Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1694

Akkor nem tom nekem mi zörög,valami ott lent :)

Előzmény: klaszlo74 (1693)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1693

Nekem is zözgött ,csak nekem a lendkerék-ben lévő nyelestengely központosító csapágy ment szét! az 5ezer pár száz ft-os tétel + a szerelés :)

Előzmény: PowerZ (1692)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1692

Szétment a nyelestengely csapágyam,zörög mint állat.

150 a bontott váltó :(

Nem ér annyit az auto:D

Vállalsz ilyet?

Előzmény: mindaricsi (1690)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1691

szevasz,nagyon köszönöm szivélyes üdvözlet.

Előzmény: mindaricsi (1689)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1690

Mi baja a váltódnak? Épp múlt héten raktam gatyába az egyik gépünk ZF 5S270-es váltóját.

Üdv.:mindaricsi

Előzmény: PowerZ (1683)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1689

Szia, Patrol56!

Az itt megadott e-mail címedre köldtem egy linket onnan le tudod tölteni a motorok szerelési utasítását 5 napig.

Remélem hasznos lesz.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1687)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1688

Unijet,common rail asszem...

Előzmény: Patrol56 (1687)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1687

kedves tanár úr, ahogy böngészem a wikit,úgy tünik szerénységemnek,hogy csak a befecskendezési rendszer valamint a dugattyu fenék kiképzése változhatott ? végül is van valami külömbség a két motor között SZERELÉS technikailag ? milyen nyomással fecskendeznek be ezek az "ördögök" ?  ill. maximális adagoló nyomás ? üdv     (2.5TD és 2.8 TD 1996-os)

Előzmény: Liviati (1679)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1686

hello, common rail ? vagy sima TDi ? üdv  u.i évjáratát elárulod ? ....a "J"az  dzset ?  ,-))

Előzmény: PowerZ (1685)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1685

Én merci helyett vettem 2,8JTD hát inkább nem is panaszkodom....

 

Előzmény: Patrol56 (1684)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1684

szevasz power,végül is azért lett nekünk is iveco,mert mechanikus minden rajta (nem kell progi a beállitáshoz,hibakiolvasás ecetra). nagyon keveset tudok még a műszaki paraméterekröl és ezért probálok infókat gyüjteni. üdv

Előzmény: PowerZ (1683)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1683

Haveromnak olyan ivecoja van ami vissza van alakitva mechanikus adagolósra. Szóval ott tuti minden csere szavatos.

Sajna nekem a váltóm szar.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1682

1000 köszi,hogy válaszoltál  .-))

 

Előzmény: Liviati (1679)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1681

a "helyi ivecos" semmi érdemit nem mondott,nem is emlékeznek már a régi adatokra....azt mondta kamrás motorok...hmm kétve hinném...sztem direkt befecskendezésű ( a teljesitménye miatt). mit nyomhat (bár)az adagolója kicsit lusta volt és csak a "tartalék motor volt a platón rakománynak.bár csak 120 ezres és az "öreg asztalos" óvta kimélte ...lehet ,hogy kicsit lefáradt az adagoló ?  csucsok mit birnak km ben ? köszi minden infó és üdv.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1680

ok-ok, ez a moci van benne most  "8140.47 2499 116 (85)/3800 245 N·m (181 lb·ft) /2000 " (köszi megtaláltam)....mennyiben más a 2.8-as TD ? fej,adagoló csúcsok...stb ? szerelhető kereszbe kasut ?pl jelenleg a kupplung lenne nagyon aktuállis.

 

Liviati Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1679
Előzmény: Patrol56 (1678)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1678

helló.bocsesz a tolakodásért de nem ismerem a 2.8-as motorokat (97 es TD), mondanál rolluk valamit ? új fiu vagyok daily ügyben . üdv. és köszi elöre is

 

Előzmény: Liviati (1669)
tamozsnyik Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1677

Köszi a jó tanácsot, majdnem biztos, hogy a dobozost fogom választani.

Mi a gond a Kecskeméti kereskedőkkel?

Előzmény: Német Pisti (1673)
Horváth Dávid Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1676

Üdv ! Szeretném megkérdezni hogy nincs e valakinek Iveco Daily 2005 ös höz vezető oldali kilincse,ajtó burkolat,tanksapka burkolat,oldal műanyagok és hátsó sárvéddőíve. Akinek van kérem írjon e-mailt : kiskamionoska@freemail.hu Előre is köszönöm ! Üdv : Horváth Dávid

 

PowerZ Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1675

Én nem vennék Ivecot. Sokkal drágább fentartani mint egy Mercedest.

Ja és erre kell is költeni nem ugy mint egy mercire :(

Előzmény: tamozsnyik (1668)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1674

Ez engem is érdekelene,hogy a kocka váltója rámegy az ujjabb kasznisra vajon?

Német Pisti Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1673

Ez a hálófülkés szép autó, nekem ilyen van csak simán szpojlerrel, tegnap a nagy szélben 14 liter volt az átlagfogyasztásom,

máskor eljárok vele 12,5 ből, úgy hogy 80-90 között közlekedek vele.

Ez a változat úgy elviszi a 3 tonnát mintha semmi nem lenne rajta, ha kevesebb sújt akarsz szállítani, elég a sizmplakerekes is és az gyorsabb is és biztos kevesebbet fogyaszt.

