Keresés

Részletes keresés

HL7538 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2194
Ez a magyar fociválogatott lesz Wales-be, csak azt nem értem, miért az Austrian-nel repülnek. Kell a magyar focinak az állami pénz, de nehogy a magyar gazdaságba forgassák vissza...
Előzmény: zahnstein (2192)
tombrez Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2193

Krisz25!Te hol vetted a tavcsovedet?Hol lehetne ilyet vagy megerosebbet beszerezni?

Udv

Előzmény: krisz25 (2187)
zahnstein Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2192

Szerintem elírás. Nem?

(Egyébként ez is jó:

Járat Szám Hova Tervezett idő Várható idő Terminál OS 9777 Cardiff 12:00 2B )

Előzmény: Vinnen (2191)
Vinnen Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2191

Ez mi?

 

TVL 906 Kabul 20:00 1

Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2190
Akkor te nagy profi lehetsz, mert én itthon ugyanezt 60 bruttó körüli árakon látom. Egyébként kifejezetten azért szeretném megvenni, mert a FinePix 5000 10*-es zoomja nagyon-nagyon kevés a repnapokhoz, és akkor lenne a dolog jó, ha nem csak a közönség előtt elszáguldó gépeket tudnám lődözni, hanem a távoliakat is, pl. Brno-ban nem lenne ellenfény. (Igazából a nagy zoom itt még könnyít is, mert távol az elmozdulások kisebbek, és több időd van az élességre, etc.) Ezt a nagy dögöt is szívesen kipróbálnám, sőt, lehet, hogy ki is próbálom, mert a 8* zoom azt jelenti, hogy nagyítás nélkül még benne vagy a már jól ismert intervallumban (a 8* kisebb, mint a Fuji 10*-ese), teljes nagyítással meg feltárul előtted a Hetedik Menyország. Amatőrcsillagász vagyok, tudom, mi az a nagy nagyítás, hidd el, nem rossz dolog az:)
Előzmény: HL7538 (2189)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2189

Most kaptam karácsonyra, 34e forint volt, Japánból hozták - itthon nem tudom, mennyibe kerül. Ha repülőnapokon szeretnéd használni, jó kezednek kell, hogy legyen, mert csutkára be kell zoomolni, hogy ne vignettáljon. :) Én voltam kint vele 2-3-szor Ferihegyen, de a felszálló gépek túl gyorsak, a kamerának ideje sincs fókuszálni, meg bele se fér az egész repülőgép a képbe. Nem akarlak lebeszélni róla, sőt!, de régen én is voltam Taszáron, nem hiszem, hogy ott sok hasznát venném ennek az ágyúnak. :) Talán az 1.54* változata erre a célra jobb. Ilyen zoom mellett én nehéznek tartom követni a céltárgyat, persze nem úgy, ha az 10 km magasan van. :)

Egyszer ezt szeretném kipróbálni: http://bugeyedigital.com/product_main/ckc-cvlx8.html

 

Előzmény: Hülyesamu (2188)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2188
HL7538: Mikor, mennyiért vetted a telédet? Én is ugyanazt a 2,2*-szeres Raynoxot néztem ki magamnak, de én ráérek nyárig megvenni (repülőmapokon fogok lődözni vele)... A fotók királyak!
krisz25 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2187

Nekem 20 * 50 es cső van.

 

Nézzetek be ide : www.pchelper.hu, egy nagyon jó barátom csinálja, a hivatalos Mo.-i forgalmazója a World Air Routes cockpit DVDknek és a rádióknak is.

Itt találtok rádiókat bruttó 40-70 ezer közt.

 

Nekem egy régi Roadstar rádióm van, nem scanner, hanem tekerős, ezért egészen pontosan nem lehet beállítani, úgy mint a scannereket.

 

Én a 130,575-t szoktam hallgatni, azok jönnek a ház felé kb.

 

 

 

tombrez Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2186

Allitolag a legjobb repradio az ICOM T-22A,es a Yaesu Vx-100!

Igaz ez hallgatok?Milyet vegyenek a becsatlakozok?

tombrez Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2185

En is jo par eve kukkolom oket de csak 8x30 es 10x50-es tavcsovel.

Ha valaki tudna hogy a legerosebb tavcso amit lehet kapni,rogton megvennem??

Milyen nagyitasu a max,es hol lehetne beszerezni?

Na es a radio?

Udv

Aqaba Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2184

Szia,

 

Milyen frekin hallgatod?

Köszi.

