Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 2066

Udv!

 

Ilyenkor vagy motor ero keves ami pl lehet karbi hibba. Vagy variator hibba. Elgyengult kontraszt rugo ami miatt mar elindulasnal felvalt a vario nagyobb attelelbe. Illetve rossz eretu szij illetve hibas varator pl nem tud alapallasba visszamenni. Illetve hibas kuplung rogok ott is gyenge. Ezek szoktak lenni lenni ha motorblokban minden jo. H ezekkorul mi a baja a te motorodnak igy nem megmondhato. Ja igen meg egy tul nehez gorgo.

Udv!

Előzmény: MrPawnshop (2065)
MrPawnshop Creative Commons License 2014.02.24 0 0 2065

Sziasztok!

 

Van egy Scarabeo 50 4t-m.Azt a hibát kezdte el prdukálni  hogy álló helyzetből csak lassan, tetű módjára hajlandó megindulni.Húsz km/h körül már szépen gyorsul , végsebessége 68Km/, átlag 50-et stabilan tartja, fogyasztása normális.Azóta a hajtásban minden ki van már cserélve gyárira: hajtómű olaj, motor olaj, szíj(nem kínai),görgők,kuplung rugók(maga a kuplung nem), kontraszt rugó, karbi új, kipu új.Pöccre indul hidegen,melegen.Ha valaki találkozott már ilyen jelenséggel szivesen venném a tanácsát.Nem akarnék már fölöslegesen rákölteni inkább eladnám, de nem akarok átb..-ni senkit mert még ezt a hibát kijavítanám.

Köszönettel:Ádám

Szere28 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 2064

Udv!

Meg mindig nem sikerult eladni.

Udv!

Előzmény: phieszta (2063)
phieszta Creative Commons License 2014.02.23 0 0 2063

ELADÓ Aprilia Scarabeo 50 Ditech alkatrésznek,

Ami hiányzik belőle: első villa, benzinpumpa,gyujtótrafó,km jeladó 

Ami még benne van: komplett blokk, komplett injektor,levegőkompresszor, variátor kompletten,szíj, ülés, idomok sötét zöldeskék, első-hátsó lámpa, hátsó rugóstag, kormány,müszeregység, első hátsó féknyereg, hátsó kerék

Csak együtt eladó! 

Az ára: 30.0000 Ft 

 

A motor Pomázon van. Igény esetén adásvételit is írhatunk.
Szállításban sajnos nem tudok segíteni. 



Érdeklődni: 

 

bondarbalazs (kukac) gmail . com 
30 696 58 55

vandemo Creative Commons License 2014.02.18 0 0 2062

Sziasztok.

Kiderült,hogy miért nem ment a motorom rendesen hengerszett tömítés csere után.Régebben valamilyen gumi tömítéssel rakták össze a gépet,mert állítólag volt már neki hengerfej tömítés cseréje/a szerelő szerint/ és nem volt benne termosztát sem.szóval a hiba:amikor rakta össze a gépet akkor mindent szétszedett,kipucolt,összerakott...DE :ebből a  gumitömítésből gombostűfej nagyságú darabka beleesett a karburátorba és eltömített valamit......Már kb : 2 hete  megoldódott teljesen,mert megtalálta a hibát.Most már jó :-)

Köszönöm szépen mindenkinek,hogy segített.

További szép napot!

Előzmény: UCB Zoli (1935)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2061

Udv!

Igen h ne letezhetne. Mi a baj ezzel? Egy szokvanyos megoldas.

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2060)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2060

Szia,

 

létezik hogy ennél a vízpumpa oldalon van?

 

http://www.wendelmotorraeder.de/shop/index.php?cPath=34_41_4641_11563_11598_11626

 

Ilyen lehet az enyém is azt hiszem.

 

 

Előzmény: Cuki Tomi (2059)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2059

Na jó megnézem még egyszer a héten.

Köszönöm szépen.

Előzmény: Szere28 (2058)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2058

Udv

En meg nem lattam olyat h nem kozvetlen a generator mellett jonne ki a kabel a blokbol. Hanem atvinnek az a fel blokkon. Annak semmi ertelme. Az h a csatlakozo hol van az nem szamit. Igen lehet ellenallast merni mivel a jelado csak egy tekercs egy magnesen vagy egy vas darabon.  

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2057)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2057

Köszönöm, majd folytatom.

Ennek a blokknak ott nincs kimenő kábele csak a jobb oldalon a vízpumpa fölött és onnan megy a CDI vezérlőhöz.

