és ezt kénytelen betartani az összes biztosító, mert nekik meg ez kötelező... az ügyfélnek meg díjat fizetni kötelező, csak ezt sokan elfelejtik, tisztelet a kivételnek :)
Szia! Nálunk is megvolt már a "nagy" kerékcsere, a gyerkőc miatt igazi eseményszámba megy, ha lecseréljük a gumikat. Aztán majd 2 hónapig ez lesz a téma nála, hogy Apa lecserélte a kereket, és mire lecseng a dolog már itt a tavasz, és rakjuk vissza a nyárit :-)
florandi, kár volt emlegetnünk a hideget, ma már addigra szétfagytam míg kiértem a kocsihoz. :-((( De a kis kocsim kapott új téli gumikat, úgyhoyg egy gonddal kevesebb... :-) már csak magamnak kéne téli cuccokat beszereznem...
Naa, jó, hogy mondod, nekem is most ugrott be, hogy lassan gumit kéne cserélni mikor egyik nap havazásról regéltek… Azért bízok benne, hogy ez még odébb van, úúúgy utálom a hideget. Na de lassan itt a karácsony, még jó, hogy télen van, legalább feldobja kicsit ezeket a szürke hónapokat.
hát igen, nem mindenki olyan, mint te és ha pölö egy tök kezdő kimegy a csúszós utakra bármi megtörténhet. nekem most a barátom mondta, hogy kéne új téli gumi, ne a régit rakassam fel, hát nekem fel nem tűnik, hogy bármi baja lenne, de nekik jobban rááll a szemük úgy látszik.
(4) Ha az esedékes biztosítási díjat nem fizetik meg, a biztosító a díj esedékességétől számított harmincadik nap elteltéig – a következményekre történő figyelmeztetés mellett – a szerződő félnek a díj esedékességétől számított hatvannapos póthatáridővel, igazolható módon a teljesítésre vonatkozó felszólítást küld. A türelmi idő eredménytelen leteltével a szerződés – amennyiben egyéb okból még nem szűnt meg – az esedékességtől számított hatvanadik napon megszűnik.
Most már tudod! Én most kezdeményeztem pert a biztosító ellen! Nagy pofával hivatkoztak a törvényre. Kár volt!!! Bele olvastam. „igazolható módon a teljesítésre vonatkozó felszólítást küld”. Ezt valamiért a KÖBE nem teszi. Természetesen hivatkozik mindenre. Lényeg, hogy nekem is hasonló a véleményem a KÖBE-ről. Csak az én esetemben több százezer Ft-ról beszélünk.
Naa, akkor jól tudtam a dolgot... Ami az esőben vezetést illeti, nekem van önkritikám, és inkább nem erőltetem a dolgot. Ráadásul egyszer még csattantak is előttünk, szerencsére pont a párom vezetett, de basszus belegondoltam, hogy ha én ültem volna a kormány mögött simán lehet beléjük futok harmadiknak.
köszi közben mást is megkérdeztem, ő is ezt mondta. nekem nincs bajom az esőben vezetgetéssel, azért még mindig jobb, mint megázni, nem? ;-))) persze hoyg mindenki bénázik az elég idegölő tud lenni. nekem a vizsgám is szakadó esőben volt, na akkor én sem örültem neki. ma jobb napod van? nekem elég uncsi.
Szia! Nem kell semmi pluszt fizetni, legalábbis szerintem. De ma úgy megáztam, átfagytam, hogy már semmiben nem vagyok biztos. Pedig anyám mondta, hogy vigyek esernyőt... De legalább nem kocsival mentem, esőben nem szeretek vezetni, nem tudom ti hogy vagytok ezzel.
Engem is szorít az idő. Az tényleg rossz így, hogy a biztosítóknak nem érdeke reklámozni, hogy mikor mondhatod fel. De van pár alkusz akikhez ha bereggelsz akkor küldenek mailt amikor aktuális meg gondolom ajánlatot is.
A köbe egy rakás ....! Ha jót akartok, KERÜLJÉTEK EL messziről!!!!
