Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cezet_IS Creative Commons License 2017.10.17 0 0 221529

Vagy szódával. Szárazon vagy nedvesen. :)

Mindig van új a nap alatt.

Előzmény: BMW-GMBH (221524)
e30nick Creative Commons License 2017.10.17 0 0 221528

Nenenene! Szakitottam mindennemu edesseggel. Egy honapja tiszta vagyok! :D

Előzmény: soldi3r (221525)
pyf Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221527

@Andriska

 

Hidd el, egy kézzel írtam a kérdést, mert közben a másik tenyerembe beletemettem az arcomat. Nekem sem tetszik. És mint említettem, néhány hónap múlva megtudjátok, miről is volt/van szó  :-)

 

@BMW-GMBH

 

Ez viszont jó tipp, köszönöm szépen.

BMW-GMBH Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221526

Nívó pálca tövében van a blokkon.

 

 

Előzmény: fertőtlenítő (221494)
soldi3r Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221525

Koszonom! Ha ujra Magyarorszagon vagyok, akkor jelentkezem nehany tabla csokival.

Előzmény: e30nick (221520)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.10.16 0 1 221524

Már jobb helyeken nem homokkal szórnak, hanem üveg gyönggyel.

A még jobb helyeken meg 300 báros víz sugárral ami üveg gyöngyöt nyom ki:)

 

Előzmény: pyf (221518)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221523

Sokkal jobb a ktl.

Hódmezővásárhelyen csinálják, nagyon vékony, és örökös.Nagyon nehezen jön le, szemben a szinterrel.

 

Mi a veteránokat oda hordjuk. A komplett kasztnikat is oda visszük.

 

Motor-classic.hu

 

Nézd meg itt.

Előzmény: pyf (221518)
Andriska318is Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221522

Ezt a kérdést nem is hittem el először :-)))

 

HA difi szimeringjei kb 140-150 fokot birnak ki. De ha már szintereztetitek akkor miért nem lehet teljesen szétszedni?? Egy minimum huszonéves de inkább 30 éves difire nem megéri költeni? Új csapágyak tömítések stb.

 

Szét kell szedni darabokra, homokolni utána elmosni...utána lehet festeni összerakni. Ha pedig hibátlan a difi akkor le kell szedni, drótkorongozni és festeni...

 

Másik a difihátlap lakkozása, festése. A hátlapnak hűtő funkciója van és a festék/lakk inkább szigetel mint segíti a hűtést. Ez egy sima difinél talán lényegtelen de sokan mennek sperrel ami termeli a hőt rendesen... 

Előzmény: petrolhead (221515)
petrolhead Creative Commons License 2017.10.16 0 0 221521

igen igy van. a hatlap nem is fog kapni, de a hianya aranylag nagy rest hagyna a homoknak a bejutasra :) az illesztesnel lemaszkoltam volna, aztan a hatlap lejon es uveggyonygot kap, a motor alu cuccai meg a valto mar atestek ezen. az volt a cel, hogy tenyleg csak az ontottvas hazrol leverni a revet, utana szetszedes light.

legalabbis ez volt a terv, de droszi irasa -mint mar sokszor- motivaloan befolyasolja a muvelet lefolyasat. :)

Előzmény: cezet_IS (221517)
e30nick Creative Commons License 2017.10.15 0 0 221520

Megvan a felnikupak!

Előzmény: soldi3r (221501)
e30nick Creative Commons License 2017.10.15 0 0 221519

A szinter konnyen lepattan kulso erohatastol, marpedig ott alul elofordul, hogy kavicsok repkednek, meg ilyenek. Ilyen esetben ha van meg egy galvan is alatta, akkor nem fog alarozsdasodni. 10 eve kb 500Ft-ert galvanizaltattam a difihazamat.

Előzmény: pyf (221518)
pyf Creative Commons License 2017.10.15 0 0 221518

Remélhetőleg tavasz elején úgyis megtudjátok, miért kérdeztem. És sajnos igazad van: egyelőre még csak elmélet, de rettegek a naptól, amikor majd át kell ültetnem a gyakorlatba. (erről is majd később) Attól tartok, nem fogom megúszni a szétszerelést, pedig egy hibátlanul működő diffiről beszélünk, annyira jó lett volna nem szétszedni! 

