Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

explosion Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3012

Sziasztok!

 

Ohh, csöppet bepárásodott a szemem azok után amiket itt írtatok. :-)

 

Hol is kezdjem??  Sokan úgy gondolják, hogy berci tulajdonos kezdeteimtöl elválaltam az " elnökséget". Viszont sajnos ez így ebben a formában nem igaz.

Júliusban még azon filóztam, hogy eladom a Bercit mert nem történik semmi klubbélet, semmi közös összeröffenés, móka kacaj....stb. Sajnos nekem igen kellemetlen természetem van és baromi nagy szám!! A májusi autótali csalódás volt már ami az akkori "klubtagok" viselkedését, emberi magatartásukat és hozzáállásukat illetöen. Mindenképpen hozzá kell tennem TISZTELET A KIVÉTELNEK!!

 

Már ott és akkor feltünt, hogy nem igazán szervezett a találkozó, csak inkább mutassuk meg az autónkat mindenkinek effektus volt érezhetö. Ekkor próbáltam egy kicsit beleszólni... / váci fagyizás...stb/ és innentöl kezdve nem volt megállás. :-(

Mindneki számított rám / végre egy nagyszájú.../ ezt érzem is a mai napig. Fantasztikus és jólesö érzés ennyi embernek a bizalmát élvezni. Nekem viszont van kicsike aggályom, hogy én ezt nem tudnám olyan lelkesedéssel és kitartással csinálni / föleg a munkám és szétszórtságom miatt/ mint ahogy azt szeretném. 

Rohadt módon útálok csalódást okozni így ezért ez nálam most még kicsit NECCES!! 

Ami még kérdöjeles, hogy mi lesz az autómmal ha szétszedem???? / ettöl még parázok egy kicsit / Sok 5letem van és szerencsére eddig rengeteg támogatóm.

 

Egyedül semmiképp nem tudnám felválni az elnökséget bár nagyon csábító ez a poszt!! :-)

 

Mindenképp jólenne összefogni a csapatot / erröl már többórás telefonbeszélgetés is lezajlott/ mert elmondhatatlanul jó a társaság!!!

Nagyon jó érzés volt néhány régi klubtagot körünkben üdvözölni / meglepöen önfeledt módon jólérezték magukat /akik már több találkozó okozta csalódásokon túlvannak és adatak még további lehetöséget arra, hogy az X1/9 klubbhoz, a csapathoz tartozzanak. / talán nem bánták meg /

                              

                                "Végre történik valami közös program!"

 

Ez hangzott el egy "régi klubtag" szájából....  Na ezekért lenne érdemes összetartani és összetartozni.

Rajtam talán nem fog múlni de ahhoz, hogy magyarország legjobb klubját / amiröl mindenki beszélni fog és ahova szeretne tartozni/ megcsináljuk ahhoz én egymagam nagyon kevés vagyok!! Igazából rajtunk múlik az egész és független, hogy ki vezeti!!

 

Mindenesetre köszönöm a megtisztelö bizalmat / de még kicsit gyözködnötök kell / ....... na jó.... :-))))          De ha mégis rajtam marad ez a poszt akkor remélem nem fogok csalódást okozni. Nehéz vezetönek lenni és még nehezebb JÓ vezetönek lenni de akikkel eddig együtt voltunk nem igazán kellett vezetni csak az X-et. :-)

 

Szeretnék egy összejövetelt szervezni ahol mindezt meglehetne beszélni és lehetöség szerint mindenki akinek a tulajdonában X-van eljönne és nem utólag tudná meg, hogy hol voltunk és miket csináltunk! Ehhez kellene segítség és 5let, hogy hol rendezzük.