Nekünk van három db háromezres motoros ponyvás, a legidősebben 520.000 km van, egy vízpumpát kellet cserélni és két kerékcsapágyat.

Én imádom őket, egy bajuk van, hogy 2950 Kg az önsúlyuk, mindig rettegni kell nehogy megmérjenek.

Az én vélaményem, hogy a hálófülkésben biztos sok kilométer van, mert nemzetközizett és ki tudja milyen sofőr használta.

A fekete szép autó, ha visszatekernek egy ilyen autóban 100.000 kilométert, senki nem veszi észre, meg annyira nem is számít, úgy hogy ki kell próbálni és meglátod, sőt én kipróbálnám mindkettőt és lessz összehasonlítási alapod.

250.000 nél a kormány még újnak látszik rajta, Kecskemétről soha nem vennék autót.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv.: Német Pisti

tamozsnyik Creative Commons License 2012.12.03 0 0 1672

2: http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/iveco/35/iveco_35_dailyc_18_3000-6038631  

Duplakerekes, ponyvás! Vajon mennyit fogyaszthat? Én arra tippelek, hogy olyan 15 l.- től felfelé! Szerintem ilyen szélben mint ma, még a 20-at is megeszi.

Az hálókabin? – plusz 1pont a ponyvásnak!!!

tamozsnyik Creative Commons License 2012.12.03 0 0 1671

Van 2 ami érdekelhet! Kíváncsi vagyok a véleményetekre!

 

1: http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/iveco/35/iveco_35_dailys_18_v_3000_h1-6374972

 

Mi az a H1 és H3? Mi a különbség köztük?

Csak hétvégén használták? –és hétköznap ált? Érdekes!

Valós lehet az 53 e. km.?

Mennyi (km) mennek ezek a motorok?

Van ezeknél valami „jellemző” hiba? Itt gondolok a 315 Sprinterekre, hogy kb. 4-500 e. km –körül, széthullik a motor.

Jó nagy dög 17m3! Hihetetlen, hogy 10 literből ki lehet hozni!

Valami fekvőhely kialakítást tudtok? Nagyon fontos lenne, hogy normálisan lehessen benne pihenni!

Most látom a háttérben valami hűtőkocsi van! Gondolom, ezzel húzták. –az ok!?

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.03 0 0 1670

sziasztok, az "öregebb" 2.5-ös  éa a 2.8-as sebességváltoja ,kupplungja átépithető ? (passzol) ?   köszi minden infó. üdv

Liviati Creative Commons License 2012.12.03 0 0 1669

Mindenképpen 3.0-as motorút vegyél vagy ha öregebbe gondolkodsz akkor 2.8-as. 2.3-as felejtős.

Előzmény: tamozsnyik (1668)
tamozsnyik Creative Commons License 2012.12.03 0 0 1668

Sziasztok!

 

Futárkodásra kellene kisbusz, csak elég nehezen tudom eldönteni milyen legyen. Iveco Daily és Mercedes Sprinter között variálok. A spinterből a 316 CDI néztem, a Daily- ből fogalmam sincs, mivel egyáltalán nem ismerem. Ismerősnek van 1éves Merci Sprinter 316 CDI. Szép, jó, csak nem lehet vele normálisan dolgozni! Sok fuvart azért nem tud elvállalni, mert nem elég nagy a belmagasság vagy nem fér be az ajtókon a rakomány, ill. a két kerékjárati dob is nagyon sok helyet elfoglal. De tök jól hangzik mikor mondja, hogy az átlag fogyasztás 9liter körül mozog!? Másik ismerősnek van 1 ponyvás kisbusza, ő azt mondta, ha érős szél fúj, akkor a 15 litert is megeszi! Szerintetek reálisak ezek a számok? Ha igen, akkor nem biztos, hogy kifizetődő a ponyvást választani. Igen, valamivel többet fizetnek a ponyvásra, de nem sokkal.

Mennyire jellemző, hogy „külföldön” pl.: Németországban a pihenőhelyeken felvágják a ponyvát és megdézsmálják a rakományt?

Melyik típusú Daily-t ajánlanátok, melyik a legmegbízhatóbb?

Havonta kb.:10-15ezer kilométer futna normál súllyal, főként az EU-ban.   

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 1667

u.i. kaptam hozzá 1 tartalék motort is de az 2.8 td és 103 pacis (97-es évjáratu). megmondaná valaki,hogy mi lesz a két motor között a külömbség szerelés technikailag ? elmondás szerin a 2.8-as 240Nm forgató nyomatéku, ellenben a 2.5-ös 165Nm, valóban ekkora külömbség lenne a két motor között ? kupplung szerkezete azonos ( ? ),mert a mostani a végét járja nagyon....köszönök minden érdemi válasz előre is.  üdv.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 1666

üdv.mindenkinek, márkaváltás történt patrolrol daelyre .-)) 2,5 td és 116 pacis 96 os évjáratu. kérdésem lenne,hogy váltó olaj betöltő csavarja hol van ill. mennyi olaj menjen bele ?  köszi a válaszokat .

Sbamar Creative Commons License 2012.12.02 0 0 1665

Köszi a válaszokat!

Akkor marad a szagszervíz...

Előzmény: Törölt nick (1664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!