Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tothpeti72 Creative Commons License 2019.03.26 0 0 2734

A gépsárkány dokinál, úgyhogy emlékezetből:

 

A gumi az egy bf goodrich. 15"-os és kb 5 centivel nagyobb az átmérője mint az eredeti gyári. Méretet fejből nem tudok. Az biztos, hogy az előző tulaj emiatt emelt 5 centit a rugókon. egyébként nem férne el. Ezzel vettem. Kaptam hozzá négy gyári méretű téligumit. olyan utcai fajtát. az került az alufelnire. 

a lemezfelnit úgy vettem, hogy eredeti jimny. Szerintem az ET-je nem passzol. De majd, ha hazahoztam elolvasom a jelöléseket.

gondolom az ökölfejről van szó. ott van valami szimmering, ami elszállt. Elég szépen belocsolta a kerékjárati ívet.

Mondjuk sejthető volt. Novemberben volt "szervízkönyv újrakezdő" átvizsgáláson. Már jelezték, hogy jobb elöl felújításra szorul. úgyhogy 100-120 ezret most otthagyok majd erre...

Nekem se szerszámom, se időm, pláne nem sok tapasztalatom. Szakemberre bíztam. 

Előzmény: SwissArmy (2733)
SwissArmy Creative Commons License 2019.03.24 0 0 2733

Milyen a felni , mar mint van rajta beütés? Milyen a gumi? Az ökölfej tömítésre gondolsz ?

Előzmény: tothpeti72 (2732)
tothpeti72 Creative Commons License 2019.03.24 0 0 2732

A gumi nem kicsi, de az onnan messze van.

 

Viszont a felni friss beszerzés. A Könnyűfémfelni szerintem kicsit "feminim". A lemez jobban mutat rajta. hát lecseréltem.

egy 2 mm-es tárcsát gondolom még elbír a renszer. Valószínüleg az kerül majd alá. 

 

De most leálltunk... A jobb elején megadta magát a szimmering. Én nem merem bevállalni. Irány a szervíz.  

 

Előzmény: SwissArmy (2728)
Transzformátor Creative Commons License 2019.03.23 0 0 2731

Igen.

De ha jól olvastam,akkor Renault-ék az évek alatt

több hibát kijavítottak az 1,5DCI-nél.

Ebből szerintem a Jimny-s verziók kimaradtak.

Talán azok még Delphi-s nagynyomású rendszerrel vannak például.

Gondolom a mostani Renault 1,5DCI-k már jobbak.

A Suzuki4×4.hu fórumon van dízeles kollega.

Ő többet tud róla.

Előzmény: haha123 (2730)
haha123 Creative Commons License 2019.03.23 0 0 2730

De a dízel joval nyomatékosabb, és én imádom az 1.5 renault motort elég jol eltalált dolog ha rendesen van vezetve meg olajcserélve. és sehol nem olvastam rosszat a dizel jimnyról, a dízel vitarárol 1.9ddis arrol viszont olvastam rosszkat.

Előzmény: SwissArmy (2729)
SwissArmy Creative Commons License 2019.03.21 0 0 2729

Szia! Van, jobb a benzines. Az sem eszik sokat, és kevesebb és olcsóbb is a szervize.

Előzmény: haha123 (2727)
SwissArmy Creative Commons License 2019.03.21 0 0 2728

Szia, létezhet.

 

De attól függ , hogy mekkora gumi, meg hogy mi van a felnin. Pont ma bogarásztam alatta és nem sok hely van közte.

Előzmény: tothpeti72 (2726)
haha123 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 2727

Sziasztok! Érdekelne hogy van e vélemény 1.5Dizel jimnyről? Köszi!

tothpeti72 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 2726

Sziasztok.

Újabb kérdés:

ma feltettem 4 (elvileg eredeti Jimny) lemezfelnit.

lézezik, hogy a kormányösszekötő gömbfeje alig néhány (max2) miliméterre van a felnitől?

Ha a peremen centírozósúly van, simán belelér.

