Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
nagyon picit tekertem éppen anyit hogy megálljon a fej.. Majd teljenes be tekertem és egy fordulatot vissza. Akkor pont olyan volt mint ellőte,nagy alapjárat.ekkor picit még tekertem kifelé akkor állt meg a fej. Gyertya az jo.. tavaly őszvégén kapot ujat.
a magas furdulathoz nem merek nyulni! ugye azt nem kell állitani??
arra gondoltam hogy szétszedem és kifujatom kopresziral,attol nem leszbaja ugye?
és nincs benne semi olyan kis dolog amit kifujhatnék belöle??
Üdv az uraknak egy kérdésem lenne ha ezeket a kopott körfűrész korongokat felköszörülném élesre és rátenném egy fűkaszára, szerintetek bírná a korong ?
Sziasztok most nem tudom jó helyre írok e és itt olvastam e pár dolgot régebbről egy MF 70 es kistrakit szeretnék vásárolni a közeljövőben.... Ha összejön amit mindenképpen keresek majd hozzá az alternálókasza illetve a pótkocsit olyan 200 ezer körül...
pár kérdés magáról a gépről.
- hány lóerős a 2 ütemű motorral szerelt alap gép.
- mennyi a fogyasztása kb.l/ óra vagy ha/nm /óra /l üzemanyag...
- pótkocsin kb hány mázsa szállítható esetleg valamivel nagyobb pótkocsit elbír e a gép mint a gyárija.
- kuplung rendszere erőátviteli rendszere?
- mivel két ütemű és gondolom pörgetni kell hogy menjen haladjon a gép így valamelyest alacsonyabb fordulaton is adagolható a gáz neki úgy értve, hogy lehet a gázzal is szabályozni a sebességét egy fokozaton belül?
- alternáló kaszával kb egy óra alatt mekkora terület vágható le?
- gyújtása és a karburátora szokott gyakran meghibásodni mennyire megbízhatóak a beállítása?
-köves úton ha kicsit messzebb kell vele menni mondjuk 5-7 km nagyon fárasztó a kormányt fogni?
-1-2 sebességben mennyi lehet az utazó sebessége köves úton a gépnek?
- világítás szerelhető rá és ha igen hány V-os?
Köszi és bocsi a hülye kérdések-miatt csak érdekelne mit is szeretnék pontosabban vásárolni:D
Hát még a kutyaszart tíz éven keresztül, na az igazi! Amikor van a kertben 3 kutya, meg 2-3 macska, plusz a szomszédé is át megy, és szól a tulaj, hogy le kellene kaszálni lehetőleg minél olcsóbban:) Ja, és előtte már a vaddisznók is mélyszántást csináltak!
A súlyuk azonos,lemértem egyszer.De az igaz,hogy valamiért könnyebbnek érzem én is a husqvarnát.Ennek ellenére én pont a komatsuval érzem azt amit Te a husival:mintha rám tervezték volna.
Az enyém sem forog 8-9000-nél többet szerintem.A 40-es nem is pörög annyit,az nem ipari gép,9-nél többet nem is fog forogni.Ezért írtam a múltkor,hogy az 545 rx meg a 4500-5000-es komatsu a b40b-hez képest atomcsapás.De tényleg az.Ne hergeld azt a motort,nem tudja azt amit a nagyok.Óriási a különbség.
Leírtam már. A koma nagy, esetlen. Réten jó, de nehezebb, mint a husi. Az 545RX nekem olyan, mintha direkt nekem tervezték volna. Minden pont ott van, és pont úgy, ahogy szeretném. Ha nem lenne Husqvarna, nagyon szeretném. Bár akkor meg az a fránya Stihl lenne. :-)
Akkor csinálod jól,ha a fejed teteje is füves.Ha az még nem,akkor még valami nem az igazi.Nekem még a tarkóm is füves szokott lenni.(hosszú damil,erős gép,haladós munka.)
Oké, de a kötény nem véd a munkavédelmi szemüvegen szemüveg mellett fél centivel becsapódó csigadarabok ellen. :) Akik egész nap ezt nyomják, valamit biztosan tudnak, mert ezt nem lehet napi sok órában elviselni.
Gondoltam én is, hogy adok a gépemnek egy kis fordulatot, mert ugye 2 éves elmúlott, de a karbin 3/4-ed fordulatot lehet csak állítani, lényegében +100 fordulatot nyertem vele, de most se éri el a 9000-et. Ezek a 40 köbös zenoah motorok ennyire nincsenek pörgetve, vagy csak a mcculloch-husi fojtotta vissza ennyire, hogy ne verje szét a kasznit ?
Ezt a véleményedet én is osztom az új Stihleknél.A szórásvédő anyaga jobb mint a régieknek volt az kétségtelen,de a többi,késhez átszerelni a háromcsavar,megpucolása vissza ugyanez,egy jó kombivédő jobb lett volna.
Mellesleg az FS 560 két szálas dobbal, meg a különösen utált fix damilvágóval egy vicc. Úgy szaggatja a damilt, mint a fene. A nagyon okosok szerintem nagyon mellélőttek ezzel az új szórásvédővel.
A gáz rugot ki cseréltem. A gáz trngelyen van kopás de szerintem attol még nem kéne magasabnak lenni az alapjáratnak.
szépen le fujtam kompreszoral de nem szedtem szét! pocit állitotam az alapjárati fordulaton L csavart picit rá állitotam igy most picit füstöl alapjáraton de nem vészes.nem tudom hogy ez be folyádolja a fogyasztását??
meg a kipufogoban robban el e benzin mert akkorát durant mikor inditotam 😊
nem lesz töle baja?? Még soha nem volt szervizben se szétszedve semilye!!
2007 évjáratu tehát lassan elöjönek a kopások csere dolgok gondolom. De erő az még burtális!mint ha most hoztam volna ki a boltbo. sithl az stihl nem csalodtam benne 😊
SZemét, de működő technika, hogy megvetet veled egy gépet aránylag olcsón, amit aztán aranyárban javít. Elvégre orrodban a karika, arra mész, amerre vezet. Mert ki az, aki veszni hagy cirka 100 rugót??? Amikor a DCS5200-at vettem 25-ért, az pont ilyen volt. Megragadt, a szervíz szerint 125.000 lett volna a javítás, így eladta. Én megvettem, és ÚJ ALKATRÉSZ NÉLKÜL összeraktam. Azóta is köszöni, jól elvan.
Az utóbbi időben itt kialakult beszélgetésre reflektálnék. Vagyis arra, mennyire kell ez erős kasza. Mi általában elhanyagolt, rikátn, vagy sosem nyírt területeket vágunk. Volt FS550-em, most van az FS560, amit a következőre használunk. Rendkívül elhanyagolt, elvadult területen ék alakban kaszál a banda, és az ék kezdő gépe, a bontó a FS560. Teljesen igaz, hogy ilyen monstrum általában felesleges. De ezeknek a gépeknek a damildobja az Autocut 40-4, ami a megtszokott Stihl damilfej 4 szálas verziója. Na azzal homorít igazán az ilyen kasza. Úgy bontja a többi gép előtt, ahogy semmi más.