Keresés

Részletes keresés

poenci Creative Commons License 2008.10.01 0 0 231
Sziasztok!

Aki szeretné kipróbálni, hogy milyen érzés kommandósnak lenni, annak most itt a lehetőség.

Egy egynapos bevetést nyerhetsz Tarjányi Péterrel

A legprofibbak avatnak be szakmájuk titkaiba!

Aki esetleg szeretné kipróbálni ezt az életformát, az további infokat itt talál:

http://megveretni.blogter.hu/?post_id=297928
Seamus Zalazny Harper Creative Commons License 2008.08.27 0 0 230
Sziasztok!

Valki elmondaná nekem hogy mi a különbség az E-grip és az E-trigger között?
Valmint hogy melyik jobb és mik az előnyök/hátrányok?
Vajk Creative Commons License 2008.07.17 0 0 229
sima gravitációs tárban a mozgás, a rázkódás miatt nem alakul ki torlódás, a motoros tárak pedig úgy működnek, mint a húsdaráló(hülye példa)
Előzmény: adimania (228)
adimania Creative Commons License 2008.07.17 0 0 228
Sziasztok!

Mág laikus vagyok a témában, de már régóta foglalkoztat a paintball tárak működése.

Az ugye teljesen világos, hogy maga a tár egy tartály tele golyóvól, az alján pedig egy megközelítőleg olyan belső átmérőjű cső, mint maga a lövedék. Arra lennék kíváncsi hogy hogyan oldották meg a gyártók, hogy a golyók egyesével soroljanak be a csőbe megakadás nélkül (értem ezalatt azt, hogy két három golyó képes lehet olyan formációt felvenni a tár kivezető csövének belső nyílásánál, hogy egyikük sem jut a csőbe, viszont nem is engednek más golyót sem a csőbe jutni, ezzel elzárva a nyílást), vagyis hogy folyamatos legyen a lőszerellátás.

Sajnos még szétszedve egyet sem láttam, illetve nem találta rajzot sem a működést illetőleg, ezért fordulok most hozzátok segítségért.

Hogyha nagyvonalakban elmegyaráznátok a dolgot. esetleg ha valaki tudna nekem küldeni egy képet vagy csak egy egyszerű rajzot a dologról, azért nagyon hálás lennék!
Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel,
Ádám
Csapszi Creative Commons License 2008.04.16 0 0 227

Ez nem megválszolható!

Pl. egy Stingray-t kapsz kettő ezerért.