 

 

Ja még valami: Én a Gézára szavaznék!!  / nem lehetne...hogy ...esetleg...izé....megminden.../

Thomaster Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3011

Joe ezt a klubelnökséget kezdetektől fogva felvállalta és amint a tevékenységéből látjuk, komolyan is gondolja. A neten meg sol helyen még Laczkovics András neve kering klubelnökként. Szerintem egyébként érdemes lenne őt is bevonni a bulikba... habár már nincs Bercije, de a májusi találkozókon mindig ott van, annak idején lelkesen szervezte a programokat, ő is gyártatott ajándéktárgyakat, kulcstartót, ilyesmit... csak végül megunta az öreg tagság széthúzását (ahogy mi is). Sajnos ő sincs netközelben és elkövettem azt a hibát, hogy a közkézen forgó kéziratos listára se vettem fel... Joe, majd megadom a számát, szerintem az őszi-téli emlékidéző bulikra már eljön.

 

Szóval vissza új elnökünkre, Joe-ra: valóban a netes oldalakon is őt kéne szerepeltetni elnökként (én egyébként jobban szeretem az ügyvezető kifejezést, jobban is fejezi ki a tevékenység lényegét). Ha ő is beleegyezik, küldhetünk emaileket az összes helyre, ahol még a régi elnökök neve szerepel, hogy módosítsák az adatokat.

Előzmény: Törölt nick (3007)
cs_geza Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3010
Nomeg a klubelnoki auto is a tied...;)))
Előzmény: BerTom (3009)
BerTom Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3009
Joe ezt bebuktad :-) Én is rád voksolok! Tényleg össze kellene fogni a csapatot, a klubéletet stb..... Na mék a F... szervízbe jól lefikázom őket :-)
Előzmény: Törölt nick (3007)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3008
Én azért tartom ezt fontosnak ,mert nem szeretném , ha csak tiszavirág fellángolás lenne a klub élete. Az hogy milyen volt régen ,senkit sem érdekel már . Közünk sincs hozzá . És nagyon jó lenne, ha ez a kis maroknyi ember olyat tudna létrehozni , ami elég nehéz az autós társadalomban , de nem lehetetlen és ha sikerül , akkor bizony sokan jegyzik ...stb ... és hogy jól érezzük magunkat ...
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3007

Közben én felhívtam a dokit. Felvette egy kedve titkárnő ... Elmondtam a az aktuális helyzetet - ki vagyok , honnan keresem ( Bertone Klub ) stb... A hölgy elmondta nekem , hogy ez az autó már rég nincs is meg ... a doki épp a bíróságon tárgyal ( ügyvédi iroda ) , de amint vissza ér - vissza hív és tisztázzuk az állapotokat.

 

Amennyiben jól látom a helyzetet:

Rendezvényeket szervezünk , találkozókon veszünk részt , képviseljük az országot külföldi rendezvényeken, képviseljük a többi márkatársunkat , kistalálkozókat szervezünk , számunkra érdekes és kimeríthetetlen témákat hozunk fel -vitatunk meg - rágunk át újra és újra , folyamatosan az autó körül keringünk , összehoztunk egy csapatot. kb 30  ( ragisztrált - jegyzett )  tagunk - társunk van .

Sokunk igen lelkesen rajong a társaságért és az élményekben gazdag összejövetelekért. Valóban színvonalas klub programokat szoktunk összehozni.

Legyen ez csak egy parkolóban dumálás , éjszakai száguldozás a pilisi szerpentineken, vendéglős kajálós beszélgetés , görénytekergetős házi összejövetel ,450km autózás - látogatás egy márkatársunkhoz , Profi autószerelők - tuningmesterek leszólása saját szerelőműhelyükben - mérőpadjaiknál és saját elvek fitogtatása, vagy akár egy tengeri ki- hogy tud egy vizibicigliről leesni a másik fejére című egyfelvonásos esemény... és még számtalan dolgot fel lehetne sorolni ... ( pl a TV2 ket örültjének invitálása ) ...

