Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Toncsi64 Creative Commons License 2023.04.09 0 0 14843
Előzmény: Péter 72 (14842)
Péter 72 Creative Commons License 2023.04.07 0 0 14842

Köszönöm, megpróbálom legyártani a kép alapján.

Toncsi64 Creative Commons License 2023.04.07 0 0 14841

Mivel jó eséllyel ez 

 

https://i.pepita.hu/images/product/2804499/radio-kiszedo-villa-blaupunkt-grundig-philips-511241_44814282_1200x630.jpg

 

kellhet hozzá, ha valami hasonlót (pl hosszú szög, bringaküllő, stb) bedugsz a helyére valószinüleg ki tudod venni.

Ha van egy kis "hegye" könyebb bedugni ;)

Előzmény: Péter 72 (14840)
Péter 72 Creative Commons License 2023.04.04 0 0 14840

Tisztelt Fórumozók!

Tanácsot kérnék. Gyári rádiót célszerszám nélkül, hogyan tudnám kiszerelni a helyéről? Az előlapon négy , kb. 3mm-es furat látható. Köszönöm.

zsujo63 Creative Commons License 2023.03.02 0 0 14839

Sziasztok
Hidegen alacsony az alapjarat. Tud valaki segíteni?
W124 2.5 td
Olvasok rá, de jót nem haladok a problémával. 

aetheroleum Creative Commons License 2023.02.24 0 0 14838

Sziasztok!

 

Az a gyanúm, hogy a vas eleje túl alacsonyan van.

Tudtok esetleg valami méretet ami alapján meg lehet ezt állapítani?

 

(pl. kerék közép vs, sárvédő széle) stb.

 

Köszönöm!

 

w124 2500 D 1992

 

csabais Creative Commons License 2023.02.21 0 0 14837

Igen.  Le szokott olvadni az egyik érintkezője.

Előzmény: obota668 (14836)
obota668 Creative Commons License 2023.02.19 0 0 14836

Köszönöm, megnézem!A fényeröszabályozo potméterre gondolsz?

 

Előzmény: csabais (14835)
csabais Creative Commons License 2023.02.19 0 0 14835

Műszerfal mögött a pirosházas biztosíték, vagy a pótméter oxidos.

 

Előzmény: obota668 (14834)
obota668 Creative Commons License 2023.02.17 0 0 14834

Eggyik pillanatrol a másikra semmiféle müszerfal világitásom, és a kapcsolókban sem világit semmi! Mi lehet a probléma?  Villágitás kapcsoló? Abban a ködlámpa vissza jelzö égö már régebben nem müködik, pedig uj az égö benne! Biztositék doboz oké, biztositékok is!!

István Marosán Creative Commons License 2023.02.06 0 0 14833

Hőpatront nézd + (cserélj)

Előzmény: skurusa (14823)
Péter 72 Creative Commons License 2023.02.01 0 0 14832

Köszönöm a tippet! Ennek is utána járok.

E250TD Creative Commons License 2023.02.01 0 0 14831
Előzmény: Péter 72 (14830)
Péter 72 Creative Commons License 2023.01.31 0 0 14830

A motortérben úgy hallható, hogy az akkumulátor mögül jön a hang.

E250TD Creative Commons License 2023.01.30 0 0 14829

A motortérben hallgatózva is a kesztyűtartó felől jön a kattogás?

Előzmény: Péter 72 (14828)
Péter 72 Creative Commons License 2023.01.27 0 0 14828

Köszönöm!  De az, hogyan tudja ingadoztatni az alapjáratot a kattogás ütemére?

csabais Creative Commons License 2023.01.26 0 0 14827

Kivül akár a fűtéscsap. Tekerd maxra, ha akkor nem kattog, akkor az.

Előzmény: Péter 72 (14826)
Péter 72 Creative Commons License 2023.01.26 0 0 14826

Tisztelt Fórumozók!

