Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NBN Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155682

Igen, csak hideg motornal. Melegnel nem. Illetve fel perc-perc alatt nem lest uzemmeleg, de akkor sem tapasztalom mar.

Előzmény: Vik_Thorka (155681)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155681

Csak hidegindításnál? Meleg motornál nem? 

 

 

Előzmény: NBN (155668)
h i r d e t é s
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155680

szerinted! :) ott nem fér ki még szézstedve sem. Vagy szívósot leszerelés vagy féltengely kihúzás :) az utóbbi gyorsabb nekem. De gyorsabb, csak kellemetlenebb volt a motortérben szenvedni. Lehet egy kisebb generátor egy kifér ott de nekem ott egy 130A generátor lóg, nem is csoda ennyi elektromos cucchoz. Az E46-ban csak 80A van, megnéztem az is Bosch, a német prémiumban kevesebb az elektronika:)

 

A hosszbordás ment nehezen vissza, még teljesen kifeszített feszítővel is nehéz volt.

Előzmény: combi27 (155674)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155679

Igazad van, jobb lett volna a hasonlót produkálja. 

Előzmény: BmS1 (155678)
BmS1 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155678

Szia.

 

Erre vakon tippelni lehet ugyan, de nem szerencsés.

Ha mégis tippelni kell, és csak a második "rossz" indításkor produkálja, akkor talán:

-rail ingadozás ?

-szűrőnél tömítetlenség ?

.....

 

Egyébként még szóba jöhetne:

-injektorok

-kompresszió

-kábelköteg hiba, ECU

......

 

De csak egy vizsgálat után lehetsz biztos benne, mi is a dráma.

"Az én autóm is pont ezt csinálta, kicseréltük az alátétet a blokk testelésénél a hengerfejen, azóta pöpec, a tiedének is biztos ez a baja" című tanácsokat csak mint reggeli kávé és a Mama sütötte finom rétes melletti üdítő olvasmányt kezeld, szvsz. :-)

 

üdv

 

 

Előzmény: anonym19 (155673)
newman2018 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155677

Vagy le kell szedni a kipufogót és a motort megemelni és alulról kivenni. De nem tuti. :) 

Előzmény: combi27 (155674)
NBN Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155676

Rossz kettos tomegu az inditasnal? Az rangatna? Es ha bemelegszik akkor nem??? Hmmm...

Előzmény: anonym19 (155673)
NBN Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155675

Mit ertesz rossz kettos inditason?

Előzmény: anonym19 (155673)
combi27 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155674

ha 9-5 akkor a generátor felfele jön ki, talán a szíjfeszítőt is le kell venni hozzá asszem, de ez nem tuti...

Előzmény: Vik_Thorka (155666)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155673

Szia BmS!

 

Nem hagy nyugodni a gondolat. Szerinted egy rossz kettős indításnál hidegen tudja ezt produkálni hogy annyira billeg hogy ezt a jelenséget okozza az alapjáratnál? 

Előzmény: anonym19 (155660)
NBN Creative Commons License 2018.05.15 0 0 155672

Szia, igen van.2006 9.3 1.9 TID

Előzmény: Bandika Ossi (155652)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 155671

Ha kicsit visszaolvasol BmS írt egy pár lehetséges okot.

Előzmény: NBN (155670)
NBN Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155670

Ok. Ha megoldodik megirom. Masnak tapasztalata? Otlete?

Előzmény: anonym19 (155669)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155669

Nekem pontosan ezt csinálja. Annak ellenére hogy nekem elvileg mind a 4 befecskendezőt felújították. Júni 14-én megnézik, addig nem tudok többet mondani. Esetleg ha neked előbb pont kerül az i-re megoszthatod.

Előzmény: NBN (155668)
NBN Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155668

Sziasztok!

 

kérdezem, hogy vkinek van-e tapasztalata: 9.3 1,9 tid indításkor kicsit rángat. Mintha az egyik henger néha nem menne. Aztán fél perc-perc múlva elmúlik, szép egyenletesen jár a motor. Csak olyan 15-16 fokig tapasztalom. Hibajelzés nincsen.

Esetleg porlasztócsúcs? Vagy más ötlet? 

Kösz!

anonym19 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155667

Most már biztos hogy megyünk. Látogatóira ugyan, de ott leszünk. :)

Előzmény: 93Aero (155665)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.13 0 0 155666

Sziasztok, felavattam a vasat letoltam a torkán 900km autópályát 2 pisi szünettel szigorúan 130 tempomattal, az utolsó 50km-re elment a töltés, de nem hagyott az út szélén. 

Ki akartam venni a generátort de nem fért sehol ki... így a helyén "generáloztam" meg.

 

klíma ellenőrizve feltöltve, minden ok. csak a hűtővíz kezdett el most csepegni q hűtő sarkánál, nehogy unalmas legyen az élet:)

93Aero Creative Commons License 2018.05.11 0 0 155665

Várunk!

 

Előzmény: anonym19 (155664)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 155664

Hali!

 

Én itt lakok a környéken. Látogatóiban lehet hogy csatlakozok. :) 

Előzmény: 93Aero (155663)
93Aero Creative Commons License 2018.05.10 0 0 155663

 

Várunk minden fórumozót szeretettel!


