Legalább is a p 20-as pancsi és a p21 -es pancsi , amik két hengeresek voltak, biztos, hogy 250 ccm- ek voltak.
Amit írtál 350-est az szerintem prototípus volt. Sorozatgyártásban kéthengeres pancsi csak a p20 és p21 volt. Na de itt be is fejezem, mert ez rotációs kapákkal foglalkozó fórum. Amúgy nekem is van p20 -asom 250 ccm! 125 ccmx2
Ha nem hiszed írj a pannonia fórumra, és kérdezd meg a szakiktól.
Én megkérdeztem több szerelőt a környéken, mielőtt megvásároltam a 3. rotámat.
Összegezve a véleményük:
- motor: Briggs, vagy Honda
- hajtás: szegedi (RK), vagy veszprémi (Robi)
A 2. rotám RK-02 1987-es kiadás (Briggs 4HP szegedi). A mortorban 1x szívó, 2x kipu szelep lett cserélve. A hajtásban csapágyakat szimmeringeket kellett már cserélni. + 1x lett a kuplung is. A mai napig műxik. Nincs kímélve, mert az ásó nyele töri a tenyeremet, meg fáj tőle a derekam. Sajnos a Szeged már csak kínai motorral szerel (Thorx). Ezért döntöttem a a Robi156DM javára szűk 1 éve. Jó vásárlást!
Ha évi 4 órát akarod használni, akkor az MTD is megteszi, de ha komoly területed van, gyakori használatra semmiképpen nem való. Ez az alsó kategória teteje, a Honda pedig középkategória.
A motoron kívül a többi rész is sokkal komolyabbnak néz ki a Hondán.
Üdv. topiclakók! Nemrég lettem tulajdonosa egy 94-es gyártású (még röpsúlyos kuplunggal gyártott) Robi 250T Rekord masinának. Sajnos elveszett róla a "kapcsolószekrény" megnevezésű 101011-023000 számú, a gépkönyvi ábrán 22. számmal jelölt alkatrész. Ez gyakorlatilag az a dobozforma elem amelyből a sebességváltó kar kiáll. Sajnos a gyártó (Robix, Veszprém) már nem fog legyártani ilyen alkatrészt. Megtehetik, mivel a széria az utolsó gyártási éve (2001) utáni 8. év már letelt!!! Ha bárkinek van ilyen eladó alkatrésze, vagy van ötlete, honnan szerezhetnék-lehet az új vagy jó állapotú használt-, kérem, jelentkezzen. Köszönöm előre is! (Privát emailcímem nyilvános.)
Nekem a Honda motoról nincs jó véleményem,de sokan pártolják!Én inkább briggs párti vagyok!Volt 5,5Le-ős Honda gcv 160as motorral szerelt rotációs kapám,de a motor 4év után kuka!Kikopott a lendkerék alatt a siklócsapágyház:Kotyogott a főtengeje ez miatt!Eltört a kipufogó szelep+a szelephimba is!Hát lehet mi egy szar szériát fogtunk ki mert mások nagyon dicsérik!Egyébként itt a fórumon írta valaki hogy az MTD-k kapálógépben nem sokat érnek!Nekem a fűnyíróm MTD-de énsem vásárolnák kapálógépben azt!Nállunk a 6,5Le-ős briggs motorral szerelt rotációs kapa 99-110ezer forint közt mozgott most a télen!
Ma voltam az esztergályosnál!Csináltatok egy nagyobb ékszíjtárcsát a sebességfelezős meghajtásomhoz!Így gyorsabb lessz a gépem egy kicsivel!A robi151-ben hogy van a sebesség 2előrre-1hátra??Gyorsabban megy a 151-es mint a sima mezei robi????Az enyém 9km/h-val megy!
Lehet hogy azért mert hogyha inditanád elrontanál valami nem szándékosan hanem véletlen és azt gondolja hogy ugyse fizeted meg neki és akkor meg nem tudja eladni a gépét megint és míg meg nem javitja csak nála marad ha ugy roszul is elnem viszi valaki .
Hát ez a te döntésed. De ha én nem maradnék motor nélkül akkor biztos elcserélném. Én cseréltem egy robi 55-öst nagyon szép állapotút az önjáró kertitox trakira. Ja persze az egész egy olajsár csomó volt. Indulni nem indult. 150-es mz blokk benne gyújtás teljesen csere 11.000ft-be került de mostmár szépen indul.
Hát szükségem lenne rá mert van egy nagy kertünk és azt rotálni kellene minden tavasszal és mivel a géphez eke is van végre kiválthatnánk a lovat... Amúgy még néha fuvarozásra használnám... Simsonból még van 2 meg Babettából is vagy 5 db tehát nem maradok motor nélkül...
Én nemrég adtam el egy terrát amihez csak fűnyíró adapterem volt ütött kopotan nézett ki de a motorja 2-3 húzásra indult. Ha más nem veszel egy ilyet mellé. :D
Na akkor nem ad senki nekem pénzt??(-: ÓÓÓÓÓ-milyen fórumozó társak vagytok!?Nem segítenétek a másikon???Viccnek szántam csak nehogy veszekedés legyen belőlle!!!!!!