 

   -  Szóval a klub van , a tásaság szeret összejárni , a csapat jó ... ezt össze kell fogni 1 kézben ... Kell ,hogy legyen 1 ember , akire lehet számítani , aki tud minden információt ,akit fel lehet hívni , aki szeret szervezni , aki TUD szervezni , akire hagatnak a többiek , aki rendelkezik annyi lekesedéssel - hogy ezt az egészet a kezében tudja tartani és irányítani is tudja stb ... ja és hogy el ne felejtsem rendelkezik görénnyel is ...

Szóljatok , ha rosszat írok , nehogy elrontsm ...

Azt vettem észre -- sokat beszéltünk erről a témáról , sokszor felhoztuk , mindíg beszélünk róla 1-2 szót ,még ha más is a téma , hogy meg kéne neveznni a választott klub  ( vezetőjét - elnökét ) ... mindegy minek nevezzük ...

 

Én azt javaslom , ha ti is egyet értetek velem , hogy , ha más nem pályázik a posztjára , akkor nevezzük meg ez a személyt és tegyük is közzé kiről beszélünk , mert ez nem állapot , hogy olyan neve-címe szerepel rólunk, akinek semmi köze , csak fellángolása volt a témához...

 

Én Explosion - JOE -ra gondoltam

BerTom Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3006
Köszi akkor majd megveszem az első számúdat :-) Sajnos egyre kilátástalanabb a dolog. Nem az autó miatt, hanem a pénz miatt. Így még mindíg munka nélkül, autó és lakáshitellel a nyakamon, nem egyszerű. De remélem hamarosan jobbra fordul minden....
Előzmény: DAuriol (3004)
BerTom Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3005
Mert te vagy a NAGYBETŰS X 1/9 Fan köztünk. És már megint a piszok BerTom vitte el a 3000.-et :-) Észre sem vettem...
Előzmény: Thomaster (3003)
DAuriol Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3004
Köszi srácok, hogy propagáljátok az autó(i)m! Én is csak annyit tennék hozzá, hogy ha tényleg akarsz venni egyet gyere el megnézni és megbeszéljük a dolgokat! BerTom neked meg kitartás! Lesz még neked olyan szép géped, mint az én 1. számum!
Előzmény: _Gabesz_ (2997)
Thomaster Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3003
Jé, közben megvolt a 3000. hozzászólás!
Előzmény: BerTom (3000)
Thomaster Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3002
Mér pont én? :-) Asszem ő lelkesedett nagyon a tavalyi májusi találkozón a frissen vásárolt Bercijével, hogy ő majd megszervezi a klubot, meg honlapot szerkeszt meg minden... aztán pár hónap múlva eladta a Bercit. Valami Joe nevű srác vette meg :-)
Előzmény: BerTom (3001)
BerTom Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3001
Géza ezt sok helyen megtalálod a hálón, az igazi választ talán csak Thomaster tudja.
Előzmény: cs_geza (2999)
BerTom Creative Commons License 2004.09.30 0 0 3000
Gabesz: Nem akarok nepperkedni senkinek, de én megnézném DAuriol olcsóbbik verdáját a helyedben, az ár meg mindíg alku tárgya. Dönci korrekt és megbízható ember (márkatárs). Boszton Gabi jól fogalmazott amikor laeírta a lényeget, azt az autót még évekig használhatod örömmel szinte csak esztétikai hiba van rajta. Én biztosan megvenném ha nem lenne nekem, és nem restaurálgatnám. Igaz én a drágábra alkudoznék! Ja mellesleg egy szélvédő csere 45-50 e között mozog és repedt szélvédővel a vizsgán is csak "levelezőn" megy át nem beszélve, hogy bármikor elvehetik a forgalmid érte. És ez csak egy dolog. Jól gondold át mibe vágod a "fej(széd)e(t)d, nagyon rögös út a miénk.....
Előzmény: _Gabesz_ (2997)
cs_geza Creative Commons License 2004.09.30 0 0 2999

Bogarasztam itt:

 

FIAT X 1/9 Bertone Club
Pécsi Kálmán
Tel.: 30/922-3408, 1/331-7760
Postacím: 1066 Budapest, Teréz krt. 38.
E-mail: jogdoki@hu.inter.net