De értem akkor azon a csatlakozó lábainál is lehet ellenállást mérni hidegen és melegen.

Előzmény: Szere28 (2056)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2056

Udv!

H kell e tomites nem tudom nem latom de ha van ott hat nem art cserelni mert egyben nem szokot maradni fedel tomites cserenel. Igen ott van jol gondolod.  De meg mindig nem biztos h jelado a rosdz. Mert a jelado nem ad aramot azt a gyujtasegyseg adja. A jelado ket vezeteken ellenallast is lehet merni. 

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2054)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2055

Udv!

Hat furcsa . A blokban a jeladot nem nehez megtalalni csak kovetni kel h holl jon ki a kabel a blokbol. No ott lesz. Vagy ha masra gondolsz nem tudom mire.

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2052)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2054

Ja rájöttem, szóval a bal oldalon ahol az olajat kell betölteni azt a fedelet kell leszedni és ott lakik mögötte a lendkerék, a generátor és ez a jeladó. Ugye? Azért vicces, hogy a csatlakozóját meg átviszik a másik oldatra a vízpumpa fölé.

Leforrasztom, kiszedem, berakom, visszaforrasztom és fedél vissza. Tömítés kell ide vagy jó a régi?

 

 

Előzmény: Cuki Tomi (2052)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2053

Hello.

 

Elektromos kivállo, házhoz járó szerelőnk tel száma.06 70 329-19-52, ne szenvedj tovább.

 

Übv.

Előzmény: Cuki Tomi (2052)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2052

Üdv,

 

Ahogy én gondolom: A CDI elektronikába bemegy egy plusz 12V kijön két kábel a trafóhoz, kettő jön a jeladótól és van még egy kábel az nem tudom mi, de lehet nem is lényeges.

A CDI ből kihúztam a jeladónak vélt két kábelt, tehát a szaggatás nincs belekötve az elektronikába.

És ezt a két kábelt mérem. Ha gyújtást adok rá akkor van rajta 12v, utána ugye vissza kell raknom, hogy felmelegítsem a motort és miután megáll, kihúzom és nincs rajta sehány volt.

Pontosítsd légyszi, hogy merre keressem a helyet, mert egyenlőre el vagyok tévedve. Az öt pólusú csatlakozó körül kerestem ami a vízpumpa felett van.

 

Előzmény: Szere28 (2051)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2051

Udv!.

Na most akkor honnan veszik a 12v? Mert aramot a gyujtasegyseg ad. Viszont ha ugy van h az egyik kabelen van 12v akkor a masikon is kene. Na most elbizonytalanodtam kicsit. Sok fele gyujtas rendszer van es kicsit mind mas. De ha a jeladot akarod kicserelni a lendkereknel akkor csak a generatorfedelett kel levenni. Lehet h az olajat le kell ereszteni miatta. Vagy eldontod a motort a masik oldalra. A jelado vagy a generatorfedelen vagy a blokhazon van ket kicsi csavar tartja. Azt kicsavarja az ember akkor lejon. Utana altalaban le kell forrasztani a kabelrol. Vissza forrasztani az ujjat visszacsavarozni  es fedelet vissza. Ennyi. Nem bonyolult  ha a jeladot kell cserelni. Ha gyujtas egyseget ott csak ket csavar meg a stekkert kell lehuzni es kesz. Nem kell ettol megilyedni nem ordongosseg.

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2050)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2050

Üdv,

 

Na nem már, most kezdődik. :D

Szóval a CDI nál elvileg megtaláltam a jeladó két kábelét Fekete-zöld és Kék-sárga között gyújtás ráadásakor 12v van, amikor melegen leáll akkor ez elveszik és nulla van helyette.

A rajzon elvileg 6-os Pick-Up input és 7-starter control.

Hogy kell nekiállni kiszedni ezt a sz....-t?

Mit kell lebontani, hogy kezdjek hozzá, mekkora meló? kell-e valami speciális szerszám a kiszedéshez?

Ha van türelmed és időd valamikor írd le nekem légy szíves.

Nagyon köszönöm az eddigieket is.

Üdv

Tamás

Előzmény: Szere28 (2049)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2049

Udv!

