Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 3 napja 0 0 37429

nálam a legutolsó híd a Mohácsi, amit megépítenék....

még az Albertfalvai is előrébb áll a sorban

 

őszintén minek a duna két oldalára 1-1 szellem autópáya?

nem elég az üres M6 még lenne egy üres M51 vagy M91?

Előzmény: tocsikolnak (37427)
van_Persil Creative Commons License 3 napja 0 0 37428

Olvastad a topiclleírást? Szó sincs kizárólag magyar dolgokról...

Előzmény: tocsikolnak (37419)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja 0 0 37427

ha terveznenek is arrafele valamit, ugyis ellopna a donteshozo gangster reteg a raszant penzt. mert ok nem arra jarnak, hanem ott, ahol epul (pl. ahol gyerekkoraban elvehettek az alacsony sulypontu illeto jatekvonatat).

 

Az alom ez lenne:

Talan szuggerald Csanyit, hogy akarja minel elobb. Vagy kuldd ra Dicaprio-t es legyen ez a Inception 2 temaja, akkor bejon a koltsege a mozijegyekbol. :)))

Előzmény: NBagó (37426)
NBagó Creative Commons License 3 napja 0 0 37426

Persze,mindegyikre szükség van,és egy déli gyorsforgalmi útra is szükség van.Mert eddig úgy néz ki,hogy itt semmit ott meg mindent. Régóta így van,de valamiért nem tudom megszokni.Nem költözhet mindenki oda.

Előzmény: tocsikolnak (37404)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja 0 0 37425

de ahol szukseg van ra ott surubben van ausztriaban is. 

 

amugy meg nem a 30-on van a lenyeg vagy a 39-en, nem a centik meg a millik szamitanak most. hanem hogy tobb hid kellene, ennek tavlati celnak kellene lenni. foleg vacnal, galvaninal, mohacsnal. aztan a tobbi. 

 

aki abban gondolkodik, hogy hogyan lehet fenntartani az orszag foldrajzi szetvalasztottsagat; az serintem rossz uton jar.

Előzmény: NAR (37424)
NAR Creative Commons License 3 napja 0 0 37424

"A cel az lenne, hogy 20~30 km-enkent legyen egy jo hid."

Ez egy (magyarországi) Duna-szélességű folyónál meglehetősen irreális elvárás. Ha jól számolom, Bécs és Pozsony között is összesen egy közúti híd van, a legalsóbb bécsi hídtól 39 kilométerre.

Előzmény: tocsikolnak (37404)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja -3 0 37423

sajnalom, ha ilyen zavart okozott az elmeallapodban , hogy kertem valamit, ami mellesleg helyes volt. 

Előzmény: Fradista Utazó (37421)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja -3 0 37422

aminek nincs ertelme, azt minek teszed ki ide ?

Előzmény: Fradista Utazó (37420)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 1 37421

Egyelőre nem te döntöd el, hogy miről írhatok, és miről nem. 

Előzmény: tocsikolnak (37419)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 0 37420

Itt van egy kis Hollandia. Mondjuk engem elég nehéz lenne meggyőzni ennek a kiépítésnek az ésszerűségéről. 

tocsikolnak Creative Commons License 3 napja -2 0 37419

valoban nem erdekel, hogy mit csinalsz. szerintem mast sem itt. ugyhogy legy szives maradj ennek a magyar topicnak a magyar tarsadalmat erinto temainal. a rajnai nemet nem ilyen. koszonom. vege.

Előzmény: Fradista Utazó (37418)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 0 37418

Nem, sajnos még sosem jártam ott. De ez téged úgysem érdekel. 

Előzmény: tocsikolnak (37417)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja -3 0 37417

nem kis gond van nalad, ugy latom ...  koblenzi hidmester

 

vedett teruleten keresi  rajnai hidakat. ha jartal volna arra, tudnad miert nem epul ott hid.

 

kulonben meg te irtal ram.  

Előzmény: Fradista Utazó (37416)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 0 37416

Akkor meg mit kötözködsz? 

Előzmény: tocsikolnak (37415)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja -3 0 37415

Engem Nemetorszag nem erdekel. 

