Még mindig Piaggio Diesis 50 2T. A napokban volt időm foglalkozni vele, és bekarburáltam. Végül 80-as fúvóka lett a nyerő, ezzel szép a gyertya.
Igaz felkerült még egy Leo Vince TT rezó is, amihez beraktam egy zsírúj szíjat és a rezó gyári 5,8-as görgőit. Szerintem ezek túl könnyűek, de mivel pörgeti a motort még tesztelem.
Feltűnt, hogy 7500-nél nem pörög többet (raktam rá egy mini fordulatszámmérőt), és felmerült, hogy mit tudtok ezekről a piros CDI-kről? Létezhet, hogy ez nem engedi 7500-nél többet forogni? Egyébként nem megy 62-63-nál többet.
Gondolom a nepperek azt a maradékot adták el olcsón, amit olcsón beszereztek a nagykerből/gumisoktól/stb. akik szabadulni akartak tőle, hogy ne maradjon a nyakukon. A maradék meg megszűnt, mindenki már csak annyit rendel, amennyit tuti el tud adni. (Legfeljebb a szezon végén pár megrendelést már nem tud teljesíteni, az még a kisebbik rossz.)
Drágább lett a tengeri szállítás, drágább lett az olaj (a szintetikus kaucsukhoz kell), drágább lett az energia, drágább lett a természetes kaucsuk. (Már az sincs, hogy az autóra a maradék téli gumikat meg lehet venni olcsóbban tavasszal; inkább kevesebbet rendelnek, hogy ne maradjon rajtuk semmi.)
Táp, CAN, K-Line és egy discretionary pin van a csatiban, olyan adapterrel próbálkozz, ami mindkét protokollt tudja. A szoftver jó eséllyel csak az általános EOBD adatokat fogja látni. Akárcsak az autóknál, kódoláshoz, szenzorok kiolvasásához és aktuátorok vezérléséhez itt is gyártóspecifikus diag kell.
motordiag-ra tudtok vmi jó diag eszközt? ahogy nézem autokhoz van ez a12 pines obd, csati, de motork 6 pines csatlakozojuk van.. elég ide egy 12-6 pin átalakíto majd rá az autós obd, vagy tök más kéne? nagyrészt 2015 utáni motorokról beszélek, ne adj isten befut 1-2 krosszmotor is. vagy krosszhoz tök más kell?
Elfojt egy tanknyi benzin? Ez hogy történhetett? Az a benzincsap, ami átenged, az nem benzincsap. De ezt már Te is tudod. Sikerült megoldanod a problémát?
Azért ha elfolyik belőle egy tanknyi benzin (az első esetben ez történt) és mondjuk nem tudok elmenni vele melózni vagy pláne ha lerohadok emiatt valahol a világ végén, az némileg megdrágítja a kísérletezést.
De szerintem egy mechanikus csap kb. örökre meg fogja oldani a problémát.
Az előbb véletlenül megtaláltam az eredeti benzincsapot (tökre úgy emlékeztem hogy kidobtam), az van ráírva hogy "Paioli Made in Italy", szóval még az is lehet hogy már az sem a gyári volt (a tavaly vett az "OMG Italy").
Sziasztok!Adott egy Piaggio nrg vízhűtéses, szivárog a hűtővíz, a blokkból csepeg ki, ha leveszem az olda deknit látszik, hogy vizes belül. Hogy tud bejutni a hűtővíz oda? Henger blokk tömítésnél talán? Köszönöm