Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 5 napja 0 0 141017

Igazából azt sem adják mar ki könyvben, csak a honlaon pdfen.

Nem hiszem, hogy egy mai 20 éves érti...

 

De a Bhrts táblazat kéne.

Előzmény: jakyg (141010)
zjakabfi Creative Commons License 5 napja 0 0 141016

Azaz A3as állomás plakat lehetett.

Előzmény: trizs77 (141007)
smith Creative Commons License 5 napja 0 0 141015

Már hogy az ironizálásomat vitatod? Tedd azt. :-)

Előzmény: Enzo (141012)
jakyg Creative Commons License 5 napja 0 0 141014

:) Igen, ő is érti.

Előzmény: smith (141011)
Enzo Creative Commons License 5 napja 0 0 141013

4-5 éve még benne volt a menetrendfüzetben, igaz kihajtva már A4-re is elfért.

Előzmény: trizs77 (141007)
Enzo Creative Commons License 5 napja 0 2 141012

Vitatom. Az utasok értelmesebb része igényelné az áttekinthető menetrendet, mert a piros hajócska, csillagos hajócska...stb gagyiság a kisiskolás szintet elégíti ki, az átszállást abból kinézni egy kín.

Simán elférne a letölthető menetrendben még az a 2 oldal táblázat is, nem értem miért titkolják. Aki nem érti, az nézegesse a kishajókat.

Előzmény: smith (141008)
smith Creative Commons License 5 napja 0 0 141011

Hogy a fenébe ne lenne értelmezhető! Kérdezd csak zjakabfit! :-)

Előzmény: jakyg (141010)
jakyg Creative Commons License 5 napja 0 0 141010

És a MÁV táblázatos menetrendje értelmezhető?

Amúgy a BAHART esetében kb. fél nap szépen tördelve összerakni. (Mondjuk én nem fogom megcsinálni.)

Előzmény: smith (141008)
smith Creative Commons License 5 napja 0 0 141009

A kötélrögzítővel? Akkor az garanciális hiba. Le kell verni a SAM-on!

Előzmény: trizs77 (141006)
smith Creative Commons License 5 napja 0 0 141008

Túl sokat kérsz. Ma már nincs utas, aki képes lenne az A-tól V-ig terjedő járatkódok értelmezésére. Még kevésbé az azok közti átszállási, csatlakozási lehetőségek értelmezésére. Így a táblázat, amit keresel, már nem is létezik.
Ja, de, létezik, csak nem publikus.

Előzmény: jakyg (141005)
trizs77 Creative Commons License 5 napja -3 0 141007

Olyat utoljára,  összehajtogatott formában, kihajtva A3-as nagyságban, ingyen  kaptam Kenesén a hajóállomáson 198x-ban.

 

 

Előzmény: jakyg (141005)
trizs77 Creative Commons License 5 napja -1 0 141006

A BAHART közleményükből kiderül, hogy nem a kikötéssel volt gond, hanem a kötélrögzítővel. személyi sérülés nem történt, az összetört autó kártalanítási folyamata pedig már elindult.

jakyg Creative Commons License 5 napja 0 0 141005

Ezt megtaláltam. Én olyan táblázatra gondolok, amelyben együtt láthatók a járatok, amelyben látszik, melyik, mikor hová ér, onnan mikor, merre lehet továbbmenni.

Előzmény: smith (141004)
smith Creative Commons License 5 napja 0 0 141004

Csak nem azt akarod mondani, hogy nem találtad mag a cég honlapján!? :-D
Pedig triviális.
Ja, nem.
Itt gördíts legalulra, ott vannak a letölthető változatok.
https://bahart.hu/hu/telepulesek-kozotti-hajojaratok

Előzmény: jakyg (141003)
jakyg Creative Commons License 5 napja 0 0 141003

Kedves Balatonisták! Van valahol, vagy valakinek normális, használható balatoni hajómenetrendje?

jakyg Creative Commons License 5 napja 0 0 141002

Ugyan miért a magyar teherhajózás a "gazdasági határeset"?

Előzmény: naiv_ (140998)
viking star Creative Commons License 5 napja -1 1 141001

"Szombaton is lehetett valami baja, mert a tihanyi oldalon a legnagyobb csúcsidőben délután egy körül majdnem egy órát álltam közvetlenül a felhajtónál kocsival a kb. 40 fokban, millió autó összegyűlve, mert az egyik új komp kiengedte az autókat, de nem lehetett felhajtani rá. Állt az élet, közben az autósok már kiszálltak, alig kaptunk levegeőt. A másik oldalon másik komp állt. Ekkor a személyzet ide-oda rohangászása után ez az új komp kiállt oldalra, és olyan 15 perc múlva jött egy régi, ami elkezdte felengedni a kocsikat, és aztán jött egy harmadik, szintén régi. És ezt kánikulai napon, hőségriadóba a csúcsidő közepén szombaton."

 

Nos.

Tanulságos beszámoló. Aszongya, jött egy régi... skandallum, nem?

trizs77 Creative Commons License 5 napja -1 1 141000

A folyami és tavi belföldi személy hajózás - mai törvényeink szerint - nem közszolgáltatás.

 

kanizsella Creative Commons License 5 napja 0 0 140999

Melyik belföldi közösségi személyszállító ágazat nyereséges állami támogatás nélkül?

