Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AtomAnti81 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 216750

Sziasztok. 


Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy hol tudok emberi áron vásárolni a GTV 2.0TS-hez egy új vezérlés módosítót? Régen nézegettem, 42-48eFT között találtam is, de fogalmam sincsen hol, nem találom... amiket most találok mind minimum 54eFT, ennyire felment volna az ára? Csak nem :))) 

A kábeleket a hibakód olvasásához megrendeltem, de nem volt egy helyen a kettő és sajnos még csak az egyik jött meg a kék :) 


Előre is nagyon köszönöm a segítséget :)

Krisztián

Analoglover Creative Commons License 2018.08.27 0 0 216749

KERESEK 156 2.5 Q-system alfát eladót! 

 

ha valaki tud ilyet vagy eladná a sajátját kérem keressen! email: killruotiine@gmail.com

pozsotherealtoo Creative Commons License 2018.08.26 0 0 216748

Sziasztok,

 

Eladó új gyári vez.tengelyek 2.5 v6 12V motorhoz.

ALFA ROMEO 155 2,5 v6 12V camshaft 60500454 250EUR
ALFA ROMEO 155 2,5 v6 12V camshaft 60500455 199EUR

Budapest, P.csaba, Kiskunhalas, vagy Bp.-Kkh köztes helyek, esetleg posta.

GTV TB-be is rakható, az enyémben 2éve megy ilyenekkel.

 

üdv.:

p. 

kalkri Creative Commons License 2018.08.09 0 0 216747

Sziasztok, keresek megvételre jó állapotban lévő 156 SW 1.9 vagy 2.4 jtd típusú magyarországi Alfát. 400-450 eFt a keret. Üdv. Krisztián. 

Paco155 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 216746

Ha véletlenül csak dextron III van kéznél ne aggódj, az is jó lesz bele.  Úgyis az egészet le kell cserélned.   Valószínűlegy egy liter a feltöltési mennyiség tehát azzal számolj, hogy két literre lesz szükséged.  A fele úgyis elfolyt, a maradékot kijáratod belőle a motort beindítva és a kormányt forgatva. (Az autó eleje felbakolva hog yne terheld az üres kormányművet.)

Utána a cső cseréje, majd feltöltöd teljesen amennyit elnyel. Újra elkezded járatni és kinyomatod belőle megint. Ezzel nagyjából meg is szabadultál a régi hidraulikaolajtól.

 

Feltöltés, járatás, kormányforgatás végállásokig közben mindig utántöltés......  ameddig el nem csendesedik és már nem nyüsszög. Ekkor egy fecskendővel beállítod a szintet és kész is.

Előzmény: bnorci71 (216745)
bnorci71 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 216745

elhamarkodtam "szerencsére" csak a hűtőspirál-tartály" közötti cső lyukadt ki, el van törve a rögzítő fül és hozzáért a kormányműhöz ami szép lassan kidörzsölte :(

 

Paco155

 

ja de :)

szerencsére van itthon DexronII-es olaj

Előzmény: downer (216743)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 216744

Nem GI/A lesz az?  :P

Előzmény: bnorci71 (216742)
downer Creative Commons License 2018.07.29 0 0 216743

Az tuti biztos hogy le kell engedni a bölcsőt. Akna nélkül meg se próbálnám, azon is csak felbakolva.

Előzmény: bnorci71 (216741)
bnorci71 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 216742

olaj közbe megvan  :)

Tutela DI/A, Dexron II

Előzmény: bnorci71 (216741)
bnorci71 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 216741

Sziasztok!

 

Alfa 147 2002 1,9Jtdm

kormányszervóba milyen olaj kel?

 

A kormánymű cseréje mekkora szívás? Akna nélkül aláfekve neki merjek kezdeni, vagy a segédalvázat is le kel szedni?

