Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Roadtrain Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1702

Nem tudom merre laksz,de én őt tundám ajánlani amennyiben nem vagy távol http://www.dieselgodollo.hu/ 

Előzmény: Patrol56 (1700)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1701

50-nél is jó! Talán 2,5 liter megy bele nem nagy összeg,de meg hálálja.

Azért írtam,hogy legkésőbb akkor mert a gyári adatok ennyit adnak meg.Volt aki azt mondta,soha nem kell cserélni ott olajat.Idióta lehetett a pasi :)

Előzmény: Patrol56 (1699)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 1700

helló mindaricsi, a műtét sikerült   ,-))....most anglikánusul tanulgatok hozzá de nagy (kincs) igy is.... szal úgy a 2,5td akár a 2.8-as direkt és nem kamrás...hmm sejtettem pedig az ivecos majszter pont forditva informált. gyanus volt a teljesitmény miatt. gyakorlatban mennyit mennek el az adagolók? ( pl km-ben??) kicsit lustácskának tünt az elhozatalnál és arra gondolok,hogy nem nyom eleget gyárilag 240 bárocskát kellene neki....keresek egy megbizható adagolóst aki tényleg 100%-os és nem fuseráz.             ha adtok cimet vagy tel.számot ?....nagy pacsi érte vagy 1 soproni ?....xDD azért örülök ennek a kis "ördögfiókának" csak 4,20-as a platója sokminden elfér rajta nem úgy mint a patrolba. sziv.üdv.és köhi még 1-szer.

Előzmény: mindaricsi (1689)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 1699

üdv, 50-nél ezek a "matchbox" hidak (váltó) sem birhatnak többet, föleg ha kirakva gyilkolászuk . ,-)) én óvtam védtem a patrolt is soha sem volt gond vele,ha leengedem a tavalyi olajat szinre "ollan" mintha tegnap töltötték volna fel ujonan....hmm rossz helyen nem szeretek spórolni ,mert kihat. 3-4 ezer forint 5 lityi olaj (váltó difi) sem sokkal több. a 32 éves jumz trakeszban is ez a "szabály", ....nem is bontott sem a motorja de a váltója sem. a sajátját csak szereti az ember !.....xDD üdv. és köszi minden infót daely ügyben

Előzmény: Roadtrain (1698)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1698

80-100ezer km-enként illik váltóba,difibe ledobni az olajat.

Előzmény: Patrol56 (1697)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1697

40-50 ezrenkért vagy (évente) csak-csak érdemes 2 litykó váltó olajat cserélni akkor ??

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1696

...u.i. a tárcsa torzió rugója is tud idegesitö hangokat adni...

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1695

szevasz 35 éve teherautózok....még illet nem hallottam...nem minden "nyelestengely" fix....hmm nem a kinyomód zizzeg ?? üdv

 

Előzmény: PowerZ (1694)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1694

Akkor nem tom nekem mi zörög,valami ott lent :)

Előzmény: klaszlo74 (1693)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1693

Nekem is zözgött ,csak nekem a lendkerék-ben lévő nyelestengely központosító csapágy ment szét! az 5ezer pár száz ft-os tétel + a szerelés :)

Előzmény: PowerZ (1692)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1692

Szétment a nyelestengely csapágyam,zörög mint állat.

150 a bontott váltó :(

Nem ér annyit az auto:D

Vállalsz ilyet?

Előzmény: mindaricsi (1690)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 1691

szevasz,nagyon köszönöm szivélyes üdvözlet.

Előzmény: mindaricsi (1689)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1690

Mi baja a váltódnak? Épp múlt héten raktam gatyába az egyik gépünk ZF 5S270-es váltóját.

Üdv.:mindaricsi

Előzmény: PowerZ (1683)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1689

Szia, Patrol56!

Az itt megadott e-mail címedre köldtem egy linket onnan le tudod tölteni a motorok szerelési utasítását 5 napig.

Remélem hasznos lesz.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1687)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1688

Unijet,common rail asszem...

Előzmény: Patrol56 (1687)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1687

kedves tanár úr, ahogy böngészem a wikit,úgy tünik szerénységemnek,hogy csak a befecskendezési rendszer valamint a dugattyu fenék kiképzése változhatott ? végül is van valami külömbség a két motor között SZERELÉS technikailag ? milyen nyomással fecskendeznek be ezek az "ördögök" ?  ill. maximális adagoló nyomás ? üdv     (2.5TD és 2.8 TD 1996-os)

Előzmény: Liviati (1679)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1686

hello, common rail ? vagy sima TDi ? üdv  u.i évjáratát elárulod ? ....a "J"az  dzset ?  ,-))

Előzmény: PowerZ (1685)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1685

Én merci helyett vettem 2,8JTD hát inkább nem is panaszkodom....

