Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 1 napja 0 0 227657

és a harmadik hátrány, hogy egy rúd segítségével könnyebben törhető, mint a láncos :)

én hosszabb időre (1-2 óra) csak úgy hagyom a gépet, hogy van egy motoros lánc + egy u lakat. ezekkel a váz és a kerekek is biztonságban vannak + az ülést és más mozdítható dolgot meg leszedek.

ha meg necces helyre kell a városban menni, akkor inkább bubi, mint saját.

Előzmény: Fishtax (227652)
oleandro Creative Commons License 1 napja 0 0 227656

OFF szerinted ki építkezett oda? itt vmi félre lett értve, attól tartok ON

Előzmény: marcony (227649)
NAR Creative Commons License 1 napja -1 0 227655

"Talán nem kellett volna ártérre építkezni, most meg követelőzni."

 

Ezt talán mond a dédapámnak, aki 104 éve ide építette a házát...

Előzmény: marcony (227649)
Fishtax Creative Commons License 1 napja 0 0 227654

?

 

robi

Előzmény: henngergely (227653)
henngergely Creative Commons License 1 napja 0 0 227653

Értéke, nem ára. ;)

Előzmény: Fishtax (227652)
Fishtax Creative Commons License 1 napja 0 0 227652

Van más is, csak minek! Egy rendes U-lakat ugyan tényleg 30 e Ft körüli (bár láttam, hogy a Kryptonite még bővem e fölé is tud árazni), a majdnem hasonló védelmi szintet képviselő ABUS Bordo vagy a különféle láncos lakatok is ilyesmi árszintben vannak, de ha csak egyszer is megakadályozza egy akár csak 40 e Ft körüli bringa ellopását, már behozta az árát, nem beszélve arról, ha komolyabb értéket kell védeni!

 

Én napi szinten bringázom egész évben, nem is jutna eszembe ennél lejjebb adni, a kerékpár nálam szinte létszükséglet. A védelmet meg nem csak úgy kell érteni, hogy nehezebb fizikailag kárt tenni benne, de ha egy helyen több bringa is van lekötve, egy tolvaj biztos nem egy U-lakat elfűrészelésének fog nekiállni, hanem viszi a könnyebben elvágható zárral letámasztott bringákat. Értékes bringát meg nem hagyunk hosszabb távon lekötve felügyelet nélkül, ez evidens. Lakótelepi tárolók, különálló garázsok elfelejtve, a napi szinten használt és/vagy értékes bringának Magyarországon a lakásban a helye. Volt itt olyan régi fórumtárs, akinek nyitott erklélyről lopták el a biciklijét...

 

Szóval én még azt sem nézném, mint henngergely, hogy mennyi a bringa értéke, vennék egy komoly U-lakatot, aztán féljen más azu utcai lopástól. Az U-lakatnak két hátránya azonban van, ezt viszont tényleg éredmes fejben tartani: szűkebb azon pontok száma, ahová oda lehet kötni a bringát (érdemes ilyenből hosszabb szárú lakatot venni), és a bringára rögzítésből is adódhatnak problémák, nekem már cserélni kellett 6 év használat után a felfogatást, mert a szar magyar utakon a lakat állandóan lötyög a tartójában, és elkoptatta a rögzítés műanyag elemeit.

 

robi

Előzmény: Lawrence d'Arabica (227647)
H_G Creative Commons License 1 napja 0 0 227651

A fák nem egy sorban állhatnak csak...

 

Előzmény: marcony (227649)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 1 napja 0 0 227650

Nekem az Abus Granit Plus U-lakat bevált. Két sikertelen lopási kisérlet nyilvánvaló nyomai láthatóak az enyémen. Az egyiknél valószínűleg arra jutott a tolvaj, hogy inkább nem teszi tönkre a flexet :)

Előzmény: Lawrence d'Arabica (227647)
marcony Creative Commons License 1 napja 0 1 227649

" a Római parton több mint ezer fa kivágásával, épített mobilgátrendszer létesülne 3 km hosszan."

