Keresés

Részletes keresés

abes Creative Commons License 4 napja 0 0 222257

Faragni kell, de:
"Érdemes olyat venni ami 10db lamellából áll, ketten felesbe megveszitek az két motorba elég.
Fém lamellám van. Én gyártottam őket, megfelelően kikönnyítve ott ahol kell. Legalsó egy 1,5mm-es távtartó, a többi 2,5mm-es. Igaz hogy a gyári fém lamellák nitridált felületűek és 51-52 hrc-re vannak hőkezelve, de nekem a sima S235-ös vagy DC01-es lemezből készülteken sem látszik kiverődés nyoma(na meg inkább az verődjön mint a kosár)
Kérdés hogy neked a kosár át van-e alakítva. Ha nincs akkor a japán lamellák minden második körmét le kell reszelni és minden körömből 1mm-t. (bár, mivel azok aluból vannak nem nehéz faragni)

 

ÉS a kuplung típusok:
10db
SUZUKI GSX-R1000 K1,K2,K3,K4 01-04
SUZUKI GSX-R1000Z K4 04
KAWASAKI ZX900 C1,C2 Ninja ZX-9R 98-99
KAWASAKI ZX900 E1,E2 Ninja ZX-9R 00-01
KAWASAKI ZX900 F1,F2 Ninja ZX-9R 02-03
KAWASAKI ZR1000 A1,A2,A3 Z1000 03-05
KAWASAKI ZR1000 B7F,B8F,B9F Z1000 07-09
KAWASAKI ZR1000 DAF,DBF,DCF,DDF Z1000 10-03
KAWASAKI ZR1000 C7F,C8F,C9F Z1000 ABS 07-09
KAWASAKI ZX1000 GBF,GCF,GDF Ninja ?1000 11-13
KAWASAKI ZX1000 HCF,HDF Ninja 1000 ABS 12-13
KAWASAKI ZX1000 C1,C2 Ninja ZX-10R 04-05
KAWASAKI ZX1000 D6F,D7F Ninja ZX-10R 06-07
KAWASAKI ZX1000 E8F,E9F Ninja ZX-10R 08-09
KAWASAKI ZX1000 FAF Ninja ZX-10R 10
KAWASAKI ZX1000 JBF,JCF,JCF Ninja ZX-10R 11-13
KAWASAKI ZX1000 KBF,KCF,KCF Ninja ZX-10R ABS 11-13

9db
KAWASAKI ZX600 F1,F2,F3 Ninja ZX-6R 95-97
KAWASAKI ZX600 G1,G2 Ninja ZX-6R 98-99
KAWASAKI ZX600 J1,J2,J3 Ninja ZX-6R 00-02
KAWASAKI ZX600 J4 Ninja ZX-6R 05
KAWASAKI ZX600 K1 Ninja ZX-6RR 03
KAWASAKI ZX600 E6F,E7F ZZR600 06-07
KAWASAKI ZX600 J6F,J7F,J8F ZZR600 06-08
KAWASAKI ZX636 B1,B2 Ninja ZX-6R 03-04
KAWASAKI ZR750 J1,J2,J6F Z750 04-06
KAWASAKI ZR750 K1,K6F,K7F Z750S 05-07

8db
SUZUKI RM125 K3,K4,K5,K6,K7,K8,K9 03-09
SUZUKI RM-Z250 K4,K5,K6,K7,K8,K9,L0,L1,L2,L3 04-13
KAWASAKI KX250 N1,N2 KX250F 04-05
KAWASAKI KX250 T6,T7,T8 KX250F 06-08
KAWASAKI KX250 W9F KX250F 09
KAWASAKI KX250 XA KX250F 10
KAWASAKI KX250 YB,YC KX250F 11-12
KAWASAKI KX250 ZD KX250F 13
KAWASAKI ZX600 P7F,P8F Ninja ZX-6R 07-08
KAWASAKI ZX600 R9F,RAF,RBF,RCF,RCF Ninja ZX-6R 09-13
KAWASAKI ZX600 M1 Ninja ZX-6RR 04
KAWASAKI ZX600 N1,N6F Ninja ZX-6RR 05-06
KAWASAKI ZX636 C1 Ninja ZX-6R 05
KAWASAKI ZX636 C6F Ninja ZX-6R 06
KAWASAKI ZX636 D6F Ninja ZX-6R 06
KAWASAKI ZX636 EDF Ninja ZX-6R 13
KAWASAKI ZX636 FDF Ninja ZX-6R ABS 13

7db
KAWASAKI KX125 K1 94
KAWASAKI KX125 K2,K3 95-96"

Előzmény: T1OK3 (222251)
moci60 Creative Commons License 5 napja 0 0 222256

A masik.

Ha valaki ritkabb tipussal megy muszakira ne lepodjon meg ha aznap nem lesz meg a vizsga.

Uj adatbazis van es folyamatosan toltik fel ha vizsgazik egy nem szereplo tipus.

