Keresés

Részletes keresés

rongyos38 Creative Commons License 2020.08.18 0 0 16459

Ez igen,ez aztán az információ,köszönöm szépen.

Előzmény: Maz (16458)
Maz Creative Commons License 2020.08.17 0 1 16458

D 566 nagy kedvenc. 5 tonna teherbírás. Motorhoz kapsz alakatrészt, de hajtáshoz, felfüggesztéshez, fékekhez egyre nehezebben. Réges rég nincs gyártásban. 25 éve hadrendből kivonva, a tartalékalkatrészek java már kiskanál lett. Mindennapi használatra nem ajánlanám. Pedig jó lenne minél többet látni. 

 

ZiL-131: alkatrészt kapsz hozzá. Teherbírás közúton 5 terepen 3,5 tonna. Valószínűleg elég jól terhelhető. Fogyasztást talán elgázosítva lehet mérsékelni. Terepen úgyis minden zabál.

 

KamAZ-4310 teherbírása 6 tonna. Biztos, hogy minden kapható hozzá. Sajnos egyre inkább nyugati árakon. Fogyasztása elfogadható.

 

URAL-4320 nagyjából ugyanez, de 5 tonna teherbírás. 

 

DAC-665 szintén 5 tonna. Utódokat úgy tudom még gyártják, használják a románok. Túlbonyolítottabb mint az előzőek. De szerető kézben rendesen karbantartva használható. 

Előzmény: rongyos38 (16457)
rongyos38 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 16457

Ó,köszönöm a választ,ez gyors volt és lelombozó egy kicsit de ennyit erről.Nézegettem mit szólsz ezekhez?Csepel 566,ZIL-131,Kamaz-4310,az utóbbi csak álom de azért szép lenne.

 

Előzmény: Maz (16456)
Maz Creative Commons License 2020.08.16 0 0 16456

2,5 tonna a teherbírása. Dupláját valószínűleg elbírja, de... A legeslegfiatalabb is 40 év körül van, de inkább 50 év felettiek. Veteránozni jópofa, de termelőeszköznek? Erdőre durván túlterhelve nem hinném, hogy nagy öröm lenne. 

Előzmény: rongyos38 (16455)
rongyos38 Creative Commons License 2020.08.16 0 0 16455

Sziasztok,érdeklődnék hogy tud e valaki információt a Zíl157-ről. érdekelne hogy bírja a túlterhelést,mert ha jól tudom 5-tonnás.Talán 10-12 tonnával is elbírna,esetleg lehetne e a benzines változatát autógázzal használni.Erdészeti célra tervezgetnék.

 

 

Előzmény: Tátra.815 (16454)
Tátra.815 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 16454

Hali :)

itt van pár adat róla :)


https://indafoto.hu/tatra/image/26696741-84584d39/user


Üdv: Tátra.815 :)

Előzmény: Hiryu-reload (16424)
lovasutas Creative Commons License 2020.04.22 0 0 16453
melczerl Creative Commons License 2020.03.15 0 1 16452

Útépítők Szentgotthárd környékén.

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2020.03.12 0 1 16451

Kinyitva

 

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2020.03.10 0 0 16450

Menetkészen

Előzmény: Sinbiciklis1 (16449)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2020.03.08 0 0 16449

Kinyitva felnyúlt az épület fölé

 

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2020.03.01 0 0 16448

Az Gyík , nem Bulldog.

Előzmény: NyegLEO_001 (16447)
NyegLEO_001 Creative Commons License 2020.02.29 0 0 16447

Már állítólag elkezdték pofozgatni a Bulldogot, és ha minden igaz, talán hamarosan újra felbőghet a 18 hengeres Pielstick és önerőből mehet a 003-as.

Előzmény: JumboJet (10428)
Nemo Identitas Aquarius Creative Commons License 2019.12.22 0 0 16446

ZIL 157

 

hogy lehet szervó kormányra alakítani?

 

131 szervó jó vagy milyen autóé?

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 16445

Faátültető autó

 

Katana750 Creative Commons License 2019.09.22 0 1 16444

Jó régi kérdés, biztos megoldottad már, de hátha! 9 évig Liazoztam, elvitt mindenhova, de soha többé! Csakis Volvo ha mindennap kell és üzembiztosat akarsz! Per pillanat is van 1999-es évjáratú 420-as FH-12, meg hasonló koru 430-as Magnum. Zongorázni lehet a különbséget! Csak akkor ajánlom a Liazt, ha ráérsz hétvégén szerelni, hogy mehess hétközben. Utoljára már volt euró 2es Liazom, Detroit motor Eaton váltó, azok jók voltak meg a Rába híd. A többi szar. Gyenge járgány, póttal 40 tonnában, mozgó útakadály.  

Előzmény: DieselManiaco (16436)
Nemo Identitas Aquarius Creative Commons License 2019.03.15 0 0 16443

köszönöm....

Előzmény: mados (16442)
mados Creative Commons License 2019.03.15 0 0 16442

Nissan Figaro

Előzmény: Nemo Identitas Aquarius (16441)
Nemo Identitas Aquarius Creative Commons License 2019.03.15 0 0 16441

Milyen coupé látható a belső sávban???

Nemo Identitas Aquarius Creative Commons License 2019.03.15 0 0 16440

Milyen coupé látható a belső sávban ???

dutrancs Creative Commons License 2019.03.13 0 0 16439

Szervusz!

 

Sík terepen igen!  Szerintem tudtuk mi Magyarok is, Orosz gépekkel!!  :-))))

Előzmény: Atis57 (16438)
Atis57 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 16438

Szia!

 

 Az oroszoknak ez régen is ment , igy;

 

Igaz ez olaj vezeték , de ebből is láttam 200m darabokat vinni akár 5km-t is !

utána az "előszerelő üzem " is odébb költözött.

 

Előzmény: dutrancs (16435)
hestemann Creative Commons License 2019.03.09 0 0 16437

Kedves Fórumtagok!

 

Helytörténeti kutatásaimhoz keresnék fényképeket a Bánhalmai Mélyépítő Zrt. munkagépeiről és a Középtiszai Állami Gazdaságban kialakított FJ-512 típusú, módosított E-512 féllánctalpas kombájnokról, valamint az ugyanitt a Szibirják lánctalpas kombájnok önjáró alvázára épített EB-4 pótkocsi-felépítményes rizsszállító járművekről.

Az FJ-512 -t 1981-ben egy mezőgazdasági kiállításon (Agromashexpo?)díjazták.

 

Köszönettel!

 

Török József

hesteman@indamail.hu

DieselManiaco Creative Commons License 2019.02.24 0 0 16436

Üdv! 

A kockafülkés Liazokról kérdeznék, olyanokról amik a közútkezelőnél is voltak. Vállalható technika? Közúti áruszállításra, napi használatra? Vagy inkább nézzek valami nyugati technikát? 

dutrancs Creative Commons License 2019.02.03 0 0 16435

Hány daru veszi le ,vagy rakta fel??   :-)))))

Előzmény: trizs77 (16434)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.02 0 0 16434
pumukli89 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 16433
triplaharom Creative Commons License 2019.01.18 -1 0 16432

Nagyon jó ! Kár hogy Makótól kicsit távol esik ... (:-(((

Előzmény: trizs77 (16431)
trizs77 Creative Commons License 2019.01.18 0 0 16431
dutrancs Creative Commons License 2019.01.17 0 0 16430

Nekem is szól ? Köszönöm!!!

Előzmény: triplaharom (16429)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!