Ha lenne egy annyira egyszerű, jogszabályban lefektetett alapelv, hogy teszem azt új kikötőt tervezni, engedélyezni, építeni a párt felé lehet, a víz felé még nem, akkor kellően sok ilyen eset soha nem született volna meg.
Az önkormányzat, pontosabban a polgárjenő volt a történet egyik mozgatója, szóval szó nincs róla, hogy neki ne tetszene. Ha akarta volna, megállíthatta volna, sőt, el sem indulhatott volna nélküle...
Hasznosítják valahogy? Hazavágták a strandot, cserébe a kikötő is gatya. Mondod, hogy ebből milyen haszon látszik? Persze, ha a követ kitermelik, azt tetszőleges helyen biztos lehet hasznosítani...
Ez nem így működik... (Egyelőre több esély van rá, hogy megmarad és hasznosítják valahogyan.) A faramuci a helyzetben az, hogy valós igény van a létezésére. Mégis utálja az önkormányzat.
(A "szomszédban", Balatonszárszón is belekezdtek egy jacht kikötőbe...)
Ha az építéséhez szükséges engedélyezési okmányok nem, vagy csak hiányosan vannak meg, akkor kit érdekel, hogy mennyibe kerül elbontani? Érvényes felfüggesztési határozat ellenére építették tovább.
(Kíváncsi leszek, végül mi történik a balatonföldvári "új" (félbehagyott) kikötővel. Tudtommal kb. 90% -os készültségű, tehát többe kerülne elbontani, mint befejezni. Viszont úgy tűnik, egyfajta "állóháború" alakult ott ki és csak annyi a biztos, hogy "mindenki utálja".)
A BÍBIC IV-en a péntek délelőtti hegymeneti útja során problémák adódtak, ezért folyó napon 14:33-kor a belső információk forrása alapján váltóhiba miatt a próbaútját követően leállított, tartalék BÍBIC I kipattant a Moszkva-bázisról.
Örvendetes volt látni, hogy végtére is működik.
A völgymeneti utat már a BÍBIC I bonyolította, ahogy a rá következő 2 nap menetrendi járatait is.
A Vltava szerencsére működik és nemrég visszavásárolták Németországból a Labe gőzöst ami szintén üzemel, így a darabszám megvan. Plusz 2010 óta a kis új Syrius. Azért kár, hogy a legnagyobb közülük parkolópályára került.