Jimmí, vagy Jimni vagy Jymny. Nekem édes mindegy. El nem tudom képzelni azt, hogy egy hibrid hajtáslánccal bármennyire beljebb kerülünk környezetvédelmileg, főleg egy terepjárónál. Álszenteskedés az egész, csak gondoljunk bele, hogy egy vizes környezetben egy ilyen elektronizált autó mire képes. Rövíden - semmire.
Nem akarom elhinni, hogy egy ennyire sikeres, keresett modellt csak úgy elenged a Suzuki, ahelyett, hogy áttervezné a hajtásláncot, mint a többi modelljénél is.
a terepváltón ahogy kapcsolod az első hajtást azzal csak zárod a kapcsolatot váltó és az első kardán között. A váltó tetején szépen eldugva, van egy kapcsoló (sima testkapcsoló asszem), amely közben záródik és működésbe hoz egy mágnesszelepet (tűzfalon van 2 db is), ami nyitott állapotba kerül, így a vákuum működtetni tudja azt a munkahengert ami zárja a kapcsolatot a már hajtott kardán és az első híd között.
Szóval átnézném a kapcsolót, működik-e normálisan, 2 vákuumszivattyút is (van-e normális test + pozitív), azután a vákuumcsöveket, mert lehet csak el van repedve vhol.
Üdv mindenkinek.Van egy 2007-es évjáratú L 200-as pick up-om. Az a bajom,hogy ha sárban használom az első hajtás kis idő után kikapcsol. Ha egy két napig nem használom,utána megint működik.Járt mát így valaki?Esetleg ötlet,hogy mi lehet a hiba?Előre is köszönöm a választ.
Lehet, egy puhább meg egy keményebb kormánylengéscsillapító,egymás mellé beszerelve megoldaná a gondod.De ez sem olcsó és lehet nem válik be,akkor kidobott pénz.Az is lehet,hogy valahol az elejében van egy minimális lógás,amit nehéz megtalálni.Nekem a hosszú,nem elég merev rugóseklik ,plusz a tengelyeik is lógtak,az okozott ilyet.Merevebbet készítettem,pontos lógás nélküli csavarokkal,merev rugószilentekkel,az megoldotta.A vibrációt viszont jobban felhozta.
Abban igazad,van,ha a legdrágább cuccot megveszed is,nem kerül ennyibe.De ha valamennyire is gyárias marad a vas,az elpattogás megmarad.Tehát,legegyszerűbb elfogadni és a feleslegesen elköltött pénz helyet, egy gyárias géppel,jóízűeket offroadozni,barátokkal, családdal.Hisz az élmény, nem lesz több, egy szarrá épített géppel sem.
OK, határ a csillagos ég de a patrol alá a szerintem a megerősített difiből, féltengelyből, emelésből, gátlókból a legdrágábbat veszem akkor se lesz ennyi. Persze én a patrolhoz készített alkatrészekről beszélek, nem arról, hogy marad a kasztni meg az alváz fele oszt építünk valami egész mást.
Mitől van az, hogy az első híd /nissan patrol y60/ siratófalon felfelé, ha elkapar az eleje, el kezd ugrálni, pattogni, vagyis megszűnik a tapadás... Már gátlót, és rugót is cseréltem, de a probléma az megmaradt! Mi erre a megoldás?