Köszönöm! Zárt tokozásra gondoltam, vagy olajban fognak futni, bár a szivárgást nehéz megoldani, a szimeringet megenné szerintem a tengely felülete, nincs köszörülve. Talán valami vastag bőrdarab lesz használva tömítésnek, vagy egyszer jól telenyomom zsírral, aztán kenje magát, ahogy tudja. :) Mindenesetre még azon finomítani kell.
Ha lehetséges, szeretném felvenni Önnel a kapcsolatot, privátban is. Érdekelne, hogy eladásra készít-e ágaprítót itthonra is, mert egy korábbi hozzászólásában Ausztriát írta.
Az egyik vágóegység vásárlóm ragaszkodott hozzá, hogy készítsünk egy közlőművet a traktoros meghajtáshoz, mert bár a nyírócsap csak néhány 100 Ft-ba kerül, de a forgalmazó nem tudott pontos műszaki paramétereket adni róla, az új kuplungos kardán meg tényleg horrorisztikus árba kerül. (bár a Habi-nál a "véglehajtás csonk toldó kuplungos 4 tárcsás" ára annyira nem vészes: jelenleg 11.830.-HUF)
Lenne egy kérdésem. Látom ezeken a darálókon közvetlen kardán hajtás van, amikor megszorul a szerkezet egy vastag, vagy bütykös fa miatt, akkor mi történik, a fogaskerekek darálódnak le, vagy a traktor váltója megy szét? Csak azért kérdezem, mert a gyári darálókon többsoros ékszíj áttétel van, ami ilyenkor megcsúszik.
Ha megfizetik, minden eladó ! ( egyébként tán' halgatóztál ? A hátsó udvarba - egy átjárón keresztül - úgy tudok behajtani, ha a kipufogót leveszem, meg ráhajolok a kormányra, tehát lehet, hogy elcserélem egy kisebb testűre )
Ezt nevezte Darwin evolúciónak ! :)) Igen, az volt a célom vele, hogy megerőltetés esetén se a gép, se a traktor ne károsodjon ( nem telik mindenkinek kuplungos gardánra )
A K-25-öst nemrég vettem - természetesen daraboló-darálógépeket akarok rá építeni - végre nekem is legyen darabolóm.
Azton én is gondolkodtam hogy most télen ha ráérek az én gépemet is megdöntöm igy ahogy a tiéd van. A viszadobott darabok visszacsúsznak a késekhez? Nem kell bene nyúlkálni?