Sziasztok
combo 1.7 dtl (isuzu) volt ez a problémám, hogy nincs egyenletes járása, 1500rpm körül rángat.
Na mondom, rászánom magam és szétkapom az EGR szelepet, ill. ennek a beömlő részét.
Az egy dolog, hogy totál le volt genyásodva (melléklet), de az igazi meglepetés akkor ért amikor a kipufogó öntvényről lecsavaroztam az összekötő csövet és kiesett egy fém lemez.
És akkor bevillant, hogy pár éve gondom volt a füstöléssel, a szerelő pedig megoldotta...
Magyarul évekig levakolt EGR-el jártam, amiről nem is tudtam LOL.
A szelep házat és a beömlő öntvényt vastagon borította a genya, amit lakkbenzin hígítóval atom tisztára takarítottam.
Persze a beömlő öntvényt csak ameddig be tudtam nyúlni az ujjammal tudtam kitakarítani.
Összerak, kipróba, a külömbség brutális.
A kérdésem:
Ha le van vakolva, mitől tud begenyásodni a szívótorok? Kartergáztól?
Normálisan bekötött egr-el megelőzhető?
Mivel takarítják ki azokat a részeket amihez nem lehet hozzáférni? Mert azt nehezen hiszem el, hogy ilyen műveletért szét kell kapni a motor beömlő öntvényét.
Van valami spéci anyag?
Üdv