kedves tanár úr, ahogy böngészem a wikit,úgy tünik szerénységemnek,hogy csak a befecskendezési rendszer valamint a dugattyu fenék kiképzése változhatott ? végül is van valami külömbség a két motor között SZERELÉS technikailag ? milyen nyomással fecskendeznek be ezek az "ördögök" ? ill. maximális adagoló nyomás ? üdv (2.5TD és 2.8 TD 1996-os)
szevasz power,végül is azért lett nekünk is iveco,mert mechanikus minden rajta (nem kell progi a beállitáshoz,hibakiolvasás ecetra). nagyon keveset tudok még a műszaki paraméterekröl és ezért probálok infókat gyüjteni. üdv
a "helyi ivecos" semmi érdemit nem mondott,nem is emlékeznek már a régi adatokra....azt mondta kamrás motorok...hmm kétve hinném...sztem direkt befecskendezésű ( a teljesitménye miatt). mit nyomhat (bár)az adagolója kicsit lusta volt és csak a "tartalék motor volt a platón rakománynak.bár csak 120 ezres és az "öreg asztalos" óvta kimélte ...lehet ,hogy kicsit lefáradt az adagoló ? csucsok mit birnak km ben ? köszi minden infó és üdv.
ok-ok, ez a moci van benne most "8140.47 2499 116 (85)/3800 245 N·m (181 lb·ft) /2000 " (köszi megtaláltam)....mennyiben más a 2.8-as TD ? fej,adagoló csúcsok...stb ? szerelhető kereszbe kasut ?pl jelenleg a kupplung lenne nagyon aktuállis.
helló.bocsesz a tolakodásért de nem ismerem a 2.8-as motorokat (97 es TD), mondanál rolluk valamit ? új fiu vagyok daily ügyben . üdv. és köszi elöre is
Üdv ! Szeretném megkérdezni hogy nincs e valakinek Iveco Daily 2005 ös höz vezető oldali kilincse,ajtó burkolat,tanksapka burkolat,oldal műanyagok és hátsó sárvéddőíve. Akinek van kérem írjon e-mailt : kiskamionoska@freemail.hu Előre is köszönöm ! Üdv : Horváth Dávid
Ez a hálófülkés szép autó, nekem ilyen van csak simán szpojlerrel, tegnap a nagy szélben 14 liter volt az átlagfogyasztásom,
máskor eljárok vele 12,5 ből, úgy hogy 80-90 között közlekedek vele.
Ez a változat úgy elviszi a 3 tonnát mintha semmi nem lenne rajta, ha kevesebb sújt akarsz szállítani, elég a sizmplakerekes is és az gyorsabb is és biztos kevesebbet fogyaszt.
Nekünk van három db háromezres motoros ponyvás, a legidősebben 520.000 km van, egy vízpumpát kellet cserélni és két kerékcsapágyat.
Én imádom őket, egy bajuk van, hogy 2950 Kg az önsúlyuk, mindig rettegni kell nehogy megmérjenek.
Az én vélaményem, hogy a hálófülkésben biztos sok kilométer van, mert nemzetközizett és ki tudja milyen sofőr használta.
A fekete szép autó, ha visszatekernek egy ilyen autóban 100.000 kilométert, senki nem veszi észre, meg annyira nem is számít, úgy hogy ki kell próbálni és meglátod, sőt én kipróbálnám mindkettőt és lessz összehasonlítási alapod.
250.000 nél a kormány még újnak látszik rajta, Kecskemétről soha nem vennék autót.
Duplakerekes, ponyvás! Vajon mennyit fogyaszthat? Én arra tippelek, hogy olyan 15 l.- től felfelé! Szerintem ilyen szélben mint ma, még a 20-at is megeszi.
Futárkodásra kellene kisbusz, csak elég nehezen tudom eldönteni milyen legyen. Iveco Daily és Mercedes Sprinter között variálok. A spinterből a 316 CDI néztem, a Daily- ből fogalmam sincs, mivel egyáltalán nem ismerem. Ismerősnek van 1éves Merci Sprinter 316 CDI. Szép, jó, csak nem lehet vele normálisan dolgozni! Sok fuvart azért nem tud elvállalni, mert nem elég nagy a belmagasság vagy nem fér be az ajtókon a rakomány, ill. a két kerékjárati dob is nagyon sok helyet elfoglal. De tök jól hangzik mikor mondja, hogy az átlag fogyasztás 9liter körül mozog!? Másik ismerősnek van 1 ponyvás kisbusza, ő azt mondta, ha érős szél fúj, akkor a 15 litert is megeszi! Szerintetek reálisak ezek a számok? Ha igen, akkor nem biztos, hogy kifizetődő a ponyvást választani. Igen, valamivel többet fizetnek a ponyvásra, de nem sokkal.
Mennyire jellemző, hogy „külföldön” pl.: Németországban a pihenőhelyeken felvágják a ponyvát és megdézsmálják a rakományt?
Melyik típusú Daily-t ajánlanátok, melyik a legmegbízhatóbb?
Havonta kb.:10-15ezer kilométer futna normál súllyal, főként az EU-ban.
u.i. kaptam hozzá 1 tartalék motort is de az 2.8 td és 103 pacis (97-es évjáratu). megmondaná valaki,hogy mi lesz a két motor között a külömbség szerelés technikailag ? elmondás szerin a 2.8-as 240Nm forgató nyomatéku, ellenben a 2.5-ös 165Nm, valóban ekkora külömbség lenne a két motor között ? kupplung szerkezete azonos ( ? ),mert a mostani a végét járja nagyon....köszönök minden érdemi válasz előre is. üdv.
üdv.mindenkinek, márkaváltás történt patrolrol daelyre .-)) 2,5 td és 116 pacis 96 os évjáratu. kérdésem lenne,hogy váltó olaj betöltő csavarja hol van ill. mennyi olaj menjen bele ? köszi a válaszokat .
Nekem gyári van benne ,és csak a távirányítóval müködik (ami a slusszkulcs is)belülről sem tudom egy nyomásra mindkét ajtót lezárni ..valószinű a kábelezésed ilyen formában van benne neked is ...