kollega Úr, pici help kellene. egy ismerősöm vett egy szupi szaloncukrot, lsz segíts abban, hogy milyen téli gumi méret és acélfelni kell? (GP-vel azonos esetleg?) a lent gyári gumi/felni mekkorra?
A legszebb az volt, hogy amikor először vezettem a BMW-t (automata) olyan padlóféket nyomtam.... :S lehet szokni kell a tempomatot, de az 5 ös BMW nem az én világom, kényelmes, biztonságos, gyors, főleg sport fokozatban állat, de nagyobb a mosoly az arcomon amikor a bravoba ülök. Ha meg a Fiat 500 ba mégnagyobb :DDDD
Asszem, rosszul fogalmaztam. A cél nem az üzemanyagspórolás volt, hanem csak azt gondoltam, hogy a tempomat folyamatosan tud tartani egy sebességet, ezért ez kevsebb ü.a-t használ, mint én, ha nyomogatom a pedált. De nem, nem így történt és ez meglepett.
Hogy én hogyan használom? Autópályán általában igen, városban szinte sosem, bár a nagy Bp-n akár lehetne is.
Részletjankó: Olvastam-olvastam, de azért ennyit nem :)
Szerintem minden márkából ki lehet fogni egy vacak példányt. Persze egy 30 milliós sportautónál ez ha lehet még dühítőbb. Ettől én még nyugodt szívvel vennék M6-ot ha arra vágynék.
Én nagyon spórolósan vezetek (a rekordom egy tank viszonylatában 5,4 amiről van is itt fenn video), de mindig tempomattal megyek. Igazad van, lehet a tempomatnál alacsonyabb fogyasztással vezetni, csak nem érdemes. Olyan kényelmet nyújt amiről már nem mondanék le. Szinte mindig be van kapcsolva. Ráadásul ahogy vinjo is írja, jelentős mértékben csökkenti a gyorshajtás veszélyét.
Csatlakozom Részletjankó által mondottakhoz. Nem igazán mértem, de a Spiritmonitor szerint nincs jelentős változás a beszerelés előtti értékekhez képest. Ha mégis lenne, az sem nagyon zavarna.
Van egy olyan érzésem, hogy az üzemanyag spórolás végett használt tempomattól a jobb lábam bizony jobban teljesít...
Nem tudom miért, meg ugye ezt teljesen egzakt módon nem lehet lemérni (forgalom, etc...) de mégis eddig akárhányszor próbálkoztam, a tempomat vesztett.
A tempomatot szokni kell, először persze furcsa, hogy nem te adagolod a gázt, de viszonylag gyorsan kialakul ez a rutin.
Én nagyon megkedveltem, kifejezetten hasznos a nagyfalusi bosszantó 40km/órás sebességkorlátozós szakaszokon is, rengeteg büntetést lehet megspórolni vele.
A horvátországi utunk 1300+ km-éből 1200 - at biztosan be volt aktiválva. :-)
Számomra az egyik leghasznosabb és legjobban kihasznált extra.
Ma reggel bejelentkeztem a suli tanműhelyébe vízpumpa stb ügyben szerdára. Eldöntöttem, hogy nem érdekel a szervízkönyv. Majd én beírom amit kell vagy beíratom a szakikkal.
Akinek meg nem tetszik, annak odaadom ezt a cikket nyomtatásban.:-)
"Azért figyeljük meg, hogy 1:30-nál kiér a rendőrség, az állampolgár engedelmesen átadja az iratait és előszedi a seprűt, hogy összetakarítsa a romokat, majd 2:20-nál az ADAC tréler is megérkezik. Micsoda németes precizitás és szervezettség! :)"
Talán nekem is volt anno hasonló...nem tudom.Sűrűn szoktam anyázni a szerzőket.Ezek a mai tankönyvek tök szarok ahhoz képest, amiből anno mi tanultunk.
ja-ja-ja, én is hatása alá kerültem, pedig a story-t is ismertem. én nagy fun vagyok, épp Ecclestone életrajzát olvasom, döbbenétek milyen élete volt/van a kisöregnek..