 

O kicsoda? Csak nem az, akit "doki"-kent emlegettetek, es aki a "regi" klub elnoke volt? Nem kellene szolni h frissitsek a lapot? Vagy legalabb a topicot linkeljek be?

cs_geza Creative Commons License 2004.09.30 0 0 2998

Hali! Egy aprosag: az elottem szolok peldai, es az eddigi tapasztalataim miatt ova intenelek attol, h egy alapos atvizsgalas nelkul megvegyel egy ilyen autot. En is keresek mar egy jo ideje, az Auriolet meg is neztem masfel hete, az olyan allapotu, ami hasznalhato azonnali draga javitas nelkul, illetve amire erdemes rakolteni kb 1-2 ev alatt azt a kb fel milliot, amivel tokeletesen rendbe lehet tenni (nagyon sajnalom, de momentan nincs ra annyim, pedig azzal erdemes volna foglalkozni...). Viszont ha belenyulsz egy olyanba, ami nagyon durvan rohad, azt vagy nem erdemes, vagy nem szabad elkezdeni tatarozni, mert sosem lesz vege, illetve nagyon hamar at fogod ugrani azt a szamot, amit egy jobb allapotubol indulva koltenel ra. (parszor mar utanaszamolgattam...)

Motorgeneralra mondok meked egy 1994 oszi arat: kb. 100.000 Ft-bol jott ki. Dugok, furas, csapagyak, egyeb nyalanksagok, ami ilyenkor kell. Ja, es (mar akkor is) nagyon barati, 20.000 Ft-os munkadijjal. Valto ki-be, szet-ossze kb 10-15 eft volt. Ma ez mind kb. a ketszerese lenne, de inkabb tobb.

Előzmény: _Gabesz_ (2997)
_Gabesz_ Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2997

 

Bertom és maximus köszönöm a válaszokat.

 

Maximus: Nem a kispolskis Gabesz vagyok. Renault-ot nyúzok. Két éve van meg. Mellé kerülne a garázsba a Berci. Vagyis nem mellé, hanem apám citroen-ja mellé. A renault az egyenlőre ki lenne paterolva a hidegbe. Igen igazad van. Látatlanba nem lehet kalkulációt adni, ezért is irtam oda, hogy csak körübelülre kérdezem. Külső állapotra nem annyira vészes. Sérülésmentes, viszont a karosszéria pár helyen repedezik. Egy szélvédő csere az kell, mert megvan repedve. Az biztos nem kis utánajárás lenne.

 

Bertom: tetszik a sztorid. A két méteres gazból került elő a motor. Hát nem semmi. Ezt nevezem kihívásnak. És főleg megszállott vagy és szereted a kocsid.

Láttam Dauriol verdáját a használtautó.hun. Csak az a problémám, hogy nincs 800 rugóm, vagy 700 nem tudom pontosan mennyi volt. Kölcsönkérni tudnék, csak abba az a probléma, hogy a havi összegeket fixen kellene törleszteni. Viszont, ha ezt megveszem mondjuk 250 ért, akkor olyan gyorsasággal újítom fel, ahogy van pénzem. A hitel rohadt szemét dolog ha az ember nyakán van.

 

 

