Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 4 napja 0 0 40125

Az átkötés elméletileg román oldalon fog megtörténni, Nagyvárad előtt, be a nagyváradi (déli) elkerülőbe.

Előzmény: M tiszteletes (40123)
dimelo Creative Commons License 4 napja 0 0 40124

Megmagyaráznád álláspontodat?

 

A Szaloniki forgalom irányváltáshoz ÉSZAK-Macedónia és Nis között kell elkészülni a hiányzó szakaszoknak. (Vladicin Han)

 

Az Isztambul Szófia vonal most is Nis -Belgrádnál jár, csak az a kérdés, hogy Szabadka vagy Zágráb felé.

Ebben nem lesz változás, hiszen a horvátok is bent vannak már az EU-ban. (Schengen megéri e a hosszabb utat?)

 

CRO felé 1192 db (Batrovci),  HU felé 700 (Horgos) teherkocsi jár naponta. ( a Szerb adat 649)

Előzmény: Mr Reacher (40115)
M tiszteletes Creative Commons License 5 napja 0 0 40123

Köszi a linkeket. Ami az M4-hez kellene az erősen fekete, így helytálló az írásom, hogy az M4 a semmiben végződik. Az a része épül nálunk, amire belátható időn belül semmi szükség nem lesz :(

 

max. csak akkor ha a 42-est valahogy bekötik az M4-esbe valahol Bihar keresztesnél...

https://static.regon.hu/ma/2018/06/m4nagykerekiterkep.jpg

 

De sanszosan akkor se mennének arra a román kamionok, mert a régi 4-es felé gyorsabb, rövidebb

Előzmény: troglodita (40122)
troglodita Creative Commons License 5 napja 0 2 40122

A fő-fő román útépítő, Narcis Neaga a héten Zilahon járt, annak kapcsán lett hír ebből. A cikk egy kicsit keveri a szezont a fazonnal, mert alapvetően a Szilágy megyei, tehát nem a határmenti részről beszélt az úr, azt kezdik el talán majd 2019 őszén építeni, ha minden jól megy...

A bihari részről, tehát ami az M4-hez kapcsolódik, szinte semmi konkrétumot nem találni továbbra sem...

Aztán a vége a cikknek eléggé szamárság lett, mert ugye az A3 Marosvásárhely-Brassó szakasza egyelőre lekerült a napirendről, helyette épül az A10 és az A1 hiányzó szakaszai, lásd térkép: http://130km.ro/map.html

Ez pedig a jelenleg aktuális tervezet, sötétebb zölddel az átadott szakaszokkal, halványzölddel az épülők, neon zölddel pedig a tervezett autópályákkal (értelmes színezés nagyon): http://mtransporturi.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=4e84b8ff37de48c6a001c0bae9974693

Előzmény: M tiszteletes (40080)
van_Persil Creative Commons License 5 napja 0 0 40121

Kecskemét-Rábafüzes neked hány óra? Csak mert a Rábafüzes-Bécs 1:42 óra, de inkább több (szabályos közlekedést feltételezve)

Előzmény: csalántea (40103)
dimelo Creative Commons License 5 napja 0 0 40120

Ez az M81 dilemma már több éve több éve többször pörgött a fórumon, mint tapasztalhatjuk, nem hatotta meg a döntéshozókat.

Helyette elkerülőket építettek a 62-es útra, hogy még többen nyomuljanak a 81. út felé.

 

De láttál már olyat hogy 10 km-es "megtakarítás" érdekében gyakorlatilag párhuzamos gyorsforgalmi utat építenének? Mert csak ennyivel rövidebb az 53-51-M8-62-81 az M5-M0-M1-nél.

https://www.google.com/maps/dir/47.6470975,17.707765/46.3089705,20.0412763/@46.9683449,18.5990641,9z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d18.4073947!2d47.1474497!3s0x4769f74a29d61639:0xc2dd52d308764156!3m4!1m2!1d19.2169624!2d46.6788741!3s0x47424c80980cb9bb:0x37431a751a129ab6!1m0!3e0

 

Sőt Székesfehérvár elkerülőjének bevonásához 62-63. utak közötti átkötő nyomvonal építése is kellene.

