Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinguru Creative Commons License 2020.04.17 0 0 48324

Jimmí, vagy Jimni vagy Jymny. Nekem édes mindegy. El nem tudom képzelni azt, hogy egy hibrid hajtáslánccal bármennyire beljebb kerülünk környezetvédelmileg, főleg egy terepjárónál. Álszenteskedés az egész, csak gondoljunk bele, hogy egy vizes környezetben egy ilyen elektronizált autó mire képes. Rövíden - semmire.  

Előzmény: atompyka (48323)
atompyka Creative Commons License 2020.04.17 0 0 48323

A Jimmy az a Zámbó. 

Előzmény: pinguru (48319)
skt15 Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48322

Ez utópia úgyis.

A Suzukinak kell áttervezni mondjuk hibriddé.

Előzmény: pinguru (48319)
lapar Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48321

Nekem se megy. szóval Jimny.

Előzmény: lapar (48320)
lapar Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48320

Jimni!

Előzmény: pinguru (48319)
pinguru Creative Commons License 2020.04.16 0 0 48319

Az EU-t kell áttervezni, nem a Jimmy-t. Totálisan értelmetlen szabályozások tömegét nyomják ránk, technofasiszták gyülekezete.

Előzmény: skt15 (48318)
skt15 Creative Commons License 2020.04.14 0 0 48318

Nem akarom elhinni, hogy egy ennyire sikeres, keresett modellt csak úgy elenged a Suzuki, ahelyett, hogy áttervezné a hajtásláncot, mint a többi modelljénél is. 

Előzmény: SwaroSLC (48316)
Csabika222 Creative Commons License 2020.04.13 0 0 48317

Üdv mindenkinek 

 

Valaki aki van itt már alakított át Daihatsu Feroza(1992)  laprugó helyett spirál rugóra. Ötlet, vélemény ?  Egyáltalán kivitelezgető ? 

 

Köszönöm előre a választ. 

SwaroSLC Creative Commons License 2020.03.25 0 0 48316

Nagyon szomorú vagyok:

https://youtu.be/EYLw0PIfMaY

Mopetke Creative Commons License 2020.03.24 0 0 48315

Szia,

 

a terepváltón ahogy kapcsolod az első hajtást azzal csak zárod a kapcsolatot váltó és az első kardán között. A váltó tetején szépen eldugva, van egy kapcsoló (sima testkapcsoló asszem), amely közben záródik és működésbe hoz egy mágnesszelepet (tűzfalon van 2 db is), ami nyitott állapotba kerül, így a vákuum működtetni tudja azt a munkahengert ami zárja a kapcsolatot a már hajtott kardán és az első híd között.

Szóval átnézném a kapcsolót, működik-e normálisan, 2 vákuumszivattyút is (van-e normális test + pozitív), azután a vákuumcsöveket, mert lehet csak el van repedve vhol.

 

 

Üdv.: Peti

Előzmény: Molnár Róbert78 (48314)
Molnár Róbert78 Creative Commons License 2020.03.12 0 0 48314

Üdv mindenkinek.Van egy 2007-es évjáratú L 200-as pick up-om.  Az a bajom,hogy ha sárban használom az első hajtás kis idő után kikapcsol. Ha egy két napig nem használom,utána megint működik.Járt mát így valaki?Esetleg ötlet,hogy mi lehet a hiba?Előre is köszönöm a választ.

MiluKZJ70 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 48313

Bocs a J9-es  ca; ET20-al lenne jó!

 

Szervusztok,

Keresek 4db lemezfelnit Toyota KZJ70-re 6x139,7 

 15'x7' vagy 16'x7' ET13

vagy J9-re való is érdekel 16'x7' ET20-al 

 

Előre is Köszönöm!

Előzmény: MiluKZJ70 (48312)
MiluKZJ70 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 48312

Szervusztok,

Keresek 4db lemezfelnit Toyota KZJ70-re 6x139,7 

 15'x7' vagy 16'x7' ET12

vagy J9-re való is érdekel 16'x7' ET13-al 

 

Előre is Köszönöm!

Boarhunter Creative Commons License 2020.03.07 0 0 48311

Hát persze. Így tizenegy év után neked biztos elengedi a felét...

Előzmény: Offroad123 (48310)
Offroad123 Creative Commons License 2020.03.03 0 0 48310

@Pajeros26 az ár alku képes?

Boarhunter Creative Commons License 2020.01.15 0 0 48309

Egy gömbfej lóg egy picit, az cserélve lesz meg a szilenteket is kicserélem oszt ha nem változik, nyomozok tovább.