BerTom Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2996
Max: mi van a fóniddal? nem tudlak felhívni! Pedig fontos lenne :-)
Előzmény: Törölt nick (2994)
BerTom Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2995
Szia Gabesz! A saját példámat tudom neked mondani. Két éve vettem egy bercit 81-es 200-ért akkor már 4 éve állt egy telken. Motor nem volt benne, volt egy 1,6 os motor a jobb első ülés helyére rakva, az erdeti motor egy kelenföldi telekről került elő két méteres gazból a hó alól. a Kaszni néhol korodált, sérülésmentes, egyébként egész türhető állapotú. Sok hányadtatás után odakerült a mostani kasznishoz. Ő eddig 230e.-t emésztett fel. A szerelőm eddig 100-at kért anyagra, kadmiumozás, stb. (1 forintra elszámolt, tényleg csak arra költött. Vagyis a motorra ami hibátlan gyári állapotú lett, a vlátóhoz még hozzá sem nyúlt. A szerelő két éve kért 100-at a szét és összeszerelésre. Most viszem majd homokfúvatni kb 50-60e. a fény kb. 350e. körül lesz (várhatóan) alváz és üregvédelemmel. utánna kezdődik az összeszerelés és a hibás és javítandó dolgok megjavítása. Ha csak ezt összeszámolod 930e.-nél tartok és még beleszalad legalább 300e.! Úgyhogy ha engem kérdezel és tetszik a gyári ezüstös grafit szín akkor DAuriol barátunk két gépe közül kiválaszthatod a magadnak megfelelőt! Én ha most akarnék venni tuti az övét venném meg. Ő tudja melyiket a kettő közül :-) Viszont ha szereted a kihívásokat akkor a restaurálással jó helyen tapogatózol.... Az uno motor beépítésnél gondolom az 1,4 Turbo i.e. mocira gondoltál. Némi motortérátalakítást követően gond nélkül beletuszkolható az említett erőforrás és az autó kinézetéhez méltó menetdinamikát produkál.... Röviden ennyi lenne :-) Sok szerencsét és üdva a csapatban.
Előzmény: _Gabesz_ (2992)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2994

Kedves Gabesz

A többiek most biztosan megdobálnak engem a válaszomért ...

 

1 kérdésre -   365.345 Ft

2 kérdésre -   Igen , Ezt te döntöd el , lehet igen , lehet nem

 

öö , izé .... megadnád a címét , talán ér az 400 at is ... :)

 

Kicsit komolyabban , gondolj bele miket kérdezel !!!

Nincs az az ember a földön , aki látatlanban még kalkulációt is adna ...

1 fény több százas is lehet , a lakatolás szintén elérheti ezt az összeget.

Uno-ritmo motort csak akkor zokás , ha már a gyári hulladék - javíthatatlan állapotban , vagy sokkal gyengébb mint a donor motor...

Sokallod a 300-at ??? Akkor az vagy nagyon rossz , vagy balek az eladó ...

Ha megnyered , akkor szerencsés vagy - Kívánom sikerüljön neked ...

Váltó , lehet csak beállítás .

" Gabesz " - Csak nem kispolszkis Gabesz a BIS-el ???

 

BerTom Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2993
Teljesítmény kérdésben egy érdekes oldal az oroszoktól: http://www.catalog.auto.ru/fiat/x_1_slash_9/
_Gabesz_ Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2992

ÜDV Mindenkinek

 

kb másfél hónappal ezelőtt voltam itt a fórumon és néhány kérdést tettem fel nektek a bercivel kapcsolatban, mivel én is szeretnék beinvesztálni egyre. Két héttel ezelőtt egy hajszálon múlott, hogy megvegyek egyet. Négyszáz ropit kért érte az ürge. Mondtam neki, hogy háromszázat tudok adni érte. Ezt telefonon egyeztettük le, mert előtte már voltam nála személyesen csak nem próbáltam ki. Telefonon azt mondta egy pöcre indul a picike. Egy óra múlva ott voltam nála, hogy kipróbáljam. Sajnos negatív élmény ért. Nem tudtuk beindítani, csak bebikázni. Vagy ha beindult akkor a hátramenetet nem akarta bevenni. Aztán nem jött létre az üzlet. Úgy voltam vele, ha már háromszázezret kiadok érte legalább induljon be. Pár napig úgy voltam vele, hogy letettem a berciről és nem spórolok tovább rá. Az utóbbi napokba meg azt vettem észre, hogy nem tudok berci információk nélkül létezni. Mindennap felnézek a topikra és csöpögő nyállal nézem a fotókat. Arra a megállapitásra jutottam, hogy mindenképp megveszem azt a bercit amit megnéztem. December elején lejár róla a müszaki. Viszamegyek az ürgéhez és meg szeretnék vele egyezni az árban, de a háromszázat sokalom érte. És ha meglesz nem tudom mennyi időn belül, de az a tervem, hogy eredetire restauráltatom. Két kérdésem lenne:

