ot rendeltem meg ugyan ezért az árért .

 

Előzmény: ali kis (641)
ali kis Creative Commons License 2021.02.17 0 0 641

Ha most új kompresszort vennék, be festeném a tartály belülről. Sajnos a víz hosszú távon elintézi az acél tartályokat.

Gyalázatos, ahogy a régi tartályok kinéznek belülről.

Nem akarlak ijesztgetni, de így néz ki az amikor a tartály belseje kinéz. (:-)))

https://www.youtube.com/watch?v=sm_FJ6Pat4I

Előzmény: Lajos73 (640)
Lajos73 Creative Commons License 2021.02.17 0 0 640

Köszi. Hát remélem sokáig fogja bírni a strapát. Nem mindennapos használatra kell ,hanem csak a műhelybe kisseb munkákra . Ma pl,a robogó variátor anyát  szedtem le egy Parkside -os légkulccsal . Lekapta azonnal , ezt eddig nem tudtam megoldani más módon .

Előzmény: ali kis (639)
ali kis Creative Commons License 2021.02.17 0 0 639

Szia!

Ennyire ne vedd tragikusan. Azért más minőségű az mint egy Straus.

Lehet, hogy a piaci is jó ideig el dolgozik. De hidd el, nem azért drágább mert sárga és más a felirat rajta.

Bízz benne és használd egészséggel, probléma mentesen sokáig.

 

 

Előzmény: Lajos73 (638)
Lajos73 Creative Commons License 2021.02.17 0 0 638

Sziasztok . Vásároltam egy egyszerű ABAC kompresszort https://www.techtomat-shop.hu/abac-line-pole-position-b20-dugattyus-kompresszor-8-bar . A problémám az lenne hogy én azt hittem hogy ezt Olaszországban gyártják ,meg nagyon jokat írtak róla .Erre a csomagoláson Kina szerepel gyártoként ,meg a paprokon is . Na ennyi erővel Straus kompit is rendelhettem volna az is Kinai gagyi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!