MEGHÍVÓ

SAAB pályaautózás és tavaszi piknik a Rába-Ringen!

2018. május 27. - vasárnap

 

Várunk minden SAAB tulajdonost, rajongót és érdeklődőt Magyarország kevésbé ismert, vadregényes versenypályájára, a Rába-Ringre!

 

 

PROGRAM

8:30 - 9:00        Találkozó Budaörsön, az IKEA parkolóban
9:00 - 10:30      Utazás az M1+82-es főúton Nyúlra, a Platán csárdához
10:30 - 12:30   Ebéd, tájékoztató a pálya használatról
12:45                  Indulás a Rába-Ringre
13:00-16:00     PÁLYÁZÁS

RÉSZVÉTELI DÍJ:

Pálya belépő:          12.700 Ft / autó *
Látogatói belépő:  6.350 Ft / autó *

* Az összeg 27% Áfát tartalmaz, megadott névre számla kérhető!

* A belépő autónként értendő, nem függ a pilóták és az érdeklődők számától!

 

 

PÁLYAHASZNÁLAT FELTÉTELEI

FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI NYILATKOZAT

ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT

 

SZERVEZŐ:

A-Z Car Performance Kft. - SAAB Tuning Club Hungary

robert@saabtuning.hu

+36 30 6364 672

anonym19 Creative Commons License 2018.05.10 0 0 155662

Nekem csak a kesztyűtartó és a fűtőmor kiszerelésig van rutinom. Onnan ugyan lehet már látni a hőcserélőt, de nem hiszem hogy csak arról az oldalról kivehető is lenne. :/

 

Előzmény: pinyós (155661)
pinyós Creative Commons License 2018.05.07 0 0 155661

Sziasztok! Van valakinek tapasztalata műszerfalkiszereléssel kapcsolatban (2008 9-3 ttid) ill. klíma hőcserélő cserével kapcsolatban? Elment a gáz belőle, nyomáspróbán egyértelműen hallani, hogy a tűzfalon átmenő két cső után ereszt, tehát a műszerfal alatt. 

anonym19 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 155660

Persze, egyetértek veled. 

Előzmény: BmS1 (155659)
BmS1 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 155659

Ha nem akarsz feleslegesen költeni, ezt el kell fogadni:

 

De -mint írtam- egy nagyon alapos körbejárás nélkül nem szabad alkatrészt cserélni.

 

Naponta igazolva látom....

 

üdv

Előzmény: anonym19 (155658)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 155658

Szia BmS!

 

 

Köszönöm az infókat. Sajnos ilyen méréseket otthon nem tudok elvégezni, nem állnak rendelkezésre a szükséges hardverek hozzá. A kiszerelet EGR-t kitakarítom és elrakom polcra, mert nagy valószínűséggel jól működött. Pénteken, amikor küldtem a képeket a helyére újat szeretem. Érzésre nem történt változás. Az alapjárati ingadozás viszont megmaradt. : ) 

Előzmény: BmS1 (155657)
BmS1 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 155657

Szia!

 

Sajnos a képekből nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy az EGR hibás vagy nem. Két hibája szokott lenni:

 

1. nem záródik a helyére

2. akadozva jár

 

A záródási hibánál általában akár úgy is tűnhet, hogy zárva van, de igazából át lehet rajta fújni / világítani. Ez hiba, semmilyen rés nem megengedett, mert ilyenkor csökken a teljesítmény és gyorsabban telítődik a DPF.

 

Az akadozást leginkább tápegységgel tudod bizonyítani, lineáris áram emelésre közel lineárisan kell mozognia. Ha menet közben "akad és ugrik", az akkor kuka.

 

üdv

 

 

Előzmény: anonym19 (155649)
IceCortez Creative Commons License 2018.05.06 0 0 155656

Ha ennyit köktöttél rá miért adod el ezt a szép járgányt? :)

Előzmény: titite1 (155650)
G.Erdelyi Creative Commons License 2018.05.06 0 0 155655

Udv,

 

Ez sajnos tipus hiba.

A retesz funkcioval ellatott 7 pines zarak mennek tonkre.

Nekem a 4 -bol 3 rossz. Tobbszor is volt mar cserelve bontottra, de ujra meghalnak idovel.

 

Van az 5 pines zar, amiben nincs retesz funkcio, arra kell kicserelni es atallitani.

Ezek kevesbe mennek tonkre.

Előzmény: Bumi03 (155653)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 155654

Szia!

 

Valószínűleg az ajtó kábelátvezetőben kidörzsölődött a kábel. Érdemes annak ellenőrzésével kezdeni.

Előzmény: Bumi03 (155653)
Bumi03 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 155653

Sziasztok

Tudnátok nekem segiteni?

Van egy 9-3-as Saabom 2005-ös és a bal első és a bal hatsó ajto zarja nem mindig nyilik a taviranyitoval

Kulccsal igen. Mit csináljak vele? Sajnos csak hidegben mukodik melegben alig alig. 

Vagy van valakinek valamilyen elerhetosege aki tud ilyet csinalni vagy meg tudja mondani mit csinaljak vele?

Válaszotokat elore is köszönöm

nagyzoltankrisztian@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!