Kb mennyiből lehetne kihozni egy teljes felújítást? ( motor, váltó, fényezés) tudom sokmindentől függ ez, de mégis

A motorja nagyon le van pukkanva. Ha bontóból kukázok egy uno motort, akkor azt bele lehet tetetni, vagy inkább érdemesebb a régit felújítattni?

Bocsi lehet amatőr kérdések, de még nem vagyok jártas a berciben 

Várom az ötleteket

köszi szépen előre is

remélem pár hét múlva én is büszke berci tulajdonos lehetek

 

Boston63 Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2991
BerTom: köszönöm, de max. Németországig vagyok hajlandó elmenni érte.Azon gondolkodom hogy egyet megtartok, az épp lakatolás alatt lévő kasznit - félig már gittben - ahogy kész úgy kész, kosárban az összes alkatrésszel, plusz a másik kasznival annak papirjával(amit ha előbb látok azt kezdem el nem ezt!) eladom és egy másik, jó állapotú kaszniba beépítem a már felújított kész cuccot.Napról napra elkeserítőbbek a kilátások: ebből nem az lesz amit én akarok, nem lesz tökéletes.Én tökéleteset akarok és ugye '..........-ból várat!!'Én tudom hogy kell egy autót restaurálni, ez pedig nem az, ez csak lakatolás.Ha befejezném biztos autó lenne néhány évig, de nem 20 évig!Én olyat akarok ami húsz év múlva is autó és nem kell 3-4 évente lakatolgatni, festegetni.Meg lehet csinálni és ha nem megy másképp - úgy néz ki nem megy - akkor egyedül kell megcsinálnom úgy ahogy kell.Amikor érettségi után egyből nem vettek fel  egy évig autószerelő szakmunkásba jártam amit persze félbe hagytam az egyetemért.Miért nem lakatosnak mentem?A legnagyobb király lehetnék!(ezt már mondtam köművessel kapcsolatban is)Szóval azt hiszem kezdem előről: kocsi, kibelez, homokfújó, lakatolás, gitt (kevés!!!!!), fényezés, összerakás.Mindent ahogy kell, minden lekezelve, esélyt sem adni a rozsdának.Annyival beljebb vagyok hogy a kasznin kívül minden - majdnem minden - már kész, beépítésre váró állapotban van és úgy ahogy annak lennie kell.Csak a rengetek munkát és a rengeteg elpocsékolt pénzt sajnálom.Ennek az ára soha nem jön vissza.Viszont másodszor az ember ugyanazt a hibát ........................
BerTom Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2990
Thomaster: nem rossz a szárny.... egy picit széles, túlnyúlik a hátsó sárvédő szögletes szélén, talán agy picit magas is de ha becsavarozod ez a probléma megszünhet. Valami hasonló van Csokisnak is csak középen pótféklámpával. Asszem el is adja....
Előzmény: Thomaster (2984)
BerTom Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2989
Max: be is linkelhetnéd.... Joe: teljesen igazat adok.... Én azért szeretném ha 85 LE lenne :-)
Előzmény: Törölt nick (2985)
BerTom Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2988
Ha Ezüst szinű akkor azt már régóta árulják...
Előzmény: ale-x (2987)
ale-x Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2987
Sziasztok!Autó-Express mai szám:Gyönyörű 1,5-s 1,1 milláért.(Veszprém...)
Előzmény: explosion (2986)
explosion Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2986

Helló mindenkinek.

 

Ma volt egy közel  órás beszélgetésem a fékpados tulajjal!!! Nagyszerü figura és rendelkezésünkre áll akár több méréssel is autónként. Elmondása szerint több gyári autó volt ami a megadott értékeket hozta és több olyan autó volt ami a tuning után kevesebb LE-t mutatott mint elötte!!!!!!

