helló mindaricsi, a műtét sikerült ,-))....most anglikánusul tanulgatok hozzá de nagy (kincs) igy is.... szal úgy a 2,5td akár a 2.8-as direkt és nem kamrás...hmm sejtettem pedig az ivecos majszter pont forditva informált. gyanus volt a teljesitmény miatt. gyakorlatban mennyit mennek el az adagolók? ( pl km-ben??) kicsit lustácskának tünt az elhozatalnál és arra gondolok,hogy nem nyom eleget gyárilag 240 bárocskát kellene neki....keresek egy megbizható adagolóst aki tényleg 100%-os és nem fuseráz. ha adtok cimet vagy tel.számot ?....nagy pacsi érte vagy 1 soproni ?....xDD azért örülök ennek a kis "ördögfiókának" csak 4,20-as a platója sokminden elfér rajta nem úgy mint a patrolba. sziv.üdv.és köhi még 1-szer.
üdv, 50-nél ezek a "matchbox" hidak (váltó) sem birhatnak többet, föleg ha kirakva gyilkolászuk . ,-)) én óvtam védtem a patrolt is soha sem volt gond vele,ha leengedem a tavalyi olajat szinre "ollan" mintha tegnap töltötték volna fel ujonan....hmm rossz helyen nem szeretek spórolni ,mert kihat. 3-4 ezer forint 5 lityi olaj (váltó difi) sem sokkal több. a 32 éves jumz trakeszban is ez a "szabály", ....nem is bontott sem a motorja de a váltója sem. a sajátját csak szereti az ember !.....xDD üdv. és köszi minden infót daely ügyben
kedves tanár úr, ahogy böngészem a wikit,úgy tünik szerénységemnek,hogy csak a befecskendezési rendszer valamint a dugattyu fenék kiképzése változhatott ? végül is van valami külömbség a két motor között SZERELÉS technikailag ? milyen nyomással fecskendeznek be ezek az "ördögök" ? ill. maximális adagoló nyomás ? üdv (2.5TD és 2.8 TD 1996-os)
szevasz power,végül is azért lett nekünk is iveco,mert mechanikus minden rajta (nem kell progi a beállitáshoz,hibakiolvasás ecetra). nagyon keveset tudok még a műszaki paraméterekröl és ezért probálok infókat gyüjteni. üdv
a "helyi ivecos" semmi érdemit nem mondott,nem is emlékeznek már a régi adatokra....azt mondta kamrás motorok...hmm kétve hinném...sztem direkt befecskendezésű ( a teljesitménye miatt). mit nyomhat (bár)az adagolója kicsit lusta volt és csak a "tartalék motor volt a platón rakománynak.bár csak 120 ezres és az "öreg asztalos" óvta kimélte ...lehet ,hogy kicsit lefáradt az adagoló ? csucsok mit birnak km ben ? köszi minden infó és üdv.
ok-ok, ez a moci van benne most "8140.47 2499 116 (85)/3800 245 Nˇm (181 lbˇft) /2000 " (köszi megtaláltam)....mennyiben más a 2.8-as TD ? fej,adagoló csúcsok...stb ? szerelhető kereszbe kasut ?pl jelenleg a kupplung lenne nagyon aktuállis.
helló.bocsesz a tolakodásért de nem ismerem a 2.8-as motorokat (97 es TD), mondanál rolluk valamit ? új fiu vagyok daily ügyben . üdv. és köszi elöre is
Üdv ! Szeretném megkérdezni hogy nincs e valakinek Iveco Daily 2005 ös höz vezető oldali kilincse,ajtó burkolat,tanksapka burkolat,oldal műanyagok és hátsó sárvéddőíve. Akinek van kérem írjon e-mailt : kiskamionoska@freemail.hu Előre is köszönöm ! Üdv : Horváth Dávid
Ez a hálófülkés szép autó, nekem ilyen van csak simán szpojlerrel, tegnap a nagy szélben 14 liter volt az átlagfogyasztásom,
máskor eljárok vele 12,5 ből, úgy hogy 80-90 között közlekedek vele.
Ez a változat úgy elviszi a 3 tonnát mintha semmi nem lenne rajta, ha kevesebb sújt akarsz szállítani, elég a sizmplakerekes is és az gyorsabb is és biztos kevesebbet fogyaszt.
Nekünk van három db háromezres motoros ponyvás, a legidősebben 520.000 km van, egy vízpumpát kellet cserélni és két kerékcsapágyat.
Én imádom őket, egy bajuk van, hogy 2950 Kg az önsúlyuk, mindig rettegni kell nehogy megmérjenek.
Az én vélaményem, hogy a hálófülkésben biztos sok kilométer van, mert nemzetközizett és ki tudja milyen sofőr használta.
A fekete szép autó, ha visszatekernek egy ilyen autóban 100.000 kilométert, senki nem veszi észre, meg annyira nem is számít, úgy hogy ki kell próbálni és meglátod, sőt én kipróbálnám mindkettőt és lessz összehasonlítási alapod.
250.000 nél a kormány még újnak látszik rajta, Kecskemétről soha nem vennék autót.