Kedves Velorexesek! Augusztus 4-re keresnék valakit, aki Budapesten belül egy taxizást vállalna. Édesapámat szeretnénk A-ból B-be Velorexszel eljutattni 70. születésnapi meglepetésként (egy út, csak oda). Kérem, aki tudna ebben segíteni, jelezze nekem! Köszönöm!
Velorexhez keresnék hátsó féklapot, első és hátsó lánckereket, kétküllős kormánykereket. Ha esetleg valaki tudna segíteni kérem hívjon vagy küldjön üzenetet a 06-20-7726766.
Köszönöm szépen. Megtaláltam a vázszámot. 3 számjegyű, semmi betű előtte. az így oké, vagy még keressek?
Ha van olyan márkatárs aki a sima vizsgáztatásról és/vagy OT minősítésről szerzett mostanában tapasztalatokat (kb. elmúlt 10 év) akkor szívesen felhívnám. El nem tudom képzelni, hogy odamegyek a vizsgaközpontba egy dobfékes, 3 kerekű, bizt. öv nélküli járművel - és mi történik? A fékpadra fel sem lehet állni vele . És ha igen, a dobfékkel nem röhögnek körbe? Az eredeti lengéscsillapítóimról nem is beszélek, az se pont mai technika.
OT-nél érdekelne, hogy mik a kritériumok?
Nyilván eredeti ponyva és festés egy 54 éves autón felejtős kategória. Akkor mi az amin meg lehet bukni? Tudtommal minden eredeti az autómon a ponyva kivételével, az már cserélve lett.
És biztosan van hiányzó apróság is néhány...
Az, hogy a festésem nem új, hanem 25-30 éves, itt-ott kopottas, pici rozsda is akad - az pl. autentikus, vagy tiptopnak kell lenni mindennek?
Szóval ha valaki szeret ilyesmiről csevegni kérem jelentkezzen! oriza@hotmail.com
30-625-7576
Köszönöm.
(Közben rájöttem, hogy a 20 éves klubtagságom lehet, hogy erős volt, bele sem gondoltam. de 15 biztos. :) )
Hát ez nagyon kopott. Nem kell szétszedni egy hernyócsavar tartja a helyén alulról a blokkba csavarva. Oda nyúlik be ahol a paláston az a kimunkálás van és nem engedi kiesni.
Sziasztok! Itt ez az alkatrész ami a km órához kell,csak azt nem tudom,hogy tegyem be a helyére és szét kell e szedni a blokkot vagy sem illetve kell e rá tömítés és hogy jó e egyáltalán ezzel a kopással ami rajta van vagy kapható e valahol.
Üdv a márkatársaknak! Egy 350es Velorex felújítását vettem át, kb 60%os állapotban. Sajnos az első kerekek Jawa motorkerékpárból való kisfékdobosak. Nagyméretű agyat már sikerült szereznem de kellene belevaló 2db féklap is ami sajnos nem egyezik meg a motorkerékpáréval. Esetleg van valakinek pluszban ilyen alkatrésze?
A fesz. és teljesítmény mellett arra is figyelni kell, hogy pozítív testelésű régler kell. A munkaérintkezők anyaga pont fordítottan van mint a negatív testelésre gyártott ugyanilyen darabokon. Ha nem a megfelelőt szereled be anyagvándorlás indul az érintkezők között igencsak megrojtozza az idegrendszeredet ha elkezded használni is a sárkányt.