A korábbi ABS-eredetű hiba nyilván a szokásos biztosítéktörés volt a motortérben, ezt még mindig benézik sokan, a motorikont kivillantja a hibás féklámpa kapcsoló is, de fordulatszám-korlát és égéskimaradás egyik miatt sincs. Simán lehet több, egymástól független hiba.
Nem az enyém az autó hála isten, csak régebben oda adtàk , hogy csinaljak vele valamit és akkor bejött a gyujtótrafo csere akkor volt diagon 1.-2. henger gyújtáshiba mind a 3 kicserelve. Most jott elő ez a hiba Megint. De most nem segitett a csere gyujtotrafo. Anno a diag sok bosch abs hibakat irt .majd belinkelem az akkori diagnozist. Veszprembe 2 szervizbe volt ezzel az abs hibaval nem jutottak ott egyrol kettore valami kábelhibára gyanakodtak, majd lepattintották a tulajt. nem hinnem mondjuk hogy az abs hiba osszefuggésbe van a gyujtas kimaradasokkal?!
Szia! Szerintem el kell vinni egy szervizbe. Ott egy diagnosztikával fognak kezdeni, aztán javítják a feltárt hibákat. Sajnos ezek a hibajelzők nagyon sok hibát jelezhetnek, kár találgatni.
Sziasztok! Van egy 1.2 12v skoda fabia 2006os világít a motorlampa , abs lampa és a fék piktogram, a kocsi normálisan megy.. miután elkezd villogni a motor lámpa akkor viszont 2 ezer fölé nem engedni pörögni egyik fokozatban sem. Lett belerakva 3 csere gyujtótrafo egy darabig működött normalisan aztan megint ugyanolyan… regebben is produkálta ezt a hibát de akkor a gyújtótrafok cserejevel megoldodott , 30 ezer km lett megtéve azota és most megint jelentkezett a hiba. szerintetek mire lehet gyanakodni ? Alapjaraton kb egy henger biztos nem megy. Egyébként az abs hiba mar nagyon régota fenáll, de attól függetlenül a kocsi jól működött.
Nekem annak idején Dance volt az FII-ben, az ment, nemgyári Sony jött, can-bus adapterrel, gond nélkül ment, akksit nem szívta, megtartotta a beállításokat.
Csak egyszerű gyári Skoda Dance rádiót szereltem be. De már kaptam a gyújtás+12v és a direkt +12v helyére a (VAG csatlakozóban), értelmes választ, így sikerült. Megtartja a memóriát és nem kéri folyton a kódot.
Csatlakozom az előttem íróhoz, de én még azt sem értem, mit akarsz most berakni az autóba és mit akarsz kivenni. Eccerűbb lenne, ha írnál erről egy tőmondatot, mittudomén: be akarok tenni egy gyári rádiót az eddigi Philips kazettás helyére. Vagy fordítva. :)
Az alaphelyzet az, hogy egy kommersz, ISO bekötésű és nem VAG rádiónak biztosan kell állandó plusz és kell gyújtás plusz ( a testen és a többi xaron kívül). Egy gyári VAG rádiónak pedig csak egy állandó akku plusz, de biztosan nem kell a gyújtás és nincs is ilyen a csatlakozóban, mert a be- és lekapcsolási jelet nem ezen kapja. Viszont be van kötve egy CAN hálózatba, amin keresztül beszélget a többi cuccal és ezen át tudja, hogy mikor induljon, álljon le vagy mikor kapcsoltak lámpát. És a többi.
Ha neked egy olyan fura rádiód van, aminek fentieken kívül világítás jel is kell, akkor azt a jelet el kell hozni valahonnan. (Mondjuk én kidobnám a francba az ilyen rádiót, mert utoljára a nyolcvanas években találkoztam ezzel a technikai igénnyel.)
Ha az első tulajdonos nem kér gyári rádiót az autóhoz, akkor a "Kommersz " ISO csatlakozót építenek be. Azt lehet minden más gyári vagy nem gyári rádióhoz csatlakoztatni, átalakítóval. -- A többit már én is elengedtem.