Igy jartam en is csutortokon, csepel meg nem vizsgazott iden sehol. Talan holnapra meglesz.

 

moci60 Creative Commons License 5 napja 0 0 222255

En arultam ja, sajnos mar nincs mert megszunt a gyartasa.

Pedig jo aron volt nagyon.

Tervbe van hogy legyartatok egy nagyobb mennyiseget.

Csak nem tudom mekkora legyen a ful.

A gyari 11mm korul van de ha ekkorara csinaltatom nem lesz jo a kiverodott kosarakba.

Sokat kertek szelesebb fulel is.

Valoszinu marad a gyari meret...

Előzmény: T1OK3 (222251)
moci60 Creative Commons License 5 napja 0 0 222254

Es nem aztal meg?

Itt esett delutan, en se mentem sehova :(

 

Előzmény: Zoli_t5H (222250)
abes Creative Commons License 5 napja 0 0 222253

Évek során rövidebb lett. :-)

 

Csap csere (szerelés után). Közép sztenderre teszem, normál állásban lefolyatom a benzint kannába. Új kanna, tartalék állásban lefolyatom a maradékot.

Ha kevés akkor hosszabb csövet rakok bele. ;-)

Előzmény: trafo2000 (222249)
afitos Creative Commons License 5 napja 0 0 222252

Szia!

Köszi. most tényleg korrekten, alaposan írtad le a gondolataidat. A jármű tulajdonos által minősítésért fizetett díj minősítést végző szervezetek közötti megoszlásával kapcsolatban maradtak ugyan nyitott kérdéseim, de köszi a válaszodat.

András

Előzmény: bervas (222248)
T1OK3 Creative Commons License 5 napja 0 0 222251

Szia!

Te szoktál egyhengereshez japán  kuplunglamellákat árulni?

Szükségem lenne rá!

Előzmény: moci60 (222245)
Zoli_t5H Creative Commons License 5 napja 0 0 222250

Sajna totál elúsztam a melóval, még mára is jutott belőle. De idén már nem tervezek ilyen nagyobb ház körüli felbolydulást, így mindenképp pótoljuk a közeljövőben. Szólok időben, ha alkalmas, hogy tudjon készülni, aki szeretne csatlakozni. Bocs, ez most így alakult, én is szívesebben tekeregtem volna valamerre, minthogy a háztetőn szopjak. :-)

 

Előzmény: bervas (222247)
trafo2000 Creative Commons License 5 napja 0 0 222249

http://indafoto.hu/trafo2000/image/25851409-dd7599f0/740335

Sikerült lerohadnom ma az autópályán.Elfogyott a benzin normál állásban,sebaj,átraktam tartalékba,20km volt vissza a benzinkútig.Nem ment el,kb 15km után megállt.Fákk. A vicc az hogy az előző pancsimmal ugyan így jártam pár éve.

Normális ez P tanknál vagy mindkét motoromnál rossz méretű cső volt a benzincsapon?

bervas Creative Commons License 5 napja 0 0 222248

Az OT minősítő lapot négyen írják alá: a Mavamsz, a helyi közlekedési felügyelet, az autóklub és a múzeum. A befizetett minősítési díj így négy, nem egyenlő részre oszlik.

A konkrét minősítést (típus azonosság, évjárat helyesség, stb.) a Mavamszon belül valaki tag, vagy tagszervezet embere végzi, jellemzően önkéntes munkában. A Mavamsz kap egy részt.

A múzeumnak a dolog jellemzően veszteséges, a kiküldött ember költségét nem fedezi az ő részük.

A közlekedési felügyelet hatóság, megvan a hatósági díjszabás.

Az autóklub adja a helyet, az infrastruktúrát és a nyilvántartást. Ők kapják a legnagyobb részt, és bármilyen változást rajtuk keresztül lehet átvinni.

Így tisztább?

Előzmény: afitos (222243)
bervas Creative Commons License 5 napja 0 0 222247

Zoli, mi van a holnapi nógrádi csavargással? Lesz?

keszeg01 Creative Commons License 5 napja 0 0 222246
moci60 Creative Commons License 5 napja 0 0 222245
p21-feri-tb2 Creative Commons License 6 napja 0 0 222244

Ercsi börze.

afitos Creative Commons License 2018.05.18 0 0 222243

"Egyrészt amíg ingyen dolgozik a márkaklubos minősítő ember, és mínuszos vagy nullszaldós a múzeumi ember a bizottságban, addig nem fognak felkészülni.

A Mavamsznak ebből kicsi bevétele van, az autóklubnak fajlagosan nagy."

Bocsi, hogy idézem a mondataidat, de kibontanád kicsit bővebben én legalábbis tényleg nem értem...

Köszi, András

Előzmény: bervas (222231)
Zoli_t5H Creative Commons License 2018.05.18 0 0 222242

Ez a hétvége necces, mert belefogtam egy nagyobb melóba otthon és nem tudom, hogy mikor végzek vele, félbehagyni meg nem akarom, mert jövő hétvégére programom van. Ha nagyon ügyes vagyok, akkor is esetleg a hétfő jöhet szóba, de még azt sem látom előre. Vasárnap írok, ha esetleg a hétfő okés, aztán aki akar, az csatlakozik.

