Régebbi tárgyak érdekelnek esetleg valakit eladnám a következőket:kanna,agregátor,elektromos szivatyú,egy pár króm alkatrész.Van amiről nincs képem.Mail publikus.
Amerika életérzés ? A kocsi kint áll a ház előtt ,de Te bent is élveznéd a feelinget ? Itt a lehetőség ! Egy eredeti amerikai autós flipper lehet most a Tiéd álomáron ! A HIGH SPEED PINBALL eredeti amerikai Williams gyártmány 1985-ből , ne szarozz dobd fel a nappalid hívd át a haverokat és indulhat a buli. Vigyázz , mert ha Csoki és Lali megtudja , lecsapják az orrod elől !
Ha sok haver van tudok még egy Millionaire - ugyancsak - amerikai flippert az 1987-es évből felújítva ami szintén Willams gyártmány.
Sziasztok! Pontiac Firebird tulajok vagy más amerikai autó tulajdonosok honnan szoktak illetve milyen szállitási költségért rendelni alkatrészeket? Sok oldalt találtam már de mindenütt csak ez a hajón való szállítás a legelterjedtebb és nem tudom hogy abban az árban benne van e a hajó és a lakhely közötti száll. díj. Egyáltalán nem vagyok jártas az ilyenbe azért is érdezném tőletek!
Olvastam a magyar weboldalt,,ha jól emlékszem 2 DMC12 van Magyarországon?? Pont ekem is az jutott eszembe, nem amerikai autó:),, Északírben gyártották,,én olvastam az Ír weboldalt jövőre májusban lesz Nemzetközi DMC12 találkozó, a cég 30 évfordulója alkalmából, ha jóltudom üzemel egy cég amely alkatrészeket gyárt hozzá,,szóval, szerencsémre a közelemben van, így biztosan elmegyek a talira..(Dublinban élek).
Egy biztos, hogy Magyarországon ha a 3. is lesz egy nagyon ritka veterán autó lesz az.
Ha jobban körbe akarod járni a témát, a delorean.hu oldalon tájékozódhatsz, bár úgy gondolom elég nagyszabású projekt volna ez. Persze a DMC12 jó, s ha komolyan gondolod, egy nagyon ritka autó lesz a tulajdonodban.
Üdvözlet! Nem tudom,hogy jó helyen járok a kérdésemmel? Kinéztem az ebay-en egy 7000 usd körüli autót a usában.Tud valaki abba segíteni,hogy hogyan lehetne hazahozatni.Vagy ajánlani olyan céget aki ezzel foglalkozik.Az autó 35 éves.Előre is köszönöm a segítséget!
az enyémben fényszórót nem cseréltünk, kis protekcióval átment, a piros index-fék lámpa megmaradt, csak fék üzemmódban, és egy üres szegmenst átalakitottunk sárga villogóvá(a piros műanyag kivágva, sárga betéve, és az izzók beaplikálva) a hátsó lámpánál
elől pedig a szélkeségjelző-ami amugy is sárga-lett az index.
a kpm nél vizsgáztattam, a kutya sem szólt hozzám, pedig ez már a szigoritás után volt
Najó. Gondolom most mindenki utálni fog, meg mutogatni. Kerestem, kerestem mindenhol, de nem találtam infót.
Kérdésem az lenne, hogy egy amerikából behozott autónak milyen feltéteknek kell megfelelnie (hogyan-mit kell magyarosítani, európaisítani) ahhoz, hogy minden rendben legyen egy vizsa/igazoltatás/miegyéb keretein belül.
A saját gumiját használhatja, vagy más kell rá? A fényszórónak milyen feltételeknek meg megfelelniük? Az index lámpára milyenek a korlátozások (felteszem piros nem lehet, mekkorának kell lennie)? Meg minden, amibe bele lehet kötni, minden, ami ellenérv, mindenmindenminden.
Egy 2010es Camaro-ra volnék kívácsi specifikusan, de szerintem csak örülni fog az a leendő Ford F250es tulaj is aki be szeretné hozni szíve bálnáját.
Szerintem üresben, ha 3ast váltasz csak simán előretolod a váltókart. Üresben, ha 4est váltasz akkor meg csak simán hátra. És nem balra-előre/hátra ahogy a felső képen van, hanem csak simán, ahogy az általam csinált 2.képen látható.
Itt nem releváns, hogy hányasból indul az autó, de egy 2es-3as vagy egy 2es-4es váltásnál szerintem komoly fejfájást okozhat. Nem beszélve a váltás indokolatlan lassúságától.
Annyira fura nekem, hogy szerintem tuti hibás a kép és úgy helyes ahogy én a 2. (alsó) képen megrajzoltam.
Szerintem üresben, ha 3at váltasz csak simán előretolod a váltókart. Üresben, ha 4est váltasz akkor meg csak simán hátra. És nem jobbra-előre/hátra ahogy a felső képen van, hanem csak simán, ahogy az általam csinált 2.képen látható.
Itt nem releváns, hogy hányasból indul az autó, de egy 2es-3as vagy egy 2es-4es váltásnál szerintem komoly fejfájást okozhat. Nem beszélve a váltás indokolatlan lassúságától.
Annyira fura nekem, hogy szerintem tuti hibás a kép és úgy helyes ahogy én a 2. képen megrajzoltam.
Lenne gy kérdésem, mert nem vagyok jártas az amerikai autócsodák érdekességeiben. A netről letöltöttem a Chevy egyik csinos 2010es autójának user's manualját, abban találtam némi érdekességet:
A manuál ugyanis ezt a képet tartalmazza a kézi váltós verzió esetében:
Szerintem pedig így kéne kinéznie (elvégre 3as vagy 4es váltáshoz csak előre kell tolni, vagy hátra kell húzni a váltót).
Egy Ford F150est (2007es évj) hoztunk az USA-ból, amit szeretnénk forgalomba helyezni, de kpm műszaki kell hozzá.Ilyen kapcsolata van valakinek, hogy minden simán menjen?Köszi
Bíró Gábor vagyok van egy web-oldalom ami folyamatosan töltödik veterán autokkal és motorokkal és azok restaurálási képeivel. Esetleg ha van kedve valiknek a saját autójárol-motorjárol fotókat viszont látni az oldalon vagy esetleg ha restaurálta és azokat dokumentálta és közzé tenné a nagy nyilvánosságnak ő is írjon esetleg ha programot szeretnétek kirakatni abban is tudok segíteni.
A kormányoszlopon jobboldalt alul van a kapcsoló, olyan 4-5 óránál. Ha a kapcsoló beszart, akkor meg kell keresni a biztosítéktábla környékén (műszerfal alatt, a kocsi bal oldalán) a vészvillogó villogtatóját és kihúzni. Az index működni fog, külön reléjük van.
Sziasztok van egy 79-es Eldorado Coupe Biarritzom, kb egy hete vettem de nem tudom kikapcsolni a vészvillogót. Ha valaki esetleg meg tudná mondani hogy kell kikapcsolni azt nagyon megköszönném.