Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Esetleg tudod, hogy mikor és milyen útvonalon mennek Szófiába? Fradiban mikor lesz, ha lesz? Ha nem az se baj, de érdekelne úgy kb mikor jönnek el Sopron-Rendezőből.
Ma kutakodtam a régi képeim között és a kezembe akadt egy soproni utazásunk pár fotója. 1993.06.05-én Szentgotthárdról Sopronba vittünk egy nosztalgiát a 424,247-el. A dolog szépsége az volt, hogy a gőzös előtte Lajosmizsén volt egy különmenettel, ahonnan éjfélre értünk vissza a Nyugatiba, ott levették rólunk a kocsikat és mi neki indultunk a szentgotthárdi útnak. Reggel 9 körül értünk oda, be eseettt az osztrák vonat valami dízellel, azzal elrobogtunk Sopronba, aludtunk egyet a laktanyában és másnap haza jöttünk Pestre.
.Lövőn keresztre vártunk és közben láttuk az ott tárolt 424-21 psz. fűtőgépet
Sopronban találkoztunk az M62 904-el.
A fűtőház területén állt kocsikon az OKÜ 10 számu mozdonya és saját klábaán a GySEV 124 psz. gőzöse
Másnap reggel körülnéztünk a fűtőházban
Bent állt az M62 903 és mögötte a 901 is.
De ott volt az M44 304 és az AB 12 is, ami ekkor már szerintem nem üzemelt.
Az állomáson pedig az M44 312 tolatott.
Lassan mi is haza indultunk, de Enesén még kereszteztünk egy személyvonattal, majd valamikor este megérkeztünk az Északi VF-re.
Az ütközőtányérok síkja csak annyival van a Schaku előállási síkjánál beljebb, hogy a Schaku már régen megtört, mire a hagyományos vonókészülékes jármű ütközői flörtölnek a Flirten levőkkel.
Szegénynek ne adj ilyen tippeket, mert ott az ilyen mailokat egyszerre a kukába dobják, aztán olyanokat írnak esetleg vissza, hogy dolgoznak az ügyön vagy folyamatban van csak még aláírnak pár tucat papírtekercset.
A Flirtre eredetileg "csak" azért raktak ütközőt, hogy állomási feszmentesítéskor ki lehessen tolni az állomásról. De az ilyen esetekben is hasznos lehet.
Azért kíváncsi lennék, hogy a Talentnél ezt hogyan fogják megoldani. :-)
Akkor a Talentet is sem színre fújt lökhárítóval kellett volna rendelni? Vagy legalább ütközőt kellett volna rá tenni, mint a Flirtre. Egyébkén annak az "orra" is műanyagból van.
Aha! Csak nem nagyon rendelik színre fújt lökhárítóval, mert a parkolási szisztéma billiárdozós, rugalmas. Egyébként nekem tetszik, ha nincs elég hely, csinálnak. :-)