Tavaly sajnos náluk kötöttem a KFB. Kiküldtek egy csekket az interneten általam is kalkulált árral, amit határidőn belül be is fizettem. Eltelt fél év és kaptam tőlük egy levelet, amiben közölték, hogy díjnemfizetés miatt megszűnt a biztosításom TÖBB MINT EGY HÓNAPJA!!!!! Nem értettem, hogy miről van szó, hiszen a csekken szereplő, éves biztosítási díjat átutaltam, ezért azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot. Közölték velem, hogy kevesebbet fizettem, mint amit kellett volna és természetesen azzal nem tudnak mit kezdeni, hogy rossz összeget fizettem be, nem érdekelte őket, hogy az általuk küldött csekken szereplő összeget utaltam át. Mindezt flegmán közölte az ügyintéző, aki egyáltalán nem volt segítőkész, csak azt ismételgette, hogy nem tudnak mit csinálni, ők mindent törvényesen intéznek. „Szerencsémre” nem válthattam biztosítót, hiszen erre vonatkozó törvény nem teszi lehetővé, így kénytelen voltam náluk újrakötni a biztosításom és kifizetni a fedezettlenségi időszakra eső összeget is (úgy, hogy 1 hónapig azt sem tudtam, hogy fedezettlen időszakom van).
Most jár le a szerződés, de megint csak nem tudok tőlük megszabadulni, mert voltam annyira hülye, hogy nem tartottam észbe, hogy 30 nappal a lejárat előtt fel kell mondanom a szerződést, mert ők természetesen NEM közölték. (A családban van még egy autó, ami az Uniqa-nál van biztosítva, ők időben tudják jelezni, hogy közeledek a fordulóhoz) Így 10 ezer Ft-tal többért lesz biztosításom, és maradhatok ennél a ratyi, nyomorék biztosítónál.
Mindezt nem hagyom szó nélkül, felügyelőszervükhöz fordulok.
mellesleg nekem volt olyan, h két csekket küldtek a negyedévre, persze eltérő összeggel. Felhívtam őket, ésd végülis rendeződött a dolog, csak egyet kellett befizetni :)
megjegyezném, a feladás után érkezet meg 32 nappal az a levél, amit itt emlegetnek.. azért erről mégsem a feladó tehet, talán van némi sara benne a POSTÁNAK is..
Kérek egy új csekket, mert elkevertem a köv.negyedévemet, aztán arra van dolgom egyébként is. Inkább beugrom érte, nem bízom a postára, olvastam itt korábban 32 napos kézbesítésekről!
sziasztok! én 3 éve kötöttem a köbénél gfb-t először, azóta is ott vagyok, semmi gondom velük. igaz évente újra kell kötni, mert úgy olcsóbb, mintha simán maradnék, de sztem ennyi belefér
Sajnálattal tapasztalom, hogy a KÖBE, mint igazi magyar biztosító ott és úgy húzza le a károsult ügyfeleket,ahogy és ahol tudja!
A kocsimat egy köbe által "biztosított" kamion törte össze,de a javítás 4 hónapja sem kezdődött el. A biztosító akkora összeget ajánlott egyezségi ajánlatban,ami egy ajtót és a kasznis munkáját talán futotta volna, de mivel a kocsim komplett oldalát legyalulta a kamion, így nem fogadtam el! Jött a számlás vezió,ahol elértem azt,hogy egy 100ast (ezer ft) még még rá kellene dobnom a biztosító által felajánlott számlás összegre, hogy a javítási ajánlatban szereplő összegért megcsinálják!
Szarakodnak, ahol lehet! A kárszakértőjük sem ismeri csak az 50%os avulást általában, minden karcolás, légyszar, vagy bármi értékrontó számukra!
Telefonos beszélgetéskor olyan valótlanságokat állítanak,mint esetemben, hogy a bérautót nekik nem kell fizetni,mert rájuk más törvények vonatkoznak!
Még NYOMOKBAN SEM AJÁNLOM SENKINEK A KÖBÉNÉL VALÓ BIZTOSÍTÁSKÖTÉST,HA MEG VALAKIT OLYAN TÖR ÖSSZE AKI ENNÉL A CSODÁS BIZTOSÍTÓNÁL VAN,AKKOR KEZDHET IMÁDKOZNI VAGY ÜGYVÉDET KERESNI!