Előzmény: niváskarcsi (48308)
niváskarcsi Creative Commons License 2020.01.15 0 0 48308

Lehet, egy puhább meg egy keményebb kormánylengéscsillapító,egymás mellé beszerelve megoldaná a gondod.De ez sem olcsó és lehet nem válik be,akkor kidobott pénz.Az is lehet,hogy valahol az elejében van egy minimális lógás,amit nehéz megtalálni.Nekem a hosszú,nem elég merev rugóseklik ,plusz a tengelyeik is lógtak,az okozott ilyet.Merevebbet készítettem,pontos lógás nélküli csavarokkal,merev rugószilentekkel,az megoldotta.A vibrációt viszont jobban felhozta.

Előzmény: Boarhunter (48307)
Boarhunter Creative Commons License 2020.01.15 0 1 48307

Nekem nem pattog el.

Mert tudok egy rövidebb utat az erdőn át... :-)))

Nekem inkább az a bajom vele, hogy kerékszettől függetlenül 80km/h környékén beráz az eleje. Fölötte megint kisimul.

Előzmény: niváskarcsi (48306)
niváskarcsi Creative Commons License 2020.01.14 0 0 48306

Abban igazad,van,ha a legdrágább cuccot megveszed is,nem kerül ennyibe.De ha valamennyire is gyárias marad a vas,az elpattogás megmarad.Tehát,legegyszerűbb elfogadni és a feleslegesen elköltött pénz helyet, egy gyárias géppel,jóízűeket offroadozni,barátokkal, családdal.Hisz az élmény, nem lesz több, egy szarrá épített géppel sem.

Előzmény: Boarhunter (48305)
Boarhunter Creative Commons License 2020.01.14 0 0 48305

OK, határ a csillagos ég de a patrol alá a szerintem a megerősített difiből, féltengelyből, emelésből, gátlókból a legdrágábbat veszem akkor se lesz ennyi. Persze én a patrolhoz készített alkatrészekről beszélek, nem arról, hogy marad a kasztni meg az alváz fele oszt építünk valami egész mást.

Előzmény: niváskarcsi (48304)
niváskarcsi Creative Commons License 2020.01.14 0 0 48304

Boar,kinek sok kinek kevés.Egy Baja autót, hatszászezer dollárért építenek.Szerintem annak elég jó a futóműve.Bár nem magyar offroadra.

Előzmény: Boarhunter (48301)
niváskarcsi Creative Commons License 2020.01.14 0 0 48303

Szerintem,ne legyen a gumi a gyári előírás alá engedve.Már az autó gyártó által előírt, nyomás alá.

Előzmény: Piros112 (48302)
Piros112 Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48302

Sziasztok, köszönöm a jó tanácsot! 😀

És a gumi puha legyen, vagy ha túl puha, akkor ugrál a híd? 

Én terepen 1,4-el használom, a gumi méret 285 75 R16... 

Előzmény: niváskarcsi (48300)
Boarhunter Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48301

Sok lesz az a negyvenezer dollár...

Előzmény: niváskarcsi (48300)
niváskarcsi Creative Commons License 2020.01.11 0 0 48300

Első,a puhára engedett gumi.Meg,hiányzik vagy negyvenezer dollár ára alkatrész a futómüvedből.Ez ilyen, evvel kell éni.

Előzmény: Piros112 (48298)
atompyka Creative Commons License 2020.01.09 0 1 48299

Ha már itt tartunk, garisak még? Kezdenek repedezni... :-(

:-)

Előzmény: Lehr Péter (30785)
Piros112 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 48298

Sziasztok! 

 

Mitől van az, hogy az első híd /nissan patrol y60/ siratófalon felfelé, ha elkapar az eleje, el kezd ugrálni, pattogni, vagyis megszűnik a tapadás... Már gátlót, és rugót is cseréltem, de a probléma az megmaradt! Mi erre a megoldás? 

Boarhunter Creative Commons License 2019.12.17 0 0 48297

Hát ez vagy valami, vagy megy valahová...

Előzmény: BiharyG (48294)
pinguru Creative Commons License 2019.12.14 0 0 48296

Stricifelnivel, ahogy Fúrómester mondaná :)

Előzmény: korzo (48295)
korzo Creative Commons License 2019.12.12 0 0 48295

Hát, a Land Rover szerint egy Defender (c:

Előzmény: BiharyG (48294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!