Ezek az állami támogatások pedig közérdekből vannak. Tehát ne tessenek azt a cég főembereinek szánt ajándékként értékelni! Még burkoltan se!

naiv_ Creative Commons License 5 napja 0 0 140998

A magyar teherhajózás a Dunán gazdasági határeset, ennek fő oka a megízhatatlan(alacsony) vízállás, ezért a hajók (2000 tonnás motoros uszályok) vesztegelnek, vagy félteherrel mennek - úgy meg nehéz gazdaságosnak lenni... 

A MAHART már a sokadik kézben.

Előzmény: trizs77 (140996)
Adamis Gusztáv Creative Commons License 6 napja -1 0 140997

Nem 1, hanem mondjuk 5p guglizassal lenne tobb is.

Előzmény: gigabursch (140995)
trizs77 Creative Commons License 6 napja -6 2 140996

Az olvtársak azt kérték, hogy ne vasutazzunk hajózzunk.

És igazuk van.

 

Ha jön valaki (mondjuk állam bácsi) és vesz nekem egy gőzhajót, akkor az nekem ingyen van.

Ha épít hozzá kikötőt Ercsiben, az se nekem kerül pénzbe.

Ha a hajón dolgozó emberek bérét, közterheit Ő fizeti, munkaruhájukat se a mókus hozza, az nekem nem kerül pénzbe.

Ha a hajózásomhoz szükséges gépjárművek megvétele, vizsgáztatása, üzemeltetésének költségeit  egy negyedik zsebből egyenlítik ki akkor az én hajós cégem még mindíg nagyon jól áll.

 

Ha a hajósaim kötelező vagy szabadon választott továbbtanulását, továbbképzést más fizeti akkor...........

Ha a hajó működési javítási költségeinek csak iciri szelete jelenik meg a könyveimben mert többit egy jóakaró máshová könyveli akkor...................

 

Folytassam........?

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Mindent lehet.

Könyvelő kérdése.

 

Számtalan ex hajós tud arról mesélni, hogy ha nincs politikai hátszél, hanem valóban minden költséget neki kell fizetnie akkor mennyi ideig tud(ott) működni hajós vállalkozása ?

 

vannak szerencsések akiknek sikerül.

Vannak akik küszködnek hol éppen a víz felett vannak, hol kicsit alatta.

S vannak sokan, akik belevágtak, de vagy a szabályozási környezet kedvezményei nem érték el őket, vagy egy-egy pályázaton nem ők nyertek. Ők így jártak.

 

 

 

 

Előzmény: gigabursch (140993)
gigabursch Creative Commons License 6 napja -1 0 140995

Van egy 11 éves hírünk és van egy projekt, aminél történt egy kézifékbehúzás.

Szupi.

Előzmény: Adamis Gusztáv (140994)
Adamis Gusztáv Creative Commons License 6 napja 0 0 140994
Előzmény: gigabursch (140993)
gigabursch Creative Commons License 6 napja -4 2 140993

Ne haragudj, de az amit itt ebben a hozzászolásban rendeztél, az kimeríti a kocsmai szájalás/hőbörgés kategóriáját.

A tények nem ismeretét hangerővel és poharak menti okoskodással elfedni több, mint visszatetsző.

 

 

Személy szerint megemlítettem két vonalat, ami vastagon nyereséges.

De az Egererdő Zrt. teljes kisvasúti üzletága, akárcsak az Északerdő Zrt. kisvasúti üzletága nem a fakitermelési köbméterekből van fenntartva.

Akkor se, ha más szövegelsz.

S igen, van olyan, amihez kell dotálás, de ehhez fel kell fogni azt is, hogy az erdőnek van egy hármas funkciója, úgymint gazdasági, védelmi és jóléti (1971, Buenos Aires, IUFRO kongresszus, Madas András tette világossá a világ erdőgazdálkodás számára a három funkciót és annak működtetését) és ebben az esetben - saját, erdőgazdasági forrásból - van belső forrástöbblet, de a km-ek, vonalak, kocsik java önmagában eredményes gazdaságilag.

 

A lentebb megemlített Zalaerdő Zrt. által üzemeltetett csömödéri vonaltenger is gzadaságos, ráadásul tekintélyes részben az eredeti funkciójában (ami mára már gyakorlatilag unikum kategória egész Európában), faanyagszállításban vesz részt és tevékenykedik.

Előzmény: trizs77 (140990)
trizs77 Creative Commons License 6 napja -1 1 140992

jogos.

visszatérek a hajókhoz.

Előzmény: tehtube (140991)
tehtube Creative Commons License 6 napja 0 0 140991

Bocs, de hogy jönnek ide a magyar kisvasutak? A világ egyik leggazdagabb, gőzhajókkal leginkább összeforrt kultúrájú szegletében biztos másként tudnak hozzáállni. 

Előzmény: trizs77 (140974)
trizs77 Creative Commons License 6 napja -2 0 140990

Ha ez igaz akkor ne ide írd meg.

Ilyen tudásért a világ nagyon gazdag államai is sorban állnak.

Mert ők még nem tudják.

 

Azt nem állítom, hogy felér egy Nobel díjjal, de hogy a XXI.század egyik forradalmi elméletének csíráját olvastuk az biztos.

 

Gőzhajózásról  (ON topik téma)  is tudsz ilyet ?

 

Előzmény: gigabursch (140985)
gigabursch Creative Commons License 6 napja -1 0 140989

Valótlanságokat állítasz az állami erdei kisvasútakról.

Előzmény: trizs77 (140974)
gigabursch Creative Commons License 6 napja 0 1 140988

Továbbra is fenntartom, hogy a "kiégett" pasztillák remanens hője alkalmazásának megoldása nem lenne az ördögtől való.

Előzmény: tehtube (140973)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!