Ők pedig nem spórolnak a belső berendezésen... A mostani 747 Megatop-ok is nagyon kényelmesek, élmény rajtuk utazni. Biztos ez se lesz kényelmetlenebbül székezve.
gondolkodtam közben, hogy ha kamu akkor mi lenne benne a biznisz? nyilván csak az lehetne, hogy repjegyeket adnak el egy nem létező járatra de ahhoz szerintem túl átlátszó lenne a dolog ha nem igaz, meg túl sok a nyom
az oldalt üzemeltető BB Cops Travel Bt. szerepel egyébként egy viszonylag komolynak tűnő zágrábi utazási cég magyarországi partnereként is
ezt nem is vitatom, de a magyar honlapon az van, vagy legalábbis ottjártamkor az volt, hogy BUD-BKK fapados járat. Na ezen picit el is csodálkoztam, meg azon is, hogy hipp-hopp itt egy magyar divizió, de a main oldalukon meg a repcsis hírekkel foglalkozó oldalon egy szó nem esett róla....
Nos mikor arrol volt szó, hogy jön, akkor felhivtam az akkór szolgálatos ismerőseim, akik megkérdezték azt aki ebben kompetens, és nekik ezt mondták. Ennyi, és nem több. Én ennyit tudok. És másnap aztán nem is jött.
A légiirányítók pontosan megmondják Neked, hogy a levegőben kényelmesen elfér.
De, hogy a földön mi, hol fér el?
Szerintem nagyon szomorúak lennének, ha ezzel is nekik kéne foglalkozni.
Az An225 törzsátmérője, fútóművének nyomtávja ugyanakkora, mint a Ruszláné.
Az pedig párszor már bebizonyította, hogy elfér, még az amúgy legkeskenyebb A1 gurulón is. A Mryija-nak csak a hossza, és a szárnyfesztávja nagyobb. Valóban lehet olyan guruló a reptéren, ahol a fesztávja miatt esetleg nem fér el - a kandelláberek közelsége miatt - de akkor arra nem kell gurítani. Ha akar, bármikor jöhet.
Nekem ezt a légiirányítok mondták, hogy végül is ezért nem jött. Aztán ugy volt, hogy két kissebb, jön helyete, majd végül az se, és állítolag, a 225 jött, de máshova. Aszem Csehbe.