Nem túl rég vettem az autót,még annyira nem néztem át,de nem tünt fel ,hogy beázna valahol.Egyébbként csak esős időben párásodott,utánna mentem még hideg időben és nem volt gond.
Autóváltás miatt egy 2010utan superbben gondolkodom benzinest keresek automatavaltóval. Valtonak vannak valami tipushibai amivel szamolni kell? Wandler? Szelepek?
Nagyon párásodnak az ablakaim és a hátsó szélvédő.Skoda superb 2005 évjárat.Próbáltam klímával auto és econ pozicióban is, és akkor is párás.Nem a belső keringetésre van állítva a climatronic.Ha benyomom a szélvédő gyors páraeltávolítót akkor ott az hatásos,de az oldalablakok továbbra is párások.Pollenszűrő cserélve.Nálatok mi a helyzet ez ügyben,normális ez így?
Diagnosztikával meg kell nézni, hogy a vezérlő látja-e a nyitógomb működtetését. Ha nem, akkor a nyitógomb áramkörében a hiba, ha igen, akkor meg kell nézni, hogy vezérlő kivezérli-e a nyitómotort. Ha nem, akkor vezérlő hiba, ha igen, akkor nyitómotor áramkör.
Ha olyan lesz technikailag mint az új Passat, amitől sorozatos orgazmust élnek át az újságírók és formailag az új Octaviára hajaz majd, de nagyobb lesz, akkor nálam bejön.
Az első belső betéteken vannak a réz érintkezők nem akkor jeleznek amikor már vason fog. Én tempós haladással még 6-8 e. km tudtam megtenni a jelzés után. Érdekes , hogy két hátsó betétre esik egy első csere. A hátsók alul lennének méretezve?
Hat az meg , hogy lehet? Az elso pofan meg jocskan van a hatso az durva.. holnap megyunk szerelohoz. De ugy dontottem nem szorakozom.. 220van a kocsiban nem lesz szabalyozgatas meg anyam tyukja... elol hatul kap mindenbol frisset. Fekkel nem jatszunk ! 1,5 t-nak ha meg kell allni alljon is meg ! Nem szeretnek oszi fadisz lenni semmelyik utszeli oregedo fan!
Felvillant a fekbetetjelzom , jogosan is . A hatso pofak elkoptak . Nezegettem markakat a szerelom Juridot ajanlott ez ugy tudom gyari beszallito. Mi a velemenyetek rola? Igazabol ar szempontbol tok szimpatikus. Hasznal esetleg vki ilyet? Vagy mas markat ajanlanatok heelyette?
Műanyag pöcökje is van :D Az Ablakemelő szerkezethez (hátsóhoz) azt ingyen adja a zárhoz :D Máshol az is db-ja 1200 ft ad nekem kettőt :D Amúgy gyári bontott zárszerkezet 12000+posta. Szerintem nem rossz ár.
Autoalkatresz.hu-n nezd meg a lioncar (Budakalász) elérhetőségeit... Jó és nem csak jó esetben van neki, sőt az elvesztett kulcs Immo-ját ki tudja venni az EPC-ből illetve az uj kulcs immojat fel tudja programozni.... ami ugyebár nem egy elhanyagolható tény....
Ezzel, nem tudok vitázni, nem is ezt állítottam... Azt állítottam, hogy mindkét szervízbe megnézték és azt mondták rendben van... Gondolom rádugták a computerre a diagnosztikát, megnézték, hogy a dpf senzoroknál van-e nyomásérték oszt jó napot...
Pontosan azt írtam, hogy a műszaki előtt a herélt dpf dobot (5 csavar fogja + a senzor) egy óra alatt lecserélem a jóra, elviszem műszakira az autót, bármekkora gázfröccsöt nyomhatnak, mert fennt a szűrő... utána visszacserél a heréltre és nem szivatom szét az agyam meg az autóm a hétköznapi közlekedésben...
Mivel eddig nem tudtam, hogy abban van akku azt sem tudom hol a sziréna. Most már hang alapján sem tudom megtalálni. Esetleg meg tudod mondani? :)
Az ajtóval már voltak hasonló próbálkozásaim. Ütögettem, nyitás közben rámarkoltam stb. Egy ideig belülről kinyílt, de már sajnos úgy sem. Sok problémám van az ablakemelővel és az ajtókkal :(