 

köszönöm

 

Janesz5 Creative Commons License 2018.07.28 0 0 216740

Sziasztok ! Kérdésem az lenne hogy: alfa 156 1.9 jtd 2005évj hiba: reggeli indításnál kijelzi hogy kevés az olaj 2. Inditasnal maxot ír( nívó maxon van ) mi lehet az oka ? Köszönöm !

Analoglover Creative Commons License 2018.07.25 0 0 216739

lehet hogy igazad van, 2 hete még volt egy 156 sw selespeed GTA 4450 euroért mobilen. nézegettem is egy darabig... 

 

első körben kopó alkatrészeket szeretnék kicserélni, pl motortartó bakokat stb, minden olyan dolgot ami ilyen korban már viseltes lehet, és nagyjából 400K lenne az autóra költhető pénz félévente. 

Előzmény: Kormit155 (216738)
Kormit155 Creative Commons License 2018.07.25 0 0 216738

Pedig pont a GTA lenne a megoldás.

Amennyi pénzt így a motorra rálocsolsz (és nem lesz gyári, és nem lesz az igazi), annyival közelebb lennél egy valóban gyárilag húzott autóhoz, aminek az ára most már csak felfelé fog menni. Meredeken.

Minden költséget vezettem a felújítás során, és fennhéjázás nélkül mondhatom, hogy a vázolt motorátalakítás közel hétszámjegyű összegre rúgott. Csak a motor.. 5 évvel ezelőtt..

Előzmény: Analoglover (216737)
Analoglover Creative Commons License 2018.07.25 0 0 216737

Köszönöm a választ! 

 

szeretnék egy busso-val szerelt alfát, még nem teljesen született meg a döntés hogy 156 vagy 166 lenne ideálisabb számomra. 

nagyon hasznos amit írtál, biztos vagyok benne hogy bármiféle tuning nélkül is elégedett lennék az autóval, de érdekelnek a lehetőség. Szeretném az autót a lehető leggyáribb állapotban tartani, mivel ez egy hosszabb távra érkező hobbiautó lenne. 

 

Sajnos az anyagi lehetőségek nem korlátlanok, különben már lenne egy GTA a tulajdonomban. illetve az utóbbi pár évben elég kényelmes lettem, úgyhogy lehet hogy autómatával venném, úgy tudom a q-system váltója 250 LE-ig biztonsággal használható. szóval a 250 lóerő lenne az elképzelés. 

 

hosszab utakra használnám főleg, kirándulni stb, idehaza és europában. 

Előzmény: Kormit155 (216736)
Kormit155 Creative Commons License 2018.07.25 0 0 216736

Szia,

 

Felfúrható 2.8-ra.

+ 3.0-s hengerfejek, + GTA olajszivattyú + sárga befecsik.

Nem árt ekkor már a vezérlőt is átnézni és/vagy újraírni.

Esetleg egy stand-alone vezérlőt befaragni. Akkor már lehet játszani légmennyiségmérő konverzióval is és egy Ferrari pillangószelep is felszaladhat.

Kérdés, hogy mennyi pénzed van rá.

Nekem ebből a felsorolásból az első két sor megvolt. Nem csinálnám újra.

Előzmény: Analoglover (216735)
Analoglover Creative Commons License 2018.07.25 0 0 216735

sziasztok

 

van valami élhető alternatíva a 2.5 v6 busso lökettérfogatának és erejének a növelsére a motorcserén kívül ? 

Paco155 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 216734

Annyiról számol vissza amennyit beállítasz szervizintervallumnak. 😀  És azt is képes lefelé korrigálni.

Előzmény: TtK (216733)
TtK Creative Commons License 2018.07.23 0 0 216733

Ja. Ha lenullázod, visszaszámol 35k-ról. Az enyém legalábbis azt csinálta.

Előzmény: Paco155 (216732)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.23 0 0 216732

Milyen 35k? 😀 A TBi változó periódusú, számolja. Használatfüggő. De a 15k-val egyetértek.