Előzmény: Fradista Utazó (37414)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 0 37414

Mit akarsz megnézni? Bonnban van három közúti híd. A legfelső, a Konrad-Adneauer-Brücke a 651-es folyamkilométernél van. 

Onnét felfelé van egy Andernachnál (607 km), három Koblenznél (a legfelső 588 km). 

A következő a Schiersteiner Brücke (504 km). 

Ezeken kívül van még Neuwiednél és Koblenznél egy-egy vasúti híd, de a 44 ill. 84 km-es híd nélküli szakaszok ezzel együtt is fennállnak. Aztán egyébként Mainz és a Niebelungenbrücke közt megint van 50 kilométer. 

Előzmény: tocsikolnak (37413)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja 0 0 37413

Biztos ? Megnezzem inkabb ?

Előzmény: Fradista Utazó (37412)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 0 37412

Ja, Andernach. Pedig mentem is át rajta többször :-)

De így is 40 km híd nélkül. Koblenz felett pedig a Schiersteiner Brücke a következő, az több, mint 80 km. 

Előzmény: tocsikolnak (37411)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja 0 0 37411

dehogyis nincs

Előzmény: Fradista Utazó (37409)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 0 37410

Pontosítanék: a BER az eredeti tervek szerint a 2011-es téli menetrendtől üzemelt volna. Azóta nem öt, hanem hat év telt el. Jelenleg a 2019-es téli menetrend tűnik az optimista verziónak, de kevesen hiszik, hogy ez megvalósul. Mondjuk azzal nem az a fő baj, hogy nem készült el, hiszen évek óta készen van (na jó, majdnem kétszer annyi ideig épült, mint tervezték), hanem az, hogy az, ami elkészült, nem felel meg a hatályos szabályoknak, főleg tűzvédelmi szempontból. És mindenki szeretné elkerülni, hogy az egészet lebontsák, és újraépítsék, ezért próbálnak áthidaló megoldásokat találni - egyelőre siker nélkül. 

 

Ontopic, útépítés: az A565 Bonnban átvezető szakaszán a Meckenheim irányú útpálya felújítása kb. egy kilométer hosszon 9 hónapba telt. És határidőre elkészült, ennyi volt a terv is. Ezt Hollandiában megcsinálták volna négy hétvégi teljes útzár mellett, de Magyarországon is legfeljebb egy hónap alatt. 

Előzmény: Mézgár (37408)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 napja 0 0 37409

Ezt azért még Németország sem engedi meg magának. Koblenz és Bonn közt pl. nincs híd a Rajnán. Igaz, vannak kiváló kompok, amik azért a személyforgalomban sokat jelentenek. (Hogy a meglévő Rajna-hidak közül is több korlátozva van, az egy másik történet...).

Előzmény: tocsikolnak (37404)
Mézgár Creative Commons License 3 napja 0 0 37408

Kicsit szük szavu voltam. Ebben az eltelt masfel honapban jo ha 2 hetet dolgoztak. 1 utcaval arrebb is volt 1 csötöres, az 2 nap mulva kijavitva rendelkezesre allt. A különbseg annyi volt, hogy az Berlin egyik kivezetö föutjan volt, 2x2 sav.

Sokan meg alomvilagban elnek, hogy bezzeg Nemetorszagban milyen jol tudnak mindent. Na ez mar egy joideje nincs igy. Megyek en at nem keves megsüllyedt csatornafedelen is. Csak hat ugye a romatikusoknak kell egy idealkep. Na ez a Nemetorszag mar nem letezik. Legjobb elö pelda az uj berlini repter. 5 eve kesz kellene lennie, lehet, hogy 2019-be se lesz kesz. Ha meg kesz is lesz, mar a megnyitas pillanataban is tul kicsi lesz. De ugye a nemetek mindent jobban tudnak es tökeletesek!