Persze fantáziálgatni bármikor lehet....

 

Csak diszkréten jelezném, hogy az M0-M31-M3-M35 útvonal 73 km-rel hosszabb

https://www.google.com/maps/dir/47.3551466,19.1911753/47.2327349,21.5384439/@47.2417553,19.8909876,9z/data=!4m2!4m1!3e0

mint az M4 lehetne, de mégsem követeli a fórumtársadalom többsége. (Tisztelet a kivételeknek)

 

 

Arról most csak érintőleg, hogy a 2x nagyobb a 4. út átlagforgalma is.

 

Tudom, tudom, nekem mindenről az M4 jut eszembe,

a kormányzóknak meg a közpénz jelleg elveszítése...

Előzmény: M tiszteletes (40109)
Jared- Creative Commons License 5 napja 0 0 40119

Van egy az M85-röl könnyen elérhetö benzinkút Kónynál a 85-ös mentén (Diána pihenö).

 

 

 

 

Előzmény: v_peti (40117)
v_peti Creative Commons License 5 napja 0 0 40118

Köszi, így már érthető a dolog, és jól áttekinthető.

Előzmény: M tiszteletes (40091)
v_peti Creative Commons License 5 napja 0 0 40117

Köszi erre. Benzinkút nem épül? Mert a kiindulási pontnál (Szombathely, körforgalom) van kút, utána meg a pályán semmi sincs ca. Győrig.

Előzmény: M tiszteletes (40090)
hegyaljai3 Creative Commons License 6 napja 0 0 40116

Be sem kell lépniük a szerbeknek az EU-ba, mert ha elkészül a Szabadka dél-nyugati elkerülő, akkor lehet, hogy néhányan Tompa felé, a meglévő határátkelő felé akarnak majd menni. Az M6-os ig persze egyenlőre elég nehéz lesz nekik elvergődni.

Előzmény: Mr Reacher (40115)
Mr Reacher Creative Commons License 6 napja 0 1 40115

Ha a szerbek belépnek az EU-ba, a Szaloniki/Isztambul-Szófia forgalom át fog terelődni a Nis-Belgrád-Szabadka irányba.

Előzmény: Fradista Utazó (40099)
GOLAZ111 Creative Commons License 6 napja 0 0 40114

Szerintem belefér egy Szatymaz - Kiskunhalas 10 méter széles út, és akkor még jobb lenne. De az az igazság, hogy ma a csanádpalotai irány kicsit mesterséges, csak azért jobb arra menni ,mert az is EU, de ez is csak a teherforgalomra igaz.

Előzmény: Fradista Utazó (40107)
GOLAZ111 Creative Commons License 6 napja -1 0 40113

Megépült valamikor a szabadkai keleti elkerülő, ezt lehetne folytatni. Nem autópályaként, hanem rendes országútként, helyenként 2x2 sávos részekkel. A déli részen kisebb lenne a forgalom, de mégiscsak összetartoznak ezek a vidékek, határátkelő már van, egy rendes útvonalat ki lehetne építeni, szélesítésekkel, mezőgazdasági mellékutakkal és idővel lehetne belőle autópálya is.

Előzmény: Fradista Utazó (40099)
Fradista Utazó Creative Commons License 6 napja 0 0 40112

Győr az ő terveiben nem játszik szerepet. A forgalmat végig a 8-ason vinné, és Rábafüzesnél át Ausztriába. Onnét az Alpokon (Pyrhn Autobahn) át tovább Németország felé. 