 

Érdekes. Még 3 m. távolság sem lenne a fák között?

Nincs valami hiba itt a számításban?

 

Nagymaroson, Visegrádon is építettek mobilgátat,pusztítás nélkül megoldották.

 

Talán nem kellett volna ártérre építkezni, most meg követelőzni.

Előzmény: perselus (227644)
henngergely Creative Commons License 1 napja 0 0 227648

Lehet, hogy indokolt a masszív, drága lakat használata.

- mennyit ér a bicikli amit le akarsz zárni

- hol lakatolsz

- rendszeresen ugyanott parkolsz vagy sem

 

Előzmény: Lawrence d'Arabica (227647)
Lawrence d'Arabica Creative Commons License 1 napja 0 0 227647

Hát ha más nincs... Köszi. 

Előzmény: H_G (227646)
H_G Creative Commons License 2 napja 0 0 227646

Abus vagy Kryptonite jók, csak nem olcsók.

 

Előzmény: Lawrence d'Arabica (227645)
Lawrence d'Arabica Creative Commons License 2 napja 0 0 227645

Sziasztok

Van valami ár/értek bajnok kerékpár lakat amit itt ajánlani szoktatok, vagy valasszam amelyik szimpatikus (biztonsági szintet figyelembe véve persze).

 

 

perselus Creative Commons License 3 napja -1 2 227644

Sziasztok! Remélem nem off! Nekem nem az, mert gyakran Járok arra: 

Fővárosi Önkormányzat napokon belül dönt a Csillaghegyi öblözet árvízvédelméről. Az általuk támogatott verzió szerint, a Római parton több mint ezer fa kivágásával, épített mobilgátrendszer létesülne 3 km hosszan. Összemossák a partrendezés és az árvízi védekezés kérdését. Ha azt szeretnéd, hogy a part menti fák megóvásával védjék meg a partot, tekerj március 27-n 18.00-ra a városházára ahol a helyi civil szervezetek fölemelik hangjukat az újabb fakivágási tervek ellen!

 

cobranco Creative Commons License 6 napja 0 1 227643
marcony Creative Commons License 2017.03.17 0 2 227642

Amit leírok, itt OFF.

A csavargásról valamiért, mégis ez jutott eszembe.

 

Egyszer, egy szombat este beszívtam, (merő véletlenségből.) másnap korán felébredtem, zúgott a fejem, gondoltam elmegyek kiszellőztetni.

Bejártam Buda sok részét, és úgy 10 óra tájban betévedtem a Mátyás Templomba.

Hallgattam a misét, és egyszer csak megszólalt a zenekar és a kórus...

 

Majdnem lepetéztem a gyönyörűségtől, mint nagy kamasznak, nem volt fogalmam róla, hogy ilyesmi is létezik.

 

A végén megtudtam: Liszt, Koronázási Miséje volt.

 

Ha volt rá alkalmam, hosszú évekig jártam föl oda, és még ma is beiktatom, ha van rá lehetőségem.

 

Tehát csavarogni, nagyon is jó! :-)))

 

Üdv:

M

dhpage Creative Commons License 2017.03.16 0 0 227641

én a pilisben csináltam ilyet, egy saras részt kikerültem és improvizáltam. így rátaláltam egy tóra. :)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (227638)
dhpage Creative Commons License 2017.03.16 0 0 227640

az volt a rávezetett kerékpárút nyoma

Előzmény: ÁsítóSárkány (227633)
Grizzly. Creative Commons License 2017.03.16 0 0 227639

(A b) kérdéssel általánosságban egyetértek, de ebben az esetben mindkét végén szabályos kerékpárút van, csak az átvezetés kialakítása nem szabályos, megtévesztő. Ez persze az eset lényegén nem változtat.)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (227634)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.03.15 0 0 227638

Mai városnéző túrám Újpest utcáin vezetett, aztán a Farkaserdőben, aztán a dunakeszi horgásztavaknál földutakon. Minden konkrét terv nélkül bolyongtam új utakat felfedezve, mint kamaszkoromban, és úgy is éreztem magam. Uzsonnámat az újpesti városházánál fogyasztottam, a városhoz képest meglepően kellemes pihenőhelyen.

