Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 0 35727
dimelo Creative Commons License 5 napja 0 0 35726

Sokáig Csorna vezette a terheltségi gyászlistát. Az M85-86 mára bőségesen kárpótolja őket. (Amit ott bebetonoztak, az abszurd.)

A 4. főúton ugyanolyan rossz helyzetben van Kenderes is.

A sort Pilis, (kevésbé Monori-erdő és Monor) folytatja. De itt már elkezdődött az M4 építés.

Hasonlóan reménykedhet: Derecske, Sáránd, Mikepércs  (M35) és Mezőpeterd (M4)

 

A 42. főúton Püspökladány és Báránd helyzete tragikus. Ezen a tájon semmi nem mozdul, nincs is kormányszándék.

 

A legnagyobb tranzitforgalmat a 4-42. főút mellett élők szenvedik.

Előzmény: bp01 (35724)
mash.69 Creative Commons License 5 napja 0 0 35725

tettem fel 4 képet a nagy Sándor felüljáró felújításáról is.

Az a felüljáró, ahol a kiespesti oldalon 50, az erzsébeti oldalon 70 a megengedett sebesség

 

http://indafoto.hu/mefi69/m5_feluljaro_felujitasok

Előzmény: klimakiraly (35723)
bp01 Creative Commons License 5 napja 0 0 35724

Nem sok olyan kisváros lehet az országban ahol akkora az átmenő forgalom mint Fegyverneken. Ennél jóval kisebb forgalommal terhelt falvak is simán kaptak már elkerülőt..

 

Sosem fogom megérteni milyen elveket, prioritásokat követve döntenek infrastrukturális fejlesztésekről.

Alapvetően politikai érdek is lehetne a leginkább terhelt utak rendbetétele/fejlesztése hiszen azokon "szív" a legtöbb potenciális szavazó :) De ez láthatóan nem szempont.

Előzmény: dimelo (35715)
klimakiraly Creative Commons License 6 napja 0 0 35723

Most már bátrabban megyek alatta/felette. :-) Siralmasan nézett ki nekem alatta menvén ...

Előzmény: mash.69 (35722)
mash.69 Creative Commons License 6 napja 0 1 35722

NA itt vannak az igért képek.

 

M5 felül/aluljáró - Illatos úti csomó pont

 

http://indafoto.hu/mefi69/m5_feluljaro_felujitasok

 

az egyik oldal kész, a másikon még csak bevasalták és zsaluzzák

Előzmény: klimakiraly (35691)
dimelo Creative Commons License 6 napja 0 0 35721

Még egy Maros-híd megépítése sem képzelhető el 2020-ig ... ha nem is akarják.

 

Egy tárgyalás még nem megállapodás,

nem is beszélve a több km-es A3 alagutak kivitelezési kockázatairól. (10 km-es domboldali szakaszon vergődnek 2 éve...)

 

Esélytelen, ha csak nem lesz hosszabb életű a román kormány:(((

 

Miért is legyek pozitív?

Előzmény: mash.69 (35717)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.21 0 0 35720

A német A45 autópálya felújításának tervezett ütemezése.

A színeknek nincs igazán jelentősége, az évszámok és a grafikák talán érthetőek, a hidak melletti adat a híd hossza (néhány esetben több híd van egy tételben). 

toto92 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 35719

Szándék van rá, hogy legyen.

Előzmény: klimakiraly (35718)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.21 0 0 35718

OFF

 

Közvetlen Kínai -Magyar vonat? Mondja az M1. Mondjuk jó kanyargósan jött ... lesz ebből valami?

Mely topicban On topic.

mash.69 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 35717

http://magyarepitok.hu/mi-epul/2017/04/a-masodik-vilaghaboru-ota-hianyzo-hidat-epitenek-vissza-a-roman-hataron

 

A második világháború óta hiányzó hidat építenek vissza a román határon...

A beruházás megvalósításának eredetileg kitűzött határideje 2020....