 

tothpeti72 Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2725

ő lenne az.

tothpeti72 Creative Commons License 2018.10.12 0 0 2724

Sziasztok. 

nagy duzzogva sikerült egy hónap alatt egy tank benzint elpöfékelni. Szóval enyhén szólva nem vagyunk még összeszokva.

Újabb kérdés merült fel. elindulás után, úgy az első 5 méteren halk morajlás hallatszik előröl. mint valami kis kompresszor hangja.

Ez pontosan mit csinál? remélem normális 

atompyka Creative Commons License 2018.09.21 0 0 2723

Patroldoki 30000 nettóért ad +4 centit

atompyka Creative Commons License 2018.09.06 0 0 2722

Azt gondolom, hogy nem tettél neki rosszat. 

A gombos lelkivilágát csak elképzelem, de az simán lehet és normális is, hogy 4-ben kicsit összefeszülnek a dolgok (akár az agyban, akár az osztóműben) s csak mozgatásra kapcsol szét minden.

(Kézinél ilyenkor lehetett érezni, hogy kicsit erőltetni kell a botot)

 

A gombosra állítólag jellemző, hogy sérül és/vagy telerakódik sárral a kapcsolást végző villanymotor(ok? Nem tudom, hány van...), erre figyelj. 

 

(A domboldalon Y-ozással meg óvatosan, könnyen borulás a vége...)

 

Amúgy meg: jimny.hu :-)

Előzmény: tothpeti72 (2721)
tothpeti72 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 2721

szia!

Köszönöm

Ez egy 2009-es gombos

először használtam 4WD-ben 

bekapcsoltam, aztán a dombtetőn "Y"-ban kellett visszafordulni.

 

ezután kikapcsoltam. Itt volt egy kis "villogás". aztán megmozgattam előre-hátra. Egy nagyobb kattanás, a lámpa elaludt. és látszólag semmi rendellenes nem történt. Visszaállt a 2WD

 

Akkor itt semmi olyat nem tettem, amit "ne lett volna szabad" a technika kímélése érdekében? 

Előzmény: atompyka (2720)
atompyka Creative Commons License 2018.09.05 0 0 2720

Szia s gratula! 

A 20 évvel ezelőtti, kétbotossal van tapasztalatom, az alapján mondom,:

Semmi extra, 2》4 (és 4》2) wd menet közben is mehet (talán 100ig?), ha egyforma az első-hátsó kerekek fordulata - azaz pl. nem pörögnek túl a hátsók a sárban. Csak kapcsolsz s a többit intézi a gép. 

Felezőbe, -ből viszont csak álló autónál. 

 

Ha villog, akkor valamiért nem sikerült a kapcsolás, nekem ez csak a vákumos első agyaknál lehetett probléma, hisz bottal kevertem az osztómüben, de gondolom, a későbbi, elektromos kapcsolásúaknál ott is lehet hiba, pl. nem müxenek a szervómotrok sár miatt. 

Előzmény: tothpeti72 (2719)
tothpeti72 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 2719

Sziasztok.

Jimny tulaj lettem.

Nincs még tapasztalatom a tipussal.

összkerék ki-be kapcsoláskor van valami extra hókuszpókusz? 

 

Mit jelent,ha a 4WD ikon villog a műszerfalon?

 

köszönöm.

 

 

zenevér Creative Commons License 2018.03.16 0 0 2718

Szeretnék egy 2018-as Jimnyt rendelni. De már a http://www.suzuki.hu/pages/display/auto honlapon

nincs rajta. Ez azt jelenti, hogy M.O.-n már nem rendelhető?

Köszönöm

 

SwissArmy Creative Commons License 2018.02.17 0 0 2717

Sziasztok!

 

Szeretnék venni egy Jimnyt, mindegy hogy 2WD vagy 4x4 .

Pest megyében , Nagykátán lakom... hát ha valaki itt a közelben valaki megválna tőle....

atompyka Creative Commons License 2018.01.18 -1 0 2716

Hello

jimny.hu?

Előzmény: Norin 30 (2715)
Norin 30 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 2715

Sziasztok ..

Egy kis segítséget szertnék kérni.

Kabrió jimnynek a ponyva felrakásával kinlódok.