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2017.03.15 0 0 227637

pontosítok: meglehetősen furcsa módon van belevezetve a másik zebrába, ami a járdaszigetre vezet, ahonnan útburkolati jellel tovább van vezetve az adott zebrába.

 

Mintha a kerékpárút zebrába vezetése bevett gyakorlat lenne az adott városban?

Előzmény: ÁsítóSárkány (227636)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2017.03.15 0 1 227636

Az egyik végén sincs megdőlt, legalábbis a Google Maps Street View alapján.

Az egyik végén van, és meglehetősen furcsa módon van belevezetve a járdába.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (227634)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.03.15 0 0 227635

Meg az is szempont lehet, hogy alföldi városról van szó, ahol a csapból is kerékpárosok folynak, és egy hivatásos sofőrnek tudnia kell, hogy a szabálytalan felbukkanásukra is számítani kell. Ami persze nem menti a szabálytalanságot.

Előzmény: ÁsítóSárkány (227632)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2017.03.15 -1 0 227634

Annyit mondtak a híradóban, hogy ha hatvannal megy a mentő, akkor valószínűleg meg tudott volna állni, de ez persze csak egy előzetes vélemény, nem az ítélet. 84-87 között mehetett.

A b) kérdés, hogy miért kell  zebrán kerékpározni, ha egyik végén sincs kerékpárút, csak járda. Tudom, gumicsont.

Előzmény: dhpage (227630)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2017.03.15 0 0 227633
Előzmény: dhpage (227630)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2017.03.15 0 1 227632

Mik azok a feh;r vonalak a járdaszigeten?

Szerintem a közútkezelő részleges felelőssége is felvethető, nekem úgy tűnik, korábban járdán vezetett vonallal elválasztott kerékpárút keresztezte az utat, megszűntették, de az útburkolati jelek egy részét ott hagyták. Kerékpárút vége tábla meg sehol.

Előzmény: dhpage (227630)
dhpage Creative Commons License 2017.03.15 0 1 227631

egy mai modern autó hangszigetelése még ennél is jobban elnyomja a külső hangokat, pláne ha  megy az autórádió is.
pont ugyanígy trafált volna el a mentős egy autót is ( aki zöld jelzésen halad át, ahogy a lány is), csak most a mentősnek "mázlija volt", mert nem egy tonna vassal találkozott 90 felett.

Előzmény: Kpeti86 (227624)
dhpage Creative Commons License 2017.03.15 0 1 227630

ezen a zebrán ütötte el
https://www.google.hu/maps/@46.673806,21.0917716,3a,75y,252.55h,66.7t/data=!3m6!1e1!3m4!1syqIuv9ZvSkMhGpqSaKuzIw!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu

 

és a fotók szerint a templomnál állt meg a mentőautó a lánnyal és bringájával együtt....az k.baszott nagy távolság. szóval valóban trilliárddal ment át a kereszteződésen lassítás nélkül a pirosban. semmi sem lehet annyira sürgős, hogy egy mentős így menjen át egy többsávos útkereszteződésen lassítás nélkül.

ha megnézitek a google utcaképet, akkor az is látszik, hogy rengetegen bringáznak arra a járdákon és mennek át a zebránál.

a lány is hibázott, de a mentős sem mehet úgy, mintha sérthetetlenné válna a szirénától.

Előzmény: SzeZo (227623)
henngergely Creative Commons License 2017.03.14 0 0 227629

"Elcsaládosodott", ez jó. :) 

Előzmény: Fishtax (227619)
henngergely Creative Commons License 2017.03.14 0 0 227628

Megtörtént ilyen vonattal is. Mármint nem a vonatot gázolta el a mentőautó, hanem a fülessel külvilágot kizáró lány(?) ment a vonat alá.

 

"Szép" halál mindkettő, de főleg értelmetlen.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (227621)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!