Eggyik pillanatrol a másikra semmiféle müszerfal világitásom, és a kapcsolókban sem világit semmi! Mi lehet a probléma? Villágitás kapcsoló? Abban a ködlámpa vissza jelzö égö már régebben nem müködik, pedig uj az égö benne! Biztositék doboz oké, biztositékok is!!
Arra a kérdésre keresem a választ, hogy a kesztyűtartó irányából mi adhat kattogó hangot amitől az alapjáratot is ingadozhat a kattogás ütemére. W124 200d
Maga a hőmérő szonda -50C - +120C jó, egy 10K NTC, az "elektronika" része meg mehet az utastérbe is - nem kell feltétlenül látszódjon. (Az ilyen "faragjuk be valahová, hogy jól látszódjon" amúgy sem jön be. Elfér a műszerfal alatt, vagy középen a rádió mögött akár. Esetleg a hamuzóban, dohányzásra úgy sincs használva, az a 2db 100Ft-os meg ami benne van elfér máshol is, és akkor "bármikor elérhető", bár nem gondolom, hogy sokszor kellene állítani rajta... :-) )
Kérdés, hogy ez a relé miféle, mennyire van arra kitalálva, hogy az autó motorterében, melegben, hidegben, nedvességben, porban, rázkódva stb... is jól működjön. Ha ezt mind bírja, akkor szerintem teljesen jó megoldás.
OM603.912 nincs emelt alapjárat hidegen. Illetve van, az adagoló hátuljára menő csatira lett 12V kapcsolóval kötve, így ha felkapcsolom ráadja a 12V-ot az adagolóra és van, ha lekapcsolom értelem szerűen nincs. Természetesen a semminél ez is jobb megoldás, nem is kell sokáig rákapcsolva legyen, csak ugye sokszor elfelejtem lekapcsolni. :-) Így az az ötlet merült fel bennem, hogy veszek egy hőmérő szenzoros kapcsoló relét, melynek lényege, hogy az elért hőmérséklet esetén lekapcsolja a kimenetet. Tehát, ha a vízhőfok elér egy bizonyos hőmérsékletet, a jeladó jelez, a relé leveszi a 12V-ot az adagolóról, és visszaáll a "normális" alapjárat.
A képen látható alkatrész beszerzésében kérnék segítséget. Raknám össze az autómat de ezzel nem merem mert eléggé rossz rajta a menet. (200d hengerfejben található, hűtőfolyadék cső csatlakozik rá)
A következőkben leírt rendellenességet mi okozhatja és hol keressem a hibát. Hármas sebességi fokozatba váltás után a kuplungpedál felengedését követően gyorsításkor rángat az autó. ( 124 200D)
Szia ! Azt gondolom, hogy a 94-esnek már olyanok az uzacsövei, amik gumigyűrüsek! ha igen akkor minden megbontás(porlasztó stb ) után ki kell ! cserélni a gyűrűket amire csak is és kizárólag a gyári zöldek az oda valók! talán ez az oka annak, hogy indításkor dadog, hiszen egy pindurka levegő csak csak bekerül a rendszerbe, akár milyen finoman is kezeled a szétszedésnél, és nagyon kényes erre ez a gumigyűrüs rendszer! üdv . kartelusz