 

Légy pozítív....

 

 

Előzmény: dimelo (35716)
dimelo Creative Commons License 2017.04.21 0 0 35716

http://www.hirado.hu/2017/04/20/unios-penzbol-epul-az-eszak-erdelyi-autopalya/?source=hirkereso#

 

"Az Európai Unió forrásaiból finanszírozza az észak-erdélyi autópálya Marosvásárhelytől a magyar-román határig tartó szakaszának a befejezését Románia,

közölte Razvan Cuc szállításügyi miniszter szerdán a Főtér beszámolója szerint.

Az észak-erdélyi pálya Kolozsvártól nyugatra eső szakaszainak építését eddig állami költségvetésből állták,

a múlt héten azonban Corina Crețu regionális fejlesztésért felelős biztossal tárgyaltak az uniós finanszírozásáról – mondta a miniszter.

Razvan Cuc hozzátette: biztos benne, hogy mandátuma végéig autópályán lehet majd közlekedni Marosvásárhelytől a Bors-Ártánd határátkelőhelyig.

A Grindeanu-kabinet mandátuma 2020 decemberéig tart."

 

EGY ÚJABB REMÉNYSUGÁR?

Ugyan, csak a mese, habbal...

dimelo Creative Commons License 2017.04.21 0 0 35715

Valaha én is ilyen naív voltam...

 

Jogos amit írsz, csak senkit nem érdekel a döntéshozóknál.

 

2008.02.28-án azért állították le a 4. főút engedélyes beruházását (Fegyvernek-Szapárfalu elkerülő).

indoklása:  "hamarosan" épül az M4...

 

9 év eltelt, de még 2022-ig sincs a kormányrendeletben ez a szakasz.

 

Előzmény: bp01 (35712)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.21 0 0 35714

klimakiraly Creative Commons License 2017.04.20 -1 0 35713

Hát értem Én hogy mindig van magyarázat a lassú haladásra ... :-) Ne is terheljük ezzel a szervereket. :-)

 

3-an voltunk a kocsiban, és szerencsére időben voltunk 14:40 voltunk arra ... onnan még 1 óra Szeged így nem volt meg a napi 10 óra ... úgy mond húztuk az időt ... mondván nem tudtunk előzni akkora volt a forgalom. :-)

 

Tudod mint az M5-őn a 70-el száguldozó magyar kamionok ... vezetik a sort ... brrr ... órabérbe.

 

De mondom ha Én vezetek akkor nem akadunk be az tuti ... ezer dolgom lett volna sokkal jobb mint abban a zúgó dobozban ülni akár 5 perccel többet. Annyi idő alatt van hogy 10 sor php scriptet is megírók vagy egy terméket felviszek a webshopomba. :-)

Előzmény: bp01 (35711)
bp01 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35712

52-esnél maradva, amíg nem lesz M8, addig is sokat javulna a helyzet egy solti elkerülővel (amit már szintén régóta ígérgetnek) és a nyugati szakasz burkolatfelújításával.

 

bp01 Creative Commons License 2017.04.20 0 3 35711

És mennyivel később értél Kecskemétre azért mert mondjuk 20 km/h-vak kevesebb átlagot hoztál az utolsó 15 km-en? kb 3 perccel. Nem tudom mennyit keresel három perc alatt, de kéltem hogy azért megéri kocsisort előzve kockáztatni más emberek életét. Rengeteg dűlőút csatlakozik a főútra. Életveszélyes azon a szakaszon száguldozni.

 

Egyébként a hétvégén énis oda-vissza végigmentem az 52-esen. Nagy volt a forgalom, de keleti irányba folyamatosan lehetett haladni 95-105 km/h-s tempóban (nagyjából így haladt az autók többsége). Kecskemét közelében mindig nő a forgalom és ezt vannak akik nehezen kezelik. Pénteken egy dűlőútra forduló autó mögött épp két német csúcsmárka képviselői nem tudtak időben megállni és csúnya baleset lett belőle. Így aztán tényleg lelassult mögöttük a forgalom...

