Szia,üdv a klubban! Nálam ugyan ez csak brevánál. Én is itt kértem segítséget, kaptam is. Egyenlőre annyit csináltam, hogy a behúzó t. és a relé között ki cseréltem a vezetéket vastagabbra hátha segít. Viszont nálam nem volt állandó a hiba, csak meleg motornál az is kiszámíthatatlanul, inkább kánikulában. A javítást télen csináltam, az idén még nem voltak olyan körülmények amikor várható a jelenség. Úgy hogy igazából nem tudom hogy sikerült e megoldani a problémát. Üdv Peti!
Üdv mindenkinek! Sanyi vagyok 52 éves, Moto Guzzi Stelvióm van két éve. A motor kilenc éves Olaszországból hozták,eddig pár ezer kilométert mentem vele minden gond nélkül. Idén tavasszal kezdődött a gond. Nem indul az indító kapcsolóval,vettem a JP akku helyett LP akkut, új az a kis ötlábú indító relé is! Csak ha leveszem a behúzó tekercsről a csatlakozó vezetéket,és az akkuról adok neki áramot akkor indul be. Ez így működik? Mit kell kicserélni hogy megint indító gombról működjön, és ne csak a relé kattogjon? A válaszokat előre is köszönöm!
Teljesen váratlan vásárlás volt tavaly júniusban. Nem is volt tervben motorvétel, de egy hálózativíz-hiány miatt sokáig bámultam a netet, és már Csikós Zsolt Ducatijáig jutottam - és ha már azt olvastam, ránéztem a hasznaltauto.hu-ra, és ez várt. Olcsóbban, mind bármelyik Nevada, és úgyis ilyen burkolt gép volt a vágyam. Persze egy Norge nagyobb túrákra csábítana, de ezzel meg könnyebb a városban mozogni.
Tényleg, alig több mint két év, és 100 esztendős a Moto Guzzi. A 80. találkozón kint voltam Mandellóban, nagy tett lenne a centenáriumra ezzel kijutni.
Erről - tudtommal - mindent lekaptak még szülőhazájában, hozzám a kék villogók helyén böszme vakdugókkal, a szirénákat pótlandó meg egy pár, méretben nem passzoló lámpákkal érkezett. Utóbbiakat kiszereltem, egyidejűleg pedig megkapta a két külső fényvetőt.
A fekete doboz is disszonáns érzést keltett, helyette sikerült ezt a jellegében jobban passzoló fehéret megszerezni.
A matricákat és a fényezés java részét eredetinek látom, az egyik akkutakaró viszont kisipari darab - igaz, ezt a többi részéről is elmondhatjuk, a gyártott darabszámot tekintve. :-)
Igen. Azóta légszűrő cserélve (egy rémálom volt, gondolom, nem ismerem a megfelelő technikát); a kartergáz-lecsapatóval igazad volt, az egyik oldali le volt csúszva, és a közösítő Y is repedt. A fentiek korrekciója után egyenletesebben jár (nem rángat 2000 környékén), de az alapjárat továbbra is siralmas. Néha jó, de valamikor leesik (le is áll), de amikor ahhoz van kedve, egyszer csak felpörög. Szóval lenne vele teendő, mert nagyon küzdelmes a vele való motorozás.