Ha lehetséges, szeretném felvenni Önnel a kapcsolatot, privátban is. Érdekelne, hogy eladásra készít-e ágaprítót itthonra is, mert egy korábbi hozzászólásában Ausztriát írta.
Az egyik vágóegység vásárlóm ragaszkodott hozzá, hogy készítsünk egy közlőművet a traktoros meghajtáshoz, mert bár a nyírócsap csak néhány 100 Ft-ba kerül, de a forgalmazó nem tudott pontos műszaki paramétereket adni róla, az új kuplungos kardán meg tényleg horrorisztikus árba kerül. (bár a Habi-nál a "véglehajtás csonk toldó kuplungos 4 tárcsás" ára annyira nem vészes: jelenleg 11.830.-HUF)
Lenne egy kérdésem. Látom ezeken a darálókon közvetlen kardán hajtás van, amikor megszorul a szerkezet egy vastag, vagy bütykös fa miatt, akkor mi történik, a fogaskerekek darálódnak le, vagy a traktor váltója megy szét? Csak azért kérdezem, mert a gyári darálókon többsoros ékszíj áttétel van, ami ilyenkor megcsúszik.
Ha megfizetik, minden eladó ! ( egyébként tán' halgatóztál ? A hátsó udvarba - egy átjárón keresztül - úgy tudok behajtani, ha a kipufogót leveszem, meg ráhajolok a kormányra, tehát lehet, hogy elcserélem egy kisebb testűre )
Ezt nevezte Darwin evolúciónak ! :)) Igen, az volt a célom vele, hogy megerőltetés esetén se a gép, se a traktor ne károsodjon ( nem telik mindenkinek kuplungos gardánra )
A K-25-öst nemrég vettem - természetesen daraboló-darálógépeket akarok rá építeni - végre nekem is legyen darabolóm.
Azton én is gondolkodtam hogy most télen ha ráérek az én gépemet is megdöntöm igy ahogy a tiéd van. A viszadobott darabok visszacsúsznak a késekhez? Nem kell bene nyúlkálni?
Igen de ha nem a vékonyabb felével adagolná hanem először a vastagabb részét tenné be a gépbe akkor a végén nem dobálná vissza az ágakat és nem kellene kézzel turkálnia a gépbe. Nem beszélve ha lenne egy adagolórendszere akkor még biztonságosabb lene.
Eladó vadonat új állapotú Güde GH 650B komposzt és ágaprító.
Papírjai, számlája megvan. Kb. 4 üzemórát ment, jelenleg kihasználatlan ingatlaneladás miatt.
Ár 165 000 ft, érdeklődni az adatlapomon található e-mail címen lehet.
Engine design: 4-stroke OHV Max. output 4.8 kW at 3,600 a min-1, 6,5 LE Capacity: 196 cm³ Revolutions (knife): 2,400 a min -1 Branch diameter: max. 76 mm Crushing system: 3 hammer mechanisms 2 double rotary knives Tank capacity: Oil tank: 3.6 l 0.6 l Dimensions L x W x H in mm: 1,060 x 780 x 1,350 mm Noisiness: LWA 110 dB Weight app.: 70 kg
Aki eddig vágóegységet vásárolt tőlem, őket óva intettem attól, hogy 5 cm-nél vastagabbat tegyenek bele! Akire hivatkoztam, ő maga építette a gépét.
Bár egy kis fogalomzavarba kerültél a háromtengelyes illetve háromkésés dologban, de azért értjük :) ! Köszönjük a kimerítő választ Neked, /manensnek és Házilagnak is. Részemről a téma lezárva, üdvözlettel: GV.
Nem tudom miből gondolod ,hogy mi azt a látszatot keltjük ,hogy ezek az ágdarabolók viszik a fenti vastagságot függetlenül attól, hogy kemény vagy puha fáról van szó. Szerintem ha valaki egy kicsit is ért a fához könnyedén felismerheti,hogy az első 8cm-es fa nyárfa a második 7cm-es egy kőrisfa. A gépemet arra terveztem ,hogy a 10-es puha és a 8-askeményfát biztosan vigye. De ettől függetlenül néha kerülbele vastagabb is. Eddig nem volt gond. Egyrészt azért építettem három tengelyest,mert -ahogy manens is irta- a háromtengelyesbe vastagabb anyag fér a késszélesség növelése nélkül, másrészt biztonsági szempontból. Ugyanis nem voltam biztos abban ,hogy a négykésestől el lehet-e venni az ágat ,mert ennél a tipusnál az egyik kés még nem vágta el de a következő már megfogja. Hogy mindenki értse,ha elakad a ruhám akkor behúzhat. Az is szepont volt ,hogy a három tengelyesnél a késeket nútok tartják acsavaroknak "csak" rögzítő szerepük van.(Házilag jól látja)
Tisztelt galvin ,ha az ismerősöd tőled vásárolta agépet ,akkor fel kellett volna világosítani az általad épített gép korlátaira .Amennyiben maga építette ,biztosan olvasta a fórumot csak figyelmetlenül. Amiket leírtam nem ujdonságok, előttem már sokan leirták.