Egyébként nem az én diffimről van szó, az 5 éve -a "sperresítés" apropóján- az utolsó csavarig fel lett újítva. Ebben az életben én már nem szeretnék hozzányúlni.

 

Tényleg javasoljátok a homok és a szinter között a galvánt? Azzal miért jobb, mint nélküle?

 

Előzmény: petrolhead (221515)
cezet_IS Creative Commons License 2017.10.14 0 1 221517

Egyetértek.

Viszont a hátlapnak a homok annyira nem fog jót tenni, mert túl durva felületű lesz utána.

Alu alkatrészeket üvegszemcsével, vagy még inkább szódával illik szórni.

Persze ízlés kérdése, egy difi hátlapot nem fog simogatni az ember. :D

Én végül lefújtam színtelen lakkal, hogy ne mattuljon vissza.

 

Előzmény: petrolhead (221515)
e30nick Creative Commons License 2017.10.14 0 1 221516

Siman szet lehet szedni. Kiszeded a kihajtas csapagyfeszkeit, megjegyzed melyik melyik oldalon volt, melyik hezagologyuruvel. Elmeletileg a behajtas gyarilag ossze van jelolve az anyajaval, de ha megsem, akkor osszejelolod. Kiszeded a behajtast, kiutod a ket cspagyfeszket es kesz is van. Osszerakas forditott sorrendben. A behajtasnal baromira kell vigyazni, hogy ne huzd tul a jelolesen, ennyi a trukk. A behajtas szimmeringet bukni fogod, de abbol amugy is erdemes egy ujat betenni, ha mar szetszeded. A kihajtas csapagyfeszkeit ha nagyon nem akarod szetszedni - itt is ugye buknad a szimmeringet - akkor eleg lefesteni, aztan majd szinterezteted, ha megdoglik benne a csapagy. :)

Amugy meg homok -> galvan -> szinter a legjobb megoldas.

Előzmény: petrolhead (221515)
petrolhead Creative Commons License 2017.10.14 0 0 221515

most meg csak elmeleti! :)
nagyon jo, hogy feltetted ezt a kerdest, en had menjek elobbre: a homokszoras tehet valamiben kart, ha a szellozot gondosan levedem? az a k*va homok mindenhova kepes bejutni, a finom szemcsei. en utana szet fogom szedni, de nem teljesen, szimmeringek (estleg porvedok) csereje, csavarok es kulso egyebek a galvanizaloba, a haz csak fujva lesz. persze a szinter lenne a kiraly ide is, de azert nem szedem teljesen az egyebkent egeszseges difit.

a te kerdesedhez: az egeszet szinterezni? csavarok, forgo alkatreszek talalkozasa, minden "egybeontve"? nem tudom elkepzelni. a masik, hogy lehetetlen az olajat teljesen kicsorgatni es a nem eletszeru testhelyzet (a szinterezoben fellogatjak) es a magsabb ho miatt tuti, hogy valahol meg kijut egy kicsi es akkor mar kapufa a feluletvedelem.

Előzmény: pyf (221514)
pyf Creative Commons License 2017.10.14 0 0 221514

Egy szigorúan elméleti kérdés. Szerintetek szétszedés nélkül egy diffi kibírja a szinterezést? A kényes felületeket nyilván lehet védeni, de a kemencében nem károsodnak-e pl. a szimeringek?

 

e30nick Creative Commons License 2017.10.14 0 0 221513

Par hete elkezdte azt csinalni az auto hogy joval 6000 alatt "tilt". Neha csinalta, neha nem. Azt sikerult kifigyelnem, hogy hidegen nem csinalja, sot, amikor bemelegszik, de meg nem ment tul sokat, akkor sem. Utana minel tovabb hasznalom egyre alacsonyabbra esik a limit. Mult heten mar fel ora utan 2500-nal kezdett szaggatni. Hibakod semmi. Gyartyakat, kabelek ellenoriztem, minden franko. Kicsereltem hat a fotengely jeladot es egycsapasra megszunt a problema.

