egyébként nekem pozitiv csalódás a digit klíma, pont ebben az átmeneti időszakban mikor reggel,hűvös du. meg melegebb. nem kell piszkálni 22 fok oszt jó napot, teszi a dolgát. (tudom carcass, tudom :-( )
A punto 2 és az 500as kereke ugyanaz. Mi is majd téli garnitúrát keresünk az 500-as hoz, már bánom hogy odaadtam a sportingal a zsír új téli garnitúrát
kollega Úr, pici help kellene. egy ismerősöm vett egy szupi szaloncukrot, lsz segíts abban, hogy milyen téli gumi méret és acélfelni kell? (GP-vel azonos esetleg?) a lent gyári gumi/felni mekkorra?
A legszebb az volt, hogy amikor először vezettem a BMW-t (automata) olyan padlóféket nyomtam.... :S lehet szokni kell a tempomatot, de az 5 ös BMW nem az én világom, kényelmes, biztonságos, gyors, főleg sport fokozatban állat, de nagyobb a mosoly az arcomon amikor a bravoba ülök. Ha meg a Fiat 500 ba mégnagyobb :DDDD
Asszem, rosszul fogalmaztam. A cél nem az üzemanyagspórolás volt, hanem csak azt gondoltam, hogy a tempomat folyamatosan tud tartani egy sebességet, ezért ez kevsebb ü.a-t használ, mint én, ha nyomogatom a pedált. De nem, nem így történt és ez meglepett.
Hogy én hogyan használom? Autópályán általában igen, városban szinte sosem, bár a nagy Bp-n akár lehetne is.
Részletjankó: Olvastam-olvastam, de azért ennyit nem :)
Szerintem minden márkából ki lehet fogni egy vacak példányt. Persze egy 30 milliós sportautónál ez ha lehet még dühítőbb. Ettől én még nyugodt szívvel vennék M6-ot ha arra vágynék.
Én nagyon spórolósan vezetek (a rekordom egy tank viszonylatában 5,4 amiről van is itt fenn video), de mindig tempomattal megyek. Igazad van, lehet a tempomatnál alacsonyabb fogyasztással vezetni, csak nem érdemes. Olyan kényelmet nyújt amiről már nem mondanék le. Szinte mindig be van kapcsolva. Ráadásul ahogy vinjo is írja, jelentős mértékben csökkenti a gyorshajtás veszélyét.
Csatlakozom Részletjankó által mondottakhoz. Nem igazán mértem, de a Spiritmonitor szerint nincs jelentős változás a beszerelés előtti értékekhez képest. Ha mégis lenne, az sem nagyon zavarna.
Van egy olyan érzésem, hogy az üzemanyag spórolás végett használt tempomattól a jobb lábam bizony jobban teljesít...
Nem tudom miért, meg ugye ezt teljesen egzakt módon nem lehet lemérni (forgalom, etc...) de mégis eddig akárhányszor próbálkoztam, a tempomat vesztett.