Arra a kérdésre keresem a választ, hogy a kesztyűtartó irányából mi adhat kattogó hangot amitől az alapjáratot is ingadozhat a kattogás ütemére. W124 200d

Köszönöm.

skurusa Creative Commons License 2023.01.24 0 0 14825

Maga a hőmérő szonda -50C - +120C jó, egy 10K NTC, az "elektronika" része meg mehet az utastérbe is - nem kell feltétlenül látszódjon. (Az ilyen "faragjuk be valahová, hogy jól látszódjon" amúgy sem jön be. Elfér a műszerfal alatt, vagy középen a rádió mögött akár. Esetleg a hamuzóban, dohányzásra úgy sincs használva, az a 2db 100Ft-os meg ami benne van elfér máshol is, és akkor "bármikor elérhető", bár nem gondolom, hogy sokszor kellene állítani rajta... :-) )

Előzmény: E250TD (14824)
E250TD Creative Commons License 2023.01.24 0 0 14824

Kérdés, hogy ez a relé miféle, mennyire van arra kitalálva, hogy az autó motorterében, melegben, hidegben, nedvességben, porban, rázkódva stb... is jól működjön. Ha ezt mind bírja, akkor szerintem teljesen jó megoldás.

Előzmény: skurusa (14823)
skurusa Creative Commons License 2023.01.23 0 0 14823

Sziasztok!

 

OM603.912 nincs emelt alapjárat hidegen. Illetve van, az adagoló hátuljára menő csatira lett 12V kapcsolóval kötve, így ha felkapcsolom ráadja a 12V-ot az adagolóra és van, ha lekapcsolom értelem szerűen nincs. Természetesen a semminél ez is jobb megoldás, nem is kell sokáig rákapcsolva legyen, csak ugye sokszor elfelejtem lekapcsolni. :-) 
Így az az ötlet merült fel bennem, hogy veszek egy hőmérő szenzoros kapcsoló relét, melynek lényege, hogy az elért hőmérséklet esetén lekapcsolja a kimenetet. Tehát, ha a vízhőfok elér egy bizonyos hőmérsékletet, a jeladó jelez, a relé leveszi a 12V-ot az adagolóról, és visszaáll a "normális" alapjárat.

 

Ez így járható-e, vagy nagyon "paraszt" megoldás?

Péter 72 Creative Commons License 2023.01.05 0 0 14822

Köszönöm, megoldódott. (helyes menet méret: 22x1.5)

Péter 72 Creative Commons License 2022.12.31 0 0 14821

A menet mérete ha minden igaz M21x1.5

Péter 72 Creative Commons License 2022.12.31 0 0 14820

Tisztelt Fórumozók!

A képen látható alkatrész beszerzésében kérnék segítséget. Raknám össze az autómat de ezzel nem merem mert eléggé rossz rajta a menet. (200d hengerfejben található, hűtőfolyadék cső csatlakozik rá)

Köszönöm!

dokas1 Creative Commons License 2022.11.16 0 0 14819

Köszönöm!

Előzmény: KoriKimi (14818)
KoriKimi Creative Commons License 2022.11.12 0 0 14818

001 140 11 60 vagy 000 140 55 60. Gondolom motortól függő, hogy melyik.

Előzmény: dokas1 (14817)
dokas1 Creative Commons License 2022.11.10 0 0 14817

Üdvözlet Uraim!

190D hengerfejen lévő termo vákumszelep cikkszámát meg tudná mondani valaki? Esetleg hol kapható?

Köszi! Adam

aetheroleum Creative Commons License 2022.11.04 0 0 14816

Tisztelt Tagok!

 

Jöttem tanulni :-)

 

W124 2,5 D  1992

Péter 72 Creative Commons License 2022.10.30 0 0 14815

Tisztelt Fórumozók!

A következőkben leírt rendellenességet mi okozhatja és hol keressem a hibát. Hármas sebességi fokozatba váltás után a kuplungpedál felengedését követően gyorsításkor rángat az autó. ( 124 200D)  

Előre is köszönöm a segítséget!

karelusz Creative Commons License 2022.08.26 0 1 14814

Szia ! Azt gondolom, hogy a 94-esnek már olyanok az uzacsövei, amik gumigyűrüsek! ha igen akkor minden megbontás(porlasztó  stb ) után ki kell ! cserélni a gyűrűket amire csak is és kizárólag a gyári zöldek az oda valók! talán ez az oka annak, hogy indításkor dadog, hiszen egy pindurka levegő csak csak bekerül a rendszerbe, akár milyen finoman is kezeled a szétszedésnél, és nagyon kényes erre ez a gumigyűrüs rendszer! üdv . kartelusz 

Előzmény: Guti Ambrus (14812)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!