Üdv. Igen, egy ilyen VAG-ISO átalakítót vettem. Az autóban, (2007 MK2 fábia), nem gyári rádió van beépítve, így az autóban ISO rádió csatlakozó van beszerelve (barna a hangszórók, fekete az áram ellátás ) . Az autóban levő áramellátás csatlakozóban (fekete ISO), minden kábel be van kötve, csak az antenna vezérlő nincsen. Az nem is kell. --- A fotón levő átalakítóban a jobb oldali (fekete) csatlakozóban, benne van a 4 kábel,- gyujtás+12v (sárga)- test (fekete)-világítás (narancssárga összefogva) - direkt+12V (piros összefogva) . A VAG csatlakozóban csak a gyujtás +12v és a test van átcsatlakoztatva. A 2 összefogott nincsen. Na azt a 2 összefogott, (narancssárga és piros ) vezetéket melyik sarura kellene becsatlakoztatnom a VAG csatlakozón? Na ez lenne a kérdésem. Köszönöm. Bocs ha egy kicsit részletes voltam.
Üdv mindenkinek. Újabb kérdésem van. Van-e aki, a gyári VAG rádió csatlakozó kábel elrendezésében járatos. Az ISO csatlakozón levő rádió világítás kábelt, és a direkt 12v-ot, melyik sarura kell kötnöm a VAG csatlakozón, hogy a lámpa felkapcsolásnál világítson a rádió és hogy a memória is megmaradjon. A gyújtás +12v és a test be van kötve a csatlakozóba. A +UB a +12v, a negatív a földeléssel jelölt. A fotón a kék négyzetben levő az áram ellátás. Az eddigi kutatásom eredménytelen. Köszönöm.
Minden bizonnyal megdöglött a zárban lévő mikrokapcsoló, vagy a forrasztása engedett el, esetleg szakadás az ajtóátvezetőben. Ez típusbaj az összes ilyen vag autóban.
A csomagtér nyitás az így működik ebben a felszereltségben.
Üdv mindenkinek. Először is Boldog Új Évet kívánok.
Másodszor, ismét kérdés merült fel a Fábia 2-vel kapcsolatban, még nem nagyon ismerem a típust. A felszereltsége Classic, a leg alapabb. Csak információnak.--- A problémám. Bal első ajtó nyitásakor, nem kapcsolódik fel a belső világítás, a jobbnál igen. A csomagtérajtó nyitógombja ajtónyitásra nem nyitja a csomagteret. Csak ha gyújtás ráad-levesz akkor kb 20-30 mp-ig nyitja. Ennek így kell működnie, vagy esetleg a két probléma ugyanabból ered. -- Ajtókárpit levesz, zár kitakarít, beolajoz, de nem változott semmi. Az ajtózár mechanika alján látok egy kis fehér csatit, 2 vezetékkel. esetleg ott mikro kapcsoló lehet? Utólagos központi zár beszerelés volt az autón évekkel ezelőtt , nem nálam, jól működik. Ha van szakértő a csoportban, vagy van valakinek tapasztalata, szívesen meghallgatom.
"hogyan függhet ez össze" Már ha összefügg. Ha kizárólag akkor jelentkezik amikor nyakon van öntve a második szonda, akkor ez "lódobogás", sérült lehet a szigetelése ->csere. Az első nem tud vizet kapni.
Ha máskor is jelentkezik, akkor rendes diag kell, a P0420 pont csak annyit jelent, hogy nem jó, de nincs benne hogy miért és mi.
Random zárás, ha nincs a közelében a kulcs (ha távos)? Vagy menet közben is? Lehet sérült drót vagy hibás mikrokapcsoló a zárban. Nem valószínű hogy van hozzá hibakód, mert neki nem felismerhető hogy ez hiba. A zárást kell monitorozni élő adatban és közben mozgatni az ajtó-átvezetőket, ütögetni a zárak környékét (csak két első), és a belső zárógombra ránézni, ha van.
Sziasztok. Már kétszer előjött a Check engine hibám, nagy nehezen sikerült kiolvasni (nagyon nem akar a kütyü csatlakozni az ECU-hoz...) P420-as Katalizátor hibát ír. Mindkétszer olyan időjárásban jött elő, ahol rengeteg vizet kapott az autó alulról az útról, hogyan függhet ez össze szerintetek és mit csináljak?
Másik: a zár is random, saját magától bezáródik, és ha bent van a kulcs az autóban, én pedig éppen kint, az eléggé gáz lesz :D