Előzmény: TtK (216731)
TtK Creative Commons License 2018.07.23 0 1 216731

Én 210-el adtam el az enyémet, a gyári turboval. A kettőstömegűt viszont cserélni kellett 180-nál.

Egyébként bírja a strapát, persze megfelelő karbantartás mellett. És az olajcsere-periódust érdemes a gyári 35k helyett 10-15k-ra rövidíteni.

Előzmény: mate0106 (216727)
Piritu Creative Commons License 2018.07.22 0 0 216730

Igen. A képemen is ott van a 3 pólusú átalakító és a KKL kábel is, olyan amit belinkeltek.

Én Multiecuscan-t használok, de a Fiatecuscan is jó lesz.

 

Előzmény: AtomAnti81 (216729)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 216729

Szia.


Köszönöm, akkor nem keresgélek tovább. 

Ami korábban van linkelve csatlakozó az jó akkor nekem ugye? Meg a programot segítenétek még kiválasztani? 

Nagyon köszönöm.

Krisztián

Előzmény: Piritu (216728)
Piritu Creative Commons License 2018.07.21 0 0 216728

Ott lesz.

Előzmény: AtomAnti81 (216726)
mate0106 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 216727

Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok és felmerült a 159-es Alfa 1.8 TBi TI változata. Kérdésem, hogy mennyire bírja a kilométereket ez a turbós benzines? Sajnos csak egy autót tudunk megengedni magunknak, így munkába járni is ezt használnám. Eddig csak szívó benzines autóim voltak. Átlagos hétköznapokon kímélően, takarékosan, vezetek, hétvégente dinamukisabban, ha olyan útra tévedek. Nálam minden autóm időben megkapott mindent, gyári előírásnál hamarabb. Kicsit félek a turbófeltöltő miatt, várom a tapasztalatokat, mivel tartós tesztet nem találtam a TBi-ről. A kiszemeltem egy végig vezetett szervízkönyves, számlákkal igazolható előéletű autó, 109 ezer km-rel. Egy bajom ezzel csak az, hogy az autó 9 éves. 

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Üdv! Máté

AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 216726

Sziasztok. 

Ma volt időm átnézni tüzetesebben és nincsen másik csatlakozó sehol... kiszereltem a kesztyűtartót, elhajtottam alatta a szőnyegeket leszedtem amit csak tudtam de sehol, a motorteret és átnéztem mind a kettő toronynál és kiszereltem a szélvédő alatti műanyagokat és sehol nincsen. Kasznin nem találtam olyan nyílást ahol valaha kábel futott de már nincsen ott, ahol nyílás van ott zárt nyílás nélküli "vak" gumidugók vannak. Akkor lehet mégis az anyós bal lábnál van? Korábban már kerestem a kormánykörül is a reléknél, biztosítékoknál de ott sem találtam... 


Krisztián

downer Creative Commons License 2018.07.19 0 0 216725

Milyen jók ezek a régi, még nyomtatott manual-ok! 

A T1-es a motor diag. csatlakozó, az ábra szerint úgy sejtem a motortérben a jobb toronynál kell keresni.

Előzmény: Paco155 (216724)
Paco155 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 216724
Előzmény: AtomAnti81 (216723)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 216723

Jó reggelt. 

Megpróbáltam minden csatlakozót lefotózni meg az vezérlőt is. Túrtam vagy 3 órán át és a motortérben van egy db meg az anyós bal lábterében egy és  találtam a hátsó ülés alatt van egy cras senzor és sárga kábeltartóba ugyan ilyen csatit.... 

Marklar T ie Creative Commons License 2018.07.18 0 0 216722

Érden a Petiéknél a bontóban van hozzá váltó.

30 6021620

Előzmény: Marklar T ie (216721)
Marklar T ie Creative Commons License 2018.07.17 0 0 216721

Érden a Petiék bontottak ilyen Bravot. is. Lehet akad váltójuk hozzá. De Érden van egy váltós is.

Farkas Laci 30 3236760

 

Előzmény: ferrike (216703)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!