Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Első ránézésre a győri 412-es motorterében nem látok olyan olajosnak látszó részt, ami forró (pl. motorblokk, kipuffogó) részhz érhet. Ettől még beljebb lehet. Ennél a busznál is jobb oldalt van a kifuggó függőlegesen.
Úgy tudom, a mi kocsijainknál a kipufogódob volt a tűzfészek, ami a karosszéria jobb felső sarkában van, függőlegesen, és a motorolajtartály alatt nem volt csepptálca, így az olaj pont a forró kipufogókönyökre csöpögött rá.
Ez már egy tűzvédelmi átalakításon átesett kocsi motortere (azaz, pontosan a már egyszer leégett BPI-055 -é).
Teletették védőlemezekkel a turbo környékét, és terelőtálcát tettek a motorolajtartály alá (az a piros tartály az), valamint tűzálló szigetelőanyaggal bélelték ki az egész gépteret.
Ja és nem építették vissza belé a "fürdőkádat", így teljesen zárt a hátfala a kicsikének.
Nem tudom, láttatok-e már normális szigetelést, de ez biztos, hogy nem az.
A motorháztetőről, a motor felé erősen belógó, olajos szigetelés szerintetek okozhat gyulladást? )A motorteret belülről megközelítve egyébként nem is a képen látható (talán azbeszt) anyagot, hanem gyúlékony préselt lemezt találhatunk.) Szerintem ha nem is biztos, de erősen elképzelhető kategóriába tartozik.
Az alábbi képen látható motor környezete aggodalomra adhat okot, amennyiben képes lángra kapni. Egyébként egy felelős szerelő, szervizben dolgozó munkavezető ezt látva mit érezhet?
417-est szinte mindíg találsz Adyvárosban (FJZ-560), Virágos 412-est Marcalvárosban fogod megtalálni, ha szerdán, vagy pénteken jössz, akkor motortértől az utolsó anyáig fotózhatod, mert jól ismerem a vezetőt. A CCP-293-as múlt héten Révai utcában dolgozott, hogy most hol van, nem tudom.
Selejtezések? Ha így belegondolok, mostanság 260-asokat szórják ki. Én javaslom pl. az AFF-573-ast. Ez az autó -ha minden igaz- 1986-os és remek állapotban van. Ezt érdemes fotózni! Egyébként mindenki megkeresi, -főleg a pestiek- a győri Tesco-s buszt. Ez egy ex. BKV-s autó, amelyet felújítottak. (talán FKC-097) ?
Üdv: ati
Kedves Topiclakók!
Egy kis hangulat:
Dtomesz!
Ez egy felújítás, vagy egy egyszerű különjárati átrendszámozás?
Ami a 417-eseket illeti, kettő osztott műszakban közlekedik (HFZ-995,996), ezt a kettőt de. 9-13 között meg lehet találni Marcalvárosban vagy Adyvárosban a decentrumokban. A harmadik állandó adyvárosi fordán van, leggyakrabban a 2,17,14 vonalakon találod meg.
nincs mit egy Kisalföldes pontosabban Győri kérdésem lenne: ha minden jólmegy a héten elmegyek Győrbe 417-eseket, virágos 412-est, 200.000.-ik 280-ast merreflé találhatnám meg? van esetleg olyan busz amit érdemes lenne fotózni ( gondolok itt a közeli selejtezésekre) ?
Mivel az egyetlen győri BN 12-es (JTG-464) elérte a 10.000 km-es futásteljesítményt (micsoda ürügy) :) megjelent egy új fotógyűjtemény az oldalon! http://www.credobusz.atw.hu/ Részletek az Újdonságokban!
Nem tudom DTomesz miért ezt a fotót tette be, szerintem nem azért mert nem akarja, hogy valami információ "szivárogjon ki" úgyhogy elárulom: Ikarus EAG E94 14.8m
Mivel -gondolom- nyaraltok (és ezért nem írtok) próbálok nektek témát adni, ha esetleg mégsem a hasatokat süttetitek. Szóval három mai képet szeretnék mutatni, az elsö kettön nem is feltétlen egy györi "téma" szerepel a másik viszont egy igencsak lokális vonatkozású jármüvel foglalkozik.
A Balaton Volán új, és (szvsz.) gyönyörü szerzeménye érdemes egy hozzászólásra, még itt a KV-s fórumon is. Kívánom mindenkinek, (föleg aki még nem látott Drögmöllert), hogy tekintse meg et a gépet! Érdemes!
Mivel már esett szó itt a felújított 200.000. Ikarusról ami persze egy 280-as, íme itt egy friss kép az autóról.
>Végül kérem a "nem nyaralókat" próbáljanak néhány sort hozzátenni a fórumhoz, hogy az még jobb, még virágzóbb legyen!<
Aki otthon van CREDO-ban meg a győri Ipari parkban egy kicsit, annak feltűnhetett egy új telephely építése: Az Audi üzemeivel szemben épül egy -talán- logisztikai központ, melynek megrendelője a DANA hungary rt. Nos aki Credo-val kapcsolatban is otthon van, annak tudnia kell, hogy az új BN 12-es "b" futóműve a Dana gyártmánya.
Akinek felkeltette az érdeklődését a dolog, netán tud valami konkrétabbat, az írja ám meg! :)