Akkor érdemes kritizálni, ha előtte elolvasod, mire is reagálsz ;-)

Előzmény: trizs77 (40110)
Fradista Utazó Creative Commons License 6 napja 0 0 40111

>erre írta FU, hogy

Nem, nem, tessék figyelmesebben olvasni! Ezt Golaz eredeti javaslatára írtam, ami Szabadkát célozta volna be. Trizs, helyesen, jelentősen arrébb, Szeged felé vinné, és így elérné az M43-at is. Márpedig a csanádpalotai határforgalom a többszöröse a röszkeinek, szóval Trizs javaslata kapásból többszörösen akkora forgalmat tudna átvenni, mint Golazé. 

Előzmény: M tiszteletes (40109)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 40110

Ha egyre gyakrabban előfordul, hogy 2-3 órát állsz-araszolsz a dugóban az M5-M0, vagy az M0 vagy az M1-M0 körül, akkor mi a probléma a hosszabb, de jól járható útvonallal?

 

------------------

 

A probléma ott van, hogy az általad elképzelt menetsítő út nyugati vége Veszprémnél lenne, ezzel pedig semmit se segítene a Győr-Szeged átmenő forgalmon.

 

Veszprém és Győr (hegyen át) 83 km-re van egymástól.

A kamionos nem válik le az M1-ről Győrnél és tart át egy hegyen Veszprémbe mert onnan van jó út a Szatymazi M5-M43 csatlakozásig.

 

Ha az elképzelésedben szereplő mentesítő út nyugati vége nem Veszprémnél lenne hanem Győrnél és a móri árkon hoznád át a mezőségre akkor támogatandó lenne ötleted.

 

 

Előzmény: csalántea (40103)
M tiszteletes Creative Commons License 6 napja 0 0 40109

erre írta FU, hogy minek napi 1000 kamionra egy ilyen út...

 

ezért jobb az M8, mert oda be tudna futni az M5/M44/M4/M3 forgalma (ha az M8 Egerig felmenne)

a gond az, hogy Dunaújváros után az M8-nak ketté kellene vállnia,

az egyik Fehérvár, a másik Veszprém felé..

a Fehérvárra menőt kellene a 81-esen tovább vinni 2x2 sávon, ahogy már írtam is egy párszor :)

Előzmény: trizs77 (40108)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 40108

Először azt írod, egyetértesz vele, majd utána mást írsz, mint ő.

Akkor legelőször is ezt kellene tisztázni :-))

 

-----------------------------

 

Akkor csak Neked, csak most, csak itt :

 

Helyesnek tartanám ha létezne egy gyorsforgalmi út :

                   - Győr - Pér - Mezőörs -Kisbér - Mór -  Székesfehérvár - Aba - Mezőfalva - M8 híd - Újsolt-Csengőd - Bócsa - Szank - Majsa- Üllés  - M5-M43 csatalakozás között, lakott területeket nem érintve.

 

Elég részletező ?

 

 

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (40107)
Fradista Utazó Creative Commons License 6 napja 0 0 40107

Először azt írod, egyetértesz vele, majd utána mást írsz, mint ő. Akkor legelőszöris ezt kellene tisztázni :-)

Ha ez megvan, akkor azt kellene tisztázni, mit az "igen sok". Mert ugye vitázhatunk ezen hetekig, ha a végére kiderül, hogy nálad az "igen sok" az mondjuk a forgalom 0,2 százaléka ;-)

Ha ebben is eredményre jutunk, akkor lehet arról beszélgetni, megéri-e a többé-kevésbé tervezhető költségekért egy ilyen út. 

Előzmény: trizs77 (40106)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 40106

Ez ügyben GOLAZ olvtárssal értek egyet.

 

Szerintem egy Győ-Fehérvár-M8 híd- Szatymaz-M5 közötti új gyorsforgalmi út igen sokat levenne az az M1-M0-M5 forgalmából.

 

 

trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 40105

Igen.

Ez a teljes forgalom.

Az összes határátkelőn, két irány együtt.