A csomagtérnél és az oldalemezen is vannak műanyag pöckók..hátul 3 oldalt 2 2 ebbe akadna be a csőváz ez feszitené meg a ponyvát..

Mind a 7 le van törve..vagy cikkszám vagy ötlet kéne gyárt vki erősebb anyagból ..gondolom nem csak nekem van letörve..

Elöre is köszönóm

atompyka Creative Commons License 2018.01.17 0 0 2714

Nekem a lengőkaron (hol máshol, mint a legalul :-) ) vezetett vákuumcső szakadt ki, ettől teleszívta az egyik szelepet trutyival, ami persze ettől meg is kotlott. 

Előzmény: gigabursch (2713)
gigabursch Creative Commons License 2018.01.17 0 0 2713

Nekem egyszer egy sáros tolatásban feltelt dzsuvával a kapcsolóhá környéke és a szervó képtelen volt átmozgatni magát a rendszert.

Jól kitakarítottál ott mindent?

Előzmény: hanustibi (2711)
atompyka Creative Commons License 2018.01.16 0 0 2712

Kisbotos vagy kapcsolós?

Előzmény: hanustibi (2711)
hanustibi Creative Commons License 2018.01.15 0 0 2711

Sziasztok! Egy kis segitseget kernek ha valiki tuna segiteni. Nemreg vettem egy 2007 es 1.5 ddis jimnyt .Csereltuk a baloldali kupos csapagyakat. Aztan a zold lampacska mar csak pislogott. A gardan tengely forgott de a tengelyvegen a vakumos kapcsolok mar nem dolgoztak.Vettem 2 db .kezi kapcsolot elore.OK. De a zold lampa a muszerfalon tovabra is makacskodik es pislog. Nem eg folytonosan es nem engedi bekapcsolni a felezot 4x4 be.A 4x4 kikapcsolasa csak motor nelkul megy.MIT CSINALJAK?

gigabursch Creative Commons License 2017.12.20 0 0 2710

mármint a lambdaszondád...

Előzmény: gigabursch (2709)
gigabursch Creative Commons License 2017.12.20 0 0 2709

Lehet, hogy szar a vízhőmérőd, de még a katalizátorod is lehet hibás (vagy a zsinórjai)

Előzmény: jasi82 (2707)
atompyka Creative Commons License 2017.12.13 0 0 2708

Szia!

Csak annyi tippem van, hogy próbáld meg itt:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9008022

Előzmény: jasi82 (2707)
jasi82 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 2707

Üdv. egy kis segítségre lenne szükségem. 2000 évjáratú Jimny, nem rég került  hozzám. olyan 1300-1400as fordulatnál volt egy torpanás az autóban.  kitakarítottam az egr szelepet, és csővezetékét" , a fotó házat, az alapjárati motort. a torpanás megszűnt, sokkal dinamikusabb lett a motor csak egy uj probléma ütötte fel a fejét. az alapjáratom beállt 1500ra .  hideg indítás után, folyamatosan emeli felfelé az alapjáratot. 900ról szépen lassacskán megy felfelé. vákum csövek jók, aku saru levétele után, az alapjárat betanítás" is megtörtént,  mégis felmászik az alapjárat. tipp valakinek?  

atompyka Creative Commons License 2017.11.30 0 0 2706

Szia!

 

Köszi a visszajelzést, akkor jól sejtettem, nekem is volt olyan csapágyam törött-elemésztődött görgőkkel. Ha jól emlèkszem, nincs rajta zsírzási lehetőség, de mintha a zárófedélbe lehetne befúrni zsírzógombot. Persze rég volt, koránt sem vagyok benne biztos. 

A jókívánságot is köszönöm s viszont kívánom! :-)

Előzmény: papi_55 (2705)
papi_55 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 2705

Szia Atompyka! Kész lett az autó. Eltört az egyik kúpos csapágy. az lett cserélve, és az ökölfej tömítése. egy füst alatt megvettem a cuccokat a másik oldalra is, ha kell majd egyszer akkor kéznél lesz. köszi az érdeklődésed, és a segítő szándékod. Kellemes ünnepeket kívánok neked, és szeretteidnek.

Előzmény: atompyka (2702)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!