 

Előzmény: Patrol56 (1684)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1684

szevasz power,végül is azért lett nekünk is iveco,mert mechanikus minden rajta (nem kell progi a beállitáshoz,hibakiolvasás ecetra). nagyon keveset tudok még a műszaki paraméterekröl és ezért probálok infókat gyüjteni. üdv

Előzmény: PowerZ (1683)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1683

Haveromnak olyan ivecoja van ami vissza van alakitva mechanikus adagolósra. Szóval ott tuti minden csere szavatos.

Sajna nekem a váltóm szar.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1682

1000 köszi,hogy válaszoltál  .-))

 

Előzmény: Liviati (1679)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1681

a "helyi ivecos" semmi érdemit nem mondott,nem is emlékeznek már a régi adatokra....azt mondta kamrás motorok...hmm kétve hinném...sztem direkt befecskendezésű ( a teljesitménye miatt). mit nyomhat (bár)az adagolója kicsit lusta volt és csak a "tartalék motor volt a platón rakománynak.bár csak 120 ezres és az "öreg asztalos" óvta kimélte ...lehet ,hogy kicsit lefáradt az adagoló ?  csucsok mit birnak km ben ? köszi minden infó és üdv.

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 1680

ok-ok, ez a moci van benne most  "8140.47 2499 116 (85)/3800 245 Nˇm (181 lbˇft) /2000 " (köszi megtaláltam)....mennyiben más a 2.8-as TD ? fej,adagoló csúcsok...stb ? szerelhető kereszbe kasut ?pl jelenleg a kupplung lenne nagyon aktuállis.

 

Liviati Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1679
Előzmény: Patrol56 (1678)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1678

helló.bocsesz a tolakodásért de nem ismerem a 2.8-as motorokat (97 es TD), mondanál rolluk valamit ? új fiu vagyok daily ügyben . üdv. és köszi elöre is

 

Előzmény: Liviati (1669)
tamozsnyik Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1677

Köszi a jó tanácsot, majdnem biztos, hogy a dobozost fogom választani.

Mi a gond a Kecskeméti kereskedőkkel?

Előzmény: Német Pisti (1673)
Horváth Dávid Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1676

Üdv ! Szeretném megkérdezni hogy nincs e valakinek Iveco Daily 2005 ös höz vezető oldali kilincse,ajtó burkolat,tanksapka burkolat,oldal műanyagok és hátsó sárvéddőíve. Akinek van kérem írjon e-mailt : kiskamionoska@freemail.hu Előre is köszönöm ! Üdv : Horváth Dávid

 

PowerZ Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1675

Én nem vennék Ivecot. Sokkal drágább fentartani mint egy Mercedest.

Ja és erre kell is költeni nem ugy mint egy mercire :(

Előzmény: tamozsnyik (1668)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1674

Ez engem is érdekelene,hogy a kocka váltója rámegy az ujjabb kasznisra vajon?

Német Pisti Creative Commons License 2012.12.04 0 0 1673

Ez a hálófülkés szép autó, nekem ilyen van csak simán szpojlerrel, tegnap a nagy szélben 14 liter volt az átlagfogyasztásom,

máskor eljárok vele 12,5 ből, úgy hogy 80-90 között közlekedek vele.

Ez a változat úgy elviszi a 3 tonnát mintha semmi nem lenne rajta, ha kevesebb sújt akarsz szállítani, elég a sizmplakerekes is és az gyorsabb is és biztos kevesebbet fogyaszt.

Nekünk van három db háromezres motoros ponyvás, a legidősebben 520.000 km van, egy vízpumpát kellet cserélni és két kerékcsapágyat.

Én imádom őket, egy bajuk van, hogy 2950 Kg az önsúlyuk, mindig rettegni kell nehogy megmérjenek.

Az én vélaményem, hogy a hálófülkésben biztos sok kilométer van, mert nemzetközizett és ki tudja milyen sofőr használta.

A fekete szép autó, ha visszatekernek egy ilyen autóban 100.000 kilométert, senki nem veszi észre, meg annyira nem is számít, úgy hogy ki kell próbálni és meglátod, sőt én kipróbálnám mindkettőt és lessz összehasonlítási alapod.

250.000 nél a kormány még újnak látszik rajta, Kecskemétről soha nem vennék autót.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv.: Német Pisti

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!