Sajnalom de tovabbiakban nem tudok segiteni. Mivel hiaba raksz be kep linkeket en azt nrm tudom megnezni mivel mobilrol irok. Neked kell kiteriteni mi micsoda.  Csak alapkerdesre tudok valaszolni altalaban meg amit a fejembe eltudok kepzelni vagy is egy kepet alkotni a leirtakbol. A jeladot a gyujtas egysegnel is ki lehet merni csak tudni kell a kebelek szinet. Ebben egy kapcsolasi rajz tud segiteni. Ki kell keresni a netrol. Sok szokszor a karbantartas konybe is van.

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2048)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2048

Vagy az is jó szerintem ha a vezérlő elektronikánál mérem meg a jeladó bejövő kábeleit.

 

Itt a CDI bekötése melyik a jeladó ezek közül?

 

https://www.dropbox.com/s/abgpur2nb18n61d/aprilia%20cdi.png

Előzmény: Cuki Tomi (2047)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2047

Üdv,

 

A trafó jól van bekötve, elvileg a zöld lába a test és az a testre megy.

Viszont amikor bemelegszik akkor megszűnik az áram a trafónál. Nem kap semmi áramot. Most jönne a jeladó. A blokkból egy csatlakozó jön ki aminek öt lába van bekötve (kettő-kettő szélen és egy középen)

Ezekből melyik a jeladó és hogyan tudom mérni normálisan?

Valamint ehhez a kábelköteghez csatlakozik kívülről egy kábel két érel, az felfele megy a karburátorhoz vagy  AC-hoz.

 

várom a válaszod.

 

Üdv

 

Tamás

 

 

Előzmény: Szere28 (2046)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2046

Udv!

Nem gond nem tortenik igazabol semmi kulonos de szerintem nem fogod tudni megforditani.

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2045)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2045

Ha megfordítom a sarut a trafón abból lehet nagyobb gond?

Előzmény: Cuki Tomi (2044)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2044

Hát ennek két egyforma a sarúja és nincs rajta számozás sem. Csak feketével és zölddel van jelölve.

 

https://www.dropbox.com/s/5nn4guefbe0vx26/foto%204.JPG

 

És így volt bekötve, ha ez mond valamit:

 

https://www.dropbox.com/s/be7eb8cw2bmlbw1/foto%203.JPG

 

Ez a gyújtása:

 

https://www.dropbox.com/s/kifexxo0wwi9gvb/foto%201.JPG

 

https://www.dropbox.com/s/gqkth4njle9b9ct/foto%202.JPG

 

Köszi

 

 

 

 

Előzmény: Szere28 (2043)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2043

Mas meretu a saruk. Nem lehet oket felcserelni. Ha nem akkor szam van rajta 1-es a test 15 a jel kabel.

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2042)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2042

Üdv.

 

A gyújtó trafónak a két lábának mi a bekötése? Honnan lehet tudni melyik melyik v. mindegy?

Előzmény: Cuki Tomi (2041)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2041

Köszönöm szépen, végig mérem és jelentkezek.

Előzmény: Szere28 (2040)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2040

Udv!

No. A gyujtas jeladohoz nem kell szetkapni a blokot. Ha az hibas csak a generatorfedelet kell levenni. A kovetkezo lepes a meres. Multimeterel hadisorba alsz es kimered a trafot es a jeladot. A jelado kimiresehez szet kell huzni a blokbol jovo kabel stekkeret. Ket stekker van egy nagy es egy kicsi. Neked az kell amibe csak kett kabel kell. Megmered hidegen felirod a mert adatot. A gyujtortafon is mersz egyet. Sot a trafonal kis proba lampaval meg azt is meglehet nezni h adja a gyujtasjelet a gyujtaselektronika. No aztan bemelegit es ujra minden vegig mer h holl tunik el valami vagy h valtozik sokat. Siman lehet h csak a gyujtotrafod halt el. Meresnel kiderul. Mert h melegen adja a gyujtasegyseg a gyujtasjelet csak szikra nincsen akkor heureka trafo halal. Ez igy mukodik. 

Udv!

Előzmény: Cuki Tomi (2038)
wakond83 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2039

Üdv.

 

ez igaz, elkapkodom néha:(

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (2036)
Cuki Tomi Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2038

Szia,

 

Van valami mód hogy tovább lépjek? A jeladóhoz remélem nem kell az egész blokkot szétszedni.

Esetleg a trafót is ki tudom belőle szedni tesztelésre.

Vagy mi a következő lépés?

Előzmény: Szere28 (2037)
Szere28 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 2037

Udv!

Az nem biztos h gyujtas egyseg. Lehet gyujtotrafo illetve a blokban a jelado hibba is. 

Előzmény: Cuki Tomi (2033)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!