Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nekem kb. egy éve van egy 2003-as Superb 1.8T autóm. Eddig semmi baja nem volt a gépnek kitűnő még 11 év után is. Kb. egy 2 hónapja el kezdett az alapjáratom "tarakirozni" össze-vissza járni. Hol felpörgött hol vissza esett a fordulat szám, de az alapjárat szabálytalan volt. Egy idő után a kis narancssárga motor vissza jelző is el kezdett világítani a műszerfalon. Nagyon sok helyen voltam az autóval, de senki nem jött rá mi okozza ezt a hibát. Egy biztos fals levegőt sehol nem kap, a trafókat kicserélték, a gyertyák vadi újak. Van valakinek egy jó ötlete? Találkozott már valaki ilyennel? Tudtok ajánlani egy jó szervizt?
Megprobalom kiszedni,bár az lenne az igazi ha az embered megnèzné ès ki is tudná venni adott esetben.Elég könnyü helyen van a csomagtèrben.Nagyvárad tèr jó lenne.
A Nagyvárad téren a feleségem dolgozik, nála ott lehet hagyni, de nem tudja kiszedni :-)
Az emberem konkrétan Halásztelken van, nála van lehetőség a full service-re, kiszereléssel, de jobban jársz, ha te megoldod a kiszerelést, én a készüléket beadod a Nagyvárad téren.
Megprobalom kiszedni,bár az lenne az igazi ha az embered megnèzné ès ki is tudná venni adott esetben.Elég könnyü helyen van a csomagtèrben.Nagyvárad tèr jó lenne.
A kiolvasott adatok szerint ez egy Harman Becker 3U0 035 456 erősitő.
Rákerestem a neten - tényleg létezik! Nahát, csuda dolgok vannak, ma is tanultam valamit ;-)
Sajnos hozzászólni csak általánosságban tudok: a gyári rendszerek általában szándékosan nem csereszabatosak semmi mással, nem szabványos tulajdonságú jeleket várnak a műsorforrásból (illesztő impedancia, bemeneti feszültség), ráadásul többnyire "automotive" csatlakozókkal vannak szerelve, tehát olyanokkal, amiket nem lehet simán a Media Markt-ban megkapni.
Tehát egy bolti autóhifi-erősítő átalakítás nélkül feltehetően nem fog illeszkedni a mostani rendszerbe.
Ami jó hír: ezek az erősítők többnyire egyszerű szerkezetek, és az "egyáltalán nem szól" hibajelenséget gyakran egyszerű probléma okozza. Nehezebben orvosolható baj lenne a "10 perc hallgatás után elkezd torzítani" dolog.
Ha pesti vagy, és ki tudod szerelni az erősítőt, van emberem, aki rá tud nézni. (Nagyvárad tér vagy Csepel.)
Nekem is beázik a jobb első kevésbé a jobb hátsó rendesen.
Állítólag ez típus betegség.
Nemrég kaptam egy infót.
Volt már szétszedve az ajtód? Esetleg az ablakemelő miatt ami ugyancsak típusbetegség?
Ha volt akkor az is lehet a probléma, hogy a kárpit alatti nagy lemez körül van egy szigetelő gumicsík. Na ez szokott állítólag megsérülni és ez miatt ázik be.
Ami az ablakról befolyik az ajtóba az nem alul folyik ki hanem be is szivárog.
Nekem a jobb hátsó lábtér teljesen vizes szokott lenni.
Én még nem szedtem szét, mert várok még egy mikrokapcsolót a zárba és majd a kettőt együtt.
Körbenyomom szilóval.
A mikrokapcsolós téma is típusbetegség azt mondják.
"..sőt az elvesztett kulcs Immo-ját ki tudja venni az EPC-ből illetve az uj kulcs immojat fel tudja programozni.."
Többedszerre írod ezt, mielőtt megint ..... A kettő egy folyamatot jelent. A kulcstanítás egyben törli az összes régi kulcsot. Tehát egy kulcstanítás után csak azokkal a kulcsokkal fog működni az autó amit ebben a tanítási folyamatban feltanítottak.
Egy eszement ámokfutó megrongálta a házunk előtt szabályosan 2008-as Supeb I-es családi kedvencünket. Ezúton keresnék hozzá bal első sárvédőt, bal első ajtót, bal tükröt, hátsó lökhárítót, bal hátsó lámpát és egy csomagtér fedelet.
Karosszériás látta a sérüléseket, ő javasolta a bontott alkatrészt?
Sokszor kifizetődőbb az alkatrészt megjavítani, mint bontottból pótolni. A műanyag lökhárítóra ez majdnem mindig igaz.
Autoalkatresz.hu-n nezd meg a lioncar (Budakalász) elérhetőségeit... Jó és nem csak jó esetben van neki, sőt az elvesztett kulcs Immo-ját ki tudja venni az EPC-ből illetve az uj kulcs immojat fel tudja programozni.... ami ugyebár nem egy elhanyagolható tény.... Illetve még Németországból szoktam rendelni cuccokat a callparts.de-ről....
Egy-két helyen izzót kellene cserélnem,kesztyűtartó,ajtó.Gondolom valami fül tartja csak a műanyag foglalatot,oldalról kell alányúlni egy csavarhúzóval azt kell kipattintani és ennyi.Nem szeretnék valamit eltörni,ezért kérdezek inkább rá.A rendszámvilágítást már kicseréltem,lehet ugyanilyen izzó megy ajtó és kesztyűtartó világításhoz is?
A típus rendkívül megbízható és strapabíró. De ugye 12+ év sok minden történhetett/nem történhetett vele. Ha 1,8T-t akarsz, abból nagyon keveset fogsz találni és ugye az még tovább ronthatja (de akár javíthatja is) az esélyeidet egy jó autó megtalálására.