Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Ha már van egy nyilvános fórum a Kisalföld Volánnal kapcsolatban akkor én is elmesélek két sztorit, még busz is lesz benne.
1. Szóval múlt héten péntek reggel Győrújbaráthegyről utaztam Győrbe azzal a járattal, ami 7:10-kor ér Győrbe a pályaudvarra. A busz egy Rába tipusu helyközi kocsi volt, a sofőr egy kopasz szakállas fiatal pasas. A busz út közben kétszer is lefulladt és kb. 5perc alatt tudta a sofőr beindítani. Eközben álltunk és a sofőr mindenkit biztosított arról, hogy itt és most felgyújtja a buszt az utasokkal együtt és elvágja a szerelők torkát. Mindezt olyan hangnemben, hogy no comment... Aztán meg nem tudta hogy hol a páraleolvasztó kapcsolója, persze ezt is a tudtunkra adta, és így láthatóan alig látott ki a szélvédőn...
2. Aztán ma reggel egy ugyanilyen busszal utaztam Győrújbaráthegyre, a 7:15kor Győrből indulóval. Itt csupán annyi történt, hogy a sofőr két kézzel kellett, hogy sebességet váltson és így is néha nem vette be a busz, recsegett ropogott, a sofőr meg szenvedett. Ez még elment, de mikor külterületen haladtunk 60-70-nel nagyon nem tetszett, hogy a kormány helyett a sebváltót fogja két kézzel és erőlködik. Egyszer pedig sikerült kb. kettesbe visszaváltania cirka ötösből, nagyon élvezetes volt, kb. mindenki megnézte az első szélvédőt közelről. Az utazás teljes ideje alatt pedig kegyetlen égett szag volt az utastérben, azon reménykedtem, hogy nem gyullad ki a busz...
Egyszerüen azt nem értem, hogy hogy lehet ilyen felelőtlenül ilyen erősen balesetveszélyes buszokat kiengedni a forgalomba, hogy lehet egy pár éves busznak ilyen szar a műszaki állapota! Meg azt se, hogy a sofőr miért nem tudja a kapcsolók helyét és miért az utasok a rosszak, hibásak ha szar a busz, egyáltalán hogy lehet így viselkedni!
Nagyon remélem, hogy ezt a fórumot olvassa valami illetékes és tesz valamit, mert ha mégegyszer ilyet tapasztalok, a megfelelő hatóságoknál bejelentést fogok tenni, mert ez nem más mint más emberek életének tudatos veszélyeztetése!
Jó lett a kép az EEM-696-osról. Ha nem titok, hol sikerült lekapnod? Mert én csak nagy ritkán látom Győrben. Azt hiszem, hogy szerződéses vonalon jár, de gőzöm sincs, hogy merre.
Koleszos vagy? Mert, ha igen, és a Mészáros L. u.-i kóterrel majdnem szemben van egy nagygép és alkatrész kereskedés. Ott láttam a minap egy sárga ex KV-s 260.06-ot. Menj be az udvarra, és nézz körül.
A mai napon megjelent a színen a "nagyöreg helyközisek" közül a BAR-108-as rendszámú Ikarus 260-as. A 07:40-kor, Csornáról Markotabödögén át Győrbe érkező járatot hozta. Talán átkerült volna a csornaiakhoz? Ez a kocsi állományban még maradt, úgy tűnik, viszont a 151-es, 008-as gépek a BAR sorozatból, ha jól tudom már más Volán kötelékében szolgálnak.
Hogyha "budapesti madár ismerőseid" tudnak valami újat a háromtengelyes IK E 94F-ekről (és ezt veled is megosztották) akkor mondj nekünk is valamit róluk, mert belehalunk a várakozásba. :)