 

 

Előzmény: moci60 (222241)
moci60 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 222241

Csatlakozom en is egy jo gurulashoz!!

Nograd nekem is a kedvencem :)

Vasarnap esetleg???

Előzmény: Zoli_t5H (222226)
moci60 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 222240

TL-TLT olaj leereszto dekni csavar.

 

Előzmény: GyusziP20 (222239)
GyusziP20 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 222239

Előzmény: GyusziP20 (222238)
GyusziP20 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 222238

A képen látható csavar beazonosításában kérném a segítségeteket. TLT- nek volt felcímkézve. M8-as, kb 60mm hosszú. 

ggabbroo Creative Commons License 2018.05.17 0 1 222237

Én szívesen csatlakozom, ha valami körvonalazódni látszik! :) 

Előzmény: Zoli_t5H (222226)
szilárd84 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 222236

Te mit csinálsz? Ha elhozod fízetés nélkül azt megnézném itt felénk ;)

Előzmény: 1zsakkrumpli (222235)
1zsakkrumpli Creative Commons License 2018.05.17 0 0 222235

Mondjuk, ha az autód egy részét újra kell fényezni, és a mester szar munkát végzett, akkor te ki fizeted neki?

Előzmény: 1zsakkrumpli (222234)
1zsakkrumpli Creative Commons License 2018.05.17 0 0 222234

Mondjuk, ha az autó egy részét újra kell fényezni, és a mester szar munkát végzett, akkor te ki fizeted neki?

Előzmény: szilárd84 (222233)
szilárd84 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 222233

Már bocs, hogy bel szólok nagyon szép is lenne ha az élet más területén is így lenne nem csak a minősitőknél, hogy aki kontár munkát végez vagy nem ért hozzá ne kapjon fizetést/pénzt.

Már nem itt tartan az Ország, de ez Magyarország így szeretjük. :D

Előzmény: 1zsakkrumpli (222232)
1zsakkrumpli Creative Commons License 2018.05.16 0 0 222232

Én nem értek veled egyet.

A mínősitő is egy szakma, vagy valaki profin tudja és csinálja, vagy ha nem akkor ne csinálja.

Miért is kéne azt megfizetni aki kontár munkát végez?

 

Apropó, valaki foglalja már össze, mit tett eddig értünk a Mavamsz?

Előzmény: bervas (222231)
bervas Creative Commons License 2018.05.16 0 0 222231

Úgy érzem, ez "tyúk vagy tojás volt előbb" típusú probléma.

 

Egyrészt amíg ingyen dolgozik a márkaklubos minősítő ember, és mínuszos vagy nullszaldós a múzeumi ember a bizottságban, addig nem fognak felkészülni.

A Mavamsznak ebből kicsi bevétele van, az autóklubnak fajlagosan nagy. Ha nincs égbekiáltó hiba, a jármű megkapja az OT-t.

 

Ha a pannóniás társadalom jelentős részének fontos a dolog, akkor belép egy létező klubba, vagy csinál egyet, azzal belép a Mavamszba, küld és megfizet klubszinten kijelölt minősítőket, és így hat a folyamatokra.

A fentiek ÉS kapcsolatban vannak. Szomorkodni természetesen lehet, de más nem lép az ember helyett. A közös hobbiért közösen áldozni kell, ha egy közösség színvonalat akar.

Előzmény: 1zsakkrumpli (222228)
R100 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 222230

"Normális" rendszám és muzeális minősítés már nem megy együtt. 10 évig így volt a motorom, de két éve, amikor a harmadik 5 éves ciklusát kezdte, kicseréltették a rendszámot OT-re, már csak így lehet.

'88 óta megvan a bringa elhasználtam 4 féle forgalmit és 3 rendszámot, ebből 1 az OT, a többi bürokrácia.

Előzmény: 1zsakkrumpli (222227)
19620405 Creative Commons License 2018.05.16 0 1 222229

Valoban a menő manapság .Wape .japán forgattyus mechanizmus P20 mkp .De 1 pelda Siofok  Május elseje . Kb 20-25  kettőhengeresből  csak a sajátom  megszaktos .1969 OT mentes . Válasz 222220 h szolásra .

1zsakkrumpli Creative Commons License 2018.05.16 0 0 222228

"Az értéket meg kell fizetni, minden szinten. A veterán minősítő idejét, energiáját is. Jelenleg 4 fő kb. 1 napja a minősítés, + közlekedés a helyszínre+étkezés."

 

Szerintem csak akkor kéne megfizetni, ha szakmailag, tudásilag, jármű-, gyártástörténetileg a minősítők fel vannak készülve, az adott járműből.

Amíg ez nincs addig nincs mit megfizetni!

Előzmény: bervas (222225)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!