Van egy 2002-es ford focusom (egyes focus) és olyan problémám van hogyha bekapcsolom a fűtést illetve a ventillátorokat a 4 fokozat bármelyikére állítom, bekapcsol egy idő után a motortérben a ventillátor, legyen az nyáron pl 80-as vagy 90-es tempónál, amikor elvileg a menetszél hűt és legyen az télen -10 fokba. Vízhő gomba cserélve lett mert csere előtt is bekapcsolt a ventillátor és így csere után is. Víz nem fogy belőle, és nem is forralja. Nagyon kellemetlen tud lenni, hogy az autó teljesítményét visszafogja a ventillátor.
Tanácsot szeretnék kérni az alábbi probléma orvoslasahoz:
Mondeo MK5 entertainment rendszer folyamatosan leall / osszeomlik és próbál újra indulni, de ritkán sikerül újra indulnia. Ha újra is tud indulni, akkor sem megy a BT, így a kihangositas stb sem működik.
Olyan problémám van hogy van a tulajdonomba egy Ford Tourneo Connect 1600 cm3 diesel (115 Le) észrevettem hogy fogy a hűtővíz .A motor alapjáraton szépen jár hidegen melegen.
Mi lehet a gond.
Abba tud e valaki segítséget adni hogy hol csinálnak kipufogógáz elemzést hátha abból kiderülne hogy a kipufogógázba van-e hűtővíz.
Mi okozhat ilyet? Az van hogy váltáskor (manuális) kitarja a fordulatot kb 1 másodpercig és azután kezd csökkenni az RPM kb 600 ra . Ez renben van mert ezzel igyekszik segíteni a váltást a megfelelő fordulaton tartással, de kb 100 ból egyszer nem kitatja hanem drasztikusan megemeli. Lásd diagnosztika kép. Szépen látszik hogy elveszem a lábam a gázról, benyomom a kuplungot és rá pár tized másodpercel elkezd nőni a fordulatszám egészen kb 3000 ig. A jelenség ritka és mindíg csak annyi ideig tart amig amúgy is tartania kéne a fordulatszámot hogy segítse a váltást. Az változó hogy meddig megy fel a fordulat , van hogy csak picit ami alig észrevehető de van ,hogy nagyon akár 4000 ig is . de legtöbbször nem felmegy hanem le kb 50% ot (ez lenne a normális szerintem).
Nem lehet mechanikus hiba mert mindíg azonos ideig tart a felpörgés de azért minden kipucoltam sehol semmi korom.....Gondoltam ABS sebesség szenzorra is mert ugye abból kalkulálja a megfelelő fordulatszámot a váltónak ,de az rendben van mert ilyenkor nem ugrik meg a mutató. A diag szerint jók a helyzetérzékelők is mind a gáz mind a kuplung, nincsenek benne kontakt tüskék.
Mi a franc lehet a baja?
Vagy ez nem is hiba hanem tulajdonság? másnál is ilyen?
Esetleg SW upgrade a motorvezérlőn segíthet?
Szervízbe csak néztek rám bután.....ja és hibakód az nincs!
Sziasztok!Kérdésem lenne hozzatok!Adott egy Ford transit connect 1.5 tdci ami olyan hibát produkál hogy ha motor fékezek mondjuk ha le akarok fordulni egy mellék útra vagy utolérek egy járművet akkor kidobja a motor check ikont!Hiba kód P2279! Légtömegmérő gyári újra cserélve, Lambda szondák cserélve, egész szívórendszer le ellenőrizve hiba ugyan az! Hiba újraindítás után megszűnik addig amíg megint nem kezdek motor fékezni! Néha előjön hosszabb gyorsításkor is! Valami tipp? valaki találkozott már ilyen hibával?
2019-es Tourneo Connect USB csatlakozója vacakol, pendrive behelyezésekor kiírja, hogy nem támogatott eszköz, távolítsa el. Több típussal is próbálkoztam, eredménytelenül. Ellenben ha telefont kötök rá vezetéken, a belső tárhelyet elérem.
Én úgy tudom szíjjas motor. S a csere módja nem különbözik más motoroktól. Valószínű keveri az 1.0 ecoboost-al, az már egész más. Nem sok köze van a két motornak egymáshoz.
Most vettem egy 2017-es Ford Focust még csak ismerkedem vele , dea táblafelismerő funkciót nem tudom előcsalogatni:( Tudna nekem vki segíteni, milyen beállítással lehetne? Előre is köszönöm!