 

Véleménye szerint a pad garantáltan helyes eredményt mutat de nem zárkózott el a másik fékpadon történö eredmények összehasonlításátol sem. Említettem neki, hogy a klubbon belül izgalmas téma alakult ki a 85 LE körül és kértem, hogy kedvezményes méréseket tudjunk összehozni. Most az ár 7000 Ft-nál tart de mivel már öt is érdekli komolyabban a pad ill az egyforma autók teljesítménye talán ebböl is tudunk lefaragni egy kicsit.

 

Beszéltem András kliubtagunkkal is aki villámgyorsan felvilágosított, hogy a 85 LE mérése lehetett az üres motor / kulung nélkül -villanymotor tekerése/ tesztelése ill. az adatok megadása!!!! / elgondolkodtató/

 

A véleményem még mindig az, hogy mivel senki nem látott hivatalos mérési eredményt olaszhonból mérjük meg a gyári adottságokkal rendelkezö berciket és csak utána mondjunk határozott véleményt!!!

 

1 db 200.000 km-es picit alakított bertone,

1 db 30.000 km-.es megpiszkált bertone

1 db 5.000 km-es fulltuning / rosszul beállított/ bertonét

 

NEM LEHET MÉRÉSI EREDMÉNYÜL VENNI!!

 

Ahogy Maxi mondta. " 1 mérés nem mérés" IGAZA VAN !!!!!!

 

Ezért kellene alátámasztani minnél több bercivel ill. annak mérésével.

 

Thomaszter autója 160-nál megáll de a Döncié 185-nél még halad!!! Lehet, hogy csak Thommy autója gyengélkedik?? 

 

Én részemröl több általatok megadott fékpadra feldobom a bercit, hogy mindenki nyugodt legyen!! Talán mostmár engem érdekel a legjobban, hogy MI - MENNYI!!!!

 

Max: emil!  THX

Törölt nick Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2985

Mindenféleképpen kell találni egy másik teljesítménymérő padot .

Beszéltem tegnap a régi tanáraimmal , az autóklubos szerelőkkel - vizsgáztatókkal - cimborákkal. Mindenki azon a véleményen van , hogy az 1,5-ös  fiat x1/9 motorja nem lehet 66 lóerős, csak akkor , ha az rendkívül rossz állapotban van , de ekkor képtelen  a 150 km /h - s  sebességre . Egy széria , használt kopott motor tuningolva meg nagyon silány átalakításon esett túl , ha csak 80 LE - a teljesítménye. Ez egy neves tanárom mondta a saját szájából .

Azt is hozzá tette , hogy lehet , hogy más szabvány szerint számolnak...

Szóval aki tud , segítsen nekünk találni egy másik teljesítménymérő padot .

Nem a budakalászit...ott már voltunk.

Jaj , a mérési eredmények nálam vannak ...

----- JOE !! Beszkenneltem ! Ide linkeljem be ??!! Vagy privát.

Thomaster Creative Commons License 2004.09.29 0 0 2984

Elmentem megnézni ezt a Peugeot szárnyat, hogy hogy néz ki az X1/9-en. Sajnos az emblémán támaszkodik, tehát csak lakatolás - fényezés projekt keretében ajánlható. Amúgy egész jó... picit széles, picit a vízszintes ív nagyobb mint nálunk. Ja és a képeken a csavarjain meg az X1/9 feliraton áll, tehát 1-1,5 centivel magasabban mint kéne.

BerTom Creative Commons License 2004.09.28 0 0 2983
Gábor! Ezen az oldalon találsz egy 1980-as gépet 1524 EUR ért: __http://www.webmycar.com/zonecar/webacar.nsf/annonces-auto?openform&cat=VENTE%20VEHICULE%24FIAT%24X1/9__
Előzmény: Boston63 (2963)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!