 

Előzmény: klimakiraly (35688)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35710

Elso utemben csak a 22-es a 2206-os kozotti 8-km kellene megepiteni (2x1) ket korforgalommal a ket vegen. 

 

Mar ezzel is megoszthato lenne a tovabb a szlovak 16-os fouton (jovoben R2)

 

- keletre Rimaszombat / Kassa fele;

- nyugatra es eszakra Zolyom / Besztercebanya fele 

 

tarto kamionforgalom.

 

Nyugati es eszaki  iranyban St. es az kozvetlenul St. melletti osszeepult falvak maris kiesnenek a forgalombol. 

A jelenlegi starjani "elkerulo" es a nyugati varosresz is csak a fele forgalmat kapna.

 

A Karancs-hegyet nem szabad szetturni, szetlyuggatni a beigert 40-50 milliardert sem!

 

Előzmény: mash.69 (35709)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35709

reméljük a B-t választják és akkor lenne értelme a Salgótarján utáni szakasznak

Előzmény: tocsikolnak (35707)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35708

Tunnel bei Rudersdorf ...

2,9 kilométer hosszú.....

ez gondolm megdobja a költségvetést

Előzmény: trizs77 (35704)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35707

Egybevagnak: 

 

1. Szlovak R7 Nagykurtos (Velky Krtis) - Losonc (Lucenec) kozott B es B1 verzio.

2. R21-es "salgotarjani elkerulot az Ipoly-volgyig!!!" otlet.

 

 

dimelo Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35706

Jól számolva 5 év alatt készül el a nyugati szakasz...

Előzmény: mash.69 (35703)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35705
Előzmény: mash.69 (35703)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35704

Hát nem egy Szeged-Kistelek simaságú az biztos, de nem is az Alpok.

 

 

Előzmény: mash.69 (35703)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35703

és neki áltak már?

kilométerenként 7 milliárd...

akkor bőven lehet benne alagút, viadukt.

Előzmény: tocsikolnak (35702)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35702
Előzmény: tocsikolnak (35701)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.20 0 0 35701

M9-es megoldva.

 

M86 - Szombathely - Redics forgalom megoldva

Becs - Balaton forgalom megoldva.

Kelet-Balkan ---> Ausztria iranyu forgalom megoldva.

dimelo Creative Commons License 2017.04.19 0 0 35700

A fontos tanulság:

az útépítésekből lehet a legnagyobb extraextraextraprofitot kivenni...

Előzmény: trizs77 (35699)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 35699

Szepesi Anita, 2017. április 13. csütörtök, 09:00

 

 

Újra az útépítés húzza az építőipart

 

Az építőipar ágazatai közül az épületek építése ágazat termelése 15,1, az egyéb építményeké 29,9 százalékkal emelkedett.

A speciális szaképítés termelése 11,7 százalékkal nőtt.

A megkötött új szerződések volumene 43,5 százalékkal meghaladta az előző évit, ezen belül az épületek építésére kötött szerződéseké 68,5, az egyéb építmények építésére vonatkozóké 23,3 százalékkal.

Az épületek esetében több nagy értékű szerződést kötöttek sportlétesítmények, ipari, oktatási épületek építésére, az egyéb építmények építményfőcsoportban pedig út- és vasútfejlesztésre.

 

Az építőipari vállalkozások hó végi szerződésállományának volumene február végén 117,2 százalékkal meghaladta az előző évi, alacsony bázist. Ezen belül az épületek építésére vonatkozó szerződéseké 58,2, az egyéb építményeké 177,7 százalékkal magasabb volt, mint egy évvel korábban.

trizs77 Creative Commons License 2017.04.19 -1 0 35698

Legközelebb kikérem ELŐZETES véleményedet, hogy mennyi karakterből álljon a hozzászólásom?

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!