Hogy ne legyen teljes a boldogsagom, a szervopumpa - kormanymu kozotti csovon megjelent egy repedes, ahol szep lassan szivarog elfele az olaj, ugyhogy keresek ilyen csovet! E36 kormanymuvem van, de E30 csovezessel. Melyik verziot keressem? Az E36 a pumpa feloli vegen is kompatibilis az E30 pumpaval?

soldi3r Creative Commons License 2017.10.14 0 0 221512

Nekem 4db van "leesve" :) Kimarni olcsobb, mint venni 4 hasznaltat...

Előzmény: e30nick (221511)
e30nick Creative Commons License 2017.10.10 0 0 221511

Addigra veszek neked egyet, majd egy nagyszakallu pirosruhas futarral fogom kuldeni! :D Hetvegen megprobalom elokotorni. Ugy emlekszem kettot vettem, amikor az egyik "leesett".

Előzmény: soldi3r (221508)
ohne lader Creative Commons License 2017.10.09 0 1 221510

A kedvencem a folyadéktartályok lefújása kályhaezüsttel :)

Előzmény: cezet_IS (221499)
soldi3r Creative Commons License 2017.10.09 0 1 221509

Nem ez a baj, hanem, hogy nem is olyan messze, nem egy tavoli galaxisban, az auto atiras egy postai levellel megoldhato. Vagy akar a motorcsere is...

Előzmény: Maty. (221504)
soldi3r Creative Commons License 2017.10.09 0 0 221508

Karacsony kornyeke lenne a leg idealisabb :)

Előzmény: e30nick (221505)
fertőtlenítő Creative Commons License 2017.10.09 0 0 221507

:))

 

Vagy, ahogy az ismerősöm mondja, feltehetőleg nem 35i-t, hanem 355i-t írt valaki a típusnál a papírra. Szóval dili, de még jó, hogy nem az én autóm! :)

 

Egyébként a fiam szerint Ausztrália ötcsillagos - lassan négy éve él ott a családjával. ( Na és ott most jön a nyár! )

Előzmény: e30nick (221506)
e30nick Creative Commons License 2017.10.09 0 0 221506

Szerintem az a bajuk vele, hogy sor(6)os.

Ausztraliaval tobb baj is van: nagyok a pokok es nem tudjak melyik oldalon kell kozlekedni.

Előzmény: fertőtlenítő (221503)
e30nick Creative Commons License 2017.10.09 0 0 221505

Elmeletileg meg az is lehet, hogy van. Mennyire surgos?

Előzmény: soldi3r (221501)
Maty. Creative Commons License 2017.10.09 0 0 221504

A rendszerről annyit, hogy a csillagos márka átírásánál nem mindegy, hogy pl. Mercedes, vagy Mercedes-Benz van a forgalmiba írva, és ezen simán heteket csúszik még egy sima magyar autó átírása is. Kitartást az ügyhöz!

Előzmény: fertőtlenítő (221503)
fertőtlenítő Creative Commons License 2017.10.09 0 0 221503

 Motorszám megoldódott, de a kormányablakban nem adtak rendszámot, mivel az ügyintéző szerint ez a típus nincs benne az adatbankban!!! Felküldték Pestre elbírálásra, az ügyintézés 1 hét és 2 hónap között! Addig áll az autó. Most el tudjátok azt képzelni, hogy BMV Z4 nincs az országban, vagy illegálisan közlekednek?

 

Igaza volt a fiamnak, ebből az országból le kell lépni! Meg se állt Ausztráliáig.....

Előzmény: e30nick (221500)
nemenyigy Creative Commons License 2017.10.08 0 0 221502

homasita

Előzmény: cezet_IS (221499)
soldi3r Creative Commons License 2017.10.08 0 0 221501

Nincs veletlen valakinek 1db 15"-os BBS felnikupakja kolcson 1-2 hetre? 

Előzmény: e30nick (221500)
e30nick Creative Commons License 2017.10.08 0 0 221500

google elso helyen hozza ezt a videot:

https://www.youtube.com/watch?v=TjY6Arg7sHA

 

pont ott van, mint a tobbi bmw motoron.

Előzmény: fertőtlenítő (221498)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!