Szia! Futómű beállítás volt? A hátsó fékdobok az én autómon is egyenetlenül fogtak. Kicseréltem újakra, azok is dettó. Utána fel lettek szabályozva. A helyzet javult de még nindíg nem jó. Olyan mintha nem lenne központos és az esztergályozás sem sikerült ezért. :( Úgyhogy nem vagy egyedül. :)
Megjöttem a szerelőtől. A légszűrő olyan új volt benne ,hogy ki sem kellett cserélni. Az ékszíj is olyan új volt ,hogy mondta szerelő,hogy rakjam el "régit" mert szinte az is új. A vezérlést is megnézte. A vízpumpa szinte új benne. A szíj és szép állapotban volt. Váltóolaj is van benne bőven. Jött a főnöke és mondta ,hogy de szép ez az autó.
Hali! Erre kíváncsi leszek, mi a valós baja! Egy szuzukit láttam ugyanilyen hibával, de annak bal oldalon az első és a hátsó rugó is el volt törve, a legalsó menetnél mindkettő. De ha műszaki állomáson ellenőriztetted, azt hiszem ez a hiba kizárható...
Sziasztok!
Gondoltam ide is megírom,mert a Corsa B fórum nem mozdul.:-)
Régóta gondolkodom hogy írjak-e a fórumba,mert tartok tőle,hogy nem tudom megfogalmazni a problémámat.Corra b-m van 94-es. Instabil az egész.Évek során folyamatosan romlott a helyzet. Hasonlatokat tudok írni. Amolyan szilentes higanymozgása van,mintha laposak lennének a gumik.Mintha alulkormányzott és túlkormányzott lenne az autó. Vagy valamiféle négykerék kormányzású lenne lapos gumikkal. Egyenes útón érezhető de nagyon! Szélérzékeny de nem a teteje billen be,hanem a bódé ''csúszik'.Ha vízzel teli nyomvályuba hajtok bele,akkor mintha csavarna egyet rajta.
Szerelők szerint minden jó,vizsgabázison nézettem,minden jó! A lengéscsillapító elöl-hátul 70%-os volt műszer szerint amellett hogy elöl újjak vannak a hátsóból már kifolyt az olaj,amit persze cserélek majd. Igen tudom hogy a hátulja berántja az elejét is, de az eleje kuka,leginkább kis sebességnél kopog,riszál,mintha be akarna jönni a gólyaláb a fülkébe,meg kirúg az egész ha 'gödör' van.Lehet-e olyan szitu,amikor a csillapító méretileg jó,belevaló,de nem az autó súlyára van méretezve? Mert két személlyel bár ugyanúgy kúszik,de kevésbé kopog.
Cserélve lett benne: lengéscsillapítók elöl,lengőkar,szilent,támasztógömbfej,kormánygömbfej,toronycsapágy gumival,stabrúdszilent,motortartóbak.A márkájukat,mínőségüket nem tudom. A csillapító Lipmesa. Nem a legjobb,de csak-csak funkcionálnia kéne neki!
Röviden ennyi a problémám.:-D
Ha valaki tud megoldást,hallgatom.
Mégegy probl. A hátsó dobok cserélve lettek,már a 2. garnitúra és ezek is darálnak,négy helyen kopnak és nem szimmetrikusan.Új dobokat egyből szabályoztatni kéne? Ez vicc!
Előre is köszönöm
Zsolt
Elhoztam a gépet ma! Minden baba! Szerdán megyek átíratni. A srác szerint 2 éve volt rajta vezérlés cserélve + vízpumpa. Azóta kb 4-5000e km ha mentek vele. Ha majd olyan kezekben lesz megnézetem azért ,de mondta ,hogy nem vicc ne cseréljek! És ez már a pénz átadása után volt...
Köszönöm szépen! :) Ma megyünk érte. Eredetvizsga és jön velem haza. Írni fogom majd persze. Amit már most tudunk róla a szerelő által aki átnézte. A hátsó dob valószínűleg tavaszra cserés lesz a rozsda miatt. A nyári gumik Kleber ami rajtuk van de max 1-2 szezonosak már csak. Talán még jövőre elfutnak egy nyarat. Illetve a hátsó gátlókat kell majd cserélni de az sem sürgős. Nincsenek még olyan állapotban.
Ezen csodálkoznék egy diesel motor esetében. Csak annyi a bemarás, (mint minden diesel motornál) hogy felsőholtpontban ne érjen össze a dugóval a szelep.
Szia!
Nekem C14 NZ Corsám van. Tavaly játszottam ilyesmit vele. Nekem melegben csinálta és hőgomba volt a hiba. Hideg motort érzékelt és adta neki a szivatót.Szervízlámpa nem gyullad fel?Álló helyzetben hirtelen gázfröccsre nem köpi a kormot és nem torpan meg?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek mi lehet a baj? (Opel astra c14nz)A jelenség a következő. Állok valahol pl: kereszteződés vagy lámpa és ahogy el akarok indulni a gáz adásra inkább le akar vagy le is fullad. És utána meg nehezen indul. De utána már minden rendben. Válaszotokat előre is köszönöm.
Nagyon szimpatikus volt a tulaj. 5 perce volt a szerelő havertól. Akihez szépen elvittük. Átnézte, aknán, futómű, próba kör, kompresszió mérés. Egy óra alatt megnézett mindent rajta. Azt mondta ,hogy ezt meg kell venni. Van hozzá téli gumi is felnin.