Meg egy pelda, hogy milyen hihetetlen sebesseggel törtennek a dolgok itt. Berlinbe ujraepitenek a 16 km vasuti szakaszt (Dresdener Bahn), 1997-ben döntöttek el, hogy megepitik, kereken 20 evvel kesöbb sikerült az összes engedelyt megszerezni. Mar csak röpke 8 ev (jo esetben) es kesz is lesznek. Tehat a projekt döntestöl a kivitelezes befejezeseig legalabb 28 evet vesz igenybe!

Előzmény: van_Persil (37399)
tocsikolnak Creative Commons License 3 napja -1 1 37404

Az elso komaromi hid a Monarchia idejen epult lovaskocsiknak, gyalogosoknak, marhaknak. Nem kamionoknak. Mar regen ki kellett volna valtani. Sot meg tobb dunai hidra van szukseg, Budapesten es videken is. A cel az lenne, hogy 20~30 km-enkent legyen egy jo hid. Vacnal, Galvani u-nal, Tokolnel/Ercsinel, Adonynal, Paks2-nel, Mohacsnal, sot meg Bajanal is egy uj kellene. 

A folyo ne legyen fejlodest, mozgast gatlo akadaly. 

Es ez nem ugy mukodik, hogy "na minek man Pestnek meg tobb hid" vagy hasonlo, "inkabb legyen mashol man nahat hinnye", hanem mindegyikre szukseg van. Fontossagi sorrendben, de mindegyikre.

 

Előzmény: NBagó (37400)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 37403

Nem ezzel, de egy ilyen kategóriás tizen éves midi busszal, Budapestről (Békásmegyerről indulva) estére Heidelberben voltam.

 

 

Pedig ennél a busznál a Vmax 80 km/h volt.

 

 

Előzmény: troglodita (37401)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 37402

Mi a félelem tárgya ?

 

Kényelmes egy napos (11-13 órás) út.

 

 

Előzmény: troglodita (37401)
troglodita Creative Commons License 3 napja 0 0 37401

én egy heidelbergi úttal szemezek már egy ideje (feleségem nénikéje lakik ott), de még nem volt merszem nekivágni ;-)))

Előzmény: Fradista Utazó (37388)
NBagó Creative Commons License 3 napja -1 0 37400

Persze,hogy van értelme a megépített szakaszoknak külön is,de 15 éve egyfolytában az M9-es fontosságáról olvasni,régi tartozásként említik,amikor néha felpendítik egy újabb ígéret kapcsán.

Ha valamit elkezdenek, végig is kellene csinálni,akkor van igazi értelme.Ehelyett építik a második hidat Komáromba.Meg majd a sokadikat a fővárosban.

Előzmény: adiaboli (37396)
van_Persil Creative Commons License 3 napja 0 1 37399

De valahogy a németek meg tudják elöre tervezni a csatornafedél szintjét az aszfalthoz képest, valamint nem a kocsikerekekre bízzák a visszatemetett föld tömörítését. A magyar módszer mennyivel jobb, hogy aztán fél év múlva besüppedjen az aszfalt, meg kátyús legyen a gagyi aszfalltól, amit leterítenek?

Előzmény: Mézgár (37397)
dimelo Creative Commons License 3 napja 0 1 37398

Az 51-54. összekötés leállítása ma már nevetséges indoklás.

Mennyi sz.rra költöttek el százszor annyit...

 

A komáromi híd megépülése megváltoztatja a 13-81. utak forgalmát.

De a legdurvább az M1 Tatabánya - M0 felé lesz.

 

Hacsak nem kiderül, hogy nincs is olyan nagy tranzit-teherforgalom,

ellenben kirándulni özönlenek majd rajta a turisták.

Előzmény: adiaboli (37396)
Mézgár Creative Commons License 3 napja 0 0 37397

Würzburgnal meg mindig Baustelle van? Mikor 7 eve Wuppertalba laktam, es onnan jartam 1-2-szer haza, mar akkor is szivas volt Würzburg az epitkezes miatt. Tenyleg tipikus nemetes tempo. Nem messze tölem csötöres miatt lezartak egy utcat augusztus elejen, talan oktober vegere el is keszülnek. Mivel csak mellekut, le van szarva, elkeszül amikor elkeszül. Nem sürgös nekik.

Előzmény: Fradista Utazó (37388)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!