Szasztok!Segitségetekre lenne szükségem WDB124 124es 93 évj 250td automnak müszarfalát szétszedtem és a müszerfalra a 15pólusu köralaku csatlakozo széthullott széttörött és ennek a bekötése kellene akár jó németül is.Köszönöm!
Azt az enyém is csinálja, bár ne tudom a tied milyen évjáratú. Az enyém 2000-es W210 320CDI. Szerintem az alacsony fordulaton "kószálás" közben lerakódik egy kis korom a dobban.
Ha visszavált rendesen, és megindul mint a barom, akkor nincs baj :-)
Köszi, megcsinálom itt kint Stuttgartba én, ha nem kell spec kulcs hozzá, bár elég sok szerszámot hoztam legutóbb ki magammal. Csak várom, hogy picit melegebb legyen mert nincs garázsom, az utcán kell összedobnom.
Ez a korom részben lerakódott korom felszaggatása, tehát nem a pillanatnyi terhelés okozza, hanem egy lassúbb üzemállapotban lerakódott koromszemcsék leszaggatása a kipuffról az intenzív gázáramlás hatására.
És bizony a w220 320CDI igen szépet megy, figyelemre méltó menettulajdonságai vannak ahhoz képest, hogy "csak" 320 és nehéz, ezt így megmozgatni nyilván valamivel kell, az pedig a nafta :) Szal ahogy Sanyi (Csabais) írta az normális! Fokozni a kormolást az is tudja a lustítva van a kocsi, sok a kis fordszámos városi menet. Néha ha ilyen a szitu érdemes kicsit kihajtani pályán belőle a kormot.
Nem húz maga után fekete függönyt,az tény! Csak eddig még nem volt ilyen autónk,gondoltam inkább még most megkérdezem,mint utólag esetleg nagyobb baja lenne... Minden esetre köszönöm a választ. :)
Hát igazából azt lehet észrevenni,hogy amíg úgymond "erőlködik",amint megindította a majdnem 2tonnát,akkor elhagyja.Índulásnál pirit csak oda.Amikor nagyot fog a motor,akkor köpi a feketést.Normális stílusban semmi füstje nincs. Tény,hogy a füst mellé erősen kell kapaszkodni a kormányba :)
Eddig csak olvasgattam a forumot.Eddig 2 Vito volt a családunkban,egy 638-as,és az újabb 639-es.Nemrég sikerült venni egy S320 CDI-t németországból.Végig egy tulaja volt,tavaly decemberben lerokkant a tulaj,ezért adta el az autót.(sehol nem hirdette,ismerőstől tudtuk meg,hogy talán eladná) Végig vezetett szervízkönyves,csak a Merci szervizelhette kint,bármi is romlott el.Egy olyan kérdésem lenne,hogy alap esetben semmi füstje nincs.Váltója gyönyörűen vált. De ha pl. lámpánál indulva komolyabban oda lép az ember,akkor kormol... Ez mennyire tipikus? Lehet vele valamit kezdeni?(Azon kívül h "csínnyábban" megy vele az ember) :) Hozzá teszem nem az a cél h rallyzak vele,mert menyasszonyos autónak vettük,de mégis :)