Kétszer volt már rajta olajcsere. A második épp a napokban és azt vettem észre hogy szivarog az olaj, olajpára a motor tetejen.Talan a szelepfedelnel vagy nem egészen tudom hol.Valakinek van otlete mitol lehet?
2011-es , 1,6 turbos (eco boost) Ford Mondeom 10 éves lesz és esedékes benne a vezérműlánc csere.
Autószerelő ismerősöm azt mondta, hogy csak szakszervízbe vigyem cserére, mert nem egyszerű kicserélni, külön szerszám kell hozzá stb.
Ti mit tapasztaltatok, nem szakszervízes szerelő is meg tudja csinálni rendesen a cserét? Illetve van esetleg javaslat Budapesten, vagy Pest megyében szerelőre, akit szívesen ajánlanátok?
Vettem egy 2009-es Fiestát, aminek a téli gumiszettje 14-es felniken van. Azt szeretnem kérdezni hogy a nyári gumira is optimális a 14-es felni, vagy a 15-ös az ajánlottabb?
Sziasztok. Nem régiben vettem egy Ford mondeo tdci 2.0.
Valamiért nincs benne erő turbó nyomás a nyomó csőn fordulaton szinte kő kemény, ennek ellenére a kocsi szinte trabant.
Nagyon könnyen indul hidegen melegen, a motor szepen jár, csak erőtlen.
Vásároltam egy bontott turbót átt néztük nem lóg nincs hangja stb..
Nagy szenvedések áran kicseréltem de ugyan ugy erőtlen.
Ez a turbó ugy mond Fix turbó ennek működési elvét nem tudom szugsegem lenne hogy tudjam a turbón lévő szabályzó csak ha túlnyomas van akkor nyit, vagy indítás után már reagalnikelli?
Mint írtam a nyomó cső fordulaton szinte kő kemény de a kocsi erőtlen.
Mi lehet a hiba?
A kepen látható turbó van benne ennek a működése is érdekel hogy a szabályzó nekem miért nem mozog vagy csak egy túlnyomas szabályzó ez?
Érdeklődni szeretnék Ford Transit Connect 2.0 TDCI 115LE (2015)-vel kapcsolatban tapasztalta-e már más is, hogy 160-170ezer km környékén elromlik a kettős tömegű lendkerék (legalábbis nagyon erre utalnak a jelek nálunk)? 2db ilyen kocsinkkal is így jártunk, ez vajon normális jelenség átlagos használatnál?
Egy kérdésem lenne Ford focus mk1 1998as 1.4 16szelep hidegen tökéletes az alapjarat meleg kuplung benyomásra nem leesik hanem felpörög majd sebességbe jó. Vélemény? Mitől lehet ez a probléma?
Keresek Ford Tourneo Connect 2015 évjáratú 7 személyes autóhoz baloldali (kormány feletti) napellenzőt aki bont vagy tud olyan bontót ahol meg vehető. Írjon email címemre "gocsikarl@freemail.hu. Előre köszönöm.
Mint alább megírtam, a bal első féltengely kopogott - kizárólag pici gázadásra. Egyenesben futva és nem a kanyarokban ( ami a tipikusabb ). Ha felengedtem a gázt, azonnal csendesen futott tovább a kocsi. Ha csak egy picike gázzal újra terheltem a hajtásláncot - azaz magát a féltengelyt - azonnal újra kopogott, a futó sebességnek megfelelő intenzitással.
Nekem ugyan ez a jelenség van(C-max 1,6 115 Le)néha nem kopog(ilyen varrógép szerű kopogás)aztán megint előjön.Egyértelműen a motortól,szerintem befecskendező (injektor)lesz a ludas,vagy tán valami kopogásgátló szenzor.Neked már sikerült orvosolni a hibát?Ha igen írd meg légyszi.Köszi.
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy milyen típusú lehet az eredeti gyári üzemanyag nyomásszabályo zó szenzor egy 2011-es, 2literes dízel, 136LE-s Galaxy-ban?
A hibakód alapján ez a szenzhor betegeskedik a kocsiban és lassan cserélnem kell. Milyen megoldásokban lehet gondolkodni?
Lehet nem a legjobb helyre írok , de nem igazán találtam csak Ford Ka-s témát. Tehát a kérdésem az lenne , hogy valakinek van bármilyen fele tapasztalata a Ford Ka 1.2 (2011) autóról ? Megbízható? szerviz igényes ? stb. előre is köszönöm D.