Előzmény: krisz25 (2182)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2183
Hallgatnám őket én is, ha tudnám, mi kell hozzá. :) Nincs erről valami how-to?
Én is Air France-ra tippeltem, mindkettőt.
Egyelőre egy lassan 3 éves Olympus Camedia C-700-am van (de már kinéztem az utódot), ehhez kértem és kaptam karácsonyra egy Raynox 2.2-es telekonvertert, azzal a szándékkal, hogy ilyesfajta képeket készítsek. Szerencsére barátnőm egész jól tűrte a gyakori megállásokat az út szélén, ha megláttam egy-egy ígéretes kondenzcsíkot. :)
Előzmény: krisz25 (2182)
krisz25 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2182

:)) Királyak. Legalább 10 éve hallgatok átrepülőket rádión meg kukkolom a távcsővel őket. (Kukkoltam amíg volt ilyesmire időm). :(

 

A 2. számú szvsz Air France 747-400, a másikat nem lehet megmondani, a hasát látom. :)

 

Viszont érdekel h hogyan csinálod ezeket a képeket? Nekem Kodak DX6340esem van. De ilyet még nem próbáltam vele.

 

Előzmény: HL7538 (2180)
kiskockas Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2181
Sziasztok! Akit érdekel ma este 7 óra felé An140es jön Ferihegyre. Nem tartozik a gyakori madarak közé. Tudtommal Ferihegyen még nem volt. 1es terminál, gondolom valahova a 10es állóhelyekre fog állni. A tervek szerint kb. 2 órát marad.
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2180

Íme a két ismeretlen, tippem van, de inkább nem mondom. :) Egyiket pont 12:00-kor, másikat 12:16-kor láttam Keszthely és Zalaegerszeg között.

 

 

 

És két olyan, amit én is felismertem :)
Malaysia Airlines 747-400 Zalaegerszeg felett 13:36-kor:


 

Emirates, valószínűleg 777-300, Tihanyban este fél 6 körül, sajnos már kezdett sötét lenni:

 

Előzmény: HL7538 (2179)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2179

Köszi, valóban ez lehet a képen! :) Van még egy-két kép, azok sajnos nem ilyen felismerhetőek (fehér has), de mindjárt belinkelem, hátha!

IL-96 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2178
TC-MNC, Danzas-os:-)
Előzmény: krisz25 (2177)
krisz25 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2177

Szia!

 

Ááá, finom, finom! MNG Airlines, török. Őt láttad.

Pl. :

 

http://www.airliners.net/open.file/762775/M/

 

 

Előzmény: HL7538 (2176)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2176

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/4/2/6/3/BIG_0000344263.jpg

 

Ő az, remélem, így működik. Van ötletetek?

Előzmény: HL7538 (2175)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2175
Nem sikerült a kép beszúrása. :(
Előzmény: HL7538 (2174)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2174

Sziasztok, tegnap Keszthelyen sikerült lencsevégre kapnom egy gépet, de nem tudom, milyen társaság lehet. Mellékelem a kép részletét, hátha valaki ismeri.

 

GKopi Creative Commons License 2005.02.02 0 0 2173

Az új menetrend szerint már vasárnap hajnalban jár, nem? Mármint az UAE 747.

Kopi

Előzmény: IL-96 (2164)
Gregor83 Creative Commons License 2005.02.02 0 0 2172
Ha jól tudom a Tu-154M eleve engedélyezve van, csak a régebbi B és B-2 van elvileg tilalom altt
Előzmény: Hülyesamu (2171)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.02 0 0 2171
Szerintem a mostantól szigorított előírásokat a turbopropok nem szegik meg, ezekre ez nem vonatkozik. Meglepő viszont, hogy azért nem ritka a Tu-134, a Tu-154 meg egyenesen mindennapos. Il-76 is volt.
Előzmény: tombrez (2170)
tombrez Creative Commons License 2005.02.02 0 0 2170

oke koszi!

A planes.cz-n a mozgasokban miert van ilyen sok AN-12,An......most johetnek ide vagy nem?

Minek ebbe az orszagba a rendeletek tomkelege?

IL-96 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 2169

Szóval izé, DXB/MXP-DXB planes.cz környezetben Dubai-Budapest-Malpensa-Dubai val egyenértékű:-) Lényeg hogy jöjjön oszt' jól felébresszen éjszaka:-).  

 

Előzmény: skyarts (2168)
skyarts Creative Commons License 2005.02.01 0 0 2168
Vagy nem. Fordítva értendő,amit írtam. Jó ez így.
Előzmény: skyarts (2167)
skyarts Creative Commons License 2005.02.01 0 0 2167
DXB/MXP-DXB

Ez azt jelenti, hogy Dubai-Milánó-Budapest-Dubai. Én ezt fordított irányban szoktam látni.
Előzmény: Gregor83 (2166)
Gregor83 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 2166
vagy nem? Ezt a DXB/MXP-DXB útvonalat nem értem.
Előzmény: IL-96 (2164)
Gregor83 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 2165
Srácok, ti egy és ugyanazon gépről beszéltek. Csak kétféle járatszámmal közlekedik.
Előzmény: IL-96 (2164)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!