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (40104)
Fradista Utazó Creative Commons License 6 napja 0 0 40104

Azaz naponta valamivel kevesebb, mint ezer. És az se mind Röszkénél lépi át a határt, és az se mind tranzit. 

Előzmény: trizs77 (40102)
csalántea Creative Commons License 6 napja 0 0 40103

Köszönöm, értékelem ...

 

A jelenlegi állapotban bő 100 km a különbség a két útvonal hosszában, anélkül, hogy készen lenne a felvázolt Kecskemét-Dunaújváros-Veszprém gyorsforgalmi út ...

 

Tehát a úthosszak közötti különbség még csökkenne is ...

 

Ha egyre gyakrabban előfordul, hogy 2-3 órát állsz-araszolsz a dugóban az M5-M0, vagy az M0 vagy az M1-M0 körül, akkor mi a probléma a hosszabb, de jól járható útvonallal?

Előzmény: trizs77 (40100)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 40102

2016-ban magyar-szerb viszonylatban, kb. 350.000 kamion közlekedett.

Két irány együtt.

trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 40100

Kecskemét-Budapest-Győr-Bécs helyett a Kecskemét-Dunaújváros-Veszprém-Rábafüzes-Bécs jól járható lenne, ha az M0 túlterhelt vagy bedugul.

 

 

--------------------

 

Nem kívánlak megbántani, de mond : hányasod volt földrajzból ?

 

 

Előzmény: csalántea (40096)
Fradista Utazó Creative Commons License 6 napja 0 0 40099

>Aminek lenne értelme, az a Szabadka - Királyhalom - Dunaúj - Székesfehérvár - Győr

Miből gondolod, hogy ennek értelme lenne? Röszkénél 700 teher és 3,5 ezer személygépkocsi közlekedik naponta, a két irányban összesen. És ebből se mindenki tranzit. Kevés ország elég gazdag ahhoz, hogy napi 4-500 teherautónak és 1-2 ezer személyautónak autópályát építsen. 

Előzmény: GOLAZ111 (40097)
Fradista Utazó Creative Commons License 6 napja 0 0 40098

>Miért nem előnyös, ha megnyílik egy jól járható alternatív útvonal?

Mert nem lenne jól járható. Lassabb, kényelmetlenebb és drágább lenne, mint a meglévő, pozitívumot maximum akkor tudna felmutatni, ha az M0-n többórás menetidő-növekedéssel járó torlódások alakulnának ki. (És még ekkor se biztos, hogy ez volna za ideális megoldás). 

Előzmény: csalántea (40096)
GOLAZ111 Creative Commons License 6 napja 0 1 40097

Remélem nincs, épül az M7 csomópont, de az is felesleges. Aminek lenne értelme, az a Szabadka - Királyhalom - Dunaúj - Székesfehérvár - Győr, de az meg nem fog megépülni soha.

Előzmény: csalántea (40093)
csalántea Creative Commons License 6 napja 0 0 40096

Kicsit részletesebben?

 

Miért nem előnyös, ha megnyílik egy jól járható alternatív útvonal?

 

Kecskemét-Budapest-Győr-Bécs helyett a Kecskemét-Dunaújváros-Veszprém-Rábafüzes-Bécs jól járható lenne, ha az M0 túlterhelt vagy bedugul.

 

Vagy az M0 további szélesítése a megoldás?

 

Előzmény: Fradista Utazó (40094)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 40095

hhüümm

 

valamit nagyon elnéztél a hozzászólásod írása közben, előtted lévő Magyarország térképem.

 

egy Kecskemét - Dunaújváros - Veszprém gyorsforgalmi út sehogy se lesz mentesítője az M0-nak.

 

minimális lehet az a nehézgépjármű forgalom, mely Veszprémből az M5-n, vagy a 44-n,  Kecskemét alatt kívánja elhagyni hazánkat.

Előzmény: csalántea (40093)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!