Helló.Árban jó-e?Ez tág fogalom, kinek mi a jó ár egy tisztességes munkáért!? Esetleg vedd fel a kapcsolatot vele, mond el a bánatod, ha nagy a távolság akkor küldj képeket és lehet tud saccolni árat, de mint írtam egy homokfúvózás után lehet megmondani mekkora is a kár! A másik kérdésedre pedig sajnos igen a válaszom.A sajnost azért írom mert akik ennyiért fuvaroznak azok nem vállalkozásban hanem feketén teszik, természetesen semmit nem fizetve maguk után és a szállított jármű sincs biztosítva probléma esetén! Üdv
Sziasztok, olvasom a karosszériázás gondokat.Nagykanizsán van aki mindent elvállal és becsülettel tisztességel dolgozik, először kérés szerint homokszórás, ami ajánlott, ha ez megvan ad pontos árat a munkára.Igény szerint van fényezés is! Üdv
Ó, ilyenek velem is előfordulnak amikor csak kiszaladok hirtelen felindulásból és papucsban állok neki vmit összebarkácsolni. Fincsi az amikor hegesztésnél a lábujj közé fröccsen. :D Na jó a megfelelő védőfelszerelésekkel azért kiküszöbölhetőek ezek a dolgok. Csak a lakatosok többsége lustaságból egy fülvédőt sem vesz fel flexeléskor. Pedig a hallás nem regenerálódik.
Egy:Aki nem csinálta még hogy a cunder beesik a cipőjébe.flex és rozsda por legyen a szemébe,fogai között meg a ruhája alatt,este feketét köpjön,égés nyomok az arcán,kezén,mellkasán,szeme begyulladva a hegesztéstől,annak fingja nincs mekkora szopás ez.
Kettő:Akik csinálták ezt kiöregedtek,a legfiatalabbak 45-50 évesek,baromira nincs ehhez kedvük már.
Persze mert dolgozni egyik sem szeret. Tisztelet a kivételnek. Inkább lecserél egy ajtót, sárvédőt mint, h a szakmájáját gyakorolja. Azért ha tudtok valaktit aki vállalja kérlek szóljatok. Mi degy, hogy az országban hol. Na meg nem is tegnapra kell, szóval eg, nyugdíjas mester is jó lenne aki otthon megcsinálja. Majdnem minden elem ehhez is beszerezhatő még. Legutóbb a két hátsó sarkot sikerült megszerezni potom pénzért. Ráadásul original ford. :)
Hát igen nem szeretik csinálni.Nekem mult évben lett körbe ki lakatolva nem ivekel hanem elemekel tejesen .Nem kevés pénzért ,de a lakatos azt mondta,hogy többet nem válal ilyen munkát. Nagyon nehéz találni lakatost aki még jó munkát is csinál.
2005 busz tranzitom kint van Ausztriában a hegyekbe a nagyobb emelkedőkön elkezdett villogni az izzatás jel a muszerfalon leállítja a motort de aztán ujra indít semmi gond. Szerinted haza tud jönni az autó?
Szia Trafo. Megint, vagyis még mindig keresek egy 2.5td-t 3as transitból. Lehetőleg komplett. Van most neked vagy van kilátásban? Ja és az akkori legerôsebbet szeretnem ha már egyszer... ;) asszem 107-110le körül volt...
Adott egy 2001 es 86 lovas tranzit..az olajnyomas lampa neha halványan vilagit..leallitom akkor utana nem csinálja..gondol egyet és ismét vilagít...ötlet esetleg hogy mitől lehet ez a jelenség..
Keresek olyan kollégát aki 2016.08. hó utáni Ford Transit 2000-es, Euro 6-os, Ecoboost 130Le, motorral szerelt Transitban jártas, motorkód: YMFS. A motortér jobb traktusából ütemes kattogó hang hallható csak melegen, melynek okát még sztetoszkóppal sem találok meg, hibajelenség a zavaró hangon kívül nincs. Ford márkaszerviz nem tud hozzászólni, várja a gyár visszajelzését...
Elvágod a fűtéscsövet ami a hf ből megy a tűzfal felé.
Az előmelegítő meleg oldalát viszed a hf elejére.
A hideg oldalt kötöd a fűtőradiátor tűzfalon kilógó csonkjára.
Légtelenítés után bedugod a 220 at,a melegítő a termoszifon elvén a meleg vizet feljuttatja a hengerfejbe,a hideg vizet a fűtőradiátoron keresztül szívja.
Üzem közben a fűtésed átmegy az előmelegítőn,de ennek semmi hátránya nem lesz,semmit nem veszel észre.