Ahogy előttem is írták, ha állandó a hiba hiába törlöd rögtön visszakapod. Mi az a hiba, mit ír ki? Jó lenne tudni. A hibakód egy figyelmeztetés, javítani való valami általában. Tehát ha pl. kiégne egy izzó és hibakóddal jelölné, attól hogy törlöd, az izzó még rossz lenne. Persze van amikor fals hibát ír ki elismerem, és elég hibakódot törölni, a háttérben pedig nem áll meghibásodás.
HA az obd car doctort használod, akkor androiddal dolgozol. Próbálj meg más programokat is,pl Androidon : Torque 1.5.58
Kozben ugy nez ki haldoklik az 508 -ban a szervomotor eleg hangosan szol mar leadtam az autot /nem is megyek vele 1 metert sem nehogy vigye magaval az egesz kormany rendszert ,ha nem keringeti az olajat a motor/le is szedtek hetfon kuldik szetszedni es megnezik ,hogy maga az elektromos motor szol e vagy a szivattyu jobbik eset ha a szivattyu ,ha a motor akkor kell egy bontottat szerezniuk es kicserelni igy az elektronikai resze az eredeti marad es nem lenne lutri a feltanittas stb!
Megneztuk egy uj szervomotor felejtos horrorisztikus aron van !
Allitolag van olyan amit szet sem lehet szedni,ez igaz?
A lenyeg hogy 19 en az nap jovok haza megyek az autoert es 20 -an meg vinnem hozzad max egy vagy ket napot csuszhatok a 20 -bol lehet 21 lesz!
Bontok 508-bol meg vannak mar toltve lehet valasztek szervomotorbol szerinted?
Mostanában az a hiba jelentkezett autómnál, hogy erőteljes gyorsításkor a fordulatszám hirtelen megemelkedik (300-500 fordulattal), majd vissza. Van amikor egy kicsit így ingadozik, de az autó nem gyorsul megfelelően.
Mi lehet ez? Váltó probléma, vagy motorvezérlés? 1,6 HDI, 150e km. Kézi váltós.
Először annyit, hogy valamiért mindig kizár az Index a fórumból. Én régi tag vagyok itt, voltam Dorisuz, Svegacomp, Doominogame. Most új nevet kellett felvennem megint.
Tudom, hogy van készen turbónyomás mérő, de az ronda, ha odabiggyesztem külön. Tudom, van Torque progi is, de én beépítettem 2 új műszert magamnak. Ez a hobbim. Nem iszom, nem dohányzom, műszerfal tuning a hobbi. Mert szerintem nincs szebb látvány, mint amikor sok mutató, meg szeretem is tudni, mi történik éppen a motortető alatt.
Eddigiek:
Opel Combo, 5 új műszer a fordulatszámlálóba.
Ford Mondeo, egy új műszer (turbó).
És most van folyamatban:
Bal oldali új műszer mér olajnyomást és turbónyomást, a jobboldali akksifeszültséget és fogyasztást. Van egy átkapcsoló gombocska is. Most készül a vezérlő elektronika hozzájuk, ahhoz kellenek a bemenő értékek.
Szia!Köszi !Addig eljutottam,hogy kiolvassa a hibakódokat,van piros és ugyanannak a hibakódnak szürke kód is!Rátapizva megjelenik a törlés meg a hibakód internetes beazonositása,azonban a törlés utáni újbóli kiolvasás után is fennáll ugyanaz a hibakód,nem törli!Magyar nyelvű fizetős az APP.,,,próbáltam az ABD Cár Doctorral is ,az sem tőről.:(
Fogaskerekes és öntött műanyagban a szerkezet. A mozgó emelő keret fogaskerkes. Azt nézd meg , hogy ha leveszed az ajtó kárpitott és az ablakot le fel mozgatod nem billen-e be jobbra vagy balra a szerkzet az ablakkal együtt, olyankor megszorul. Ha igen a szerkezetett kell kivenni, ablaküveg ki aztán a szerkezet. és csere. Ha nem ez a gond üresen futtasd az emelő motort(nagyon kell tekernie igy terhelés nélkül).
2 napja bugas jo a jobb oldalrol a szervomotortol (elektromos) joval minimum alatt volt az olaj feltoltottem de meg mindig bug ,ha leallitom az autot akkor bug egy hangosat aztan elhallgat :(
Ma parkolás és várakozás közben megállt mellettem egy céges fehér furgon, az oldala teletetoválva feliratokkal. Unalomból átböngésztem és helyi, városbeli diesel műhely hirdette magát rajta. Utána néztem a neten, régóta vannak, komolynak tűnnek. És csinálnak ECU újraírással tuningot is.
Kommunikáltam velük, kb. 90.000 Ft-ért (247 Font) az ODB-n keresztül feltöltenek egy olyan tuningot, amelyik ad több lovat, forgatónyomatékot, szóval minden jót ígérnek. Tuning boxot nem akarok, félek az egyszerűbb megoldástól, ahol csak felemelik az üzemanyagnyomást és kész. Az ECU átírást komplexebbnek érzem, turbónyomás és befecskendezési időpontok és értékek átírásával. A fogyasztás igazából nem érdekel, nyugodtan lehet 5.6 helyett 6 liter is. Azt is tudom, hogy egy erősebb motor jobban igénybe veszi a hajtásláncot, pl. kuplung. De nem vagyok brahi sofőr, nem rugdosom a pedálokat, vagyis képesnek tartom magam arra, hogy kulturáltan kihasználjam a többlet erőt.
A kérdés végül az, hogy megcsináltassam-e. Száguldozni nem akarok (itt nem is nagyon lehet, max 70 mérföld/h), de az alsó tartományokban egy kis többlet nyomaték jól jönne. Érdekelne a véleményetek, kinek van ilyen és mi a tapasztalat.
Legyen kedves valaki nézzen nekem egy cikkszámot felső hűtőcsőhöz (termosztát -> hűtőradiátor felső bevezetése). Van rajta egy kis légtelenítő szelep szerűség és ott nyomja ki a hűtővizet... Autóm: VF36DRFNB21133879